Lijkt me inderdaad heel onwerkelijk. Nu is het nog 'gewoon' weekend.... Volgens mij krijg ik de 24e weer een echo en anders vraag ik dat gewoon. De gyn gaf de vorige keer aan dat dat de laatste inwendige echo was, dus ik ga uit van weer een echo de volgende keer. Deze keer heb ik helemaal een goed gevoel en ben al helemaal ana het genieten!
Jippiieee, ele krijgt een zoontje!!! Precies wat je voorgevoel zei!!! Gefeliciteerd meid en ik ben super benieuwd naar je echo's!! *Ik moet alleen nu echt gaan poetsen....*
daar is ze!!!! Nou lieverd nogmaals gefeliciteerd! Wat een te gek nieuws! Ben heel benieuwd naar de foto's! Veel plezier met je ouders8)
Ele gefeliciteerd je gevoel zat helemaal goed, en wat een mooie echo super gaaf!! Nijntje ik ga morgen nog niet testen hoor ik dacht aan woensdag als ik dat vol hou eerst maar eens afwachten nog, heb al wel een test liggen dus ben benieuwd hoe lang ik dat vol hou
dank je meiden!!! wij zijn ook zo blij!!! ik was bang dat ik het erger had gevonden dan dat ik het vind, omdat ik altijd stiekem een meid leuker vond om te shoppen ahhaa.. maar dat is absoluut niet het geval!! hij zag er zooo leuk uit!!!!! voor het eerst begrijp ik wel als men zegt.. ik ben al verliefd.... zo voelt het ook... kan spontgaan weer janken... maar ben nu eg weer weg.. we krijgen een nieuw dak op ons dakkapel... tot sraks meiden!!!
ele: super gefeliciteerd! Kunnen we lekker samen kletsen over onze jongetjes!! Ik dacht eerst ook dat je voor een meisje leuker kon shoppen maar voor een jongen is er ook meer dan genoeg leuks te koop! En ja dan ben je helemaal verliefd op zo'n kleine wondertje haha En wat een duidelijke foto! Geniet ervan van alles wat komen gaat.
oh eindelijk iets meer tijd, zometeen komen mijn ouders nog eten, maar nu even tijd voor mezelf.. wat gaaf he.. en wat was die echo duidelijk.. we konden echt al alles zien! ik ben ehct verliefd! ik ga zo even terug lezen en als dat niks wordt, doe ik het vanavond!
Ik zat even te denken stel dat afgelopen dinsdag de innesteling was dan kan ik volgens mijn op zijn vroegst testen op donderdag toch Ik wacht maar gewoon tot donderdag af en ga gewoon niet eerder testen!! Ele kan je het al een beetje bevatten dat je een mooi kereltje krijgt!!
Smokey, je kunt testen vanaf 14 dagen na je eisprong. Volgens mij heeft daar een innesteling niks mee te maken (en anders weet ik het niet). Nog 5 nachtjes slapen (het kan al op één hand). Ele, wat super zeg! een jongetje!! Meiden ik ben er weer vandoor. Ik spreek jullie misschien morgenmiddag en anders maandag! Liefs
ik kan het volgens mij wel bevatten omdat ik me zo verliefd voel! maar weet ook wel dat 5 maanden nog heel lang zijn en er nog van alles in kan gebeuren.. de 20 weken echo is daar natuurlijk een van als ze alles nogmaals helemaal controleren.. maar.. ik voel me zo gelukkig.. smokey, ik las dat jij en je mannetje best een goed voorgevoel voor deze maand hebben.. dat klinkt echt heel goed! ik zou ook 5 dagen aanhouden! hoe voel je je verder? hoe gaat het met de rest van de meiden? marleen, marianne? ik lees dat nijn het ook goed te pakken heeft he! super dat je ze goed in je vel zit ondanks de kwaaltjes.. ik begreep alleen niet precies wanneer je weer een echo krijgt, 24 november weer? *duimt heel hard voor smokey*
Ele lekker verliefd blijven hoor heerlijk toch, en straks kan je bij de 20 weken echo ook lekker genieten Mannetje heeft een iets beter voorgevoel dan ik zelf hoor, ik voel me prima niet veel aan de hand eigenlijk mijn borsten af en toe maar dat zegt niks. Ik hou het misschien ook wel bewust op afstand dan kan het niet tegen vallen. Lief dat jullie allemaal aan het duimen zijn
hoi hoi meiden, Ele, jij nog lekker aan het genieten op je blauwe wolk! Nijn, Hoe voel je je vandaag? Smokey, zou idd ook niet te vroeg testen, zou ook echt wachten tot donderdag of zelfs nog iets later. Marleen, hoe voel jij je nu? Vandaag pakje gekocht wat de kleine aan moet bij geboorte, maar denk dat ik te klein heb genomen, namelijk maat 50. Had even bij mijn dochter terug gekeken en die had namelijk maat 56 bij geboorte! Nu twijfel ik enorm wat ik moet doen, 50 houden, wat esther toen te klein was of toch omruilen voor 56?
zelf koop ik niks in maat 50.. mocht echt blijken dat de beeb klein is dan wel.. maar mijn man en ik zijn beide groot.. en ik sla liever 2 weekjes de truitjes en broekjes om dan te kleine dingen die hij helemaal niet aankan.. maar ja dat is hoe ik het zie.. het blijft allemaal klein.. en ik kan echt nog niet inschatten wanneer welke maat etc
veel mensen zijn nog kleinere kleertjes dan maat 50 nodig, maar omdat esther ook al zo lang was, kan ik denk ik beter maat 56 doen denk ik achteraf, mannetje zei al 50 is te klein, doe maar 56 maar ik was eigenwijs en nu wou ik dat ik toch had geluisterd! pfffffffff wat word ik moe van mezelf
hehe, je bent iig niet de enige! eigenwijs zijn is ook een sport apart! hebben we tenminste een rede om moe te zijn s'avonds toch! ik ga ook eens mijn begje opzoeken, zit al 2 uur recht op te slapen.. truste meiden!