Negatieve test en nog steeds geen menstruatie te bespeuren

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Purplegates, 25 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Purplegates

Purplegates Niet meer actief

Hoi, ik hoop dat iemand me verder kan helpen...

Mijn cyclus is tot nu toe alleen maar 43, 38, 34 en 28 dagen geweest, evt ergens 28/29/30 dagen omdak ik 1 cyclus niet in de gaten heb gehouden..
    We zijn al bezig vanaf februari maar ga nu alleen vanaf juni hier neerzetten.

26 juni - menstruatie begonnen
    23-24-25 juli (evt 29 juli) menstruatie weer begonnen

Nu is het augustus dus: cyclus van 28 -29-30dagen- menstruatie zou 19-20-21 augustus gekomen moeten zijn, maar niets.
    Moest mn cyclus 34 dagen zijn zou ik vandaag ongi worden, maar nog niets... heb zojuist een test gedaan (niet met ochtend urine) en ze was negatief, niet eens een licht streepje..
    De laatste optie zou zijn dat ik ten laatste 3 september ongi zou worden (moest mijn cyclus terug 43 dagen zijn- dit was het langst dat een cyclus heeft geduurd tot nu toe) wie kan me helpen in mijn onzekerheid??
    Mijn baarmoedermond zit iets hoger dan normaal, de ingang zegmaar voelt niet hard maar ook niet zacht aan (gisteren voelde deze nog vrij zacht) maar er rond is het vrij hard..

Wie kan me helpen??

2. Purplegates

Purplegates Niet meer actief

3. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Ik denk niet dat iemand je kan helpen om de onzekerheid weg te nemen, je lichaam kan je soms helaas enorm voor de gek houden. Aangezien de test negatief is kan je er vanuit gaan dat deze cyclus sowieso langer duurt. Omdat je al best was uitschieters hebt gehad zou ik nog niet uitgaan van regelmatige cyclus door de laatste drie maanden, dus ga inderdaad uit van 3 september als uiterste datum.

Wat ook nog kan is dat je nu een cyclus overslaat, dus als de menstruatie uitblijft ook een eventuele volgende ronde en de zwangerschapstesten zijn negatief zou ik eind september even huisarts bellen.

4. Zeladora

Zeladora Actief lid

17 aug 2015
    149
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dat je cyclus steeds wat korter werd wil niet zeggen dat dat zo blijft. Kan best ineens weer even wat langer zijn. Zeker omdat je zo onregelmatig bent geweest. Houd je een app bij? Die rekent meestal bij voorbaat met het gemiddelde, dan zou je al op 36 moeten rekenen. Maar het kan dus ook nog iets langer zijn.
    Je lichaam doet vreemde dingen (vooral tijdens ontpillen, wat jouw lichaam denk ik ook nog aan het doen is?)

Deel Deze Pagina