2e echo geen kloppend hartje meer

Discussion in 'Miskraam' started by marleentje26, Feb 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Vandaag mijn 30 weken dansje!!

Butterfly: mooie buik!

Ele: kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Gewoon even navragen bij de huisarts. Ik heb ook vaak gezged tegen jeroen ik zou van de vermoeidheid en slecht slapen niet eens kunnen functioneren op mijn werk. Heb vaak gezged ik snap niet dat andere het volhouden ik lijk wel een vaatdoek. Dus herkn je gevoel helemaal!!!!

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Ele, kan me goed voorstellen dat je helemaal al niet meer gemotiveerd bent om naar je werk te gaan.
    Vervelend zeg dat je zo heel erg moe bent (leuk he zwangerschapskwaaltjes).Erg he dat vaak plassen?
    Ik moet nu ook weer heel erg vaak, telkens als ik loop moet ik wel, omdat de kleine erop drukt.Dus ik kan wel winkelen, maar dan moeten er genoeg wc's zijn......hahahaha

Marleen: Heb jij al nieuwe buikfoto?

Ele en Marleen dank je wel!Ik wou hem eerst niet plaatsen omdat ik me best wel schaam omdat de striae zo goed te zien is en omdat ik mijn pyamabroek aan heb.......hahahaha.

3. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: nee heb nog geen nieuwe buikfoto.

Ja dat plassen word er gek van kan elk uur zeker 4 keer naar de wc. En helemaal als ik buiten ben dan kan ik er beter een emmertje onder hangen haha

4. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Even wat foto's van het kamertje!
    Alleen nog het aankleedkussenhoes erop en de gordijnen inkorten en dan is alles klaar!

5. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    De commode en mandjes!

6. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    De sterrenlamp.Je kunt alleen de sterretjes aandoen, de bol alleen en beide tegelijk!

7. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    En de laatste van de schilderijtjes!
    Naast de deur staat ook nog een hoge kast voor alle kleertjes!

8. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    butterfly vooral niet schamen! :) we zijn allemaal vrouwen en de een heeft heel veel geluk en helaas de meerderheid krijgt ook striae en zoals ik al zei, ik heb het al als kind op mijn bovenbenen.. tja je doet er gewoon niks aan.. helaas.. het mooiste zit gelukkig onder je striae :) en dat moet er nog uitkomen ook over een paar weken! :)

ik heb de ha van mijn man gebeld.. ik word zo gek van mijn eigen ha.. nou ja het is een hapraktijk.. iedere keer een andere huisarts.. nou ja.. een ha in opleiding.. en het is zo onpersoonlijk..
    de laatste keer dat ik er was, weet ik niet of ik het hier verteld heb, maar heb ik een uur zitten wachten omdat de ha er nog niet was.. ( weer een nieuwe inopleiding) en toen ik eindelijk aan de beurt was zei ze letterlijk.. wel even snel, want het is al erg laat.. ik heb gelijk aangegeven dat ik dat absoluut niet vond kunnen.. en zehad het zo niet bedoeld etc.. maar ja ze had het toch gezegd, hoe serieus kun je je verhaal dan nog doen? en vorige week do wilde ik de ha bellen, alleen maar netwerk bezet.. mijn man heeft het geprobeerd netwerk bezet.. mijn moeder heeft geprobeerd, netwerk bezet.. vrijdag idem en nu alweer! dat kan toch gewoon niet? ik snap dat ze het druk hebben, maar ik zit er best doorheen.. en wat ik best stom vind is dat ik ook geen oproep heb gekregen voor de mex griep.. ik ben nml ook astma patient.. niet heel ernstig, maar toch komt het elk jaar zeker een keer voorbij.. en toen er onderzoek werd gedaan naar astma patienten bij de ha, kreeg ik wel een oproep.. dus tja.. ik voel me dus zo'n niet gehoord vergeten patient.. die momenteel iets van bevestiging nodig heeft dat ik het weet nog niet hoe rustiger aan moet doen ofzo? ik wil me abosluut niet aanstellen, maar de moeheid eist echt zijn tol.. het hele weekend niks leuks gedaan, tijdens het klussen zucht en kreun ik alleen maar.. terwijl het enige wat ik doe is toekijken en iets aangeven.. ik ben dat echt niet gewend.. en sorry voor mijn klaagzang, ben gewoon weer heel moe terwijl het as maandagmorgen is!
    nu heb ik wel een pos ding voor vandaag! aangezien ik clienten moet bellen van te voren ivm mex griep, zojuist een client gebeld die de afspraak zelfs liever 1 week wilde verzetten!! :) JOEPIE! en toen wa sik al helemaal blij! ik kan rustig aan doen! en toen de 2de gebeld en die gaf aan, ik wilde je afbellen, want ik kan helemaal niet vandaag moet werken! IK DACHT IK BEN ZO BLIJ!!!!

