Gister lukte het goed om niet te testen, maar vandaag heb ik even overleg gehad met het mannetje. We hebben besloten om niet te testen voor de echo. Ik denk namelijk echt niet dat ik zwanger ben en dan is het dus weggegooid geld en heb ik een baaldag als ik weer de negatieve test zie. Maar het blijft moeilijk... het zonnetje is hier ook verdwenen. Verder kan ik er niks van zeggen, want ik ben nog niet uiten geweest Liefs, Janine
daar heb je ook weer helemaal gelijk in hoor, als je denkt dat het niet zo is en dan wel testen, het is allemaal ook al erg duur. De vorige keer toen kon ik testen op 27 december, maar heb het toen volgehouden tot 2 januari en heb toen getest.......en was positief, maar goed dat kon bijna ook niet anders al voelde ik met toen alleen maar moe, meer niet. Ik weet dus hoe moeilijk het is om te wachten hoor, de dagen sluipen voorbij. Maar goed, des te spannender het is dinsdag. Liefs Marianne
Een goede week geleden dacht ik echt dat ik zwanger was. maar opeens is dat gevoel verdwenen en ik voel nu ook niks meer. Heb wel behoorlijke buikpijn gehad en echt gedacht dat mn ongi zou komen. Nu is mijn buikpijn al weer bijna een week weg en nog steeds geen ongi... Nog 2 nachtjes en dan is het dinsdag. Morgen is weer voetbaldag (eerst zelf, dan bij mannetje kijken) en dinsdag hebben we een studiedag en dan naar de gyn. De tijd zal dus wel snel gaan, hoop ik... Ik zal dinsdag in ieder geval zo snel mogelijk iets laten weten. Fijne avond!!
Nou Nijntje, morgen je echo en dan weet je weer meer. Ik ga duimen voor je! Hier dacht ik gisteren...laat ik eens een ovulatietest doen (had ik toch al een weekje of 2 niet gedaan, omdat ik dacht dat mijn ongi eraan zat te komen.) En zag ik toch ineens 2 knalstreepjes! Of te wel...volgens die test zou mijn eisprong eraan komen! Nu hebben we er dus wel gebruik van gemaakt....hahahahaa...anders ook zo zonde van je (misschien) aankomende ei! Voordat ik naar bed ging heb ik nog een ovutest gedaan en die was nog steeds errrg positief en vanmorgen (rond een uurtje of 11:00) werd het teststreepje al lichter. Wie weet wie weet. Maar, kan dat eigenlijk wel? Ik zit nu op 5 1/2 week na mijn curretage en dan zou ik ergens deze dagen mijn ei krijgen. Ik vind het best vreemd, maar misschien dat jullie mij verder kunnen helpen. Goed, meiden, het zonnetje schijnt hier erg lekker en daar krijgen we veel minder dipjes van! (die heb ik zoals ik al een x zei toch nog wel eens) Liefs Tink
Nou tinkerbell, ik zal voor je duimen. Ik denk dat het wel heel goed kan, omdat na de curretage alles wel in de war kan zijn. En een test liegt er ook niet om. Spannende weekjes dus voor je. Hier schijnt het zonnetje niet echt, heel af en toe is, maar niet fel. Liefs Marianne
Hier een heel mooi zonnetje gehad vandaag. Ben weer lekker verkleurd... Tink, dat is super goed nieuws!! Je weet in ieder geval dat er een ei aan zit te komen!! Ik wil je hier dus niet meer zien, aan de klus jij!! Nog één nachtje en dan hebben we duidelijkheid. Ik zal morgen als ik terugben van de gyn meteen iets laten weten. Fijne avond!! Liefs, Nijn
Hey meiden, Hier een lekker druk weekend gehad, heb mijn 2 nichtjes gehad vandaag 1 van 1 en 1 van 5 pff dat is heftig haha als je dat niet gewend bent!! @njntje, wat spannend voor je ik zal duimen, good luck!!!! gaat goed komen... @tinkerbell wat een geweldig nieuws zeg!!! Flink aan de klus natuurlijk haha spannende tijd voor jou ook. Hier verder geen vooruitgang geen last van zw kwaaltjes en ook geen ongi klachten , de moed zakt mij met de dag weg wordt er gek van, heb ovulatietsten besteld misschien dat ik daar wat positiets op mag zien. Snap er echt niks van dat het zo lang moet duren inmiddels bijna 7 weken verder!!!!!! Vroeger had ik nooit een onregelmatige cyclyus. Meiden een hele fijne avond nog, en nijntje heel veel sterkte. Liefs
Ik kom heel even Smokey een knuffel geven. Kom op meid, we geven jou allemaal gewoon een knuffel en samen komen we die lange weken wel door. Hier gaat alles wel best, heb met de ovu.testen gezien dat het hormoon afneemt, dus denk ik dat mijn LH-piek (waardoor je ei springt) ergens gisteren of zondag geweest is. En op de beschrijving staat dat je 24 tot 48 uur na je LH-piek je eisprong hebt. We zullen zien. Meiden, ben echt blij met jullie! *knuffel* voor jullie allemaal!!!
