Marleen: vervelend zeg die oorpijn, hopelijk is het snel over! Beterschap iig. hoop voor je dat je toch normaal kan bevallen, een ks is niet niks, weet er alles van!!! Maar de kleine was afgelopen vrijdag toch ongeveer 1400 gram, maar volgens je banner is dat toch echt normaal, met 29 weken hoort de uk 1500 gram te zijn. Maar altijd leuk om weer een echo te krijgen! Nijn: De vakantie komt echt op tijd voor jou zeg! Ik twijfel of ik de prik ga halen of niet, ik weet er te weinig over. Smokey: fijn dat het goed met je gaat. Wij hebben toen ook chromosomenonderzoek gehad en daar was gelukkig niets uitgekomen, alleen uitslag duurt zo lang.....3maanden toch? Moest jouw man ook een potje zaad inleveren?De mijne toen wel, maar ook daar kwam niets uit. Ele: Hoe gaat het met je? xxx
butterfly: klopt dat staat in de banner. Maar dat klopt niet want het is echt niet normaal. Normaal zitten ze nu rond de 1000 a 1100 gram en niet meer. En ja dan is 1442 toch wel veel. De vk gaf ook aan dat het erg hoog was. Het was P96 dat houd in dat 96% van alle baby's op diezelfde termijn kleiner zijn. Dus dat is toch wel heel hoog. Maar we zien wel.
Gewoon nog een keertje extra spieken bij de 'kleine' man. Ele, hoe is het met jou? Zo ziek dat je niet eens een laptop in bed kunt nemen? Dat doe jij toch wel eens, vandaar.... Heel veel beterschap hoor!
Marleentje zwaar balen van je oorpijn, en fijn dat alles bij de vk vandaag goed was! Butterfly ja dat klopt duurt 3 maanden maar liefst...pff maar ja niks aan te doen. Mijn mannetje heeft zijn zaad in sept 08 al laten controleren voordat we begonnen zeg maar om te kijken of er genoeg zaadjes waren nou die waren er in overvloed dus daar kan t niet aan liggen, of bedoel je een ander onderzoek? Hoe gaat het met jou alles goed? Geen vervelden klachten? Ele meid ja waar ben je? gaat alles wel goed?? hoop dat je snel weer beter bent. Dikke knuffel. Hier heb ik nog steeds regelmatig gevoelige borsten nou ja tepels zeg maar beetje prikkelend/beurs gevoel.
Hallo meiden, jeetje zo irri weer een heel verhaal getypt en hop flop weg.. en ik wilde net in bad gaan.. mijn bad is vol.. doe het dus even in het kort.. marleen, jeetje das ook niet mis allemaal he.. oorpijn is echt akelig.. hopelijk ben je er snel vanaf.. enn atuurlijk ook van de rest.. maar het schiet al op! jullie zitten bijna op 3/4!!! smokey, je was in het zh las ik.. 3 maanden duurt wel lang.. gelukkig trekken je mannetje en jij je eigen plan en ik hoop zo dat je lichama je niet voor de gek gaat houden... maar nog een weekje! marianne wat leuk dat jullie ook 3 katten hebben! maar wordt je soms niet gek van de rommel die ze maken? nijn nog maar 2 nachtjes! zo leuk he! ben zo benieuwd naar hoe je het gaat vinden als je ziet dat je mininijntje zo gegroeit is! Hier gaat het langzaam weer wat beter, de energie is nog erg laag, maar de koorts is weg.. heb me ook vandaag ziek gemeld.. en morgen nog een dag.. vind het ook best spannend vrijdag... toch een beetje d-day ik ga nu snel in bad misschien nog tot straks en anders morgen!!! dikke knuffels voor iedereen!
