whahahhahahaahaha wat een leuke post smokey!!! jeeetje hoelang heb je alles moeten teruglezen? en nog andere rare vraag, hoe onthoudt je alles???
Als er zoveel gekletst is open ik het forum altijd 2x in eentje tik ik de tekst en met de ander lees ik rustig alles blz door Hoe gaat het nu met je? Al iets beter of zit je nog in een dipje? Kan me voorstellen dat je er af en toe moedeloos van word, en klaag dan maar lekker hier hoor dat geeft niks Misschien ben je na een weekje al weer wat fitter!
Goedemorgen! nog steeds moe moe moe moe en moe.. wat ik ook doe het lijkt niet over te gaan.. gelukkig vrijdag ha.. en ik hoop echt dat dat iets oplevert.. vandaag op het hkantoor werken.. wrs zal inet het nog steeds niet doen.. het is echt drama momenteel.. de vorige provider is failliet en nog steeds kunnen we niet normaal inloggen, vandaar dat ik ook nte vanuit thuis kan werken.. mocht er wel al inet zijn dan kom ik natuurlijk af en toe even spieken! smokey, misschien moet ik dat ook eens gaan aanwennen met 2 pagina's openen.. dan vergeet ik misschien wat minder en hele rare vrage misschien, maar hoe kom je aan de naam smokey? allemaal een fijne dinsdag!
Goedemorgen, Ele ik zie dat mijn laatste regels een beetje raar omschreven zijn haha maar denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel toch? Hier weer druk dagje hoop dat ik vandaag wat vaker kan kijken, en anders moeten jullie niet zo veel schrijven
was me nog geeneens opgevallen! waarschijnlijk omdat ik gewoon raar ben! wat doe je eigenlijk voor werk smokey? als je niet wil vertellen, dan snap ik het helemaal he
Goedemorgen, Even een korte reactie, want ik krijg zo visite. Ele, ik kijk expeditie robinson altijd via www.expeditierobinson.nl en dan gemist en dan de laatste aflevering. Als ik op de aflevering klik, opent mediaplayer zichzelf. Voetbalvrouwen krijg ik niet geopend, ja, als je er 1,30 voor betaalt.... Smokey, cvs is chronisch vermoeidheids syndroom. Dit is 3 jaar geleden vastgesteld bij mij, maar ik heb er al een jaar of 11 last van. Ik heb de ziekt evan Pfeiffer gekregen en die is eigenlijk nooit meer overgegaan. Gelukkig heb ik het niet in een heel erge vorm. Er zijn nl mensen die in een rolstoel zitten en zichzelf niet eens kunnen douchen.... Ik moet het wel in de gaten blijven houden. Mex griep prik. Ik ga dus niet mee met d egrote groep bij de ha hier in het dorp. want die vaccineert als ik 13+1 ben en gister is het advies bijgesteld naar 14 weken. Meiden, ik ben er vandoor. Niet zo veel kletsen, want dan moet ik veel te veel bijlezen straks!! doeiiiii
goedemorgen dames, Ik ben zojuist bij de vk geweest. En alles was prima! Bloeddruk 137/84 Hb is vanmorgen gecontroleedr 8.0 Daarnaast is bloed geprikt voor het lab ivm resusfactor en heb meteen de resusprik gehad. En was maar 0,5 kg aangekomen in 2 weken. Sta nu op precies 5 kilo aangekomen. Erg netjes vond de vk omdat ik al 12 weken heel de dag thuis zit. Het hartje was weer super om te horen. En de buik voelde goed aan. Dus we zijn weer voor 2 weken door de keuring haha Moet nu 25 november weer en krijg dan ook een groeiecho.
Super Marleen, dat je were helemaal door de keuring gekomen bent! En maar 5 kilo aangekomen, heel netjes!! Ook je hb van 8,0 is prima. De mijne is altijd te laag... 7,2 zelfs na een ijzerkuur... Verder hebben jullie goed geluisterd en niet te veel gekletst. Ik heb straks mn tweede zwangerschapsbroek gekocht en hij zit toch lekker!!
nijn: ook lekker toch dat je nu echt zw kleding kunt kopen. Vond ik eerlijk gezegd ook heel bijzonder! Voelde me toen echt zwanger haha
nijn: mijn hb is altijd hoger maar dat komt ook omdat ik elek 2 weken vit B12 injecties krijg en dat heeft invloed op je ijzergehalte. Ik heb een B12 tekort en dat is eigenlijke chronische bloedarmoede. Dus dat word op peil gebracht met die injecties. Als ik die niet in die regelmaat zou krijgen zou die van mij veel veel lager zijn.
