@nijntje wat vervelend meis echt balen, nu maar wachten tot we ongi zijn. dikke knuffel meid! @tinkerbell dat kan volgens mijn goed hoor dat je ei zo laat is, alles is dan toch later, laten we hopen dat er in ieder geval 1 van ons door mag dan, ik zal voor je duimen, nu afwachten dat valt niet mee pff maar ik wacht ook met je mee hoor. @butterfly wat fijn dat jou ongi "redelijk" op tijd is. @marleentje wat vervelend dat het je ongi zo erg is nu. Die hele erge klap heb ik nog niet gehad maar geloof best dat ie nog komen zal. En dat je vrienden weer zwanger zijn nou ik ken het echt waar meid. Mijn vriendin is nu net zo lang zwanger als ik zou zijn ik hoorde dat en heb gejankt aan 1 stuk door zo oneerlijk!! Mijn schoonzus staat op klappen zoals ik al eerder verteld heb moet daar ook eerdaags heen gezellig hoor. Nou dus echt niet!!!!!! Iedereen om me heen is zwanger of je hoort niet anders en ziet alleen maar dikke buiken (voorheen nooit) Geloof me ik weer precies wat je voelt, we helpen elkaar er wel doorheen hier. Kop op meid een dikke knuffel voor je, voor ons komen er ook echt goede tijden. Liefs
@ marleentje: Ik had het ook hoor dat mijn ongi echt enorm was, het liep er echt uit en dat hield ook een aantal dagen aan. Maar nu,(hoe moelijk het ook is)kun je wel weer door, nu weet je in ieder geval dat je lichaam weer hersteld is. @ nijntje: een hartvormige baarmoeder?Heb ik nog nooit van gehoord. Ik moet er weer heen omdat mijn bloeddruk tijdens zwangerschap erg hoog is, door meerdere miskramen en doordat ik een keizersnede heb gehad (een moeizame bevalling). @ smokey: Ja idd, overal zie je dikke buiken, niet normaal meer. Ook ik ken er 2 die op zelfde dag als mij waren uitgerekend, en ook een nicht is zwanger, een week korter dan wat ik was.En dan ook nog eens sommige vriendinnen op hyves die zwanger zijn..........grrrrrrrrrrrrrr. Ik gun het ze zeer zeker wel hoor, maar het doet me zo ongelooflijk veel verdriet. @nijntje: *duim, duim,duim,duim* Liefs Marianne
Hai meiden, Marleentje, hele dikke kus van mij. Kom op meissie....je mag je natuurlijk klote voelen en dat verdriet komt er nu dus goed uit. Maar weet dat dit ook over gaat en de zon schijnt. En hoeveel meiden zijn er niet zwanger geworden in de 1e ronde nadat ze ongesteld geworden zijn. Lieve Marleen, je lichaam doet het dus en laat dat ook zien. Jij kan nu wel lekker achter Butterfly aan. *knuffel* Smokey en Butterfly, inderdaad het lijkt wel alsof iedereen die zwanger is nu met haar buik aan het pronken is!!! Blijf lekker binnen denk ik dan weleens! hahahahaa....maar ja, ik hoop dat wij er ook snel zo bij mogen lopen. En ik kan het heel goed begrijpen dat je jezelf rot kan voelen als mensen zeggen dat zij zwanger zijn en wij niet. Tuurlijk is dat rot, want je wordt toch met je neus op de feiten gedrukt, maar meiden.....ook wij krijgen echt die kans!!! Maar goed, wel makkelijk praten voor mij. Ik heb nu geen dippie, want als ik er 1 heb.....berg je dan maar. Dan ben ik behoorlijk chagarijnig en heel verdrietig. Maar hier haal ik dus echt mijn steun uit! Bedankt meiden! Over mijn "paas"ei. Ik hoop dat het raak is, maar ben ook wel een beetje bang dat áls ik zwanger mocht raken, en ik geen ongi gehad heb, het vruchtje misschien niet goed hecht en ik weer een miskraam krijg. Maar goed, we zien wel.....nu neem ik weer plaats op het wachtbankje bij Butterfly......mag dat ook als je nog geen ongi gehad hebt, maar wel je ei? Liefs Tink
[quote="butterfly7 @ nijntje: een hartvormige baarmoeder?Heb ik nog nooit van gehoord. Ik moet er weer heen omdat mijn bloeddruk tijdens zwangerschap erg hoog is, door meerdere miskramen en doordat ik een keizersnede heb gehad (een moeizame bevalling). [/quote] kort gezegd houdt het in dat ik een klein schotje in mijn baarmoeder heb zitten. De afwijking is 'geluk'kig' maar minimaal en de gyn verwacht eigenlijk geen problemen. Hij wilde mij sowieso bij de eerste afspraak zien en dan beslissen of ik naar de VK of bij hem bleef (de kans was erg groot dat ik dan bij de gyn moest blijven). Ik gaf aan dat ik liever bij de gyn blijf en dat is dus al geregeld. @ Tink, wat mooie, goede opbeurende woorden. Ik snap je angst wel hoor. Ik dacht dat ook wel eens. Maar als je lichaam nog niet klaar is, dan zal het nog niet aan een nieuwe zwangerschap beginnen, dus probeer positief te blijven. @ All, mag ik ook op het wachtbankje?? Alleen dan wacht ik op mijn ongi.... Fijne dag allemaal!!
