leuk is dat he ele? Bij de 1e winkelden we ook erg vaak. We hadden echt heel veel tassen met spullen en kleertjes. Sommige heeft ze niet aangehad, maar goed dat kan deze dan weer aan. De kleine heeft alweer de hik.........hahahaha, anderhalf uur terug ook al!Hij/zij lijkt nu al op haar zus!
butterfly: dat hebben we ook wit pakje met grijze nijntejs erop ook de slofjes en mutsje en rompertjes
STOP!!! Jullie hebben veel te veel gekletst gisteren en vandaag!!! Zo kan ik het natuurlijk nooit bijhouden.... Ik typ en jullie zijn dan weer een aantal berichten verder!!!
Marleen: dat is wel jammer, het is echt geweldig hoor. Esther had ook erg vaak de hik en ook lang, nou deze heeft dat ook.Soms zie je gewoon je buik erbij bewegen! Als je het straks wel voelt herken je het meteen, je voelt het dan de hele tijd tikken in je buik, de hele tijd door in zelfde regelmaat
Wat leuk al die Nijntje pakjes!! Denken jullie toch nog lekker veel aan mij Smokey, klinkt wel goed hoor! Maar ik snap je helemaal. Ik was ook wel bang voor een teleurstelling. Zag zelfs helemaal voor me hoe de gyn ging vertellen dat het weer niet goed was... Maar gelukkig overheerste mijn positieve gevoel. Ele, wat vervelend van je werk allemaal!! Wel ontzettend fijn dat je andere collega's je bijvielen. En de baby voelen... tja, hopelijk duurt dat voor jou niet lang meer. Marleen, wat kl#te dat je zo'n last van je bekken hebt. En dat gekraak... ieeee. Marianne, hoe is het met jou? Vandaag op het werk tegen de kids verteld dat de juf een baby krijgt. Zo leuk!! Ook vandaag met de directeur gehad over het verlof. Waarschijnlijk van 15 april t/m 14 november (incl ouderschapsverlof)!!! Lekker lang dus!! Daddelijk even een mailtje sturen naar degene die er over gaat binnen de stichting.
butterfly: dat tikken heb ik weleens maar dat is volgens mij zijn voetje. Is misschien ook omdat mijn placenta voorligt ik voel hem ook alleen onderin en aan de zijkant en bovenin. Nijn: erg zijn we met kletsen haha Zo dat is lekker lang verlof heerlijk! Dat word genieten!
Heb er al helemaal zin in!! Ook vertelde een collega dat zij twee dagen later dan mij is uitgerekend. Een andere collega is in januari uitgeteld, dus een vruchtbaar team hebben wij....
Ga zo maar eens aardappels schillen voor de zuurkool stamp. Altijd lekker met dit druilerige weer. Gaat er vanavond nog iemand shoppen bij de hema? Die geeft vanavond 15% korting op alles van 18.00-21.00
nijntje: inderdaad een vruchtbaar gebeuren bij jullie op het werk. Zullen er veel vervangers komen op het werk.
Ik ga vanavond weer tennissen. Al heb ik gene idee of dat dat doorgaat met die regen.... Zuurkool stamp... bleh.... Ik eet vanavond alleen. Mannetje heeft een demo in raamsdonkveer (een heel eind rijden) en daar gaan ze pas na werktijd heen. Dus ik zal hem wel zien als ik in mn bedje lig....
ik heb er echt zin in gekregen in zuurkoolstampot met spekjes! maak je werkgever er geen problemen van dat jullie met z'n 2en zwanger zijn? lijkt me wel gezellig! haha en er is idd veel gekletst vandaag hema is dat bij elke hema?
ele: ja volgens mij wel. Kun je op de site van de hema zien dan moet je even een hema aanklikken in de buurt en dan staat er bij openingstijden bij dat ze vanavond koopavond hebben! Lekker he zuurkoolstamp met spekjes. Hier staat het al op en ruikt heerlijk!
dit is echt erg... heb mijn mannetje naar de winkel gesturd om zuurkool te halen! hij wilde sowieso nog even langs zijn ouders, zijn vader is ziek, grieperig.. en hij wild enog kattenbakkorrels halen.. dus tja.. mooie gelegenheid! ik kan niet wachten en marleen zonder het te ruiken ruik ik hier zuurkool! Heerlijk!
Wat moet mijn directeur er aan doen??? Met z'n tweeën zwanger. Zij is ook adjunct, dus voor al mn vragen kan ik bij terecht... Wel gemakkelijk!! Ik zit nu aan mn warme chocomel. En dan dadelijk mezelf heel goed, warm aankleden om te gaan tennissen.... Brrrr, het is echt koud buiten..... Doeiiii
yoehoe! de zuurkool was heerlijk! echt de tip van de dag marleen! veel pelzier met tenissen nijn, al zul je dit vast niet meer lezen! wel gezellie samen zwangeren oh dat ga ik zo missen collegae
ele: gelukkig was het lekker Hier ook. We hebben nog genoeg over voor morgen dus dan lekker nog een keer zuurkool!