2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    heeft jou gyno jou niet gezegd dat al heel veel gevaar geweken is nu? en dat je echt met 10w al mocht gaan geloven dat het helemaal goed gaat komen? :)

krijg nu wel de kriebels voor vrijdag, stom he, jeetje heb herbie al 3,5 week niet meer gezien en ook ik vind het stiekem zelfs nu nog spannend .. :)

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Dat heeft de gyn niet verteld, maar dat wist ik zelf al... Het gaat dus helemaal goed komen!!

Ja, jij vrijdag de geslachtsbepaling. Hopelijk kunnen ze het goed zien en kom je over 25 weken niet ineens voor een verrassing te staan.... Laat je ons wel weten wat het wordt?

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    he nijn, even inbreken!:

Wat fijn dat alles goed is met mini nijn!!! Joepeieieieieei!

En Ele: hoe is het met jou? al weer een beetje opgeknapt?

xx

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Wow, Doortje al weer 32 weken!!
    Dat gaat hard zeg!!!

Gaat met jou alles goed?? Morgen je laatste werkdag, wat een lekker gevoel of niet?

5. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Nijn: Wat een geweldig nieuws zeg!
    En wat een super echo, echt geweldig mooi om te zien!
    Het genieten kan dus beginnen.
    Mag je binnenkort ook over naar de vk of moet je bij de gyn blijven?
    Wat super dat hij/zij even voor jullie heeft gedanst, de uk was vast super blij dat jullie hem/haar weer even kon bewonderen!
    Ben echt super blij voor jullie.

Ele: dank je wel! Wij vonden het ook een super mooie tekst en het is dan ook in het nl gezongen.

Liefs Marianne

6. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Wauw nijntje wat super voor je, je gevoel heeft het helemaal juist, lekker gaan genieten:) Vanavond kijk ik de foto even gaat op het werk moeilijk hier.

Ele voor jou ook spannend wat geweldig lijkt me dat zeg, heb je zelf een gevoel wat het gaat worden of helemaal niet.

Hier vandaag geen rose/bloed meer gespot was gister een heel klein beetje maar, verder af en toe licht ongi gevoel (krampjes) ook zijn de (.)(.) nog steeds regelmatig licht gevoelig.

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @nijn: jaaaa morgen laatste werkdag, geloof het zelf nog niet zo :) Wel een heerlijk gevoel!

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, spannend hoor!!

Marianne, ik blijf bij de gyn, want ik moet toch in het ziekenhuis bevallen. Ik mocht idd, net als jij, even naar de vk en dan weer terug, maar heb besloten om toch bij de gyn te blijven.

All, het lijkt echt of ik niks binnen kan houden. Straks mn lunch er ook weer uitgegooid.... Vanochtend aan de gyn gevraagd, maar zolang ik vocht wel binnen kan houden is er niks aan de hand. De kleine pakt toch wel wat hij/zij nodig heeft (en dat blijkt).

9. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

nijn: ik had niets te kiezen, moest gewoon naar de vk en dan weer terug!had ook liever hele tijd gyn gehad.

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Dat is wel balen dat je naar de vk moest...
    Ik denk dat ik ook mocht blijven ivm de verklevingen. Het is natuurlijk toch wel even apart, want zwanger met verklevingen is bijna onmogelijk....

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik mocht ook kiezen of ik bij de vk of gyn wilde.. kwam misschien wel door de nare ervaringen die ik bij de vk heb gehad.. oh ik vind het langzaam wel echt spannend vrijdag.. iemand vroeg me wat ik dacht dat het zou worden.. zelf denk ik een jongen, bij mijn man komen allemaal jongens voor, hij heeft alleen maar neven met zonen :)
    nog 1,5 dag! :):):):)

nijn wat vervelend dat je nu veel last van kwaaltjes hebt.. gelukkig kan de mooie echo van vanmorgen heel veel goed maken! :):)

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Daarom, allemaal voor het goede doel!!

Tuurlijk is het spannend voor vrijdag!! Je weet dan of je een jongetje of eenmeisje krijgt. Nog 1,5 dag! Hoelaat moet je??

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    om 10 uur al, daarna gaan we shoppen, dus zal ik niet gelijk hier kunnen reageren..
    ik ben echt zo blij voor je nijn!!! :):)

smokey, beetje late reactie, maar klinkt op zich ook wel als een innesteling rond deze tijd van je cyclus :):) *duimen draaien* wanneer zou je nod zijn, klopt je banner?

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Je kunt meteen gaan baby shoppen dus!!

Smokey, je maakt het echt spannend hoor!!

Ik wil a.s. zaterdag eigenlijk even gaan kijken in de baby-shop-winkels...

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    gaan we ook doen nijn :) eindelijk gericht iets "leuks" kopen! :):)

jakkes zojuist zat ik de was te vouwen en er rende echt zo'n dikke spin tussenuit!!! die was echt huge! gelukkig heb ik een dappere kat! wat is zoiets schrikken zeg! :)

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nijntje wat een super mooie echo foto's zeg je kan mini nijntje zeker al goed zien:) kan me voorstellen dat je helemaal in de wolken bent.

ele voor jou ook spannend en lekker gericht shoppen dat is helemaal leuk:)

Mijn banner klopt wel redelijk zit zondag op 27 dagen misschien een paar dagen later mijn ei gehad weet niet goed

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    smokey je pendels zijn wel ergggg leuk! :):):) vooral die van november! :)

18. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    hihi ja dat klopt, maar ik hou het nog steeds op een naderende ongi..

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    heb je nog steeds krampjes? en het bloedverlies is wel gestopt?

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    ja af en toe licht krampjes en steekjes geen bloed meer dat was alleen gister avond even een klein beetje

Deel Deze Pagina