iki ben er trouwens weer vandoor. Ff lekker bankhangen en dan vanavond weer fotocursus. Ben benieuwd wat ze van mn foto vonden....
ele: leuk zeg die babykamer ideeen ik ben benieuwd! Kan het me nog niet echt voorstellen maar het klinkt wel erg leuk! Dat waggelen is inderdaad niet goed hoor ele. Ik zou even contact opnemen met een bekken fysio in de burut zit vaak in een gewone fysiopraktijk en dan alvast een afspraak maken. Die kan dan een keer kijken en dan weet je meteen of het wel of niet wat is.
Hoi meiden,wat hebben jullie weer gezellig gekletst. Verloskundige: Alles was weer goed. Bloeddruk 120/80 en HB was 6.7. Ze zei al dat de kleine flink is gegroeid, altijd leuk om te horen natuurlijk. Hartje zoeken: Ja........een eigenwijze hebben we, beweegt steeds als we het horen.....hahaha.Toen we het hartje wel goed konden horen, kreeg de vk een hele dikke trap van onze beeb Zij lachen en zegt: zooooooo, maar die kan hard trappen zeg! Kameridee van ele: Lijkt me een super leuk idee! Behang: Vandaag toch maar eens behang op gehaald! Nu nog behang eraf trekken en dan volgende week behangen!
Ele ik ben hoofd administratie, doe debiteuren/crediteuren, personeelszaken etc . Wel leuk om te doen hoor Vind je idee voor kamertje harstikke leuk, ik hou daar wel van Nijntje dat is balen dat je dat hebt zeg, goed op jezelf passen nu dus en rustig aan doen En al de 2e zw broek gekocht geloof ook wel dat dat erg lekker zit. Marleentje wat super dat alles goed was, mooi zo! Butterfly ook bij jou alles goed, super en ook nog goed gegroeid wat wil je nog meer. Tot later mannetje wil de computer even, hebben nou vooruit dan maar
goedemorgen meiden! dat lijkt me echt moeilijk smokey, deb/cret.. ik was nooit goed in economie op school nu nog niet! ik ben beter in geld uitgeven dan dat er inkomt! ;P Heerliijk butterfly dat alles goed was! jullie moeten nu om de 2 weken he? dat schiet echt op he Hier zojuist het hartje ook weer even gehoord.. zo fijn he en het is zo leuk wakker worden! het schoppen, ik wil ook!!! het retri kamertje, lijkt mijn mannetje ook heel leuk, maar nu la sik dus op internet dat je voor een babykamer niet te felle en teveel kleur moet gebruiken.. Dit kan slapeloosheid en rusteloosheid bij de baby veroorzaken.. zucht.. heel stom maar ik had juist in mijn achterhoofd dat kleuren een baby juist stimuleren zodra hij een beetje begint rond te kijken na een maand.. moelijk moeilijk maar het lijkt me opeens wel leuker dan een jungle kamer, dat ziet er allemaal zo goedkoop uit vind ik.. met stickers op de muur etc.. leuk voor een mooie tekst, maar niet om je hele kamer met olifantjes te beplakken ik moet echt opstaan.. en ik wil niet, alles doet pijn, alles voelt zwaar.. vooral mijn ogen hihih een fjine woendag allemaal!!! (vandaag is mannetje eerder thuis, joepie)
Goedemorgen, Ele de retro kamer lijkt me echt heel gaaf en oranje is alleen de felle kleur dan toch bruin is niet vel. En ik heb al heel wat kinderkamers voorbij zien komen in de meest schreeuwende kleuren hoor Gezellig mannetje vandaag eerder thuis leuk! Geld uitgeven bij mij ook geen probleem hoor nooit geweest. Moet je vandaag ook werken op hoofdkantoor of gewoon thuis? Vraagje: Wanneer zal ik met ovu testen beginnen? En mijn mannetje drinkt elke dag alcohol soms wel fles op een avond, nu heb ik gelezen dat ook alcohol bij mannetje tijdens bevruchting ervoor kan zoren dat je een mk krijgt. Nu heb ik dat al eens gezegd tegen hem. Maar ik wil eigenlijk dat hij nu eens een paar dagen rond ei geen alcohol drinkt wat vinden jullie daarvan? Of ga ik nu wel heel ver? Nou ga weer snel aan t werk tot later fijne dag allemaal
ele: ik zou me daar niet zo druk om maken hoor om die kleuren! Het is ook zo dat het voor de kleine wat uitdagender is. Ik zou gewoon kiezen wat je mooi vind. Smokey: het klopt wel dat alcohol invloed heeft op het zaad. Toen we in de medische malle malen zaten om zwanger te worden. Mocht mijn man geen alcohol drinken omdat slecht zou zijn voor het zaad. Dus er zit echt een kern van waarheid in. Misschien kun je het proberen dat hij die week van je eisprong niet drinkt. Ik zou vanaf dag 9 met ovutesten beginnen dan weet je zeker dat je hem vind. Misschien heb je juist wel een vroeg ei. Ik ga zo eerst even naar de kapper er moet weer een stukje af.