Smokey, ja dat onderzoek bedoelde ik idd. Hier gaat het op zich wel, vind het nu echt wel zwaarder worden, omdat ik zo'n lage rugpijn heb. Daardoor kan ik mijn dochter nauwelijks tillen, maar je komt er gewoon niet onderuit om haar niet te tillen, ik doe het namelijk graag en heb alles voor haar over! Ook vanacht weer erg slecht geslapen, dus ik kruip straks lekker onder de wol.Mannetje heeft nachtdienst, dus heb bedje voor mezelf! Ele: Breek me de bek niet open over onze katten!!!Want soms........pfffffffff!!!!Hahahaha. Ik vind ze echt schatten hoor, en zou ze voor geen goud willen missen, maar soms wil je ze echt achter het behang plakken. We hebben 2 zwervertjes en 1tje hebben we zelf gekozen. We hadden ook nog een vrouwtje, ook zelf uitgekozen, maar zij is vorig plotseling overleden, ze was nog maar 3 jaartjes oud! Ze was echt mijn lieveling, mijn meissie!!!En mis haar nog iedere dag!Soms moet ik ook echt nog huilen,omdat ik haar zo mis! Zie dan alles precies weer voor me, hoe ze daar lag! Sorry begin alweer te huilen!Ik mis haar ook zo!!! Een tijdje nadat ze was overleden, heb ik maar 1keer over haar gedroomd en die droom was zo ongelooflijk echt, ze kwam daarin afscheid van me nemen!Ze miauwde een keer achter aan ons bed, (deed ze altijd als ik haar riep en dan kwam ze eraan), ze klom boven op mij en gaf mij kopjes en kwam nog even lekker boven op mij liggen, deed ze altijd! En daarna ging ze van bed af en keek nog een keer om en toen was ze weg en werd ik wakker! Daarna ook niet weer gedroomd over haar, geloof echt dat deze droom een echt afscheid was! ( Ben me toch aan het huilen nu, niet normaal, gelukkig maar dat niemand me ziet). Liefs marianne
Goedemorgen Meiden, ele gelukkig dat je koorst afneemt, en dat je je langzaam beter voelt. Ik denk eigenlijk wel dat mijn lichaam me voor de gek houdt hoor, we hebben ook niet echt veel geklust deze ronde dus ga echt nergens vanuit. butterfly balen is dat als je zon last van je rug hebt, ik heb er normaal al veel last van dus weer wat het is. Vannacht al wat beter geslapen, is altijd heerlijk bed even helemaal voor je eigen alleen Jeetje 3 jaar oud dat is nog harstikke jong, wij hebben ook 2 katten en een hond altijd drukke boel in huis met de nodige troep
Ele, fijn dat je je al weer wat beter voelt en goed dat je je ziek gemeld hebt!! Smokey, weinig klussen wil niks zeggen. In het temp topic is iemand die heel weinig geklust heeft, 3 maanden geleden is bevallen van een ivf-kindje, en nu toch zwanger is. Dus blijf hopen!!! Marianne, ik geef helemaal niks om dieren, sorry... Maar wel vervelend dat je echt je maatje verloren bent toen... Meiden, nog iets meer dan 23 uur.....
Nijntje: spannend zeg, nog 1 nachtje slapen! Ben je al erg zenuwachtig of valt het mee. Wel de echo showen he morgen? Meiden, ik heb nog een vraag: de gyn zei dat ik met 34 weken weer bij hem onder controle moest komen, maar de vk zei ach, kan ook wel met 36 weken. Ten eerste naar wie moet ik luisteren en ten tweede moet ik zelf een afspraak maken bij de gyn of doet de vk dat?
Ik kom morgen natuurlijk meteen de echo showen!!! Heb zo'n goed gevoel, maar daardoor soms ook het gevoel dat ik overmoedig wordt... Spannend is het natuurlijk wel, maar dat zal de komende 30 weken nog wel blijven.... Ik zou zelf even naar de gyn bellen. Dan weet je het meteen zeker. Ik zou denk ik rond de 34 weken terug gaan, want mocht de kleine besluiten eerder te komen, dan heb je bij 34 weken nog wat meer speling....
butterfly: ik zou ook gewoon zelf bellen en daar overleggen of je met 34 of met 36 weken overgaat naar de gyn. Nijn: spannend he die echo! Wel super om mini nijntje weer te zien. Ben benieuwd naar je echo foto!!! Voel je je al wat beter of knuffel je nog steeds zoveel met de wc pot?
