butterfly, ik had gelukkig maar 2 clienten opstaan en zou daarna doorgaan naar het hoofdkantoor. Nu ben ik dus vanuit thuis vanalles aan het regelen met clienten en maak ik ook het verslag thuis de ha niet meer kunnen bereiken, wel die van mijn man, daar heb ik voor vrijdag een afpsraak staan Heerlijk dat voelen in je buik, zojuist voelde ik weer een beetje gekriebel.. maar zodra ik erbij stilsta voel ik het niet meer! dus begin ik weer te twijfelen of het herbie wel is.. ik hoop echt binnenkort ook meer te mogen gaan voelen! de echoscopiste vertelde ons dat de kleine nu ook al soms de hik heeft, dat zag ze aan zijn bewegingen zei ze.. maar natuurlijk voel ik daar nog niks van.. hehe
Ele wel super dat je het voelt kriebelen in je buik. Dat zal Herbie dan echt wel zijn hoor!! Ik hoop ook zo dat ik mini Nijntje snel ga voelen.... Lijkt me zo geweldig!!
hopelijk blijft het bij misselijk zijn.. je hebt toch redelijk vaak dan moeten knuffelen he? gelukkg heb je het niet iedere dag.. en de hele dag door.. en blijf je super positief! hoe zou het met hardwerkende smokey zijn? ben benieuwd wat ze van je foto's gaan vinden nijn!
het lijkt mij echt geweldig als je hem zal gaan voelen schoppen.. dat je echt het besef zit daar zit iemand die nu al zijn eigen leventje aan het leiden is dat besef heb ik vooralsnog niet echt.. komt sinterklaas echt al dit weekende naar nederland? jeetje.. dan gaat het ook kriebelen zeg! komt de gezellige "ik blijf thuis op de bank met een heerlijke deken en gezellige films" er weer aan! en lekker gourmetten! trouwens eten jullie nu wel biefstuk als het doorbakken is?
Ik heb twee weken gelden dus echt veel geknuffeld en verder af en toe een keer (2 à 3 kee rin de week), dus gelukkig valt dat wel mee. En het is voor een goed doel!! Ik positief? Ik begin juist weer onzeker te worden... Zou ook wel zo'n angelsound willen hebben, maar mannetje is bang dat ik helemaal onzeker word als ik het hartje niet kan vinden.... Ja, Smokey, hoe is het met jou?? Volgende week weer aan de klus toch?? Lekker hoor Ele, dat je van huis uit kunt werken. En zeker met die reistijden die jij hebt... Ik zou er niet aan moeten denken.... Maar dat krijg je als je in zo'n onmogelijk stukje NL woont
Ik eet nu wel biefstuk, toevallig afgelopen zaterdag bij de Japanner nog. Maar idd alleen helemaal doorbakken. Thuis zullen wij het dus ook niet veel meer eten, denk ik. Vreemd besef he? Er groeit gewoon een mensje in ons.... Ik kan het gewoon nog steeds niet geloven.... Dit weekend komt Sinterklaas idd al naar NL. De club van Sinterklaas is al begonnen.... Meiden, ik ga nu even expeditie robinson kijken, tot over een uurtje!!
Ele: dat is herbie echt wel hoor!Geniet er maar lekker van. Eerst voel je ze nog niet zolang en vaak, maar denk dat er zeer binnenkort wel verandering in komt hoor. Had jij ook al een afspraak voor de 20 weken echo? Rond die tijd voel je je kindje best wel goed, want als ze de echo uitvoeren, kun je best een paar beste trappen verwachten van jullie kleine herbie! Nijn: toch de foto van de hond?Iedereen bezwijkt natuurlijk bij het zien van de hond.hahahaha. Zal mij benieuwen hoe de beoordeling is, wanneer krijg je dat te horen?
Foto: het is nu nog vooral voor het oefenen. Ik denk niet dat ik er echt een punt voor ga krijgen. De laatste bijeenkomst gaan we deze foto ook kritisch bekijken, dus dan lijkt mij dit een best 'veilige' foto.... Ik ben er nu echt vandoor!!
biefstuk: toevallig dit weekend nog gehad, had mannetje gemaakt voor mij!Wel heel goed doorbakken! Bij esther heb ik het nooit aangedurft, maar daar integen at ik wel weer hachee en dat is toch ook rundvlees?!
wat kletsen jullie veel zeg haha Nou visite is weer weg. Was erg gezellig en erg leuk om zo die kids nog te zien waar je gekraamd hebt ze is nu 1 jaar en 3 maanden. Echt een super leuk kindje zo vrolijk ze was lekker met ons hondje aan het spelen. Vanavond hebben we partnerles van de zwangerschapsbegeleiding ben benieuwd hoe jeroen het vind haha! Namen: is ook moeilijk onze naam ligt al 2,5 jaar vast haha. We waren er al uit toen we een kinderwens hadden zowel jongens als meisjesnaam. En ja de jongensnaam gaat het worden. Ik wil hem best vertellen maar dan via pb omdat er mensen mee lezen die we goed kennen.
butterfly: je mag gerust rundvlees hoor als je zwanger bent! Je mag alleen geen rauw vlees daarom moet je biefstuk goed doorbakken zijn dan is er geen enkel probleem. WE eten ook regelmatig biefstuk en heb zaterdag met uit eten nog ossehaas op ook laten doorbakken dan mag je het gerust eten.
