Ik ben bij beide kids met 37+4 bevallen. De verloskundigen verwachten dat ons derde kindje ook rond die week geboren zal worden. Volgens hun is het onwaarschijnlijk dat ik de uitgerekende datum nu wel haal. Ik heb alleen een heel ander gevoel dit keer, of misschien wil ik dat wel zo voelen. Zou zo graag eens de 39/40 weken willen halen . Dus ik ben benieuwd en op zoek naar ervaringen! Wanneer werd jullie derde kindje geboren na 2 kindjes rond de 37 weken?
Ik kan je nog niet helpen. Maar zou het ook graag willen weten. Ben met 36+6 en 37+5 bevallen en zou net als jij graag ieg de 39 weken willen halen. Ik lees dus even mee..
Oh het ligt dus niet aan mij, mensen verklaren me echt voor gek als ik zeg dat ik de uitgerekende datum zou willen halen. Want wie wilt nou niet met 37/38 weken al bevallen?! .. Ik zou zo graag eens 'wachten' ipv gelijk bevallen.. Ben benieuwd...
Nee hoor je bent niet gek! Hihi. Ik ben van de eerste bevallen met 41+1 en loop liever weer tot dat termijn dan met 37 weken te bevallen.
Nou van mij mag het wel eerder hoor.. 38 weken max haha.. Maar snap het wel.. beter als de kleine langer binnen blijft natuurlijk..
Klopt, hoor ik ook vaak maar als ik het verschil in ontwikkeling al zag tussen de oudste en de jongste, en helemaal als ik dat vergelijk met voldragen baby's wil ik heel graag de uitgerekende datum halen
Ik ben met de een op 36+5 bevallen en de tweede met 38.1 maar merkte weinig verschil hoor Heb bij alle twee vroeg weeën gehad.. Nu afgelopen weekend weer wat gehad en al 1cm ontsluiting dus denk ook niet dat ik het uitloop maar je weet het nooit
Geen ervaring maar ik snap het gevoel en daarbij als je bv 4 weken van tevoren stopt met werken ben je ook niet uitgerust als je zo vroeg bevalt.