Hoi meiden, Ik dacht al ik mis een heleboel pagina's. maar ja. Marleen jammer dat ie negetief is maar wie weet over een paar dagen wel anders. Ik ga straks naar de winkel een zwangerschapstest halen. Testen jullie echt alleen met ochtendurine of ook wel eens midden op de dag? Nijntje jij ook nog niet ongi, wat duurt het wachten toch lang he, maar misschien heeft 1 van ons wel een mooie test voor dit weekend. Ben lekker vrij vandaag heb heerlijk uitgeslapen (voor mijn doen dan) en heb niks op de planning, vanavond lekker filpje pakken met een vriendin. Liefs
Zullen we afspreken dat we alle twee een mooie test hebben en Marleen 2e paasdag? Ik ga dadelijk wat voorbereiden voor school en dan vanmiddag het zonnetje in. Vanavond gaat mannetje op pad met vrienden. Ik blijf denk ik lekker thuis x-factor kijken...En heel veel paaseieren eten!!
Spannend Nijn!!! Ik hoop dat die positief is en blijf voor je duimen! [-o< (ok, dit is dan wel geen "duimen", maar je snapt wel wat ik bedoel hè.) Liefs Tink. Ennn.....bedankt Butterfly.....wat een mooi plaatj heb ik hè!!!
Oh, Smokey, helemaal overheen gelezen. Jij gaat ook testen!!! aaaahhhh...spannend allemaal hier!!! Voor jou duim ikook en voor Marleen ook.....man ik heb geen duimen meer over aanhet eind van dit weekend! Gelukkig is die extra lang ahhahahhahaaa. Ik heb er vandaag ook weer een testje tegenaan gegooid, maar je, nog steeds negatief....al zie je wel een héél minilijntje...maar dan moet je echt héél goed kijken. Mijn vriend zegt dat die er eigenlijk gewoon niet staat, maar voorgedrukt is en door het vocht zichtbaar wordt. Snappen jullie het nog? Dus ik wacht op mijn ongi.....en anders test ik volgende week wel weer. Dan moet ik ook bijna op controle bij de gyn. Meiden....plas-en-test-ze!
Wat vervelend al die onzekerheid he meiden?? Nog niet ongi, maar nega testen.... Mooi plaatje Tink!! En natuurlijk duim ik ook voor jullie allemaal!! [-o< [-o< [-o<
Oh jammer dat je test negatief is. Zitten we weer op het wacht-op-ongi-bankje. *knuffel* voor jou meid!
@tink wat een mooi plaatje, mij lukt nog steeds niet en de plaatjes die er standaard staan vind ik niet mooi. Bij mijn vorige zw schap was de eerste test ook zo ligt en zei mijn mannetje ook dat dat voorbedrukt is, maar heb wel eens gelezen dat dat niet zo is dat dat niet kan dus wie weet over een poosje!!! @nijntje mijn mannetje heeft vanavond een borrel op zijn werk, dus dacht ik kan mooi met vriendin naar de film gezellig, mis ik wel x-factor dat is wel balen. Lijkt me goed plan allemaal posietieve testen.
Hier ook een negatieve test pffff wordt er echt niet goed van. Laat me nou aub ongi worden!!! Denk dat ik maar een paar ovu testen ga kopen, misschien komt daar nog iets positiefs uit.
Smokey: balen he maar wie weet testen we gewoon volgende week hartsikke positief ik blijf hoop houden helemaal nu mijn buikpijn weg is sinds vanmorgen en mijn temp is hoog dus we duimen door. Hopen dat die paashaas geluk brengt met zijn eieren voor iedereen! Tinkerbell dat klinkt toch nog steeds zwanger want hoe licht hij ook is een streep is een streep de eerste test was bij mij ook erg licht dat ik twijfelde of er wel een streepje stond. Zondag normaals testen en dan moet hij duidelijker zijn. duim duim duim
Ik zat net even de "verhalen"te lezen die rechts boven in staan 2 bijzondere verhalen. Heb er tranen van in mijn ogen.