nijn: wat een mooie foto's wow allemaal zijn ze mooi! Ga je ook een geboortekaartje met foto doen? Vind ik dan wel iets voor jou als je er actief mee bezig bent! Ele: leuk he dat gekriebel in je buik! En het word steeds heftiger haha maar o zo leuk! Marianne: wie weet ga ik de hik nog voelen maar kan zijn dat ik die niet echt zo duidelijk voel omdat de placenta voor ligt. Dus heb een stootkussentje haha trappelen voel ik ook alleen onderin, bovenin en aan de zijkant
Geboortekaartje doen we zonder foto, omdat ik dat toch lastig vind. Leuk een foto van de kleine er op, maar wat als de kleine aan slangetjes o.i.d. ligt? Of in de couveuse. Moet je niet vanuit gaan, maar het is wel realiteit... Leuk, dat je nu nog zo'n goed contact hebt met je oude (en nieuwe) kraamgezin. Zo zie je hoe ze opgroeien.... Partnerles met zw gym. Mannetje denkt er over om misschien de cursus met partner te doen... Maar hij mag er nog even over nadenken....
nijn: hier is er keer een partner les van 2 uur dus eigenlijk 2 lessen in 1 avond. En de andere 8 avonden zijn alleen voor de dames. Maar vind het een leuke cursus zowiezo allemaal gezellig met zwangeren onder elkaar!
nijn: is ook moeilijk hoor een foto van je baby. We doen het ook niet maar vind het wel altijd erg mooi. Maar we kiezen er ook bewust niet voor omdat je nooit weet hoe het gaat na bevalling enz
Juist en daarom kiezen wij niet voor een kaartje met foto. Al vind ik die wel altijd erg mooi. Wat ons kaartje wel zal worden, nog geen idee.... Meiden, ik ga afsluiten voor vandaag. Dadelijk alvast het eten even klaarmaken, want mannetje en ik moeten vanavond vroeg weg... Ik ga even een uurtje tennissen (les, dus erg rustig...) Doeiiiii
fijn om te weten dat jullie ook gewoon biefstuk eten, en idd goed doorbakken ik heb er echt zo'n zin in! de angelsound heeft mij meer dan goed gedaan.. mijn mannetje twijfelde ook heel erg, hij heeft het nog aan de gyno gevraagd en die kon er niet echt antwoord op geven.. het is gewoon belangrijk waar je zoekt en dat je een angelsound hebt die het doet.. en dus niet die van de kijkshop! ik kon met 11w iedere keer het hartje horen en nu luister ik echt elke dag heel even.. als ik hem hoor, doe ik hem ook weer weg gelukkig nog niet een keer voorgekomen dat ik nog niks heb gehoord.. en nijn onzeker zijn.. dat hoef je echt niet meer.. je hebt 98% kans dat alles goed gaat! en mininijntje lag zelfs voor op schema! over 2 weken ga je pas weer naar de gyno he? ik heb de 20w echo op 3 dec gepland staan
geboortekaartje met foto: vind het altijd super leuk om te zien maar zelf wil ik het absoluut niet, want dan weet iedereen al hoe het kindje eruit ziet en dat is nou juist een verassing als ze komen op kraamvisite.
nijn, jij kijkt ook expeditie robinson terug op aflevering gemist he? ik kan die afleveringen allemaal niet zien.. weet niet waarom, welke pagina bekijk jij ze en met welk programma?
Meiden wat kletsen jullie veel vandaag jeetje..en ik maar hard werken vandaag had gewoon geen tijd om te kijken Butterfly wauw wat een gave buik zeg voor jou naderen zo echt de laatste weekjes super spannend en straie nou en hoort erbij meid maakt toch niet uit! Daan vind ik een super leuke naam maar ja inderdaad je hoort hem veel. Tim en Daan stonden allebei ook op mijn lijstje. Ele dat zou lekker zijn 10 maanden geen ongi ik teken ervoor de ovu testen ga ik vandaag bestellen. Wat balen dat je zo slecht slaapt. Ik zou dan ook gewoon langs de dokter gaan hoor, als je het nu niet meer trekt, hele dikke knuffel voor jou en gewoon die dokter blijven bellen en anders langsgaan stom gedoe met die dokters af en toe. Marleentje 30 weken joehoe gefeliciteerd ook voor jou schiet het nu al op, spannend allemaal hoor. Je kamertje is echt geweldig super mooi en die lamp ook heel gaaf en erg handig voor s'nachts Mexi griep, volgens mijn is het beter als je toch een prik gaat halen als je echt de mexi griep krijgt dan krijg je nog vele beroerdere medicijnen volgens mijn, maar ja hoe groot is de kans dat je de mexi krijgt, moeilijk verhaal. Nijntje jij moet echt wat rustiger aan gaan doen hoor, anders moet ik boos worden mini nijntje vind het niet leuk als je te druk bent hoorvwat is trouwens CVS heb geen idee De foto van de hond geweldig, maar ik ben dan ook een echte dierenvriend Lamp maantjes sterretjes vind ze allebei geweldig leuk Mannetje mijn mannetje gaat half 8 de deur uit en rond 7,8 uur weer thuis. Gehik en schopjes in de buik, ik ben jaloers Geboortekaart weet ik nog van de vorige keer, van woezel en pip zo leuk en vrolijk had ik de vorige keer al gezien Nou ik hoop dat ik niks vergeten ben, maar willen jullie niet meer zo veel kletsen..!!!