2e echo geen kloppend hartje meer

Discussion in 'Miskraam' started by marleentje26, Feb 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    mex griep: ik denk dat gewoon iedereen moet doen waar die zich het beste bij voelt. Dan maak je altijd de juite keuze als je er zelf achter staat! De een geeft dit advies en de ander het andere dus denk dat iedereen naar zichzelf moet kijken en dan een keus moet maken en niet teveel zijn keuze moet af laten hangen van andere want iedereen vertelt een ander verhaal. Dat maakt de keus maken alleen maar moeilijker.

2. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Hallo meiden,
    alles was ok bij de gyn, nou ja op mijn bloeddruk na.. 112/48 erg laag dus.. vergeet ik het daar nu juist met haar over te hebben... wel over de mex griep gehad en zoals je al zegt marleen.. de gyn zei ook al het is een hocus spocus.. ze hoort veel verschillende verhalen.. dus ja, moet er toch eens goed over na gaan denken...

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

ELE: tuurlijk moet iedereen erover nadenken over de mex.griep,
    Je weet uiteindelijk niet wat wel en wat niet goed is en dat brengt heel veel twijfels.
    Ik heb zoiets van, normaal raden ze het af in zwangerschap en wil de kleine echt niet in gevaar brengen, maar goed ik weet ook niet wat het brengt als ik het wel zou krijgen.

4. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Zo net terug van de info avond in het ziekenhuis bij de kraamsuites! Duidelijke uitleg gekregen en de suites gezien. Krijg zin te gaan bevallen haha wat een mooie kamers! En het voordeel is dat de partner het gehele verblijf mag blijven slapen. Je hebt ook alles op de kamer van senseo apparaat, tot dvd speler tot beschuit met muisjes en zelfs chips enz. Echt heel bijzonder!

5. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    goedemorgen dames!

so marleen wat mooi! en wat fijn dat je man erbij kan blijven.. Het was toch in het zh waar je was he? ben benieuwd hoe ze dat hier hebben geregeld.. maar wat een opluchting dat je nu iig weet waar hett gaat gebeuren en hoe het eruit gaat zien! Kun je het je voorstellen dat het nog minder als 10 weken zou kunnen gaan duren? :)

vanacht best een goede nacht gehad, maar 3 keer hoeven plassen en gelijk weer in slaap gevallen.. wel alweer het einde gemist van project catwalk :) ik ben ook nog zo moe.. en ja de wekker ging net alweer zo vroeg..

smokey nog maar 2 dagen! oh meid ik ben zo hard voor je aan het duimen..

vandaag werk ik weer op het hoofdkantoor omdat we allemaal momenteel niet thuis kunnen werken... waarschijnlijk wel met de laptop en dan kan ik hier ook af en toe reageren! :)

een fijne dag allemaal! :)

6. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: ja ze hebben hier in 1 ziekenhuis van die suites het andere ziekenhuis heeft dat helaas ook niet daar heb je ook gewone verloskamers en daarnaast kamers waar je met meerdere personen ligt. Maar die suites zijn echt luxe!

Fijn dat je wel goed hebt geslapen. Ik was ook al vroeg wakker maar kruip zo nog even lekker terug.

Balen dat je niet thuis kan werken vandaag.

7. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Ele wat fijn dat alles goed was bij de gyn. Jammer dat je niet lekker thuis kan werken dat lijkt me toch fijner dan op het hoofdkantoor. Daar heb je denk ik ook niet zoveel zin meer in ofwel:)

Hier verder weinig nieuws eigenlijk, heb me er al een beetje bij neergelegd dat dit niet de ronde voor mij gaat worden, voel echt totaal helemaal niks, misschien is dat juist wel een goed teken maar denk van niet. En niet te vergeten deze ronde hebben we bijna niet geklust dus dan kan t ook moeilijk he;)

Groetjes

8. butterfly1984

Hoi hoi meiden,

Nijntje: hoe voel jij je vandaag?Al wat minder misselijk?
    Ben je nu ook weer aan het werk of blijf je nog in huis?

smokey: Ben nog steeds aan het duimen voor je.

Ele: Wel balen dat je niet vanuit huis kan werken.
    Erg he dat moe zijn?Heb een aantal weken gehad dat ik me best fit voelde, maar nu niet meer, maar komt vast door al die slechte nachten.