@Tinkerbell: Idd een streep is een streep,misschien kun je er een foto van maken en kunnen wij er eens na kijken. Gister een druk dagje gehad, smorgens winkelen, smiddags even in tuin bezig geweest en daarna nog even iemand ophalen en toen nog weer eens naar de supermarkt. s avonds heb ik alles al lopen schoonmaken in huis zodat ik nu lekker kan genieten van het weer. Vanmiddag een verjaardag als manlief er weer is en voor de rest lekker relaxen. Wat zijn jullie plannen? En bij iemand al een posi test of juist ongi geworden? Ben helemaal aan het vereenzamen hier op dat wachtbankje.hahahaha Liefs Marianne
Goedemorgen, Ik zou vandaag testen, maar heb het niet gedaan... Weet toch bijna zeker dat ik niet zwanger ben en a.s. dinsdag moet ik toch naar de gyn. Ik bewaar deze test voor de volgende keer, als ik wel een positief gevoel heb. Tinkerbell, ik ben wel erg benieuwd naar jouw test. Kun je er geen foto van maken?? Je weet wat ze zeggen, een streep is een streep. Fijne dag allemaal!!
@buttefly, je bent niet aan het vereenzamen hoor ik ben er ook nog Nee en hier niks en ook niet gevoel dat er wat aan komt. @nijntje goed van je dat je je kan inhouden, maar ik had ook het gevoel helemaal niet, en is toch eigenlijk zonde van de test maar ja.. Fijne dag allemaal
@smokey, fijn dat ik niet alleen ben hahahaha @nijntje, ja dat ik zeker knap van je dat je dat kan volhouden zeg! had ik laatst ook toen ik zwanger dacht te zijn, durfde het niet te geloven en heb toen een week later pas een test gedaan, wat ik normaal nooit doe. Jullie allemaal ook een fijne dag toegewenst. Hier is de zon niet meer te zien, hier regent het,bah!!!
Nou, wie weet Smokey, maar denk het niet hoor. Zal wel wishfull thinking zijn. Maar goed, ik test over een paar dagen we weer. Maandag ofzo...of zal ik nog langer wachten...tot dinsdag en die week erna moet ik naar de gyn. Maar ik denk dat mijn ongi er gewoon aan gaat komen......maar ja, wanneer dat is de vraag. Jij hebt ook een leuk nieuw plaatje!!! Toch gelukt of niet! Ik las net dat jij ook nog steeds een negatieve test hebt. Op hoeveel dagen zit jij nu? *knuffel voor jou*
Nou meiden, ik durf er niet eens een foto van te maken, omdat het lijntje zó licht is. Maar het zal wel niets zijn, want ik test al sinds een paar dagen en het lijntje blijft zo vreselijk licht.......krijg bijna waanideeën. Maar ik porbeer gewoon te wachten tot maandag / dinsdag. Als ik het lijntje dan nog zie (hopelijk wel donkerder dan) zal ik proberen er een foto van te maken, zodat jullie ook waanideeën kunnen krijgen hahahahaa. Ach, het zal wel niets zijn en gaan we hopelijk gauw met z'n allen bij Butterfly op het bankje zitten. Liefs Tink
Tink ik ben erg benieuwd... *duim, duim, duim* Hier heeft het vanmiddag ook geregend en mannetje en ik hadden nog wel het idee om lekker een terrasje te pikken. Nou het is bankhangen geworden... Nu schijnt het zonnetje weer... Over het testen. Ik wil eingelijk wachten tot de echo dinsdag, maar het kriebelt wel hoor... Ik weet eignelijk zeker dat ik niet zwanger ben, maar toch ben ik nog niet helemaal overtuigd... We hopen gewoon op een leuke verrassing a.s. dinsdag (zul je zien dat ik dinsdag ongi word). Vanavond gaan we lekker kletsen bij vrienden, ik zal hier dus niet meer te vinden zijn. Een hele fijne avond allemaal en ook hele prettige paasdagen!!!
Goedemiddag meiden, Hoe staat het er hier voor? Nog meiden waar de ongi is gekomen of positieve testen?? Bij mij is mijn temp weer een beetje gestegen en nog steeds gene ongi. Overmorgen naar de gyn voor een echo, dan zullen we zien/horen hoe het er voor staat. Fijne paasdagen allemaal!!
@ nijntje, wat spannend zeg!!!Kun je het nog volhouden om niet te testen??? Knap hoor!!! Ik wens ook iedereen een hele fijne pasen!! Hoe is het weer bij jullie trouwens? Het is een stuk frisser dan gister. Liefs Marianne