Vanmorgen om 7:30 zijn mijn vliezen gebroken. Direct de verloskundige gebeld en de tas klaar gezet. Ik denk we gaan zo naar het ziekenhuis. Ze vertelde echter dat de weeen eerst moeten komen en best nog een tijd op zich kunnen laten wachten. En nu, 15 uur later, nog niks! Iemand hier ervaring mee??? Sowieso als er nog niks is gebeurd morgen om 7:30 moet ik naar het ziekenhuis. Maar ik vind het zo gek dat ik me nog zo normaal en fit voel
Geen ervaring, maar wil je wel veel succes wensen. Wanneer het gaat beginnen, kun je toch niet voorspellen. Als tip zou ik zeggen: kruip lekker je bed in en probeer nog wat te slapen 😉😘
Hup hup naar je bed jij!! Voorlopig je laatste (enigszins) rustige nacht! Best kans dat de weeën vannacht op komen zetten
Hier duurde het niet zo lang tot de weeën kwamen (4-5 uur) maar ik voelde me nog prima in de tussentijd. Waarom vind je dat zo gek? In principe is er niets veranderd, alleen je vliezen zijn kapot maar dat hoeft voor jou lichamelijk dus nog niets te betekenen . Ik heb in die 5 uur de douche en de caviakooi grondig schoongemaakt . Succes deze kokende nacht of morgen
Ja wel ervaring. Rond 10:30 gebroken op zaterdag en de volgende dag melden in het zkh. Bij mij was het een hoge vliesscheur waardoor de weeen niet (voldoende) op gang kwamen. Die zondag kreeg ik wel wat weeen maar niet sterk en lang genoeg. Maandagochtend gingen ze eindelijk ontsluiting checken, ze dachten 1-2cm maar ik had 5-6 en nog maar een dun randje. Toen vliezen onderin gebroken en toen kwam het veel meer op gang, vooral in combi met weeopwekkers (laagste stand). Succes! En ja komt dus vaker voor
Ik hoop dat het vannacht doorzet. Hier waren 's middags om 12.30 mijn vliezen gebroken bij de 3de en er gebeurde ook helemaal niks.. echt niks.. De volgende middag voor een ctg geweest en en afspraak voor de volgende dag voor inleiden gemaakt maar toen kwam het s avonds om 23.30 toch op gang en om 02.47 is mijn dochter geboren. Bij langer als 24 uur gebroken vliezen moet je wel 24 uur voor observatie in het ziekenhuis blijven na de bevalling. Succes! En inderdaad probeer nog wat te slapen en hopelijk morgen een mooi kerstkado!
Ooooh Curitiba, Spannend! Succes alvast en geniet van jouw baby'tje!!! We zaten samen in de NOD groep en we hadden rond dezelfde tijd een positieve test in handen het lijkt nog helemaal niet 9maanden geleden dat we dat schreven. Haha. Dat het hier ook maar snel mag beginnen. Doe dat goed en veeeeeeeeeel succes.
Spannend. Heel normaal dat het niet gelijk op gang komt. Binnen 24 uur inleiden wordt vaak al gerekt naar 48 uur. Zet m op !
Bedankt voor jullie berichtjes! Vannacht ineens helderrood bloedverlies en verloskundige gebeld. Zij heeft het ziekenhuis gebeld en ze vonden getinte nodig dat ik direct kwam. Heb om 9 uur pas een afspraak. Behoorlijk veel pijn inmiddels maar volgens mij zijn het echt nog geen weeen... meer als een heeeeeeeele zware menstruatie Ik realiseer me heel goed dat we straks na de controle zo weer naar huis gestuurd kunnen worden 😔
Dat denk ik niet,omdat je vliezen al meer dan 24 uur gebroken zijn.Ik zou me in jou geval niet naar huis laten sturen,vanwege de eventuele risico's bij langdurig gebroken vliezen. Ik hoop dat je je kindje snel in je handen hebt,zet hem op
Hier braken om 3 uur de vliezen en ik had pas om 16.00 uur actieve weeen. Uiteindelijk om 21.00 uur bevallen. Hoe is het nu met je?
Ik denk dat je ondertussen aan het bevallen bent wens je succes en heb je straks je kleine hummel in handen