en nu twijfel ik, nog een dutje doen, naar het hoofdkantoor omdat de laptop thuis niet werkt.. of een verslag maken op mijn eigen pc?

sorry voor mijn ego zeur verhaal.. Ik ben zo blij dat ik zwanger ben en alles goed gaat.. vind mezelf nu ook weer stom dat ik klaag.. ik zou niet moeten klagen zo blij ben ik.. hopelijk lucht het op dat ik het even van me af kon typen.. nogmaals sorry

9. butterfly1984

Marleen: Wat is het mooi geworden!
    En wat een mooie lamp, waar heb je die weg?

Ele: jeetje zeg, wat een gedoe zeg met de hapost, dat is toch helemaal niet netjes!Zijn er geen andere huisartsen bij jou in de buurt, dan kun je misschien daar na toe overstappen.
    En als het dichtbij is, is het misschien een optie om langs te gaan?Ik kan me er ook dood aan ergeren dat ze hele tijd in gesprek zijn!
    Hele dikke knuffel voor jou!
    (gelukkig heb je al 2 clienten minder, scheelt weer)

10. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: natuurlijk mag je hier je gevoel spuien!!! Daar zijn we voor. Ik klaagde hier in het begin ook heel veel. Nu wat minder omdat ik me erbij neer hebt gelegd dat het eenmaal zo is en niet veranderd. Maar ik snap je gevoel heel goed.

11. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: probeer lekker rustig aan te doen. En anders de ziektewet in. Jij en je kleine zijn nu het belangrijkste! En als je het niet trekt kun je beter gewoon thuis blijven hoe moeilijk dat ook is.

12. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    marleen wat gaaf!!!! ziet er heel mooi uit, strak mmaar toch speels..
    je bent er dus zo goed als klaar voor he?
    en de kleuren zijn ook super mooi, niet te druk en niet te licht.. gewoon lekker vrolijk! gek he, over een paar weken ligt daar een klein hummeltje in te slapen! :):)

13. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: die hebben ze hier in beuningen bij een babyspeciaalzaak. Maar die zit alleen hier. Ik wilde een aparte lamp die ook op de kamer kan blijven als die wat groter is. Hij is duur (149,00 euro ze hebben ook een maat kleiner en die kost 109,00 euro) maar vond het zo mooi en makkelijk 's nachts alleen de sterretjes aan als je gaat kijken en je kunt er ook genoeg licht van hebben.

14. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: ja dat kun je je nog niet voorstellen dat dat bedje straks ook gevuld is haha

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorghen meiden,

Ik heb alleen de laatste bladzijde bijgelezen, want anders was het wel heel erg veel...

