butterfly: ik kreeg gisteren ook bericht van de blije doos! Mex griep: het blijft moeilijk maar ga hem denk ik wel halen. Omdat als je het krigjt je eigenlijk afgeraden word om tamiflu enzo te gebruiken. En omdat als je je wel inent je kindje ook meteen beschermt is en dat vind ik wel een veilig idee met de kraamvisite. Maar het word ons wel moeilijk gemaakt vind ik. Iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt. Maar wij denken dat voor ons het beste is als we ik me gewoon laat ineneten.
marleen: tuurlijk moet je doen waar jij je het beste bij voelt. En het is ook wel zo dat de kleine direct dan ook direct is beschermd, maar is het allemaal wel zo goed, dat vraag ik me af!
Meiden, ik heb niks gelezen. Moet vandaag oppassen op het neefje van mannetje (6 jaar). Kan dus niet achter de computer.... Tot vanavond/morgen!!
Ja de huisarts en vk zeggen hier dat de complicaties die je kune krijgen bij mex griep slechter zijn voor je kind dan de inenting. En ja als je kind beschermt is vind ik voor mij voldoende reden om het wel te doen. Want het si heel gevaarlijk voro pasgeborenen. Maar ieder moet doen waar die zich het beste bij voelt. Nijn: veel plezier vandaag met je neefje!
jeetje dat lijkt me idd ook eng, ik twijfel ook nog heel erg.. eerst neigde ik meer naar de nee... nu naar het midden
Meiden wat lief dat jullie allemaal zo mee leven!! Dat alleen al vind ik geweldig Moet alleen nog zoooooo lang wachten nu haha Situatie nu voel me goed niks aan t handje meer geen krampjes, wel de (.)(.) nog steeds gevoelig. Mexi griep ik hoef die beslissing niet te maken voorlopig maar ik zou het ook moeilijk vinden, als het niet erger wordt dan het nu is zou ik denk ik geen spuit nemen. Slecht slapen balen dat jullie allemaal zo slecht slapen zal er wel bij horen, hopen dat jullie voor de bevalling nog wel wat weekjes goed kunnen slapen/bijtanken Ik zelf slaap goed momenteel maar veel rare dromen Ele spannend morgen de dag, je ging meteen shoppen met mannetje toch? Ik wacht in spanning af ben nieuwsgierig upc drama bedrijf vreselijk slechte ervaringen mee gelukkig doet alles het nu Nijntje veel plezier met oppassen altijd leuk, ik heb ook 2 kleine nichtjes echte schatten pas soms ook op erg leuk. Ga zo even paardrijden boodschapje doen en kom later weer even kijken.
Ele als je het natuurlijk met ons wil delen wat het gaat worden, kan natuurlijk ook dat je het voor je wilt houden.
Natuurlijk wil ik het met jullie delen.. zou het geeneens voor me kunnen houden hahahaa.. maar er is natuurlijk een kans dat wij het ook niet te weten komen als herbie niet wil meewerken.. ik zat wel te denken gisteren, mijn mannetje wil na de echo (schoon)ouders bellen om te vertellen wat het word.. en toen bedacht ik me.. dat kan ook leuker.. laten we ze nog even in spanning houden en kunnen we sávond langsgaan met iets.. in blauw of roze.. weet alleen niet hoe of wat.. of een foto van de echo in een roze of blauw lijstje? smokey, klinkt misschien echt stom, maar ik zat er zo doorheen tussen de mk's vooral na de laatste, dat ik dat gevoel soms maar moeilijk kwijtraak dat ik nu echt zwanger ben en ik echt mag gaan geloven dat ik mama wordt.. dan kan ik me dus best vaak voorstellen hoe het weer was om te hopen en de spanning te voelen van wel of niet zwanger zijn.. was niet altijd leuk, maar toch vond ik dat wel altijd heel leuk! het blijf ook nu ik erop terug kijk een fase in je leven die je nooit meer meemaakt.. het meeleven is dus echt spannend! en zondag lijkt nu nog ver weg.. maar als eenmaal het weekend is begonnen is de zondag meestal ook weer zo om.. de goede hoop houden we erin! ik zag dat trees weer zwanger is.. voor de 8e keer.. asjemenou, jeetje ik bedoel, dan hebben wij toch echt niks te klagen he.. ik hoop zo voor haar dat het deze keer goed gaat.. die meid heeft echt al wat moeten doorstaan..
kan me echt niet voorstellen dat ik morgen weet of we een zoontje of dochtertje gaan krijgen.. ik ga er iig vanuit dat we het weten.. en morgen gaan we ook weer allemaal een weekje vooruit!
