Afgelopen weekend hebben we de kinderwagen uit de doos gehaald en vast neergezet. Nu wilde ik er net even mee door de woonkamer gaan rijden en merkte ik dat het frame scheef lijkt te staan. Mijn vriend heeft ook gekeken en gereden en die zegt het ook Als je aan de kant van het handvat staat, staat de rechterkant van het handvat iets lager dan de linkerkant. Ook staat er redelijk wat speling op de wagenbak waardoor deze heel makkelijk heen en weer bewogen kan worden, maar ik weet niet of dit komt doordat het frame misschien scheef staat. Iemand van jullie die het bekend voorkomt? Ik wil zowiezo morgen de Baby-Dump even bellen hoe we dit het beste op kunnen lossen. De winkel ligt namelijk niet om de hoek, dus ik zou een aardig stukje moeten rijden en om dan daar aan te komen, het te laten zien en zonder goed frame weer naar huis te rijden is ook wat... Owja...en nee, dit is ons niet opgevallen toen de kinderwagen geleverd werd en we hem uit de doos hebben gehaald om te kijken of hij heel was
Wagenbak kan hier ook behoorlijk heen en weer, dus dat kan wel kloppen scheef staat ie hier niet, dus daarvoor zou ik wel even terug gaan
Ja van het frame komt me idd bekend voor. Er is een partij geweest dat dat heel erg had. En bij erg bedoel ik zeker 2cm verschil met de andere kant. ze hebben allemaal dat ze lichtelijk scheef zijn dat komt door het inklapmechanisme maar het mag niet zo zijn dat je van een afstand al kunt zien dat die scheef is. Dat er op de reiswieg speling zit dat is heel normaal en heeft elke wagen. Dat is de vering van je reiswieg. Als de reiswieg vast op het frame zou staan zonder die vering dan zou je kindje uit de wieg worden gelanceerd als je over kinderkopjes zou lopen.
Wij hebben het ook gehad en het viel heel duidelijk op met het blote oog. Als je op de stang duwde zakte hij aan een kant ook veel verder door. Wij hebben hier meteen een melding van gemaakt en een nieuw onderstel gekregen. Ik ben behoorlijk precies en heb hem dus helemaal bekeken en "bevoelt", maar deze was helemaal in orde. Waarschijnlijk is er way met de doos gebeurt waar het onderstel in zat, dat was bij ons nl wel zo. Dus er even mee terug gaan en wat de wagenbak betreft, hier hoort wat speling op te zitten. Heel normaal dus.
Ik heb vandaag even gebeld en we moeten er helaas mee langs komen. Zaterdag maken we er dus maar een dagje uit van, want we moeten een aardig stukje rijden Tot overmaat van ramp kon ze me nu al vertellen dat het onderstel niet op voorraad is en evt pas in week 10 geleverd kan worden, maar ze kon me verzekeren dat we wel tot een oplossing komen zaterdag. Ben benieuwd....zie namelijk al hele doemscenario's voor me zoals een ander merk leenwagen zodat we niets aan de wagenbak hebben enzo
als je in de winkel bent even overleggen of ze er toevallig niet toch 1 achter hebben staan! toen wij onze wagen konden ophalen kregen wij een telefoontje dat ie binnen was (dit was op dinsdag) de zaterdag ervoor hadden we een box besteld maar die was nog niet binnen volgens de dame aan de telefoon in de winkel zelf gaf ik de verkeerde bon en die man heeft toen een box uit de voorraad gehaald en aan ons meegegeven zodat wij niet nog een keertje extra hoefden te rijden (onze box was "speciaal besteld")
Vandaag langs de Baby-Dump geweest en echt heel netjes geholpen. Ze hebben er even naar gekeken en hij staat inderdaad scheef. Nu is er een nieuwe besteld en totdat die binnen in kan ik de 'oude' gewoon houden zodat we toch kunnen rijden als de kleine straks geboren is. Als de nieuwe binnen is komen ze hem thuis omruilen, dus hoeven we niet nog een keer naar de winkel te rijden. Omdat ze het zo sneu vond hebben we een mooie grote beer gekregen.