Smokey, we zijn er nog niet aan begonnen... Zal wel komen omdat het de 2e is en omdat esther nu nog alles in gebruik heeft. Volgende week wil ik toch echt beginnen! Heb je nog leuke ideeen voor de kleur gordijnen en rolgordijnen? Tuurlijk zal jullie dag ooit komen, ook ik dacht dat het bij ons niet zo mocht zijn en zag het al helemaal voor me dat we kinderloos door het leven gingen, maar uiteindelijk komt alles op zijn pootjes terecht. (met veel bloed, zweet en tranen.......en heel veel vreugde niet te vergeten). Gelukkig ben je zelf ook niet zo'n iemand die bij pakken neer gaat zitten en dat is altijd positief!Ook al is dat soms verdraaid moelijk. Het kan best zijn dat je een vroege miskraam hebt gehad, maar heb je dan ook al zo snel weer een nega-test? Sunshine: wat naar voor jullie zeg! Wil jullie heel veel sterkte toewensen de komende tijd. Hopen dat de volgende keer alles goed komt, want 3 maal is scheepsrecht!!!! Hoop dat je lichaam het zelf "oplost" en dat je geen curretage hoeft. Zelf lostte mijn lichaam het nooit op en heb dus meerdere curretages gehad en 1 keer door middel van medicatie opgewekt. Nogmaals heel veel sterkte! Liefs Marianne
Hoi meiden, Ik heb even heel snel alles bijgelezen. Dus een hele korte reactie want ik moet zo weer tennissen... Smokey, balen dat je een nega test had, maar je had het al een beetje verwacht. Je hebt nu iig duidelijkheid. En misschien was dit 'even' (elke cyclus is er één teveel als je ene kinderwens hebt) een cyclus die je lichaam nodig had om op orde te komen. Hele dikke knuffel, en zoals Ele al zei, je bent hier altijd welkom om je te mopperen, te huilen, te lachen enz. Kortom JE BENT ALTIJD WELKOM EN WIJ LUISTEREN ALTIJD NAAR JE!!! Kaartjes, ik zal mijn adres pb-en. Ik vind het een heel leuk idee. Maar dat doe ik dit weekend, want heb het nu een beetje druk. Mex griep. Het is bij die twee gevaallen gebleven, gelukkig. Wel besloten om de vaccinatie te halen (andere twee zwangere collega's doen het ook). Tennis, gister één verloren één gewonnen, maar ontzettend last van mn rug (ben net ene oud vrouwtje). Ik ga dus geen twee wedstrijden meer achter elkaar doen. Vanavond, morgen en zaterdag weer en dan zit het er voorlopig weer even op. Verder weet ik het even niet meer, sorry Oja, het is donderdag Marianne en dan moet ik altijd werken. Net als morgen.... Fijne avond!!
Nijntje: zwangerschapsdementie he?! Heb ik heel vaal last van...hahaha. had er totaal niet meer aan gedacht, aan je werk! Sorry nijn.
hallo meiden, jeetje ik ben zo suf als dropey maar kan zijn.. lijkt wel alsof ik weer ziek ga worden misschien morgen toch nog eens de dokter bellen, kan toch niet gezond zijn lijkt me als ik opsta ben ik doodop en kan ik zo de hele dag slapen en dat gaat de hele dag zo hehe ik wilde even reageren op iedereen en toen kwam de buurvrouw en nu ben ik het kwijt... ff teruglezen
ele: het kan bij zwanergschap horen. Ik heb dat ook regelmatig dat ik dagen kan slapen. Dat duurt dan een week of 2 en dan gaat het weer beter. Ik slaap dan echt van 's avonds 21.30 tot 's morgens 9.30 en dan van 13.30-15.30 en dan de avond weer soms val ik dan zelfs 's avonds op de bank nog in slaap.
@slapen: ik slaap echt al tijden slecht!Al vanaf het begin. kan me 1 keer herinneren dat ik 1 keer in coma heb gelegen en echt nergens wakker van werd. Ik ga moe naar bed en kom er ook moe weer uit. Ga meestal zo rond 21.30 naar bed en om 7.00 meestal weer wakker, vanochtend om 6.00. Hoe hoog was jouw ijzer dan ele?
mijn ijzer weet ik niet.. wel een hele lage bloeddruk van 112/48.. en ik heb tot nu toe iedere keer een lage bloeddruk gehad.. De kaartjes lijkt me een leuk idee! ik weet nog niet wel of geen adres, moet ik nog even over nadenken goed van je nijn dat je rekening houdt met je lichaam we moeten er toch wat voor over hebben he.. tjonge jonge hoe is het nu met je smokey? heeft ongi doorgezet?
ele: hebben ze bij de vorige controle, bij zo'n 12 weken geen bloed geprikt? Ze prikken dan ook op ijzer en suiker(glucose). Mijn ijzer was aan lage kant en nu moet ik vitamientjes slikken. Gebruik je dat al?Anders kun je dat misschien nog proberen
vitaminen slik ik alweer sinds een week of 3 vanaf dat ik zo moe ben... daarnaast drink ik elke dag een flesje van de ah met versgepsrest fruit.. eet ik echt veel groenten... ook eten we vaker spinazie nu.. mijn bloedwaardes zagen er zo goed ik weet allemaal goed uit.. en ik begrijp idd dat het door de zwangerschap komt, maar zo moe.. ik zie er zelfs tegenop om auto te rijden omdat ik echt afdwaal en indut.. en dat is naar mijn mening niet normale zwangerschapsmoeheid.. of moeheid..ga morgen gewoon de ha bellen!