ele: leuk is dat he als je morgen de echo krijgt en dan eindelijk weet wat het word! ik weet nog dat wij het zo spannend vonden! Helemaal omdat we beide dachten aan een meisje en het is toch echt een jongen haha. En daarna lekker shoppen! Hebben we ook gedaan. We hebben toen aan de ouders ieder een paar blauwe sokjes gegeven. Reageerden ze erg leuk op.
sorry voor het vieze thema van dit topic.. maar ik heb best veel last van slijmerige afscheiding vandaag.. is dat normaal? dat ik wat meer afscheiding heb wist ik wel, maar niet dat het beetje slijmerig is :S.. dan maak ik me toch gelijk weer wat ongerust eigenlijk.. het is ook een beetje licht gelig,.. ben benieuwd of jullie het herkennen.. en nogmaals sorry voor de ranzigheid..
sokjes lijkt me idd ook een heel leuk idee! het is iig al veel leuker dan een telefoontje plegen.. en dan vertellen wat het wordt.. goed idee dank je wel!
joehoe ik kan niet slapen meer! jeetje wat een beroerde nacht, ik droomde dat alles aan het bevriezen was? en overal sneeuw lag! zag er wel mooi uit.. maar was wel vaag! en toen ik wakker werd kon ik natuurlijk niet meer slapen! over 3 uurtjes de echo!!! echt heel spannend!
Ele heel veel plezier vandaag geniet ervan!! Ik ben reuze benieuwd.. Hier heb ik de laatste week allemaal stomme actie's en vergeet veel dingen, zegt vriendlief vanmorgen, ben je soms zwanger... ikke ehhuh hoezo nou gewoon hoe je bent/doet ik heb zon gevoel, dus mannetje heeft een goed voorgevoel. Hoe gaat het met de rest van de meiden alles ok? Weer beter geslapen of wil dat nog steeds niet lukken. Ga weer snel werken druk druk..tot later
Goedemorgen meiden!! Ele, heel veel plezier dadelijk!!! En ik ben benieuwd wat het zal worden. Jij denkt een jongetje toch? Die afscheiding ken ik wel. Ik dacht met 7 weken al meer te hebben, maar nu is het helemaal een drama. Gister had ik ook weer iets van licht bruin/geel, maar ik maak me daar niet (meer) druk om. Smokey, spannend... Nog 2 nachtjes slapen.... Maar als je vriend ook al een voorgevoel heeft... Toen die van mij dat had was het twee keer goed.... Marianne, ik ga de vaccinatie wel halen. De info bij de gyn was duidelijk dat het geen consequenties heeft voor de kleine. De complicaties daarentegen.... Maar iedereen moet doen waar zij zich het beste bij voelt. Nog iemand ooit iets gehoord van AnouK? Het oppassen gister was wel heeel vermoeiend. Maar wel erg gezellig. Bijna allemaal trouwens gefeliciteerd met de volgende week!! Ik zit nu in de dubbele cijfers!! Oja, ik ben vanmiddag en vanavond weer weg, want ik heb twee verjaardagen. Liefs, Nijn
ele: ik weet niet of je het nog leest maar heel veel plezier bij de echo! Ben benieuwd of je voorgevoel klopt
Ik begin nu toch wel nieuwsgierig te worden, ze is vast alle winkels aan het leeg kopen Het is rustig hier. Heb lekker weekend heerlijk, vanavond is mannetje weg dus huis alleen lekker luieren en tv kijken
smokey: ik heb heel de middag geslapen moest echt even bijtanken van de afgelopen week. En dacht we zullen ondertussen al wel iest gehoord hebben van ele maar helaas. Die is lekker aan het shoppen en groot gelijk heeft ze! Ik ben tot half 10 vanavond ook alleen thuis want jeroen werkt elke avond tot die tijd ongeveer. Dus ook lekker tv hangen en zp snuffelen haha
Lekker toch even slapen dat zal je goed doen. Ik ben wat langer alleen denk ik hij gaat eten met collega's om half 8 dus dat duurt meestal even maar hij moet altijd de laatste trein hebben anders kan ie niet thuis komen dus 12 uur is ie er denk ik wel Vanavond komt voetbalvrouwen weer altijd wel leuk om te kijken. Zal mijn schoonzus eens bellen die is geloof ik ook alleen ga ik daar even heen is altijd wel gezellig. Ele waar blijf je nou de winkels zijn om 5 uur toch dicht of is het koopavond haha