Marleen: Hoe hebben ze dat kunnen voelen dat de boog waar het kindje door moet wat kleiner is? Ben even heel nieuwschierig hoor, ik wist namelijk niet dat dat kon.
    Maar ik meende dat je laatst ook zei dat het gewicht bij een bevalling er niet toe doet, alleen de hoofdomtrek, maar gister zei je dat het qua gewicht waarschijnlijk niet gaat passen.
    Hoe gaan de nachten nu bij jou?ook nog steeds zo vaak wakker?

Ik word snachts echt erg vaak wakker, word gek van die zere bovenbenen.O ja en dan moet ik ook nog een aantal keer eruit om te plassen.

De kleine is nu lekker aan het bewegen, je voelt en merkt echt dat de ruimte voor hem/haar nu kleiner word.
    Als de beeb de hik heeft zie je mijn buik helemaal mee bewegen, echt super gaaf.
    Geniet zo van mijn buik he, ondanks alle pijntjes.
    Met esther heb ik mijn dikke buik echt gemist.........hahahaha.

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Marleen, die kwaamsuites klinken inderdaad wel heel luxe. Fijn dat je zin hebt om te gaan bevallen. En wie weet duurt dat niet eens meer zo heel lang... Misschien wel eerder dan dat ik mijn 20 weken echo heb...

Marianne, vervelend dat je zo moe bent. Mara gelukkig kun je lekker genieten van die kleine in je buik. Dat lijkt mij ook zo speciaal!!
    Op maandag en dinsdag ben ik altijd vrij en soms ook de woensdag. Donderdag en vrijdag moet ik altijd werken. Dus vandaar dat ik hier nu nog steeds rondhang....

Smokey, wie weet.... soms word je ineens verrast door die kleine!!

Ele, vervelend dat je op het hoofdkantoor moet werken. Maar wel op de laptop, zodat je af en toe hier kunt spieken...

All, de misselijkheid is hier bijna verdwenen, gelukkig. Verder gaat het best goed! Alleen super, super, super moe. Gisteravond eerst tennisles gehad en daarna een wedstrijd. We hebben gewonnen, maar ik had wel last van mn rug. Teken om het wat rustiger aan te doen?

Ik ben zo naar de stad. even lekker inkopen doen. Tot vanmiddag!
    o ja, als mini Nijntje nog steeds 3 dagen voor ligt, is hij/zij vandaag 11 weken!!!

Liefs

10. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    marianne: het hoofdje is ook vrij groot en dan gaat dat niet passen. Normaal gesproken doet het gewicht er ook niet toe. Allen de hoofdomtrek. Die boog voelen ze alleen met inwendig onderzoek en als die al krap kan er nooit een groot kind door. Dat gaf mijn vk aan.Dei boog zit aan je bekken dus vandaar dat de vk ook aangaf dat het waarschijnlijk op een ks uitdraait omdat het niet gaat passen laat staan als ik ook nog die vergroeiing heb.

Slecht geslapen: ik heb zo'n last van mijn bekken dat de nachten een hel zijn. Heb vanacht maar liefst 2,5 uur geslapen.
    Het is nu zo erg dat als ik onder de dekens lig en me omdraai dat mijn man op de wc 20 meter verderop mijn bekken hoort kraken/knakken. Ga door de grond van de pijn dus helaas de krukken zijn weer heel de dag paraat.

11. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    marianne: ik las dat je de doos van de etos nog niet hebt gehad. Zou ik even achteraan gaan want ik heb die doos al een week of 6 binnen.

12. butterfly1984

marleen: dank je voor de tip!

Net even stukje aan fietsen geweest met de kleine achterop, was nog best wel even fris buiten, maar was wel even heerlijk!
    Kleine ligt nu even op bed en het liefst doe ik dat ook!
    Ben echt zooooooooooooo moe............hahahaha.

Nog 1 week dan weer naar de vk toe, dan gaan ze ook weer ijzer prikken, maar weet jij dat marleen of ze dan ook weer op suiker gaan prikken zoals met 13 weken?

(20 minuten later)
    De kraamverzorgster belde net voor telefonisch intake.

