2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik weet dat ik bij 2 zwangerschappen ongeveer een week voor nod krampjes heb gehad.. alleen bij de eerste zw had ik toen wat bloed.. ik was toen op mijn werk... en het enige dat ik dacht was... jeeetje ik ben zwanger..... WAT NU!!!!

2. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ok is dat een slecht teken bloed verlies met innesteling of weet je dat niet.

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    nee jiust goed!! :):):)
    ik wist toen gelijk, oh ikben zwanger ik verlies anders nooit geen bloed :)

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    ok op die manier, ik verlies ook nooit bloed tussentijds eigenlijk
    en mijn borsten nog steeds gevoelig, dus we hebben goeie hoop:):)

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hoe zou het met anouk en tulpje zijn?

morgen ga ik weer werken, wel thuis, maar wel weer aan het werk.. ben zo niet meer gemotiveerd... bleh.. :(

smokey weet je al wanneer je gaat testen?

6. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je niet gemotiveerd meer bent zou ik ook hebben, gewoon lekker rustig aan doen morgen ;)

Morgen en vrijdag tot 12 uur lekker en dan weer weekend:)

Testen daar denk ik nog niet echt aan maar denk volgende week woensdag of donderdag ,als ik dan nog niet ongi ben

Ga lekker film verder kijken op rtl 5

tot morgen

7. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ja inderdaad anouk ook al even niks van gehoord.

En had tulpje niet wat problemen met mannetje of was dat iemand anders?

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik begreep hem ook niet zo heel goed helaas.. ik hoop het niet voor d'r..

veel plezier met film kijken en bijna weekend!

9. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

goedemorgen meiden,

Smokey, hoe gaat het nu inmiddels met je bloedverlies?
    En hoelang mag een innestelingsbloeding werken?

Ele: kan me ook goed voorstellen dat je niet meer gemotiveerd bent, zou ik ook niet zijn!

Anouk heb ik vorige week nog gesproken en het ging allemaal heel goed. Ze heeft het heel erg naar haar zin in haar nieuwe huisje, ze zit nu dicht bij haar familie en vrienden.
    Ze baalt alleen dat internet zolang duurt, maar dat schijnt vaker te zijn met upc.

Tulpje weet ik eigenlijk niet.

Vanacht weer slecht geslapen, het lijkt een gewoonte te worden!Smorgens sta ik op en heb ik het gevoel dat ik al een hele dag achter de rug heb.
    Op mijn zij liggen gaat nu ook wat moeilijker omdat de buik dan ook helemaal opzij gaat......hahaha, zit dan behoorlijk in de weg!
    Maar goed het hoort er allemaal bij en heb ik er ook wel voor over, al lijkt het dat ik de laatste tijd alleen maar klaag!
    Gisteren ook weer wat te veel gedaan, en kon dus nauwelijks meer lopen gisteravond, doet zo'n pijn he onderin mijn rug, denk toch echt dat dat de bekken zijn, want als ik mijn benen beweeg met lopen doet het met toch een pijn helemaal onderin mijn rug!

Liefs marianne

ps. vanmiddag lekker uit eten bij de wokinn restaurant.
    nou ja om half 5 gaan we er heen

10. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Goedemorgen,

Butterfly zwaar balen dat je zo slecht slaapt dat is waardeloos. Je moet wel een beetje rustig aan doen en niet te druk zijn he... dat is niet goed voor de kleine;)
    Lekker wokken heerlijk alvast eet smakelijk!

Ok super dat het met Anouk goed gaat, en ja ik heb ervaring met UPC dat schiet vaak niet op waardeloos.

Ik heb alleen dinsdag heel even een klein beetje bloed nou ja bloed rose verlies gehad daarna helemaal niks meer, dus vanaf zondag wordt het elke dag spannend wanneer de ongi komt of niet..

11. butterfly1984

smokey: dank je wel!
    dat worden dus zeer spannende dagen!
    Ik duim de hele tijd nog voor je.

12. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Goedemorgen dames,

Smokey: spannend nog even en dan kun je testen!

Upc: hier geen problemen mee aangevraagd en binnen een week alles in huis en het werkt ook nog haha

Butterfly: helaaas herken ik je slechte nachten. Zodra ik 's morgen suit bed kom nou ja 's morgens vak al tegen 5.00-5.30 heb ik het gevoel dat ik ook al 24 uur wakker ben zo moe en gesloopt. Ik moet zelfs uit bed omdat ik niet meer kan liggen van de pijn in bekken en rug. Op de zij slapen gaat ook steeds lastiger maar op de rug krijg ik het erg benauwd omdat dan de grote slagader dicht gedrukt word door de baarmoeder. Dus houd dat ook niet lang vol. Draaien in be dis een hel. Vaak moet ik jeroen wakker maken om me ee te helpen met draaien en uit bed te komen zo'n pijn dat ik heb. En dat is heel irri als je keer of 5 per nacht eruit moet om te plassen. Dus helaas herken ik het ook. En het lijkt steeds erger te worden. Ik merk wel dat als ik 's middags even ga liggen ik 's nachts beter slaap dan dat ik dat dat niet doe. Dus probeer echt even 's middags gaan te liggen. Zo ook even lekker geklaagd haha

13. butterfly1984

Marleen: ja dat heb ik dus ook, kan ook al echt tijden niet meer op mijn rug liggen, nu wil het helemaal niet meer, je word er zo naar van!zag er ook tegen op om bij de 20 weken echo zo lang te blijven liggen maar viel gelukkig mee, ze hadden daar een lekkere kussen en zon ding voor ik je knieholtes.
    Met esther moest ik vaak aan ctg en ben toen zelfs keer flauwgevallen en heb toen ook over moeten geven, omdat de bloedtoevoer werd dichtgeknepen,doordat je op je rug lag!

