zo dames, Ben al terug. Was een super leuek dag we hebben veel geknutseld! Allemaal vboor de baby zo leuk. Dames: ik vind dat er echt eerst gelezen moet worden voordat er gereageerd word!!!! Ik heb in februari dit jaar een miskraam gehad en nu is alles goed ben weer zwanger en inderdaad ruim 29 weken! Prima dat er andere zich aansluiten hier maar lees eerst goed voordat je iets schrijft en reageer niet op berichten van februari van dit jaar!!!!
heey marleen, ik zei al dat je morgen pas weer kwam zoals je zei in sms.......hahahaha.Maar toch even spieken he?Het is ook zo verslavend. ga zo naar mijn nest toe,wat proberen te slapen! Net een enge film gezien, nou ja eng, zeg maar ranzig!!! Wrong turn 2 gezien.Nu nog deel 3 downloaden en nog keer kijken. En ben alleen in bed vanacht, dus hoop geen nachtmerries te krijgen.........hahahaha Slaap lekker meiden en een heel fijn weekend!
butterfly: ja ik kon het niet laten even te spieken haha Ik lees morgen even bij ga nu lekker slapen ben kapot van zo'n dagje Iedereen welterusten!
Goedenmorgen meiden, Allemaal een goede nachtrust gehad? Waait het bij jullie ook hard en regent het ook? Het is hier best slecht weer, is nog behoorlijk donker, echt niets aan. Mijn dochter en ik uit bed, mannetje naar bed......hahahaha. Geen nachtmerries gehad vanacht gelukkig....... Mijn man kwam met mededeling thuis dat er op zijn werk 11 mensen zijn met de mexicaanse griep! Hoop niet dat hij het overbrengt hierheen. Vorige week kwam hier al een tante die haar dochter ook mex.griep had, ja zegt ze ik twijfelde of ik thuis moest blijven of niet:x Gister voelde ik zo'n harde bobbel in mijn buik helemaal bovenin rechts, voelde wel apart, dus ik drukken en toen floepte hij/zij weg....., was wss zijn/haar kont dat ik zo goed voelde, was echt heel leuk En hij/zij heeft net als zijn zusje erg vaak de hik. Een heel fijn weekend allemaal meiden. Liefs
Goedemorgen, Hier heerlijk geslapen, en het is hier mooi weer!! zonnetje af en toe en geen wind tenmiste de bomen zijn stil zo te zien IK hoop dat het nog even zo blijft want ik heb om half 11 les. Wauw butterfly 11 mensen de mexi griep, dat vind ik wel spooky zeg eng hoor, hopen dat mannetje het inderdaad niet krijgt of meebrengt. Vanmiddag verjaardag, kom straks nog even kijken en dan misschien niet meer voor vandaag . Fijne dag allemaal.
Goedemorgen meiden, Ik heb alles even heel snel bijgelezen. @ Smokey, fijn dat je ongi doorgebroken is. Je hebt nu iig duidelijkheid en aankomende maand wordt jouw maand. Dat zeggen ook de pendels!!! @ Bijna allemaal, gefeliciteerd met de volgende week!! (sorry, een dag te laat....) @ All, ik heb het idd heel druk gehad.... En nu een heel groot probleem.... Vanavond moeten we de kwartfinale tennissen (jaja, het gaat goed, alleen met mn rug en bil wat minder), alleen gaan we uiteten met het werk van mannetje.... Nu moet ik dus kiezen.... alleen wat ik ook beslis, ik stel altijd iemand teleur... Heb al naar het toernooi gebeld of de wedstrijd vervroegd kan worden, maar dat gaat (nog) niet lukken.... Dadelijk moet ik weer even tennissen (rustig aan) en dan hopen dat de wedstrijd verzet kan worden.... Ik denk dat ik hier vandaag en morgen ook niet veel ben, maar maandag haal ik de schade in!!! Doeiiiiii
goedemorgen, we zijn druk aan de klus in het huis dus niet veel tijd om te reageren.. maar nijn, ik zou daarheen gaan wat voor jou het beste voelt.. als je vind dat je er voor je mannetje moet zijn, ga je uiteten en anders ga je tenissen.. ik zou het zo eerlijk mogelijk bekijken dan krijg je zelf het minste schuldgevoel.. want laten we eerlijk zijn dit is overmacht en je zult toch moeten kiezen en als iemand vind dat je iemand in de steek laat.... sorry maar dat kun je je eigen probleem maken, maar is het niet omdat jij ook voor een dillemma staat.. en iemand die jou lief heeft moet dat begrijpen... zo dat was dat ik ga weer snel verder!
