Hallo meiden, gezien mijn Ovu testen zou m,n ei al net geweest zijn.. Maar nu ineens vanmorgen een temp daling.. terwijl ik geen vruchtbaarslijm heb?! willen jjullie even meespieken??
misschien heb je vandaag pas je ei? Een positieve test betekend niet per se dat je ei dezelfde dag springt. Dit kan soms nog tot 4 dagen erna. Je kunt over enkele dagen pas meer daarover zeggen... Als je nu eens de komende 3 dagen een hogere temp invult, wat geeft FF dan als ovu aan?
@MayD: bedankt voor je tip meid... als ik nu m,n temp hoger invul voor de komende 3 dagen dan geeft hij m,n EI op gisteren.. CD 13 dus
Op het 1e gezicht lijkt het erop dat dit een dipje voor de eisprong kan zijn. Zoals MayD zegt springt het ei pas na een pos ovu-test. Dat het wel tot 4 dagen kan zijn is weer nieuw voor mij
Op 1 mei heb je naar mijn mening de eisprong gehad, doordat je temp gezakt is geeft FF dat nog niet aan, maar dat komt wel als je temp weer gaat stijgen nog eventjes afwachten
@lyn: bedankt voor je reactie; als ik inderdaad m,n temp nu hoger invul springt hij ook naar 1 juni eisprong.. nu hopen dat hij idd stijgt