2e echo geen kloppend hartje meer

Discussion in 'Miskraam' started by marleentje26, Feb 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Marleen: bij jou de zuurkool ook lekker gesmaakt?
    Ik lust dat niet.

Wij hebben macaroni gegeten............heerlijk!
    (met champignon, paprika, gehakt en uien)

nijn: veel plezier met tenissen.(als het doorgaat)

Ele: jij ook nijntje pakje met grijze nijntjes(incl mutsje en slofjes)?

Liefs marianne

2. butterfly1984

o ja ele, hoeveel katten heb jij dan? Je vroeg laatst ook iets aan mij over hoeveel katten we hadden geloof ik, had je dat nog gelezen hoeveel we hadden?

3. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    ik dacht te lezen dat jij er 3 hebt klopt dat?
    wij hebben er iig 3... :) ik zou er geeneen willen missen.. maar ik kan er soms echt een de nek omdraaien! dat is echt zo'n kleine rotzak die bij een vlieg de hele kamer verbouwd! :)

ik heb nog steeds buikpijn is het echt normaal? ik maak me toch wel een beetje ongerust omdat het al bijna een dag duurt..

4. butterfly1984

ele: als je het niet vertrouwd, bellen he?!Daar zijn ze voor.
    Ik denk echt dat het de groei is van de bm, misschien heeft ie nu zelfs wel een groeispurt en heb je daardoor meer last.

5. butterfly1984

o ja vergeet wat, zwangerschapsdementie he?!
    Wij hebben idd 3 katten, 3 katers wel te verstaan.
    Helaas vorig jaar mjn lieverdje overleden, was een poesje!

6. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    ah bah ik moet er niet aan denken om er een te verliezen.. maar goed ooit zal dat toch gebeuren..

maar jij herkent het wel en marleen? die buikpijn bedoel ik dan he?

7. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ja herken het wel lijkt me dat je baarmoeder nu hard groeit. Maar as je het niet vertrouwd gewoon bellen ik ben ook geen dokter natuurlijk haha

8. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    nee, als jullie het wel herkennen laat ik het erbij, ik bedoel, het is niet zo dat ik verga van de pijn.. het is gewoon vervelend een beetje het gevoel alsof ik ongi zou worden.. maar ik wacht het maar ff af, van de andere kant heb ik het idee dat ik dit al vaker deze zw gevoeld heb en dat het echt het groeien is :)

9. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: ben je trouwens al begonnen met het kamertje? Weet je al hoe je het gaat doen?

10. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Goedemorgen dames:

Hoe gaat het met iedereen?

Nijn: volgens mij heb ik het over het hoofd gelezen maar hoe zat het nu met de mex griep in je klas?

En wat een ... nacht weer zeg heb zowat heel de nacht wakker gelegen. De kleine had een bokswedstrijd vanacht die echt de hele nacht heeft geduurd haha. Als ik op een zij ging liggen was hij rustig maar dat hield ik nog geen 5 min uit met BI dus toch anders gaan liggen en ja hoor de bokswedstrijd werd vervolgd haha Nu net nog even 1,5 geslapen. Maar ben helemaal op.

11. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Wat een kl#te zooi weer bloedverlies vanmorgen, en zet niet door. Wordt er niet goed van, ik haat mijn lijf!!
    Weet niet of ik zal testen echt helemaal geen goed gevoel over en wat als ie wel zwanger aangeeft lekker weer dan.. Pleuris zooi!!!

Zo sorry voor mijn chagi bericht maar weet even niet wat te doen.

12. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    smokey: kan me voorstellen dta je baalt. Is het echt bloedverlies of rose? Misschien toch testen dan weet je misschien hoe en wat. Maar akn me ook voorstellen als je zegt ik kijk het zo nog een dag aan. In ieder geval dikke knuffel en lucht je hart hier maar lekker!

13. butterfly1984

marleen: hier gaat het redelijk, net als jij ook zo goed als hele nacht wakker gelegen en esther was vanochtend om 6 uur alweer wakker.

