Hoi mama's Inmiddels ben ik de 37weken gepasseerd en gisteren heb ik een voetreflex behandeling gehad. Zijn er hier mensen die ervaring hier mee hebben? Kan het echt iets opwekken en wanneer? Ik lees graag ervaringen hier over
Ik heb het bij beide zwangerschappen gedaan. Ik vond het heerlijk, maar het heeft uiteindelijk niets geholpen om het op te wekken jammer genoeg Haha. Maar ik had zoiets van baat het niet dan schaadt het niet.. het werd bijna volledig vergoed door de zorgverzekering en het was ook nog eens fijn en ontspannen. succes met je laatste loodjes!
Ik had ook zoiets van het valt te proberen! Ook icm met bekkenklachten hoor. Ik had er nog nooit van gehoord iig.
Geprobeerd, maar buiten ontspannen niets opgeleverd helaas haha. Was al 40 weken zwanger maar er gebeurde niets
Toen ik 39 weken zwanger was van zoontje. Keek ik TLC One Born every minute. Die verloskundige riep nipplemassage en 50 squads. Ik dus de nipplemassage gedaan en geloof het of niet de voorweeen begonnen. Ik stopte met massage en begon weer en de weeën begonnen ook weer. Op 40.2 bevallen.
Hier ook geprobeerd bij ruim 41 weken. Inderdaad ontspannend en wordt bijna helemaal vergoed, maar uiteindelijk moest de verloskundige de vliezen breken voordat de bevalling begon.
Gewoon doen, het is zoooooo lekker! En die ontspannenheid helpt alleen iets als je lichaam er klaar voor is.
Ik kreeg er alleen wat meer harde buiken van. Maar het is eeeeerg ontspannend dus gewoon doen!! Het zou trouwens pas best effect hebben vanaf 40 weken..