14. butterfly1984

o ja wat vergeten, dan heb jij geluk gehad met upc marleen.
    dat is wel erg snel een week.
    Hier bij het net duurde het wel een aantal weken, ik meende 3 weken ofzo, misschien nog wel langer.

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    goedemorgen meiden! wat zijn jullie al vroeg uit de veren!

met upc geen ervaringen... en ik geloof dat ik er blij om kan zijn.. op butterfly na :):)

Over die beroerde nachten, ik ben nog lang niet zo zwanger als jullie zijn :) maar hier heb ik ze ook! voorheen viel ik als een blok in slaap als ik mijn kussen zag.. en nu val ik in slaap en ben ik soms zo moe dat ik me de dag erna de laatste 5 minuten voor ik inslaap viel niet meer kan herinneren.. echt heel vaag.. en dan word ik gemiddeld 3 keer wakker om te plassen.. dat gaat redelijk automatisch en meestal val ik meteen weer in slaap.. tot ik weer wakker word om eenuur of 4 en dan kom ik niet meer in slaap tot een uur of 6.. en dan val ik weer een slaap tot de wekker en is het wakker worden alsof er een tank over me heen heeft gereden..
    maar in tegenstelling tot bij jullie is het van mij niet lichamelijk waarom ik niet kan slapen.. dat lijkt me echt nog meer vervelend.. staat ons dat echt allemaal nog te wachten? :)
    ik had echt eerste de gebruiksaanwijzingen van zwanger zijn beter moeten lezen! :) ik las nauwelijks iets over incontinentie, gebroken nachten, zuur branden, moe, moe, moe en noem maar op! :):) en we nemen het allemaal zo voor lief! :) ik heb wel gezegd als herbie geboren wordt, ik knijp als eerste in zijn dikke teen voor alles wat ik nu heb moeten doorstaan, die krijgt hij terug! :)
    ik gebruik overigens ook al een voedingskussen om te slapen.. alleen al omdat ik dat zo heerlijk vind! xD
    jullie ook? :D:D en vanaf wanneer?

ik heb ook gelezen dat op de rug liggen niet zo goed meer is als je lang zwanger bent ivm de bloedtoevoer.. misschien heb ik dat wel van jullie gelezen, vorige week ergens.. :)

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    smokey, ik weet niet hoe het komt, maar ik vind het zo spannend, ik heb het gevoel dat ik helemaal erin op kan gaan of je zwanger bent of niet! ben echt zo hard aan het hopen! ik weet iedereen hier! maar wilde het ff kwijt! :)

17. butterfly1984

ele, wat betreft met upc denk ik dat je marleen bedoelt, ik heb geen upc ervaringen!hahahaha.
    het klopt wel hoor dat als je zwanger bent dat je sowieso slechter slaapt, heb ik keer ergens gelezen, begint zelfs al direct als je zwanger bent.

marleen, misschien weet jij dit, esther heeft vanaf de geboorte al een hele droge huid. Ik gebruik balneum voor in bad en na het bad en de dagen erna gebruik ik lanette creme.Ook gebruik ik eczeem zalf voor d'r, maar die mag je niet altijd gebruiken.
    Nu is mijn vraag, heeft het volgende kindje dat dan ook of zegt dat helemaal niets?

Liefs marianne

18. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ele: spannend he voor smokey! Ik heb ook zo'n voorgevoel dat het gewoon goed zit ik had dat met nijn toen ook heel erg en dat kwam uit. Dus we duimen lekker verder voor smokey!!!

Butterfly: het kan dat het 2e kindje dat ook krijgt maar dat hoeft helemaal niet!

Ele: ja dat heb zeg ik ook telkens als die kleine er is knijp ik hem in zijn tenen haha. Want je hoort inderdaad niemand echt over die kwaaltjes die jij beschrijft als je zwanger bent. Maar ze zijn er toch echt haha.

Voedingskussen: die gebruik ik vanaf een week of 12 heerlijk vooral tussen je knieen is ook beter voor je bekken.

19. butterfly1984

Ik ben nog steeds aan twijfelen voor de vaccinatie voor de mex.griep.
    Nu las ik dit op internet:

Zwangere vrouwen en andere risicogroepen: behandeling met virusremmers

Bij de klassieke seizoensgriep wordt het gebruik van virusremmers bij zwangere vrouwen afgeraden. Virusremmers als Tamiflu en Relenza zijn nooit eerder getest bij vrouwen die zwanger zijn, waardoor eventuele negatieve effecten en risico's onbekend zijn. Omdat nu sprake is van een pandemie, een wereldgriep, wegen volgens het Europees Geneesmiddelenbureau (EMEA) de voordelen op tegen de eventuele risico’s. Het advies luidt daarom om de middelen wel te gebruiken. Hetzelfde geldt voor pasgeboren baby’s, zuigelingen en kinderen tot 1 jaar.

Vind de keus zo ongelooflijk moeilijk en zolang ik er niet uit ben, neem ik die prik dus niet.
    Ik kan wel denken we wonen in een heel klein dorpje, daar is de kans minder, maar ook dat zal niets zeggen natuurlijk.
    Laatst waren we hier ook allemaal ziek, dezelfde symptomen als de mex.griep,maar wie zegt dat het nou wel of niet zo is, misschien heb je het wel gehad zonder het te weten.Dat je denkt dat het een gewone griep is.

20. butterfly1984

o ja en ik kan de blije doos ophalen, kreeg ik gister bericht van.
    Maar even kijken wanneer ik tijd heb.

Deel Deze Pagina