2e echo geen kloppend hartje meer

Discussion in 'Miskraam' started by marleentje26, Feb 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Hoi meiden,

Wat is het rustig hier zeg allemaal druk?
    Of liggen jullie allemaal lekker te slapen:D

Hier vandaag beetje krampen weer, kramp zoals het voelt voordat je ongi wordt zeg maar. Krijg er steeds minder vertrouwen in deze ronde.

Verder lekker in huis aan t rommelen:) heerlijk

2. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Ik ben nog zo blij!!!!!
    vanmorgen werd ik wakker en voelde ik echt borrelen in mijn buik! de echoscopiste vroeg al deze week of ik dat niet voelde omdat de placenta achter ligt en ze zei zelf dat ik vast binnenkort al iets zou gaan voelen.. toen ik haar vertelde dat ik het al een tijdje voelde kriebelen vond ze dat ook niet gek :):)
    ik werd dus helemaal blij wakker vanmorgen! :)

smokey, hmmm da rommelen, hmm, ik weet het niet... ik heb het nooit voor ongi gehad.. maar ook niet toen ik zw was.. dus niet veel ervaring mee.. maar we houden de moed erin en ik duim keihard verder! :)

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, helemaal super zeg!!! En ik snap zo goed dat je helemaal happy bent nu. Lekker blijven genieten!!

Smokey, nog 4 nachtjes.... krampjes enz kan natuurlijk een goed teken zijn, maar hoeft niet... o wat is het toch lastig allemaal.... Ff doorspoelen dan is het zo donderdag!

Marianne, ik haal wel een paar pakjes in maat 50. Mannetje en ik zijn allebei klein en ook toen we geboren werden. Ik verwacht dus eigenlijk geen reus...

Meiden, fijne middag!!

4. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi hoi meiden,

Gisteravond had de kleine weer de hik, maar nu lette ik op omdat ik het echt zo duidelijk voelde en zag dat mijn buik bewoog telkens als hij/zij hikte.....hahahaha, was helemaal in de wolken, zelfs mannetje had een big smile!

Wat gaaf ele,dat je de kleine voelt, geweldig he?!

Nijn, hoe lang zijn jullie dan?
    Ik ben 1.70 en mannetje 1.95.

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik ben 1.60 en mannetje is 1.75
    Toen wij geboren waren was ik 49 cm en mannetje 48 cm. Niet echt groot dus.....

6. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    zou je dan ook kans maken op een kleinere beeb vraag ik me af :)
    ik was zelf 48 cm en mijn man 51.. terwijl ik 2 weken overtijd was..
    nu ben ik 1.76 en mijn man 1,88 cm..
    zou het wel leuk vinden een klein ventje :) maar let op ik ga een reuze baby krijgen! :):)

7. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    morgen trouwens weer werken.., ik ben zo niet meer gemotiveerd.. en ik moet nog t/m dec..
    trouwens de laptop doet het thius niet meer, dus thiuswerken is er zo goed als niet meer bij... iets met de provider.. en moet nu dus nog vaker naar het hoofdkantoor..

hebben jullie allemaal een leuk weekend gehad? en smokey hou je het nog een beetje vol?

8. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

mijn man is dus 1.95m, maar zijn ouders zijn maar 1.70 ongeveer zelfs de moeder nog iets kleiner.

Hebben de blije doos opgehaald, zat 1 leuk rompertje bij met de tekst: klein wondertje.
    Er zat geen hele pak luiers meer bij helaas, er zaten 4x4 luiers in.

Liefs marianne

9. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    De grootte wil niet altijd wat zeggen van de ouders. Mijn vader is 1.95 en ik ben nu 1,76 cm. Dus dat zegt niet alles.

Zojuist lekker wezen eten het bedrijf van mijn schoonvader bestond vandaag 12,5 jaar.

Helaas vanmiddag heel de middag op bed gelegen was weer erg moe en weer overgegeven. Heb zo'n last van maagzuur dat ik daarvan 2 keer overgegeven heb.

Zo komen mijn schoonouders nog even koffie drinken en dan lekker naar bed.

Morgenvroeg moet ik om 9.00 suiker prikken nuchter bij de dokter ben benieuwd dit was naar aanleiding van de glucose die in de urine van de week was gevonden. Ze kijken even na of het met zw suiker te maken heeft waarschijnlijk niet omdat de week revoro mijn glucose 5.1 was niet nuchter. Maar voor de zekerheid kijken ze het even na.

10. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Welke doos heb je opgehaald marleen? ik moet ze toch eens gaan bestellen lijkt me :)

marianne heel veel succes zometeen met bloedprikken.. ik hoop vanmiddag even snel te kunnen lezen hoe het gegaan is.

Vanmiddag moe tik om 16 uur bij de gyno zijn, ik denk controle bezoek ofzo.. iig geen echo.. weet ook niet precies waar we het over gaan hebben..

meideneen plezierige werkweek! en smokey, nog maar 3 dagen.. hoe voel je je verder?

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

De grootte wil inderdaad niet altijd iets zeggen, maar ik hoop op een kleintje. Al gaat deze nu wel erg hard...

Marleen, hopelijk geen zw suiker. Laat je straks iets weten als je de uitslag hebt?
    Vervelend dat je nu weer regelmatig moet overgeven.
    Wel gefeliciteerd met je 29 weken!!

Ele, jij was er vandaag al vroeg bij. Ik snap dat je minder gemotiveerd bent om te werken. En dat is toch logisch? Probeer het toch nog netjes af te maken, doe het dan maar voor je cliënten.

Marianne, welke dozen heb jij aangevraagd? Een vriendin van mij raadde me aan om alles aa te vragen...

Smokey, nog 3 nachtjes... Houd je het nog vol??

All, meiden, ik word gek van die afscheiding!!! Maar het is voor een goed doel.

Liefs, Nijn

12. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Zo net terug van de dokter. En geen zw suiker! De uitslag was 4.9 nuchter gerpikt dus erg netjes.

Dozen aanvragen: ik heb die van kruidvat, prenatal, etos aangevraagd en van de babydump opgehaald met bon van hun website. Op zich allemaal wel leuke dozen alleen kruidvat is echt niets vind ik bijna alleen reclame.

Ele: succes vanmiddag bij de gyn!

Afscheiding: praat me er niet van het lijkt er wel zo uit te stromen. De inlegkruisjes vliegen er hier doorheen haha

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    gelukkig geen zw suiker!! gewoon een groot kind. Gaan ze daar dan nog actie op ondernemen? Geen idee wat hoor, maar vroeg het me af...

Ik zal zo ook eens wat dozen aan gaan vragen. KV dus maar niet doen?

14. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: ik zou die kruidvat doos niet aanvragen. Maar als je het toch leuk vind gewoon doen het is gratis he

Groot kidn: ik krijg nu een groeiecho 25 november om het in de gaten te houden. Om te kijken of ze eerder inleiden zodta hij niet te groot word. En dan dat bekken onderzoek om te kijken ik zowiezo normaal kan bevallen. Maar denk dat het op een keizersnede uitdraait omdat de vk al gevoeld heeft en de ...boog bij schaambot eigenlijk al aan de krappe kant is. En dan kijkt de gyn 8 dec naar de rest van bekken. en die bepaalt. Maar heb zelf het gevoel dat het op een keizersnede uitdraait omdat combi groot kind en te krappe ...boog al niet echt werkt samen laat staan mijn bekken.

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Een keizersnede is toch altijd al eerder dan de 40 weken, dus eigenlijk zie je jullie mannetje dus over een week of 10.
    Maar ik ben benieuwd... 25 november, ik moet één dag eerder naar de gyn.

De dozen van etos en prenatal zijn aangevraagd. Al vind ik het toch nog steeds spannend hoor... Babydump ga ik ook nog ophalen als ik daar heen ga.

16. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: is ook spannend maar mini nijntje doet het super goed! En je moet gewoon vertrouwen houden is moeilijk weet het maar je blijft onzeker ook al ben je straks verder. Eerst de 12 weken grens, dan 20 weken echo, en verder alle bezoeken aan vk of gyn vind ik nog steeds eng.

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik heb ook alle vertrouwen in mini Nijntje, alleen is het dan ineens zo definitief. Zo echt...
    Maar 2010 wordt ons jaar, dan hebben wij (allemaal) ons kleintje vast!! Ook Smokey!!

18. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Marleen wat super dat je uitslag zo goed was :D

Ele vanmiddag naar de gyn leuk, veel plezier:)

Ik heb steeds meer het idee dat deze ronde het niet word waarom weet ik niet maar gevoel, heb ook bijna nergens meer last van af en toe een kramp of steek, borsten al paar dagen helemaal niks meer.
    Beetje in dipje kan niet meer wachten, laat de ongi maar komen, sorry hier niet meer zo positief even :(

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Dikke knuffel Smokey!!!

20. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    smokey: hoop voor je dat het toch raak is! Alvast een dikke knuffel en ik blijf voor je duimen!

Share This Page