butterfly en ele: weten jullie wat jullie doen met de vaccinatie tegen mex griep? Ik krijg maandag mijnn eerste injectie.
ik ben zo wisselvallig als het weer.. de ene dag wel de andere niet... ik blijf het een risico vinden dat men niet weet welke bijwerkingen het op lange termijn heeft.. het enge eraan vind ik dat ze hier ook vooruit komen.. in het verleden is vaker gebleken dat iets niet helemaal goed uitpakte.. maar.. aan de andere kant.. ik wil ook absoluut niet ziek worden.. Ik ga sowieso vrijdag naar de nieuwe ha en dan vraag ik het na lekker naar de kapper marleen, voel je je gelijk weer een leuker mens Smokey ik heb het ook vaker gelezen over alc.. mijn mannetje dronk daarom in die tijd helemaal niet.. hij drinkt sowieso al bijna nooit.. maar.. op de dag van mijn ei, de huwelijksnacht waren we beide flink aangeschoten ik weet natuurlijk niet hoe je mannetje er tegenover staat, maar als hij het wil laten zou ik het zeker stimuleren vanmorgen op clientbezoeken geweest en nu thuis.. ik heb een token gisteren gekregen waarmee het mogelijk zou moeten zijn om vanuit mijn eigen pc te kunnen inloggen.. ik ga het zo proberen!
Dan ga ik het vanavond wel even voorstellen, weet niet wat hij er van vind, maar hij moet! Ikzelf moet al genoeg laten dus hij kan ook best er wat voor doen. Hij drinkt echt elke dag minimaal wel een glas of 2 en sommige avonden maarzo een fles. Ben benieuwd wat ie er van zegt. Ele een tokken hmm nog nooit van gehoord haha Marleentje leuk naar de kapper ga je voor een nieuwe coupe of gewoon puntjes knippen? Ik heb gister gebeld voor eind november is echt weer nodig.
Marleen: lekker naar de kapper!!!Heerlijk! Zoals ik er nu tegenover sta neem ik de prik niet! Maar aan de andere kant, twijfel ik wel een beetje, vooral ook omdat ze kleine kinderen ook adviseren om in te enten, dus onze dochter komt daar voor in aanmerking. Als ik het dus niet doe, dan zij ook niet en daar ben ik dan nog niet overuit. Smokey: Je hebt helemaal gelijk, jij moet er ook al zoveel voor laten, dus waarom hij dan niet de alcohol tijdelijk?! Moet geen probleem zijn lijkt mij..........jullie willen het allebei heel graag. Ele: En is het gelukt om met het token te werken vanuit huis? pffffffffff.........ik weet echt niet meer hoe ik het beste kan zitten zeg!Het zit me echt in de weg.............hahahaha. En heb wel 3 a 5 keer op een dag hartkloppingen, ik weet het, het hoort erbij, maar ik vind het zo'n akelig gevoel he! Ik voel het van te voren al aankomen, word dan net zo raar. De kleine ligt weer op bed en mannetje is weer aan werk tot 22.00 dus tegen 22.45 in huis. Vrijdag heeft hij een sollicitatiegesprek en hoop echt dat het wat word, anders moeten we vanaf eind december in de bijstand en dat is geen pretje. Liefs Marianne
marianne: kan me voorstellen dat die hartkloppingen eng zijn. Gelukkig heb ik daar geen last van. Vanmorgen trouwens de hik gevoeld heel apart haha Ik heb gelukkig niet echt dat mijn buik in de weg zit alleen met schoenen aan doen en benen scheren verder vind ik het reuze meevallen had het erger verwacht zoals je altijd iedereen hoort zeggen. Ik merk wel dat ik de laatste 2 weken meer aan genieten ben van mijn zwangerschap eindelijk want vond er echt niets aan tot 2 weken geleden. Hoop voor je dat je man snel een andere baan vind geeft ook wat meer rust!