Bijzonder, maar ook nog heel onwennig..... Maar zeker wel leuk. Deze broek is dan vooral voor het tennissen, maar ook voor thuis lekker op de bank, een soort joggingbroek.
nijn: ik heb ook het meeste van die lekkere zw joggingsbroeken aan die zitten toch echt lekkerder dan andere zw broeken.
dan is het maar goed dat je niet sport.... een dopingcontrole zou je dus niet doorkomen Maar even zonder dollen, wel vervelend dat je die injecties nodig hebt... wat is jouw hb zonder die injecties ongeveer?
goedemiddag dames ben weer thuis! heb een soort token ontvangen waarmee ik (hopelijk) thuis kan inloggen! ik zat nog geen 20 min in de auto en ik dacht dat mijn rug het begaf.. en ik moet toegeven dat ik volgens mij waggel?? ben echt benieuwd wat de ha vrijdag zal zeggen.. oh en dit is niks nieuws maar ik ben weeeeeeer zo moe... saai ben ik he... leuk nijn een nieuwe zw broek! ik heb nu 2 joggingbroeken en als de ene in de was is heb ik de ander wel aan, super handig hoe weten jullie wat je hb is? ik heb het nog niet eerder gehoord.. zou niet weten wat goed of slecht is dus wel vervelend dat je elke 2 weken daar een spuit voor moet laten zetten... maar wel goed dat ze het op die manier kunnen opvangen.. zo ff wat eten snel
Ivm mijn mijn vermoeidheid is mijn hb al heel vaak geprikt. En enegoed hb zit boven de 7,5 is mijn altijd verteld. Mijn hb is dus met 7,2 aan de lage kant en daarom dus een aantal ijzerkuren gehad... Maar daarna nog steeds 7,2. Toen je een maand geleden of zo bloed gerpikt hebt, hebben ze ook je hb geprikt. Als je er niks van gehoord hebt, zal het wel goed geweest zijn. En waggelen Ele? Rustig aan!!!!! en ja, dat zegt Nijntje....
hehehe XD maar bij 17 weken waggel je toch nog niet! voel me echt erg!!! ik vraag me af of de gyno gewoon niet vergeten is om op het bloedprikken terug te komen, ze heeft het ook niet over de bloeddruk gehad.. maar ik zal het wel vrijdag vragen.. ik heb een nieuw idee voor de kinderkamer!!! retro met groen en bruin! lijkt jullie dat wat? ik wil allemaal cirkels op de muur in verschillende grotes etc, en spaanplaten circels die iets van de muur af komen waarachter licht gemaakt wordt.. zo hebben we het nu ook een beetje in de studeerkamer alleen in de kleuren metalic zwart en felroze XD
nijn: mijn hb voor die injecties was vaak onder de 4! Dus echt mega laag. Ben ook blij dat ik ze krijg nu. Ik krijg ze nu 3 jaar ongeveer. Daarvoor kreeg ik allemaal vreemde klachten en uitvalverschijnselen aan armen en benen. Zo erg dat ik dus vaak niet kon lopen en zo dus regelmatig in een rolstoel zat. Ze dachten eerst aan een spierziekte maar dat was het gelukkig niet daarna door de MRI scan kwam ook niets uit. Toen nog een groot bloedonderzoek en toen kwam eruit dat mijn B12 gehalte veel te laag was! Sindsdien injecties en het heeft nog ruim 1 jaar geduurd voor het weer een beetje op peil was end at ik weer een beetje normaal kon functioneren. Maar nu gaat dat gelukkig allemaal goed. Ik krijg trouwens vanmiddag om 16.00 weer een shotje haha Ele: bij de 1e keer bloedprikken via vk word je hb gekeken. En als je niets hoort is het goed. Anders de volgende keer even navragen.
Sooo, Marleen, dat is inderdaad echt heel erg laag. Mijn oma zit vaak rond de 5,2 en krijgt daarvoor bloedtransfusies... Maar onder de 4.... Ele, ik denk dat het niet helemaal mijn stijl voor een babykamer zou zijn (maar misschien heb ik er wel een ander beeld bij dan jij), maar als jullie het helemaal geweldig vinden, prima toch?? Mannetje en ik zijn er al helemaal uit over de lamp in de babykamer. Vind het echt zooo stoer!!