Ele, ik snap helemaal dat je je kl#te voelt door je vermoeidheid. Ik heb CVS en weet dus echt wat het is. Je voelt je de hele dag zo lamlendig doordat je zo moe bent. Er komt niks uit je handen en je wilt alleen maar rusten.... En dan ook nog dat gedoe op je werk... Heel slim dat je de ha (van je man) gebeld hebt. Is het geen idee om over te stappen naar de ha van je man? Ik vind het niet normaal dat een praktijk alleen maar bezet is.
    Oproep mex griep prik: ik moet zelf even langs de ha (gewoon bali-werk) en dan kan ik de oproep ophalen.

Marianne, mooie buik hoor. En wat Ele zegt, de één heeft meer last van striae dan de ander en het mooiste zit er toch onder.... Verder alles goed?

Marleen, leuk de 30 weken dans.... Nu gaat het helemaal opschieten!!!

Smokey, dit was je laatste ongi van de komende 10 maanden. Deal??

All, ik ben nu ook heel erg moe. Afgelopen week was echt veel te veel. Maar we hebben wel heel goed getennist (halve finale gehaald). Maar in totaal 8 wedstrijden getennist en 1 uur tennisles gehad. Ben nu dus echt total loss en ga deze week echt rustig aan doen.... Vandaag dus alle uitzendingen die ik afgelopen week gemist heb even kijken, bijv. Deze week moet ik woe en do werken, dus dat is ook te overzien....
    En natuurlijk hier weer mee kletsen....

Liefs, Nijn

16. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    bedankt voor de tips, ik wil het denk ik ook rustiger aandoen, omdat mijn lichaam dat echt aangeeft.. maar aan de andere kant denk ik, jeetje je bent pas 17 weken! en je hoeft nog maar tot eind dec, kom op kiezen op elkaar en nog ff doorzetten! beetje tegenstrijdig dus :)

butterfly, ik heb idd de ha van mijn man gebeld, helaas werd ik daar net ook een beetje door teleurgesteld.. de eerstvolgende plek is pas vrijdag... zucht.. en de inentingen beginnen pas volgende week? och ja.. het zal wel aan mij liggen even.. :)

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    O ja, Marleen, wat een gave kamer!! EN helemaal een super coole lamp!!
    Beuningen is niet heel ver hier vandaan....
    Welke winkel als ik vragen mag??

18. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    gezellig nijn :)
    en idd CVS is ook zo slopend, tenminste dat wat ik van mensen om me heen hoor en wat ik lees.. en precies zoals je het zegt, je wilt het vanalles, maar het komt er gewoon niet van.. en ik zou daarom zeker goed naar je lichaam luisteren.. sporten is al zwaar als je zw bent.. wedstrijden helemaal.. je vergt toch meer van je lichaam dan je lichaam aankan, alleen al omdat de adrenaline je niet afremt maar juist strijdlustiger maakt.. vergeet niet dat je al bijna het eerste trimester zwanger zijn erop hebt zitten he! ben je trouwens nooit bang dat iemand een bal in je buik mept? opdat je een racket in je buik krijgt? stom he daar zou ik denk ik weer bang voor zijn.. dan heb ik zelfs nog met de katten als ik op de bank lig.. ze zijn soms zo speels dat ze over me heen rennen en ben ik bang dat ze over mijn buik rennen.. och ja ik hou er soms rare ideen aan over :)

ik ga eens ontbijten heb best honger! ow heerlijk dit rustig aan doen!

19. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Nijntje: kidsroom zit vooraan op het woonboulevaardje. Aan de snelweg. Dus erg makkelijk te bereiken voor jou!
    Je kunt er veel leuke ideeen op doen. Is echt een leuke winkel! En ze hebben er alles. Ook een showroom met kamertjes enzo echt leuk voor de ideeen. Ze hebben ook een website maar daar staat weinig op.KidsRoom.NL

20. butterfly1984

Marleen: die groene wand is dat verf of behang?
    Wij doen dus toch ook voor de 2e keer weer groen, maar ben even heel benieuwd.Ik ben meer zo'n behangtype..........hahahaha.

Share This Page