smokey: ik zou het gewoon met je man overleggen. Hier hefet jeroen ruim 1,5 jaar geen druppel alcohol aangeraakt ivm onze kinderwens. Nu dronk hij al heel weinig maar toch het is voor een goed doel. Kapper: eigenlijk alleen de puntjes geknipt maar is wel weer lekker kort. En nu kan ik waarschijnlijk nog een keer in dec en dan net voor de bevalling dan lig ik er ook netjes bij haha
Nou mijn buik zit nu echt behoorlijk in de weg, zal wel komen omdat ik misschien best wel klein ben.(1.70m) Weet dan echt niet meer hoe ik het beste kan zitten, voorover gaat dus niet, achterover kan wel, maar dan voel ik me zo naar. Dus elke keer maar een tussenweg proberen te vinden. Mijn man drinkt helemaal geen alcohol, dus dat scheelt weer, ik zelf ook niet..... Begin steeds meer te twijfelen eerlijk gezegd over de prik, maar zolang ik twijfel doe ik het niet.
butterfly: ik ben zelf 1,74 dus ook niet echt heel groot. Maar kan nog gewoon zitten wel met benen wijd maar toch ik had het erger verwacht haha Mijn man drinkt zowiezo alleen in het weekend en al hij dan drinkt hoogstens 2 felsjes bier maar dat is dan vaak maar 1 keer hooguit 2 keer per maand. Dus drinkt ook echt niet veel gelukkig.
Hoi meiden, Toch weer veel gekletst.... Mex griep prik. ik twijfel nog steeds, maar heb nog even bedenktijd nu het is opgeschoven naar 16 weken... Maar ik ben ook heel veranderlijk.... Marleen, leuk dat je de hik gevoeld hebt. Herkende je het goed?En lekker naar de kapper geweest. en ook nog eens genieten van je zwangerschap. Komt helemaal goed!!! Ele, en kon je inloggen vanuit thuis?? Overmorgen naar de nieuwe ha. ben benieuwd.... Marianne, je moet je gevoel volgen bij die prik. En als je nog veel wisselt, nog niet doen zou ik zeggen... Smokey, jouw werk klinkt inderdaad lastig. Ik ben ook niet zo goed met cijfertjes enz. Al moet ik thuis wel altijd de administratie doen.... Doei!! Mannetje en alcohol, mijn mannetje drinkt wel alcohol. Een sociale drinker, dus in de kroeg op een feestje enz. Hij heeft het niet gelaten voor onze kinderwens. Maar ik hoor idd wel vaker dan mannen niet drinken rond de eisprong van de vrouw.
ik wiist nog niet dat het verschoven is naar 16w.. waarom eigenlijk weet iemand dat? kapper, ik ga volgende week vrijdag ergens, ik schaam me om te vertellen dat ik sinds de bruiloft niet meer ben geweest.. ben je tevreden met het resultaat? ik ben benieuwd hoe je mannetje gereageerd heeft smokey..maar dat horen we vanzelf ik ben het er ook wel mee eens dat hij er ook iets voor over mag hebben.. maar ik weet ook dat mannen daar een stuk makkelijker in zijn.. ik zou het iig ook niet willen.. Die token is een klein aparaatje zoals ze bij de bank hebben om in te loggen.. alleen is dit zonder pasje.. elke 20 sec geeft hij een andere code en die code moet ik met ww gebruiken.. dat is een extra beveiliging je buik in de weg zitten.. klinkt nu nog heel leuk, maar idd als je er last van krijgt lijkt het me ook erg vervelend.. even oud nieuws.. ik ben moe moe moemoemoe!
ele: nog 2 daagjes dan mag je naar de ha. Erg he dat moe zijn, je hebt dan ook echt nergens geen zin in! Smokey: zal mij benieuwen wat je mannetje vond van je idee. Nijn: dus nog een aantal weekjes geduld hebben voor de vaccinatie, mocht je besluiten het wel te doen. De hele tijd loop ik erover te malen over dat mg gedoe, je word er niet goed van.
Hey meiden, Butterfly spannend vrijdag zou zeker fijn zijn en een rustiger gevoel geven als je mannetje weer een baan heeft, ik ga voor jullie duimen hartkloppingen hoort dat er bij op het laatst? Dat had ik nog niet gehoord lijkt me erg vervelend. Marleentje was super dat je nu echt aan het genieten bent heerlijk toch Nijntje blijft volgens mijn een bezig bijtje druk druk...? rustig aan doen ook he.... ele ok ik heb daar echt nog nooit van gehoord haha mexi griep ik zou ook nog niet gaan prikken, misschien dat het al een beetje over zijn hoogtepunt heen is?? Mannetje verteld, vanaf volgende week hebben we een alcoholloze week, huuh hoezo dat? nou uitgelegd, geen probleem zei hij meteen zeg maar wanneer ik moet beginnen. Dat was precies het juiste antwoord! Had ik eigenlijk ook wel verwacht maar ja inderdaad met mannen weet je het nooit.