Hallo, ik heb mezelf al kort neergezet bij even voorstellen, maar hier ietsje uitgebreider: Ik ben mamma van 2 kids een jongen van 5 en een meid van 7 jaar. Nu inmiddels een nieuwe relatie en daar kwam de kinderwens toch weer om de hoek kijken, inmiddels 35 jaar en altijd weer spannend of "het" weer lukken wil. de agenda is weer volgeschreven met o-tjes ( ongesteld ) e-tjes ( ei-sprong) s-jes ("klusdagen") en b-tjes (buikpijn) de o-tjes zouden gister of vandaag in de agenda gezet moeten worden maar..... ik heb ruim een week gespannen borsten, enorm, ze zijn gegroeid en meerdere keren per dag dikke, blauwe, opgezwollen aders zichtbaar, donkerder tepelhof, moeilijke stoelgang, rommelige darmenen lichte transpiratie. En de symptomen zijn ( weer) zó herkenbaar, nog even genieten van deze zogenaamd onzekere tijd en ons 'eigen geheimpje' want in mijn achterhoofd voel en weet ik het al, maar ik wil niet te vroeg testen, en er kan altijd nog "iets" misgaan. Dit zijn voor mij de eerste symtomen die ik direct herken van de vorige 2 zwangerschappen en oh ja dorst heel veel dorst. Ik hoop hier veel te lezen, ben niet zo'n typer, maar herkenbare verhalen lezen doe ik graag.
hoe lang kun je wachten als je 1 dag overtijd bent...... 8) vanmiddag getest en jáááááá BINGO! 2 streepjes op de test, wel een vage maar duidelijk zichtbaar wij zijn zwangerrrrrrr
ghe ghe ghe ja idd die gaven de eerste tekenen, de eerste maanden heb ik ze wel is vervloekt vanwege de spanning die er continue op stond na het verwijderen van het spiraaltje. maar nu zijn het weer m'n beste vriendinnen bedankt voor de felicitaties, Leuk! Het is fijn dat je hier kan melden dat je zwanger bent terwijl niemand het nog weet, ik wil eerst die 12 weken uitzingen voor we het van de daken gaan schreeuwen.
Gefeliciteerd, Jeannette, dat is goed nieuws! Tot 12 weken geheim houden gaat niet altijd - bij mij is het al sinds enkele dagen flink zichtbaar, hahaha, dus ik zou het niet eens geheim hebben kúnnen houden, al had ik het gewild Geniet ervan!
tja, de natuur hé ik hoop dat ik een beginnend buikje nog even kan verbloemen, alhoewel mijn buik wel ietsje boller aan het worden is , mijn favo strakke broek begon toch wat te knellen aan het einde van de dag .. voor mijn werk draag ik nauwsluitende kleding dus dat word ook weer een toer, misschien kan ik nog wat verhullen met mijn bedrijfsvest, maar met deze warme dagen is dat ook lichtelijk verdacht we zien het wel
GEFELICITEERD MEID... wij willen het geheimpje ook bewaren tot we 12 weken zijn.. best moeilijk af en toe om niks tegen anderen te zeggen en idd die borsten van mij ook.. poe hoef er maar naar te kijken en ze doen al pijn.. savonds heb ik echt al een buikje voor mijn doen ik ben net een paar daagjes verder als jou.. leuk