Hoi dames, Ik ben net terug uit duitsland en helaas mijn ongi komt eraan heb al bruinverlies en mega buikpijn heel de dag. Ik heb alle berichten nog niet terug gelezen. Hoop dat andere wel geluk hebben de eerste ronde! Liefs Marleen
tinkerbell dankje ben ook erg blij met jullie!! Anderen proberen me wel te begrijpen maar dat kunnen ze niet vind ik haha Gister weer iemand die had me lang niet gezien goh ben je zwanger meid, nou nee hoor zeg ik dan, oh je ziet er goed uit grrr ja je moest eens weten. En tot overmaat van ramp me nichtje vanmiddag je hebt een dikke buik groeit er een babytje?? Kan zei ook niks aan doen ik heb weer een behoorlijke opgeblazen buik sinds gister vreemd weer. Lekker hoor zon beidehante meid haha Maar ja niet leuk om te horen in 2 dagen tijd, maar met jullie sla ik me er wel doorheen. Dankjewel allemaal ben echt super blij dat ik hier mijn hart kan luchten Liefs
@marleentje jeetje meid vervelend, maar toch fijn dat het niet zo heel lang duurt de ongi. Heb je het gevoel dat je lijf je voor de gek heeft gehouden, of voelde je het aankomen nou? Kom op meid, je slaat je hier wel door en op naar de volgende ronde. Liefs
@ Marleen, balen dat je ongi er aan komt... Maar dan kun je nu in ieder geval wel verder!!! Succes met de volgende ronde!! @ Smokey, ik kan ook echt niet meer tegen die onzekerheid en dat is ook echt iets dat ik morgen met de gyn wil bespreken. Ik word er gek van. Hele dikke knuffel voor jou!! Nou meiden, ik duik lekker vroeg mijn bedje in, want ik wil aankomend weekend fit zijn, want dan ga ik een weekendje naar eurodisney (personneelsuitje van mijn mannetje's werk). Hele fijne avond en ik 'spreek' jullie morgen!!
