Smokey: Of idd de innestelling wat Marleen zei!Hoop het wel voor je. Marleen: Wij zijn ook geen personen om in belangstelling te staan, ik zelf ben nogal heel erg verlegen. Maar we vonden wel dat dit gewoon er echt bij hoorde!
butterfly: nee wij hebben er bewust voor gekozen om dat niet te doen helaas dacht de fam er anders over. waren we ook total niet blij mee. We zijn ook in zeeland aan zee getrouwd met alleen beide ouders, broers zussen en getuige. Lekker klein en een week later hebben we voor alle familie en vrienden een tuinfeest gehouden. Dit zodat we onze trouwdag niet echt in de belangstelling stonden en gewoon echt konden genieten en overal ruim de tijd voor hadden. En een week later receptie en feest is ons goed bevallen!
Ik ga er niet vanuit, maar een cyclus van rond de 23 is wel erg kort heb ik nog nooit gehad maar misschien word ie steeds korter.
Ok hoop ik stiekem met jullie mee haha hopen mag, ga zo lekker naar bed hebt koud. Tot morgen en weltrusten allemaal
Smokey: 23 dagen is zeker wel erg kort en kan dus heel goed innestelling zijn, zoals marleen als zegt , daar gaan we voor! We blijven dus nog even doorduimen voor je! Marleen: Klinkt heel gezellig jullie bruiloft. Bij de onze was alleen mijn familie er,omdat we een half jaar alle banden met zijn famillie hebben verbroken! Wij hebben gewoon een feest gegeven in een zaal met een bandje erbij met warm en koude hapjes en onbeperkt drinken. Daarvoor hebben we daar met mijn ouders,oma, oom en tante en natuurlijk broers en zus gegegeten, warm en koud buffet!
nijntje: nog heel even en dan mag je heen voor je echo! Geniet er maar lekker van met jullie 2en! Ben erg benieuwd naar je echo! Liefs marianne
Goedemorgen meiden, Nijntje hoe gaat ie hoe laat mag je voor de echo, heel veel suc6 en genieten... Liefs
Goedemorgen meiden, Wat hebben jullie veel gekletst gister zeg!! Over de grootte van de baby... tja, dadelijk eerst maar eens kijken of mini Nijntje goed gegroeid is.... We moeten om 9.40u bij de gyn zijn, over een uurtje dus.... Het eten was erg gezellig gister, alleen kwam alles er 's avonds weer uit.... Smokey, toch klinkt het allemaal niet verkeerd... Maar ik begrijp je terughoudendheid.... Meiden, ik laat jullie dadelijk zo snel mogelijk iets weten, denk rond 11.00u of zo. Ik heb nl tegen mannetje gezegd dat als de echo goed is, we taart gaan halen (heb ik nl al de hele week zin in) Liefs, Nijn en mini Nijn
Nijn: Dat is minder dat alles er weer uit kwam naderhand! Mini-nijn ligt vast en zeker nog wel een dag voor en misschien zelfs wel 2! Is het ziekenhuis dichtbij? Liefs marianne
Ziekenhuis is heel dichtbij, maar moet me nu echt gaan klaarmaken, want ik zou rond 9.15u bij mannetje op zn werk zijn en moet nog eten en mn haar doen.... Dus doeiiiiii
MINI NIJN DOET HET NOG STEEDS SUPER!!!! Super leuk, mini Nijntje heeft zelfs even voor ons gedanst.... Verder groeit mini Nijn hartstikke goed, want nu ligt hij/zij al 3 dagen voor!! Ik zal zo de echo's in mijn album zetten. Liefs een super vrolijke Nijn PS: Vlak voordat ik naar het ziekenhuis ging, weer even geknuffeld met de wc pot. Deze week gaat dat weer even wat minder...
jaaa gaaf nijn!!!!! wat super!!!! oh ben zoo blij voor je!!!! ik wilde je nog succes wensen maar mijn moeder was hier vanmorgen even en kon ik niet achter de pc gaan zitten ik ben benieuwd naar je echofoto!!! trouwens wat hebben jullie veel gekletst... ik merk dat ik nog stees niet helemaal happy ben en ik moeilijk vrolijk kan doen.. misschien ook wel door het nieuws van mijn werk ofzo.. maar ik lees wel iedere keer mee.. oh ik ben zo blij voor nijn!!! gaaf he! hoe groot was mini nijntje? en wanneer moet je weer terug? over de bruiloft, wat een mooi liedje was dat.. wij hebben ook geen openingsdans gehad, we hadden in de tuin een feestje met bbq met een klein gezelschap van alleen de beste vrienden, kennissen en familie smokey, ik duim nog steeds heel hard voor je!
Mini Nijn staat in mn album!! Mini Nijntje was nu 3,28 cm, dus helemaal goed!! Over de bruiloft, helemaal vergeten, wij hadden er één met alles er op en er aan. Op mijn hyves staat een fotoalbum met de foto's er in. Onze openingsdans was 'Love you more' van Racoon. Liefs, Nijn
nijn: super gefeliciteerd! Wat goed zeg dat alles goed was en dat hij/zij voorloopt. Nu kun je echt gaan genieten lijkt me. En ja die wc pot knuffelen moet je maar even voor lief nemen het belangrijkste is dat mini nijn het super goed doet!
Op een echo (geen foto) zagen we ook al heel duidelijk het ruggetje. Zo leuk!! En mini Nijn was echt al flink aan het bewegen. Echt grappig om te zien!! Dansen heeft ie van papa Oh, ben zo blij!!! Had een super gevoel, maar toch is en blijft het spannend....