Smokey:wat enorm balen zeg!Zelf zou ik nog een dagje wachten met testen, heb zelf ook vaak te vroeg getest en dan kwam de ongi zelfs dezelfde dag nog, dus zonde van de test en het geld.
    Hele dikke knuffel!!!

Nijntje: Hoe is het tenissen gegaan gister?

Ele: Vandaag thuis aan werk of op hoofdkantoor?
    Nog steeds wat groeipijnen?

o ja marleen, je vroeg naar de kleuren van de babykamer en we zijn erover uit eindelijk!!!En het word hetzelfde als wat we eerst wouden.Dus 1 of 2 groene muren en de rest wit.Boven ledikantje een mooie muursticker.
    Zat eerst te denken aan een bruine muur, daarna aan een rode muur, een grijze muur, maar we kwamen weer uit op groen, wat we bij esther ook hadden, alleen nu wel iets anders, omdat we geen band gebruiken en nu ook witte muren doen

14. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Nou heb toch test gedaan niet zwanger, en ben er nog blij mee ook. Stel dat het wel zo was dan had ik weer een hele foute start en dat is niet prettig zag het al weer helemaal voor me.Ik zeg laat de ongi maar komen...

15. butterfly1984

Smokey, weet niet zo goed wat te zeggen, vind het heel erg jammer voor je!Hopen dat je ongi maar goed doorzet dan, dan heb je iig een nette cyclus en kun je daarna weer volop klussen.

ele en nijntje, waar zijn jullie vandaag?

Marleen, heb je nog wat slaap ik kunnen halen vandaag?

Binnenkort even prive onze adressen doorgeven, dan ik jullie ook allemaal een geboortekaartje sturen.
    Jullie deden toch ook mee dames? of willen jullie het liever via de pc doen, dat je het scant en dan hier plaatst?

Liefs marianne

16. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    smokey: wat jammer maar nu weet je wel waar je aan toe bent.
    Een hele hele dikke knuffel!!!

Marianne: helaas geen slaap in kunnen halen ze zijn hier recht voor mijn slaapkamer in de stoep aan het boren is een lekkage. Ze zijn al een hele tijd bezig en de herrie word alleen maar erger. Alles trilt hier dus van slapen komt helaas niets meer.

Ik vind het wel leuk om echt een kaartje te sturen. Maar als er mensen hier zijn die liever geen adres geven dan zet ik mijn kaartje voor hun ook wel hier op de het topic.

17. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Hallo meiden,

vanmorgen kon ik hier niet inloggen rond 7 uur.. iets met een database error.. daarna op clientbezoeken en nu pas thuis.. nou ja pas.. ben helemaal bek af.. ik ben weer zo moe.. gatsiedarrie.. ik lig ook even in bed en moet zo gewoon slapen of ik wil of niet..

nijntje is vandaag aan het werk het is donderdag.. :(

smokey, ik weet ook niet zo goed wat ik kan zeggen.. ik denk dat het gewoon frustreert dat het weer een weggegooide maand is.. maar van de andere kant bescherm je jezelf ook om te weten dat je liever geen onzekerheid zou hebben.. en dat is ook heel logisch.. ik voel me echt wel een beetje rot, want tja nu ik zwanger ben heb ik natuurlijk makkelijk praten dat alles goed komt.. maar zo voel ik het niet, wel dat alles goed komt, maar ik voel als ik erover praat gelijk de pijn, verdriet en onzekerheid van toen weer.. en daarom weet ik wat je voelt en vind ik het zo moeilijk om iets te zeggen waar je iets aan hebt..
    je bent zo'n lieve meid en hebt het zo verdiend om nu eindelijk te mogen gaan genieten.. en ik weet weer een maand duurt lang.. maar we slepen je er echt doorheen! gewoon je hart luchten, chaggie zijn en uitkotsen wat je dwars zit.. en ik hoop dat we dan aan het eind van de volgende maand als een surprise jou zw test mogen bewonderen! :)
    dikke knuffel voor jou..