Goedemiddag meiden, Allemaal bedankt voor het duimen, maar helaas heeft het niet geholpen... Ik ben niet zwanger en ik heb niks meegekregen om mijn ongi op te wekken. Als ik over 2 maanden nog niet ongi ben, moet ik weer contact opnemen. Wel is het zo dat als ik weer zwanger ben, ik onder controle mag blijven bij de gyn. Hij wilde mij sowieso als eerste zien en zou dan kijken of ik onder controle van de gyn of de verloskundige zou komen. Ik heb aangegeven dat ik liever bij de gyn blijf en dat is dus in ieder geval wel geregeld. Nu dus nog steeds afwachten, maar wel duidelijkheid "ik ben niet zwanger". Misschien komt mijn ongi nu heel snel opdagen (maar dan niet dit weekend, want dan gaan we naar eurodisney...).. @ Marleen, je ongi al doorgebroken?? Liefs, Nijn
dat is echt jammer nijntje, dat is flink balen. Ik heb nog zo voor je geduimd en aan je gedacht. Hoop dan iig dat je ongi snel doorkomt dan kun je weer verder, nu blijf je er ook alleen maar aan denken en kun je niet echt verder. Ik had na mijn 3 miskramen ook dat ik bij de gyn mocht blijven. Moest na de 1e 3maanden ook blijven omdat mijn bloeddruk te hoog was. Als ik nu weer zwanger mag worden moet ik ook weer naar de gyn,maar dan ook om meerdere redenen. Nogmaals, Ik vind het echt sneu voor je, had het je heel erg gegund. Liefs Marianne
Oh Nijn, ik had gehoopt ander nieuws te horen, tja wie niet eigenlijk. Maar meis, ik hoop ook dat je ongi NU komt en dat je maar lekker verder mag gaan. *héle dikke knuffel voor jou!* Butterfly, nou ik denk dat ik bij jou op het wachtbankje plaats ga nemen. Mijn ovu.testen zijn nu weer licht. Het 2e streepje dan hè. Mijn positieve ovu.testen waren dus zondag en geen idee wanneer mijn ei zou gaan springen. Na ja, we hebben alle dagen benut en we wachten het nu maar af. Nog steeds een gek idee dat ik na 5,5 week wel mijn ei heb (waarschijnlijk dan) maar nog geen ongi. Goed, meiden ik ga met een vriendin eten. Liefs Tink
tinkerbell, dat is best wel gek idd dat je waarschijnlijk na 5.5 week je ei hebt, maar goed, het zou best kunnen na de curretage. Dan kan alles toch best van slag zijn. Ik moet zeggen dat ik wel mijn ongi op tijd heb gekregen (nou ja op 1of 2 dagen na dan), maar na 1,5 week na de ongi bloed ik nog heel af en toe een heel klein beetje,zoals vandaag dus ook weer.(is echt maar heel weinig).Maar toch is dat raar, had ik voorheen ook niet. *Dikke knuffel voor jullie allemaal*
Hoi Dames, Nou bij mij is het doorgebroken. Wat een ellende. Ik heb het idee of het eruit stroomt. Niet normaal meer zoveel. Ik ben inderdaad erg teleurgesteld in mijn lichaam nu. Eerst dat het niet merkt dat het mis is mwet het vruchtje en nu voelde ik me mega zwanger ook de symptomen hoge temp op de dag van ongi nog steeds en dan nu toch mega ongi. Ik merk nu dat ik mijn miskraam pas ga verwerken ik huil al 2 dagen continu niet normaal meer. Ben helemaal over de rooie. wat een verdriet... Ik denk dat het voor mij nu pas definitief is dat het over is omdat ik ongi geworden ben. Herkennen jullie dit? Dat het eerst goed met je gaat en nu pas de klap krijgt? Daarnaast zondag leuk bericht niet dus. Dat vrienden van ons zwanger zijn van de derde terwijl ze nog duidelijk zeiden toen wij zwanger waren absoluut geen derde meer en hij laat zich steriliseren en nu zwanger! Ik ben er helemaal van slag van. Niet dat ik het ze niet gun maar meer dat ze eerst zeggen (2 maanden geleden) geen derde meer te willen en dan nu toch zwanger. Wat oneerlijk is het dan toch vind ik! Ik kan ook helemaal niet blij voor ze zijn ben er alleen heel verdrietig onder. Zo heb ik weer even mijn hart gelucht haha Nijn: wat jammer ik had het je zo gegund maar nu kun je misschien wel verder. Liefs Marleen
Marleen, allereerst een hele dikke knuffel!!!!!!! Of bij mij de klap nog moet komen, weet ik niet, ik moet nog ongi worden.... Butterfly, de reden dat ik nu bij de gyn moet blijven is omdat ik een hartvormige baarmoeder heb. Daardoor is de kans op een stuitligging erg groot. Tink, heeft een ei gehad!! Wel wat aan de lat ekant, maar je hebt hem in ieder geval gehad!! *duim, duim, duim* voor een heel mooi paasei!! Meiden, morgen zal ik niet veel online zijn, want 's ochtends ga ik met een zwangere vriendin de stad in, 's middags moet ik oppassen op een neefje van mn mannetje en 's avonds ga ik voetbal kijken bij mijn mannetje. Allemaal een hele dikke knuffel en natuurlijk een hele fijne avond!!! Liefs, Nijn