Ik heb afgelopen zaterdag nog een paar geknuffeld, maar daarna niet meer. Eten lukt nog steeds niet goed, maar ik begin wel af en toe weer een beetje honger te krijgen... Dus hopelijk is het einde van de misselijkheid in zicht....
Hallo meiden, joehoe ik voel me weer een stuk beter joepieee!!! ben wel nog thuis vandaag wel gezellig eigenlijk, mijn mannie heeft ook vakantie Ik hoop vanaf nu dan ook weer helemaal bij de les te zijn en weer te "normaal" te kunnen reageren op iedereen.. jaa nijn nog maar een dag! alleen maar goed dat je zo positief bent hoor! ik vind het knap dat je het kunt.. en nu al zoveel vetrouwen in mini nijntje te hebben kan alleen maar goed zijn!!! ik weet zeker dat beebs dat voelen dus bij deze vanaf nu ben ik weer aanwezig
ele: gelukkig ben je weer opgeknapt! Wel lekker dat je mannie ook thuis is. Ik heb zojuist de kruidvat doos opgehaald. Niets bijzonders. Een luier, een bewaardoos van friso voeding, een klein pakje voeding van friso vanaf 6 maanden en een blikje redbull voor papa. En dat was heel de doos haha Vanmiddag weer naar de bekkenfysio. Ben benieuwd hoe het gaat. Zweten: zweten jullie ook zo? Ik kan heel de dag wel douchen haha. Niet normaal meer zelfs met alleen zitten nog en heb geen verwarming aan. pff heb het zo warm.
Nijn: Positief zijn is alleen maar goed!Dat is de juiste instelling! Ele: Geukkig dat je je weer beter voelt. Marleen: Dat is idd een zw.schapskwaal, met de 1e zwangerschap had ik er ook veel last van en nu ook weer, ik lig snachts weleens boven de deken, terwijl ik normaal echt zo'n koukleum ben! Ik zal binnenkort dan zelf de gyn wel bellen, dan weet ik zeker dat het goed komt. Ben niet bang dat de beeb te vroeg komt, maar ik moet het met de gyn doen en niet met de vk, en dan ga ik er liever al met 34 weken heen, zodat we elkaar ook een beetje leren "kennen". Dan kan ik mijn angsten voor de bevalling daar ook een beetje uitspreken, want ik heb er niets aan als ik dat met de vk doe. Liefs marianne
Jipiieee, Ele is weer beter!! En leuk zeg, tegelijk thuis met mannetje. Mijn mannetje kwam net even thuis eten, maar is nu weer centjes verdienen. Ook erg belangrijk! Zweten, bijna helemaal niet. tenminste nog niet.... Gelukkig maar. Ik bedacht me gisteren/vannacht/vanmorgen dat ik juist een stuk minder zweet dan voorheen. Ik zweette nl best veel (denk ik door mn cvs). Kruidvat door stelt dus eigenlijk ook niks voor.... jammer. Hebben jullie nog andere dozen aangevraagd?? Zo ja, welke?
ele: vrijdag is het dan zover, de geslachtsbepaling! Hoe laat worden jullie verwacht? Wanneer moest je nu weer naar de gyn toe?
Meiden, ik zie trouwens net dat we op onze 200ste pagina zitten!! Komt dit berichtje net op pagina 201....
Zo net de assistente van de huisarts aan de tel gehad ivm mijn urine dat op kweek is gezet. Nou geen blaasontsteking maar er zaten wel suikers in urine. Ze heeft mijn vk gebeld en nu besloten dat ik aanstaande maandag opnieuw glucose moet prikken nu wel nuchter ivm kans op zwangerschapssuiker. Waarschijnlijk is dat het niet want vorige week is mijn suiker nog geprikt en die was perfect 5.1 niet nuchter. Maar omdat de kleine zo groot is willen ze het toch nog eens nakijken. We wachten dus af. Dozen: ik heb dezelfde als butterfly besteld. Nijn: we kletsen hier wat af al op pagina 201!