Dat zeg ik denk ik wel 20 keer op een dag Op de meest onmogelijke momenten en plaatsen, met of zonder geluid/geur... Soms hillarisch, dan weer enorm beschamend. Deze ochtend als ik de jongste in z'n klas afzette, was het zover, kon het écht niet tegenhouden Héél die tweede kleuterklas lag plat (van het lachen dan ) en daar stond ik dan Nog iemand zo'n belachelijk 'windenmoment' meegemaakt? Misschien wordt dit een topic om eens lekker te brullen van het lachen
Whaahahaha Platliggertje toch! Ik had een paar weken geleden met 2 collegaatjes over zulke voorvallen. (o.a. over het ook op het werk de grote boodschap doen enzo) Waar vrouwen onder elkaar al nit over praten soms he! 10 minuten later stond ik in het magazijn wat dozen op te stapelen, niemand om me heen en dacht... 'oeeh.. de druk wordt ff erg hoog, er is toch niemand in de buurt, ik laat hem gewoon vliegen' (zo'n klein pufje... en STINKEN!) Komt net 1 van die 2 collegaatjes aangelopen om iets aan mij te vragen... Ik heb ff geen idee of ik daar met een rooie boei antwoord heb staan geven en of ze dat gezien en geroken had, maar ik moest diep van binnen heeeeel hard lachen en ik schaamde me wezenloos! hahahaha!
Whoehahahahah...! Yep, ik had er gisteravond ineens super last van....stinken dat ik deed. Was gewoon genant. Zit je lekker met je vriend knus op de bank, vliegt me er eentje weg. Niet normaal meer, alsof ik ik weet niet wat had gegegeten van de vuilnisbelt of zo. Schaamde me rot... De rest van de avond ben ik maar meteen opgesprongen om mijn kont buiten de deur te houden... Was geen gezicht, maar ja, moet je je vriend dan vergassen?
Ik heb normaal gesproken al veel last van winderigheid, vanwege gevoelige darmen. Maar nu is het echt heel erg. Soms sta ik op en dan vliegen ze al, of zelfs bij elke stap. Zeer genant, maar gelukkig nog niet echt in het openbaar gehad. Let's keep it that way... Zal wel niet.....
Ik heb er sinds mn zwangerschap ook meer last van als normaal, en dat normale bij mij wás al abnormaal veel hihihihihi.
Haha... zooooo herkenbaar! Gelukkig ook nog geen genant moment hoeven meemaken, maar pff... wat stinken ze! Echt verschrikkelijk en ook zo vaak. Mijn darmen zijn helemaal de kluts kwijt!
Ik had het in het begin, nu gelukkig niet meer. Ik kon ze over het algemeen wel even inhouden tot ik weg gelopen was maar met niezen ging dat niet En dan hoorde je dat gewoon kei hard maar dan deed ik altijd net alsof het mijn neus was ofzo
Eergisteren lagen we in bed en ik moest er in laten. T was een stille en ik lag een beetje met mn hoofd onder de dekens en stinken, stinken. Dus ik zei tegen mn vent doe je hoofd is onder de dekens. Trapt ie er nog in ook, hij werd haast groen van de stank hahahaha.
Hmz... Ik laat ze gewoon gaan en als manlief erbij loopt dan roep ik heel hard....naaaaah Eus! Meestal pakt ie me vrijwel gelijk terug door er zelf nog een hardere bij te laten en dan te roepen....Nah Ninet! Poepjes humor...Iedereen doet t hoor! Vraag me af of wat onze beatrix doet als ze onder gezelschap een flinke scheet moet laten...
Whahaha.. Sanny, dies ook goed... Mijn vriend doet altijd 'liedjes schieten'.. ook droge humor met zo'n natte scheet!
Hahahaha echt leuk ... Ik had laatst ook zoiets ergs mijn vriend lag op mijn buik te luisteren naar de baby en toen kon ik het niet meer houden en toen liet ik een windje maar hij hoorde niets dus ik zei ook niets want ik dacht dan ruik ie het niet nou ik heb mijn vriend nog nooit zo hard weg zien rennen hahahaha hij ging nog net niet kotsen ik schaamde me wel een beetje maar ik moest echt zooooooo hard lachen
nou met de winden valt t nog wel mee maar boeren jeetje een bouwvakker is er niks bij joh en ik kan dr niks aan doen dan zit ik lekker te buurten en te ouwehoeren en ineens buuuuuuurrrrrrrrpppppppp iedereen kijkt me dan aan ja sorry ik zit ook tot mn nek vol met baby het moet ergens langs weg hahahahahahahahahahaha veel liefs mieke
-hihi- da's even lachen zeg, wat heerlijk herkenbaar. Mn man kan d'r ook wat van, maar de laatste weken loop ik aardig in. Zacht en stinkend, die zijn t ergst thuis, dan lig ik helemaal dubbel. En boeren idd, maar mijn boer komt er eerder uit als een hik en dan komt iedereen met tips aan over hoe ik de hik over kan laten gaan. Is wel handig, want hikken staat bleefder dan boeren
Hoeveel blunders willen jullie? Ik weet gewoon dat ik stink en dan heb je wel vaker van die momenten! Maar wel een leuk onderwerp!
Hummmmmmm, ze heeft echt een nieuwe liefde gevonden in de vorm van dit forum! Als ik is ff lekker uit mijn achterwerk scheur hetzij stil of met ontzettend veel kabaal dan is qua reactie die ik krijg het huis soms te klein.... (blij dat ik goed ben in selectief luisteren) Ik beschouw het maar als een natuurlijk fenomeen.... enne als ie heel erg goed stinkt heb ik daar wel een alarmkreet voor. Gas Gas Gas fijne en vooral zeer luchtige avond dames Mannetje van Heidiii
Ik had net nog zo'n voorval Ik broed op een ei, dus net ff geklusd.. Vriendlief had ff wat drinken gehaald en alvast mijn pc aangezet (lief he) en ik lag nog op bed bij te komen... Uiteindelijk sta ik op, doe mn (schone) stringie aan, buk voorover om mn broek te pakken... en toen voelde ik hem aankomen, dus ik begin al te roepen: oooo oooow! Er ratelde iets en meteen vloog ik naar de wc.. Ja, je begrijpt het.. door de druk die ik zette, kwam er niet alleen een scheetje, maar ook een hoop zwemmers mee Ieieieuwwwwww! Meteen WEER een schone stringie aan kunnen doen.. blech!