ele: haha ik schrok ook even toen ik dat bericht las Maar er is niets met me aan de hand hoor en de kleine doet het ook prima!!! Ja precies beetje late reactie. Die lezen alleen het eerste bericht en verder niet. Terwijl er toch een datum bij staat en zelfs mijn banner!!! Maar goed allemaal goedemorgen! Ik ga zo lekker bij mijn moeder freubelen voor de kleine. We gaan een waslijntje maken met kleertjes eraan om buiten op te hangen. We maken de kleertjes hard zodat het niet om de lijn wappert. En verder maken we nog allemaal andere dingetjes. Heb er zin in! Ik weet niet wanneer ik weer thuis ben maar probeer vanavond nog even bij te lezen. Liefs Marleen
Hier zet ongi door jippie ben er nog blij mee ook. Ga inderdaad ovu testen bestellen en een goeie klusmaand ervan maken
veel plezier vandaag marleen! klinkt dat leuk zeg! ben heel benieuwd naar het eindresultaat! balen dat je toch ongi bent smokey, maar nu kun je iig vooruit deze maand.. het kost weer een berg geduld, maar met zo'n positieviteit kan het deze maand niet missen! zojuist mijn moeder aan de tel gehad.. kennissen van mijn broer, ik zie ze wel eens op een verjaardag bij mijn broer.. niet dat ik ze zo goed ken, maar wel heel eng, hij is gestorven aan de mex griep... hij was verder kei gezond.. hoorde ook dat hij in eerste instantie met alleen paracetamol naar huis is gestuurd, nu weet ik niet of dat bij de dokter of de nightcare was.. daarna ging het heel snel achteruit en kreeg hij dubbele longontsteking.. natuurlijk gaat dit verhaal van verhaal naar verhaal.. vraag me af wat er wel van klopt.. maar wel akelig dat een gezonde man.. zo kan overlijden aan die stomme griep..
ele: Joepie, alweer 17 weken, nog 3 weken tot de 20 weken, dan weer een echo!!! nijn: Ook alweer 11 weken, wat gaat dat hard zeg!!! Bijna de 1e 3 maanden er al weer op zitten. Ik vandaag alweer 30 weken!!gaat echt snel. Nog 70 dagen! Striae: Mannetje smeert het wel in, bij vorige zw.schap ook, maar zoals je ziet, het helpt niet.
smokey dus de pendel van nessy betekend dat je zwanger in nov wordt en de pendel van nancy betekend dat je er pas in dec achterkomt! logisch toch ook! dat we daar niet eerder aan dachten he!
butterfly dus ik kan beter stoppen met hopen he? jeetje 70 dagen is net niks! spannend hoor, vind het ook echt leuk dat de eerste beebs van dit topic er langzaam aankomen!
Hahaha, misschien dat jij wel geluk hebt ele. De meeste striae is allemaal van eerste zwangerschap, zoals je ziet gaat dat niet meer weg:x, dus een mooi vooruitzicht he? Vandaag niet veel bijzonders doen, nog even winkelen en misschien nog even behang kijken voor babykamer! En jij ele?
boodschappen doen had gehoopt dat mijn moeder zou meegaan.. maar die moet naar het zh met oma.. ik kan eigenlijk ook al beter gaan want het wordt alleen maar drukker en heb echt geen zin!
Smokey, wat fijn dat je ongi nu goed doorzet, op naar de volgende ronde!Je hebt nu iig een nette cyclus t wel en je hebt wel 20 ovu-testen, dus nu gaat het gewoon lukken, het moet gewoon! Wij zullen allemaal voor je duimen!!!!Kom op meid! Hele dikke knuffel. Ele: Heb ook totaal nergens zin in!!!! Ga de kleine zo naar bed brengen en mannetje is net ook weer naar bed gegaan, hij heeft nachtdienst vanavond. Dus hij slaapt nu tot een uur of 2. Liefs marianne
Hoi Marleentje, Is jou Kindje bij 29 weken overleden? of is dit een nieuwe banner van jou. Ik wens je heel veel sterkte,en ik en vele hopen en wensen dat het op een dag allemaal wel goed gaat en dat we van een gezin kunnen genieten. Gr Sun
jeetje dames.. kijk aub even verder dan jullie neus lang is... die berichten zijn van februari ofzo? sorry dat ik het zeg, maar vind het echt niet leuk! al de 2de vandaag die met zo'n rare post komt..
