hoe moet je tellen na een miskraam curettage?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Ladyfly, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladyfly

Ladyfly Lid

16 jan 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Ladyfly, 20 jan 2010
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
    Vanaf welke datum zou je een +- cycles moeten tellen na curretage?
    Ben gisteren gecurateerd maar wil dolgraag voor de volgende ronde gaan.
    iemand hier ervaring mee?

2. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    Hoi Ladyfly,

allereerst wat vervelend voor je dat je een curretage hebt moeten ondergaan. Sterkte!

Iedereen herstelt anders na een misgrlopen zwangerschap, je leest hier van meiden die gelijk weer een normale cyclus hebben en ook meteen weer zwanger zijn tot meiden die 8 of meer weken moeten wachten op een eerste menstruatie.

Ik heb 2 miskramen gehad waarvan 1 met curretage. Ik werd toen na 28 dagen weer ongesteld. Ik testte echter na 2 cycli pas weer positief op een ovulatietest (en was toen ook meteen weer zwanger) en mijn temperatuurcurve was ook compleet van slag de eerste 2 maanden. Qua telling is volgens mij de dag van de curretage dag 1 van een nieuwe cyclus maar is het afwachten of je lichaam ook inderdaad snel herstelt.

Succes in ieder geval en ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn.

3. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Wat vervelend voor je, sterkte met verwerken...

Ik heb half nov. een curettage gehad, en helaas 6 weken later nog een keer, omdat niet alles weg was. Ik testte positief op een ovulatietest op 10/01, dus 2,5 weken later, en moet dus ongeveer 26/01 weer ingesteld worden (liever niet!!!), dat zou dan 5 weken zijn na de laatste curettage.... Schijnt helaas voor iedereen anders te zijn.

4. Ladyfly

Ladyfly Lid

16 jan 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie informatie nu kan ik ongeveer rekening houden wanneer ik weer ongi wordt. Ook liever niet maar dan weet ik wel waar ik een (Klein) beetje aan toe ben.

Deel Deze Pagina