Goedemorgen meiden, Nou we zitten zon beetje met zijn allen op het wachtbankje, de 1 voor een ongi en dan ander misschien toch nog een kleine kans op... Hier nog steeds niets wel heb ik sinds een paar dagen beetje steekjes links en rechts onderin mijn buik, voornamelijk links, en af en toe licht misselijk net als een paar weken geleden. Mijn lichaam houdt ook maar niet op en blijft me ook maar voor de gek houden pff wanneer stopt het!!! Ben straks al bijna 2 maand verder had al 2 ongi's gehad moeten hebben. Maar we blijven vrolijk afwachten. @Nijntje waarom schreef de gyn geen opwekkend medicijn voor zei hij dat nog? Liefs
Omdat dat weer veel hormonen zijn. Hij adviseert echt om te wachten... hormonen zit ik inderdaad ook niet op te wachten, dus dan maar braaf luisteren.... Nu ga ik er snel vandoor -> oppassen
Ja dat is natuurlijk wel zo, ik wacht voorlopig ook nog maar. Geduld. Nou ik heb vanavond een feest vanuit het werk van mijn vriend dus ben zo weg. Liefs
Goedemorgen meiden, Nou bij mij eindelijk !!!! Hopen dat goed doorzet nu, is vandaag precies 7 weken geleden. Ben er bij mee, kunnen we eindelijk door
ik had vanmorgen een bericht geplaatst hierzo en nu is ie verdwenen!!!! Gelukkig smokey, dat scheelt weer, dan weet je iig waar je aan toe bent. Het wordt dus al wat drukker op het wachtbankje.
Ok dan Smokey, nou, jij kan nu ook weer verder. Morgen zit ik op 6 weken en hier ook nog steeds niets. Heb je er veel last van of valt het allemaal wel mee? Hier maak ik me een beetje druk over het wel of niet misschien zwanger zijn. Ik heb steeds het idee dat áls ik een positieve test over 1,5 week heb ik misschien weer een miskraam krijg, omdat ik nog geen ongi gehad heb. Maar goed, mijn gyn heeft niets gezegd over het niet zwanger raken vóór mijn ongi geweest is. Na ja, dinsdag naar de gyn en dan horen of zien we het wel.
@ tinkerbell, je mag rustig voor je ongi weer zwanger raken hoor. De gyn zei: je lichaam geeft het zelf wel aan wanneer je weer zwanger mag worden, word je niet zwanger is je lichaam er nog niet klaar voor en is ie er wel klaar voor word je zwanger. Hoe is het nu met je smokey?
Smokey, fijn (klinkt vreemd, maar je snapt vast wel wat ik bedoel) dat je ongi is doorgebroken. Ik zit a.s. maandag op 7 weken en hier is nog niks te bekennen. Ik ga nu ook stoppen met tempen, want mijn temp geeft nu ook weinig info... Hoe is het verder met de meiden?? Ik ben aankomend weekend weinig te vinden hier, want ik ben ik Parijs (zul je zien dat daar mijn ongi doorbreekt ) Heel veel liefs, Nijn
Nijn spannend hoor ik duim nog steeds voor je! En hoop als ik je hier niet meer spreek dat je een heerlijk weekend weg hebt je hebt het verdiend! Hier is mijn ongi al bijna over. 2 dagen veel bloedverlies en nu bijna niets meer. Dus hoop dat ik er morgen vanaf ben en dat we verder kunnen. Ben nog steeds een emotioneel wrak.
nou het is al gestopt weer volgens mijn, is dat normaal?? ook niet veel bloedverlies klein beetje maar.
eeuhh geen idee weet niet hoe dat is eigenlijk, is het dan helder rood of beetje bruinig of maakt dat niet uit?? ZIt je nog steeds in je dip Marleentje?
Ja weet ik ook niet eerlijk gezegd heb het zelf nooit gehad. Maar zoals ik hier weleens helzen heb is het wat rose/bruinachtig maar heb het van lezen. Misschien even afwachten en van het weekend opnieuw testen. Mij dip is langzaam aan het overgaan maar ben wel nog heel emotioneel.
Nou vanmorgen weer wel wat bloed denk dat het gewoon langzaam doorzet ofzo. Het is tot nu toe in ieder geval een stuk minder als normaal, of het voert zich langzaam op dat kan ook nog (hoop ik niet haha) Marleentje kan me best voorstellen dat je zo emotioneel ben heb ik ook met vlagen maar gaat de laatste tijd weer aardig goed. Vanmidag komt ons nieuwe bed een boxspring heerlijk, kan ik weer lekker slapen.
Nijntje, heel veel plezier in eurodisney. Smokey, hopen dat het bij zo weinig blijft, zo'n bloedbad ik ook niets. Marleentje, gelukkig gaat het weer wat beter met je. Tinkerbell, hoe is het nou met jou?