oef de batt van de laptop zijn leeg en ik ben te moe om uit bed te gaan.. klinkt dat erg.. marleen, butterfly na mijn dutje kom ik verder kletsen! :)

18. butterfly1984

ele: Ga maar even lekker een dutje doen!
    We zien je wel weer verschijnen.
    Ik zal er zo ook af moeten, denk dat eshter zo weer wakker is en als ze daarna weer op bed lig kom ik hier nog even loeren, want weet niet of dat in tussentijd nog lukt.

heb me toch een honger!!!niet normaal zeg!
    Maar voel me nog niet op en top, weer vaak misselijk en nog steeds zoals gewoonlijk erg moe.
    Mijn hele hoofd gloeit, zelfs mijn oren staan rood aan mijn hoofd!
    Ga denk ik lekker op tijd naar bed, maar wil eerst vanavond gtst kijken en house.

19. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Marleen en butterfly jullie zijn er elke morgen vroeg bij! Zal er wel een beetje bij horen bij deze weken denk ik. Toch maar proberen jullie rust uurtjes overdag te pakken;)

Butterfly groen is altijd leuk en lekker fris en je kan er van alles bij combineren ben je al begonnen met kamertje of dat nog niet, misschien heb je dat al verteld maar heb dat even niet meegekregen:)

Ele klopt ik kon er vanmorgen ook weer niet op komen, vind dat dat best vaak gebeurt eigenlijk, die error toestand.

*klaagzang over mezelf*
    Weet je wat ik niet snap dat ik nu weer alleen vanmorgen rose verlies heb. Het zet dus niet door, en bij een gewone ongi krijg ik smorgens krampen en dan smiddags begint de ellende zeg maar. Nu nog af en toe een steek kramp en zelfs soms misselijk vandaag, maar ja mijn lijf zal nog een beetje in de wat zijn misshien.
    Deze ronde is dus erg vreemd, misschien was ik wel heel pril zwanger en is het al heel vroeg fout gegaan daar denk ik zelf een beetje aan. Maar aan de andere kant weet helemaal niet wanneer mijn ei geweest is en deze maand niet veel geklust dus misgeklust is grote kans.
    Ook denk ik zelf dat de kans dat ik ooit zwanger wordt heel klein is, weet niet waarom maar heb altijd al gedacht in mijn achterhoofd dat ik nooit kinderen zal krijgen heel stom maar dat gevoel heb ik altijd gehad en komt nu weer sterker naar boven.
    Maar ja ik ga ook niet bij de pakken neerzitten zo ben ik ook niet dus we gaan gewoon door!! De volgende ronde wordt er 1 met 20 ovu testen zodat ik iig weet wanneer mijn ei geweest is dat is wel prettig:)
    Dus ik zeg maar zo tegen me zelf schop onder me reed en doorgaan!!! er zijn ergere dingen in het leven..
    *einde klaagzang*

Nu ga ik even boodschapjes halen en wat bloemetjes/plantjes voor in huis de boel een beetje opfleuren:) mannetje is morgen jarig en zaterdag krijgen we visite dus is wel zo leuk als het een beetje gezellig is hier:)

Tot later

20. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

Feb 1, 2009
    264
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ook ik en mijn vriend kregen afgelopen dinsdag op de echo te zien, dat het hartje was gestopt, je wordt op dat moment zo verdoofd, dit is ook onze tweede keer, en wij willen graag een kindje maar soms denk ik zal dat nog wel kunnen.

Gisteren heb ik de VK gesproken en ik heb afgesproken dat mijn lichaam het zelf gaat oplossen en als ik het niet aankan dan kan ik bellen en dan wordt ik geholpen. Ik vind het ook iets wat de natuur zelf moet doen.
    En vandaag is het ook wel een beetje aan de gang en dat is aan de ene kant wel goed, maar ook heel verdrietig.
    Gelukkig hebben mijn vriend en ik heel veel steun aan elkaar en van vrienden en familie en dat is heel fijn.
    Maar wij hopen toch op een dag als gezin door het leven te gaan.

Liefs en verdrietige Sun.

Alle meiden sterkte.

Share This Page