@sazz667: jij hebt dat dus ook gehad dat de onsluiting niets wilde doen.... ik dus ook, dacht eigenlijk dat het bij mij was omdat mijn man nog in het buitenland zat. want vanaf het moment dat hij er was ben ik in 2,5 uur van 2 cm naar mn zoon in mn armen gegaan dus dat was echt mega snel uiteindelijk. hier ook te vroeg 36,5 dus ben benieuwd naar 2e aangezien ik al vanaf 30 weken weeen had!! en ziekenhuis opname...
1e bevalling duurde 24,5 uur.. persen 50 mins. 2e bevalling duurde 4,5 uur. persen 5 mins. Tijdwinst van 20 uur.. het is dat de 3e niet 20 uur sneller zou kunnen gaan alleen geen persweeën gehad.. beide keren weeënstorm vanaf 5 cm..
1e bevalling ingeleid duurde 12 uur persen 45 min. 2e bevalling spontaan duurde 9 uur persen 13 min. 1e keer ingeleid heftig weeen storm, 2 keer spontaan na 5 cm heftig weeen ruggenprik tot einde gehad ik zou de 2e bevalling zo opnieuw doen.
1e bevalling 4 uur (5 min persen) 2e bevalling 3 uur (2 min persen) we waren om 9:15 in het ziekenhuis en ze is om 10:14 geboren, dus net op tijd binnen
Ik ga het ziekenhuis niet halen zonder persdrang grapje. Eerste 4 uur en 15 minuten over gedaan met 25 min perssen.
ik hoop dat de 2e sneller gaat. de eerste bevalling duurde 21 uur. waarvan ik 4 uur persweeen heb moeten tegenhouden en daarna 1.5 geperst heb. me heup schoot uit de kom en emily ademde niet toen ze ter wereld kwam. gelukkig is dat wel goedgekomen. maar ik ben wel bang voor de 2e bevalling
@jen, hier eerste bevalling ook 2.5 uur persweeen weg moeten puffen is inderdaad hell! bij tweede gin het heel wat sneller. eerste wee tot op de buik 3 uur, 8 minuten persen (terwijl ik te horen kreeg dat mijn beeb niet was ingedaald, 2 minuten later dus wel ) dus kort eerste bevalling, inleiding 13 uur (51 min persen) tweede bevalling, spontaan 3 uur (8 min persen)
Nou als dat echt zo is dat de tweede sneller gaat, ben ik benieuwd hoelang deze bevalling gaat duren. Bijn onze dochter ben ik vanaf de eerste wee ( daarna volgde een weeenstorm) in 3 uur bevallen en heb 4 minuten geperst. Dus de volgende moeten ze vast opvangen hahahaha... volgende week mag ik waarschijnlijk weer. Maandag gesprek over inleiding.
Nou hier 26-2 bevallen van de 2e Had in 1 uur tijd 8 cm maar kleine man lag in half sterrenkijkers houding dus kreeg hem er niet uit uiteindelijk 2 uur persweeen en een gebroken sleutelbeen als gevolg! Gelukkig doet hij het nu heel goed Hier heeft 2e dus uiteindelijk langer geduurt (4,5 uur) dan 1ste(2,5 uur) maar als hij goed had gelegen had hij in 1,5 uur geboren geweest! Hoelang heeft het uiteindelijk geduurd? Want je bent denk ik al bevallen nu?
Haha als ik ooit nog een kleintje erbij mag krijgen ben ik benieuwd! Als mijn zoontje gewoon het bochtje had genomen had ik vanaf de eerste wee tot aan de bevalling zelf er 5 uurtjes over gedaan, jammer door t bochtje me persweeen moeten tegen gaan 15.00 volledige ontsluiting 16.30 begonnen met persen 16.50 geboren door middel van vaciumpomp dus 20 minuutjes.
Ik had al eerder gereageerd, maar ben inmiddels voor de 2e keer bevallen. 1e: 12 uur, 45 min persen 2e: 2,5 uur, 9 min persen.... sneller dus, haha!
dochter: 6 uur en 49 min waarvan 20 min persen zoon: vanaf eerste wee 53 min waarvan 10 min persen dus 2 e veul sneller.. ben benieuwd naar nummer 3
1e; 18 uur met 2 uur persen, vacuumpomp en inwendige bloeding 2e; 5 uurtjes met 1,5 uur persen, vacuumpomp, hij lag verkeerd 3e; in 3 uurtjes, waarvan 20 min persen
Ik word nu ook een klein beetje huiverig haha. De eerste bevalling ging nml in 4 uur tijd van eerste krampje naar geboorte (waarvan 70 min persen). Ik neem vriendlief mee naar de vk over 1,5 wk zodat hij wat instructies kan krijgen mocht de vk/kraamhulp niet op tijd zijn. Puur voor mijn geruststelling . De uiteindelijke uitslag over die tweede bevalling hebben jullie dus nog te goed!!
Dit stemt mij allemaal wel heel hoopvol na een 32 uur durende eerste horrorbevalling met na 1,5 uur persen vacuum omdat dochter scheef lag in geboortekanaal en ik haar er met geen mogelijkheid uitgeperst kreeg. Daarbij had ik ook nog geen eens persweeën Ze had maar een apgar van 2 net na de geboorte. Ik zie erg op tegen deze 2de bevalling vanwege mijn voorgeschiedenis. Maar dit lezende stemt me wel hoopvol.