Nou ik heb het 'probleem' opgelost. Ik heb van de organisatie te horen gekregen dat we om 19.00u mogen tennissen. Ik ga dan tennissen en rij dan super snel naar het restaurant waar mannetje zit te eten. (12 minuten volgens routenet.nl) Dus ik blijf met beide bevriend.... Thnx, Ele, voor het meedenken. Mijn dubbelpartner is nl ooit terug gekomen voor een wedstrijd vanuit Den Haag. Maar het komt goed dus. Mochten we winnen dan moet zij morgen het voetballen afzeggen.... Klus ze verder in het huis!! Zijn jullie het groot aan het aanpakken?? Liefs, Nijn
goedemorgen meiden! wat is het rustig hier dit weekend Nijn is het allemaal nog gelukt gisteren? Het klussen hier in huis zijn redelijk kleine klussen, maar moeten toch echt nu gedaan worden voor de kleine er is we hebben een jaren 30 huis, heel gezellig en knus, maar overal zitten kieren en nissen en alles is van hout.. en laat dat hout in huis toch echt toe zijn aan een opknapbeurt! ook het dakkappel moet een nieuw dak krijgen en iets mte trespa gelukkig kan mijn vader dat en op de badkamer willen we een nieuwe wastafel met kasjes om het badje op te kunnen zetten en dan heb ik het nog niet over de kinderkamer! hoe is he met de rest van de meiden?
Hoi dames, Gisteren een drukke dag gehad. 's morgens nog wat freubel spullen gekocht. En alle laatste spullen voor de kleine gekocht, wandplank, mandjes, lamp. 's middags visite en even nieuwe kleding gekocht. 's avonds lekker uit eten geweest. Dus had even geen tijd om hier te komen kijken. Vandaag maken we de babykamer heleaal af. Ben benieuwd. Heb verder nog niet bijgelezen. Fijn weekend, Liefs Marleen
Hoi Ele, zeker rustig hier he? Heb net even best gelachen om Esther. Ze zat in haar woezel en pip stoeltje met haar tutknuffeltje in haar hand terwijl ze keek naar: in de droomtuin. Ze leunde veel te ver naar achteren waardoor ze dus omviel naar achter, dus lag ze daar met haar beentjes in de lucht....hahaha. mama, mama zegt ze, dus ik haar weer overeind geholpen met stoel en al, en toen ze dus weer rechtop zat, zegt ze: wat was dat nou dan? Heb me echt kapot gelachen!Hahahaha Als ik er nu weer aan terug denk..............
lief butterfly, lijkt me zo gezellig zo'n kleine hummel die de wereld nog moet ontdekken en die dus ook zulke leuke blundertjes maakt! een vraag je aan de bi meiden he, horen/voelen jullie het kraken achter in jullie rug of waar? ik heb sinds een paar dagen als ik opsta en ga lopen dat er iets knakt.. en krijg steeds meer last van rugpijn onderin mijn rug?
ele: ja dat zou het weleens kunnen zijn! Ik zou even langs de huisarts gaan of een bekkenfysio in de buurt bellen om langs te gaan. Je kunt er beter betijds bij zijn dan kunnen ze het nog stilzetten vaak.