Ele: je kan altijd je ha bellen, ze kunnen dan ook nog even ijzer prikken en je bloeddruk checken! Heb hier nog 2 foto's. Let maar niet op al die strae, dat is te erg voor woorden!!!! Op de 1e kun je duidelijk zien tot waar mijn bm zit en dat is echt erg hoog!En dat is het al een tijd, maar dacht laat even zien! Op de 2e zie je mijn buik als ik lig, ook al best duidelijk te zien toch?Als je ligt zakt je buik altijd wat in, vooral als je slappe buikspieren hebt als ik..........hahahaha
Ele: als je het niet vertrouwd gewoon de HA bellen. Maar mijn bloedonderzoeken waren ook allemaal goed. En doe heel de dag niets en nog vaak zo ontzettend moe dus het kan er wel gewoon bij horen. Heb dit nagevraagd bij VK en die hoort het vaker. De kleine maakt dan een groeispurt en daar word je moe van of als je baarmoeder ineens groeit kun je erg moe avn zijn. Butterfly: mooie foto's Ik lijk ook echt een zebra niet nromaal de striae die springt echt overal op mijn buik erbij verder gelukkig nergens maar mijn buik daar kun je de striae niet eens meer tellen haha Morgen ben ik hier denk ik de hele dag en avond niet. Ik ga morgen een dagje naar mijn moeder freubelen voor de kleine
sunshine: wat een naar verhaal! Hoop dat je het een plekje kunt geven! En je bent hier welkom om je hart te luchten! Ik weet precies wat er nu door je heen gaat en hoe verdrietig je kunt zijn. Denk aan jezelf en probeer je gevoel te uiten. Sterkte de komende tijd! Dikke knuffel
ow wat gaaaaf die buik! en strae hoort er nu eenmaal helaas bij.. maar wat mooi he en flink gegroeid vanaf de laatste foto!
ele: wat lief, dank je wel! ja het gaat nu hard hoor, iedereen denkt dat ik al bijna ben uitgerekend.........hahahaha. Normaal komen ze dan nooit om praatje te maken op straat alleen maar gedag en nu? zijn ze zoooooooo nieuwschierig, omdat ze denken dat de kleine al bijna komt. Als ik dan zeg dat ik tot half januari moet, moet je hun gezichten eens zien.......hahahahaha. Mijn tante zei vanavond nog, je groeit echt hard, kun je nog wel autorijden?hihihihi
Hallo Marleen, ik heb die ervaring nog niet gehad, maar ik wens je wel heel veel sterkte, en hopelijk dat er betere tijden komen als jij/jullie daar klaar voor zijn. groet Desiree
huh dat bericht van jou marleen die desiree post is toch al maanden oud zoniet bijna een jaar? ik heb het kippevel op mijn armen en mijn adem stond echt stil.. ik dacht er is iets met je baby.. pfff... fijn dat er meiden met ons meedenken en ons sterkte wensen.. maar 230 pagina's verder sterkte wensen.. pfff was echt geschrokken! bij deze dus een goede morgen.. hopelijk wordt ie goed! nu zit ik echt te beven.. jeetje.. kom er nog niet vanaf.. hier ook weer een rot nacht.. zou kunnen uitslapen nu .. en check de tijd.. pfff... nijn werk ze vandaag! smokey heeft je ongi doorgezet? butterfly en marleen wat gaan jullie doen vandaag? ik ga zo nog wat proberen te slapen
door de schrik vergeet ik iedereen te feliciteren met weer een week erbij! jeetje ik vandaag 17 weken, vind 17 weken wel echt zwanger klinken! edit.. ben ondertussen over de schrik heen! vandaag mijn vrije dag, gelukkig is mannetje op vrijag altijd iets eerder thuis!
trouwens butterfly om op je strae terug te komen, ik zal het vast ook gaan krijgen, heb er wel aanleg voor.. ik ben best groot. 1.76 en ik ben vroeger heel snel geggroeid waardoor ik al als jong kind een beetje strae op mijn bovenbenen heb.. dus ik verwacht zelf ook dat ik het krijg tijdens de zw. maar smeer jij je ook in? ik smeer nou ja mijn mannetje smeert mij iedere avond voor het slapen gaan in met strae creme.. ik weet niet of het helpt, ik geloof nu nog in wonderen! over een paar maanden zal ik vast anders praten \ smokey ik vind het wel een goed voornemen om deze maand met ovu testen en gerichter te klussen de maand in te gaan.. misschien heb je idd vorige maand je ei gemist omdat je mannetje ziek was... hopelijk geen zieke deze maand!