2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

en de witte muren?

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    butterfly: dit is verf. Want wij houden dus absoluut niet van behang haha. Ook zijn alle muren in ons huisje gestucadoord.

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    even een vraagje is dat de goede website marleen? krijg iets met chatten :)

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, thnx. Mannetje en ik hebben afgesproken na 24 november op zoek te gaan naar kamertjes, kinerwagens enz. Kidsroom komt zeker op het lijstje!!!

Ele, ik ben niet bang voor een racket/bal in mn buik. Als ik nu nog voetbalde dan zou het anders zijn. Afgelopen donderdag kreeg ik last van mn rug en bil, maar je gaat toch door. Afgelopen vrijdag kon ik bijna niet lopen, maar toch een bijna 2 uur durende wedstrijd gespeeld en gewonnen. Zaterdag twee wedstrijden en toen zondag weer één (heel vreemd want toen was mn rug- en bilpijn over). Heb nu dus ook besloten deze week alleen tennisles en één wedstrijdje (geen belangrijke) te doen en meer niet. Dan heb ik volgende week nog één toernooi en vanaf dan ga ik geen wedstrijden meer spelen. Dat is toch te intensief....

CVS, is gewoon echt kl#te en dat ligt bij mij ook nog eens op de loer.... Dus daarom extra rustig aan doen (zit nu niet voor niks nog lekker in mn pyama.....

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    het is kids-room.nl Ele

6. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: is echt de moeite waard vinden wij tenminste haha!

Hier heb ik zojuist de huisarts gebeld omdat ik de oproep nog steeds niet had voor de vaccinatie voor de mex griep. Ik mag hem nu ma 16 nov tussen 17.30 en 18.30 komen halen.

7. butterfly1984

Marleen: hoe heb je dat gedaan dan? direct verf op de kale muren of dus eerst gestucadoord?(is dit duur?)

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Bij ons in het dorp is de vaccinatie op zaterdag 21 november tussen 9.00u en 12.00u. Ik ga van de week de gyn even bellen wat hun standpunt is (omdat je op het moment zo veel tegenstrijdige berichten hoort), maar ik denk wel dat ik hem ga halen...

Echt een hele coole lamp zeg!!

9. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: iets naar onder op de pagina staat dezelfde als die wij hebben! Met led lampjes staat erbij dat zijn de sterretjes!

10. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: we hebben in mei toen we dit huis nieuwbouw in gingen alles laten stucadoren. Dan krijg je zeg maar korrelstructuur op de muur. Maar je kunt ook gewoon gladde muren sauzen zelfs over behang heen. En dan kost het echt niet veel denk zelfs goedkoper als met behang. Die groene muur kostte in totaal alleen de verf/saus ongeveer 35 euro.

11. butterfly1984

Nijntje: (kijkt nu heel streng) doe jij eens even wat rustiger aan, straks ben je echt helemaal oververmoeid.

Ele: dus schiet ook niet echt op bij de ha van je man, moet je nog lang wachten!Is dat normaal dan bij jullie dat je zolang moet wachten?Hier bel je en kun je dezelfde ochtend terecht!

12. butterfly1984

Marleen: Maar dan moet je eigenlijk al wel hele mooie gladde muren hebben wil je er zo op verven toch?Dat zit hier denk ik dan niet in.Verf is idd wel makkelijker, kun je ook weer makkelijk vervangen als dat nodig is in een andere kleur.

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Heb mannetje al gemaild over de lamp ;)

Ja, Marianne ik ga nu ook echt rustig aan doen!!
    Onze muren zijn allemaal gestuct (schoonpapa is stucadoor) en ik denk dat als wij een kleurtje op de muur willen dat wij het ook gaan schilderen. Maar zo ver zijn we nog niet.l....

14. butterfly1984

Marleen: Lees nu pas dat je schreef dat dezelfde lamp ook op die pagina stond.........hahahaha.
    Maar heb jij er ook maantjes bij dan?Ik zag ze niet, maar kan ze over het hoofd hebben gezien, het is hoe dan ook een super mooie lamp!

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Meiden, zoals jullie weten ben ik begonnen aan een cursus fotografie. Nou was de opdracht maak eens een herfst-foto. Dat heb ik dus gedaan, maar nu moet ik de mooiste kiezen en mailen.
    Ik heb de 9 mooiste herfstfoto's in mn album gezet. Zouden jullie eens willen zeggen welke je het mooiste vindt?

Alvast bedankt!!

16. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: haha we hebben niet de lamp met de maantjes vonden we persoonlijk niet zo mooi. Maar onze lamp staat op dezelfde pagina alleen een stukje naar beneden in het zelfde rijtje. Er staat bij led verlichting. De sterretjes zijn led verlichting dus ook erg zuinig.

17. butterfly1984

Nijn: het zijn allemaal mooie foto's, maar vind foto 8 het mooiste.

Marleen: dat is wel super dat het zo zuinig is!
    Alleen de prijs is niet zuinig......hahahaha

pfffff..........esther wil weer niet slapen!

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Bedankt Marianne voor het kijken!!

19. butterfly1984

nijn: welke vind je zelf het mooiste?