ja wil ik ook even doen, want het lijkt ook wel erger te worden als ik gewoon zit.. maar ik dacht dat dat knakken waar jullie het vorige week nog over hadden meer bij het schaambot zat.. dit zit echt richting staartbeentje.. bleh ik hoop nietr dat het is wat het is.. maar thanx voor je antwoord en tip
Ele: idd, er even naar laten kijken. Heb je ook pijn in je bovenbenen? Zelf heb ik veel last van mijn onderrug (zullen de bekken dus wel zijn) en van mijn bovenbenen. Soms als ik sta knakt het ook echt, echt een raar geluid! Het was echt leuk om te zien vanochtend met Esther.... Ze krijgt nu echt de leeftijd om alles uit te proberen en overal op te klimmen.
ele: ja kan ook ook bij je staartbeentje zitten ook daar de knak. Heb dat ook maar meestel knakt het echt bij mijn schaambot zeg maar in ieder geval in die buurt haha
Hey meiden, Het is rustig hier,allemaal lekker druk Ikzelf heb eigenlijk niet veel te vertellen haha wachtend op mijn ei.. gelukkig is mijn ongi al een stuk minder en al bijna weg. Net boer zoekt vrouw gekeken erg leuk morgen weer werken heb ik nog niet zoveel zin aan.
Smokey, gelukkig is je ongi minder. Vanaf wanneer ga je beginnen met je ovu-testen? Heb net Ghost Whisperer gekeken, is nu net afgelopen. Mannetje is weer naar werk, dus vanacht weer het hele bed voor mij alleen.........niet dat ik dat zo fijn vind dat hij weg is eigenlijk, kan dan altijd zo slecht in slaap komen en blijf maar draaien en draaien.....hahaha.(doe ik anders ook sowieso wel met zere benen, maar goed) Marleen, is je kamertje nu helemaal af? Heb je nog leuke foto's voor ons? Liefs marianne
mooie foto butterfly.. het is idd al een flinke buik he, maar ja das juist mooi om mee tr pronken! en van de striae, het hoort er helaas allemaal bij.. balen dat je mannetje er niet is snachts, ik kan dan ook nooit goed slapen, gelukkig komt het hier maar zelden voor.. Smokey, gelukkig is je ongi weer op de terugweg.. geniet er nog maar even van, want de komende 10 maanden zul je niet meer ongi zijn! Kan me voorstellen dat je even iets minder te melden hebt, maar dat gaat helemaal goed komen over 2 weken! heb je de ovu testen al binnen? Vanacht weer zo brak geslapen.. om 21 uur in slaap gevallen tijdens, so if you think you can dance.. en daarna om 23 om 1 om 3 en om half 5 gaan plassen en toen kon ik niet meer slapen en ben ik zojuist om 6 uur in slaap gevallen en de wekker ging om half 7.. ik trek dit gewoon niet meer.. ik ga zo ook de dokter bellen, ik heb toch zeker nu wel mijn slaap nodig? overdag voel ik me zelfs beroerd omdat ik zo moe ben.. ik merk ook trouwens dat ik echt streeds meer last van "kwaaltjes" krijg.. ik wil eigenlijk absoluut niet zeuren, maar merk door de moeheid dat ik gewoon heel weinig kan hebben.. en ook dat klote werk nog.. ik ben zo niet meer gemotiveerd.. en dat kost me dus ook nog eens veel energie om hiermee bezig te zijn en vooral ook te blijven.. voor de rest ben ik super gelukkig! en ook heel blij! moest ik ook even kwijt! gisteren op de verjaardag van de kleine van broer zijn vrienden gesproken die vandaag hun beste vriend begraven, de man van 35 die aan de mex griep is gestorven.. die man was de beste vriend van hem dus.. en werd echt niet goed toen ik het verhaal van hun hoorde.. ik kan alleen maar zeggen dat als we ons ziek voelen we echt naar de dokter moeten gaan en ons niet moeten laten afschepen.. Ook denk ik dat ik me toch zal gaan laten inenten.. maar wil nog even het onderzoek dat vandaag wordt vrijgegeven even afwachten.. een fijne week allemaal!