Ervaringen met baarmoederafwijking en miskramen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dora83, 25 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora83

Dora83 Lid

24 aug 2015
    10
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Mijn vriend en ik zijn 2 jaar bezig om zwanger te worden. Ik heb 3 keer een miskraam gehad ongeveer een week na een positieve test (biochemische zwangerschap, spreken ze dan over). Verder heb ik vorige maand na 6,5 week een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Hierbij is een baarmoederafwijking ontdekt: uterus unicornis, dwz een halve baarmoeder en een eileider die niet is aangesloten op de baarmoeder. De niet- aangesloten eileider is hierbij verwijderd. Ik heb inmiddels bloedonderzoeken gehad en alles was goed.. Deze week heb ik een MRI ivm de baarmoederafwijking.. Ik raak soms de hoop kwijt op een kindje! Zijn er meer vrouwen die ervaring hebben met een baarmoederafwijking en/ of meerdere miskramen?

2. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    He meis wat heftig. Zoals je ziet heb ik ook 2 miskramen gehad. Wat jij hebt gehad is geen biochemische zwangerschap hoor. Dat is aks er een bevruchte eicel een dag heeft gezeten en verder gestopt is. Dan heb je een ienie mini streepje op een test (1 dag) en verdwijnt dan. Jij hebt helaas een gewone (vroege) miskraam gehad. De deling is niet goed gegaan (of je bm is niet in orde)
    Mijn verhaal is dat ik dun bms had en hiervoor behandeld ben. Nu ruim 10w zwanger en gaat goed. Mocht niemand je kunnen helpen, kunnen ze in Belgische ziekenhuizen veel. Succes

3. Amare

Amare Niet meer actief

Ik lees even mee, ze vermoeden bij mij dezelfde afwijking, maar krijg volgende week een operatie ter bevestiging.

Deel Deze Pagina