ben terug van boodschappen halen! ik denk toch dat ik mijn lieve mannetje ga meedelen dat dit de laatste keer was dat ik de grote boodschappen heb gedaan.. krijg de kar in de winkel niet eens vooruit! ik verdeel alles al over meedere boodschappen tassen, maar het blijft toch best een hele klus.. en ook de boodschappen die geen vriezer of ijskast nodig hebben laat ik in mijn auto staan.. maar toch.. pff butterfly tegen de tijd dat jou mannetje goed wakker is, komt de mijne thuis! joepie! rond half 3 is hij er meestal en als er file is rond 3 uur
Whaa wat een rare berichten zeg, met Marleentje d'r beep is niks aan de hand! Mensen moeten beter lezen...is van een jaar geleden. Ele ben ik met je eens hoor, heel vreemd. Allen van harte met jullie beepjes weer een week verder hoera Marleentje veel plezier vandaag met je moeder en het geknutsel Butterfly 30 weken alweer het schiet op straks wordt het spannend ben reuze benieuwd naar al jullie mooie baby foto's strakjes En heb je leuk behangetje gevonden?? Ele haha die pendels ja zo had ik het nog niet gezien, maar zo zal het zijn striae dat is minder heb ik nu geen last van maar je weet maar nooit natuurlijk ik zal me in ieder geval wel suf smeren haha of mannetje dan zoals bij jou jij laat het doen dat is nog beter Nijntje hoe gaat het bij jou je bent volgens mijn erg druk de laatste dagen denk je wel een beetje om je kleintje En jij bent bijna de heerlijke 12 weken grens voorbij lijkt me toch geweldig als je die voorbij bent. Hier ongi met veel bloed en toch weer stolsels misschien is het wel zoals nijntje al zei dat mijn lichaam de vorige mk nog goed moet verwerken weet anders ook niet. Ik ga vandaag inderdaad een doos ovu testen kopen en laat dat ei maar komen haha Eigenlijk had ik moeten bellen voor de kijkoperatie voor een afspraak maar dat doe ik niet, we proberen het gewoon nog een keer. Mannetje is jarig vandaag morgen hebben we visite over de vloer hier dus zo even boodschappen halen en huis poetsen Kom later weer
hehe smokey ik word helemaal blij van je vrolijke bericht! je klinkt alsof de zomer gaat beginnen! poets ze en gelukkig hier de boodschappen al binnen!
smokey, van harte gefeliciteerd met je mannetje! Ele: je mannetje is weer thuis................hahaha Geen tijd gehad om behang te zoeken, onze cv-ketel is kapot en lekt dus.Allemaal lekkage op zolder en komt zelfs door plafond naar beneden.Dus mannetje heeft nog geen oog dichtkunnen doen, nou je een uurtje dan! We hebben al 2 bedrijven gehad hier en nu komt de 3e, maar dat is pas vanavond.
jeetje butterflyu wat een zooi is dat, we hebben pas een nieuwe cv, ook op zolder.. toen hebben ze via het dakraam spullen moeten doorgeven.. vlak daarn tijdens een hoosbui kwam bij ons het water via de trap omlaag.. bleek dat het raam uit het dakraam was?? echt heel vaag.. we hebben het raam ook nergens meer kunnen vinden.. maar wel een zooi, binnenkort gaan we het hele plafond witten boven.. want nu zie je er echt nog kringen van! Hopelijk valt de schade bij jullie mee! en jaaa mannetje is gelukkig weer thuis! altijd fijn als ie er is
eleat is zeker altijd fijn, die van mij heeft nu 3 nachtdiensten daarna dagje vrij en dan 2 late diensten, dus zie hem komende week niet veel.Dat is wel erg jammer, maar goed,door zijn weinig uren is ie dan weer 1 week vrij geloof ik. Uren worden alsmaar minder en zijn contract word niet verlengd na 24 dec!!!(kredietcrisis he?!)
@ iedereen: Jullie krijgen de groetjes van Marleen. Ze is nog bij haar moeder en komt vanavond pas laat thuis, dus ze is hier morgen weer.
Jeetje butterfly wat balen van je cv ketel, hopen dat het snel gefixed is! Ele gezellig dat je mannetje er weer is Hier zo lekker mc donalds halen mag weer even nu lekker smullen van een big mac..