13. butterfly1984

o ja, de kraamverzorgster die net belde, ging er helemaal vanuit dat ik weer een ks zou krijgen, omdat de 1e dat ook was.
    Maar heb gezegd dat ik het echt eerst zelf wil proberen en echt niet direct kies voor een ks.
    Zij zegt ook het mooiste is natuurlijk een normale bevalling.
    je hesteld sneller, je kan sneller aanleggen, noem maar op.
    Ze vond het erg knap dat ik daar voor koos.
    De ks is me zo tegengevallen,maar ook doordat ze te lang hebben gewacht waardoor esther en ik allebei koorts hadden en zij een slechte start heeft gemaakt.
    Daardoor ging de bv ook niet en hebben we uiteindelijk gekozen na een aantal dagen voor kv.
    ze knapte er zo goed vanop dat ze 2 dagen later al mee mocht naar huis, dus na 6 dagen mocht ze mee.
    Hoop nu echt dat het een normale bevalling word.

14. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: weet ik niet. Ik weet wel dat ze mij dinsdag niet prikken op hb of suiker. Krijg dinsdag de resusprik en gewoon controle.
    Fijn dat je de intake al hebt gehad.
    Bij osn krijgen we die pas rond de 35 weken maar weet niet of ik hem krijg omdat ik dat normaal naast mijn werk als kraamverzorgende zelf doe de tel intakes haha

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi hoi,

Intake kraamzorg. Ben blij dat ik hem al aangevraagd heb. Sorry, daar kan ik dus echt niet over meekletsen....

Bloedprikken, dat heb ik vorige week gedaan. Zal weinig uitgekomen zijn, alleen dat mijn hb lager is. Maar dat is altijd zo, zelfs na een ijzer kuur....

Meiden, ik zo lekker rustig aan op de bank een boekje lezen. Vanavond heb ik mijn eerste bijeenkomst digitale fotografie met een spiegelreflexcamera en dan wil ik wel fit zijn.
    Morgen moet ik weer werken, dus ik denk tot morgenmiddag (morgenavond moet ik weer 2 uur tennissen).

Doeiiiii

16. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: het zal ook nog wel even duren voordat je de intake krijgt van de kraamzorg.
    Veel plezier vanavond!
    Heb je trouwens nog iets gehoord over die mex griep in je klas?

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hier ben ik nog even snel.
    Ik heb mijn collega net gesmst of er veel zieken zijn in de klas, maar zij staat nu natuurlijk voor de klas. Ik zal straks wel een sms krijgen, denk ik.

Tja, de intake van de kraamzorg duurt bij mij nog heeeeel lang. Pas rond april of zo denk ik. Dan hebben jullie je kleintje allemaal al lekker vast en zijn Smokey en ik nog aan het wachten...

18. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Nou hier vandaag licht rose verlies vreemd want zo begint mijn ongi nooit.
    Afgelopen zondag geklust en toen ben ik wat bloed verloren heel weinig, nu nog erg gevoelig zeg maar en dus licht rose verlies vandag. Sorry voor de renzige details haha
    Dit had ik de vorige keer eigenlijk precies hetzelfde vreemd allemaal:(
    Maar als ongi nu vandaag of morgen doorzet dan heb ik een perfecte cyclus dus daar ben ik dan ook wel blij mee:) dan bekijk ik het maar van die kant.

En tja verder kan ik helaas niet met jullie mee kletsen over kraampakketten slecht slapen enz..

19. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    mokey: dus misschien wel gewoon zwanger! Dat zou mooi. Maar kan me indenken dat het ook fijn is als je cyclus zou kloppen. Maar we gaan gewoon nog voor een zwangere smokey!!!
    Wanneer ga je testen?
    Had je alleen vanmorgen rose slijm of de hele dag? En word het erger of blijft het zo?

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Nee eigenlijk alleen vanmorgen een ieniemienie drupje/slijm met afvegen en vanmiddag iets meer met wit/rose slijm:), nu weer gestopt. Nogmaals sorry voor de smerige details.
    Weet je wat ik eigenlijk denk dat ik wel zwanger was en dat het nu weer fout gaat net zoals de vorige keer, toen had ik precies hetzelfde ook met het rose verlies rond mijn ongi.
    Wat een ingewikkelde toestand allemaal zeg haha
    Testen geen idee eerst maar wachten of ik niet ongi ben morgen ofzo.

Share This Page