2e echo geen kloppend hartje meer

Discussion in 'Miskraam' started by marleentje26, Feb 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ele: denk echt dat het komt van de zw misselijkheid zo voelde dat in het begin ook en een week of 2-3 terug heb ik het ook een dagje gehad. Dus hoop dat het maar bij een dagje blijft.

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Ele: Ik heb het er nog wel eens met hem over en zeg dan ook duidelijk van: als je weer contact zou willen met je ouders dan sta ik achter je!Ik kan me voorstellen dat je ze mist, maar ook omdat je straks 2 kindjes hebt en die kun je helemaal niet laten zien aan ze.
    Maar hij wil absoluut geen contact meer, dus wat kan ik daar nog verder aan doen?Ik ga hem niet dwingen of dingen achter zijn rug om een gesprek proberen te regelen.
    O ja,toen esther werd geboren en mensen dat tegen zijn ouders zeiden en daarna vroegen of ze de kleine al hadden gezien, zeggen ze gewoon dat we in het buitenland wonen.......echt waar wat een mensen.
    Ik kan moeilijk het hele verhaal hier neerzetten van wat ze allemaal wel niet hebben gedaan, maar dan ben ik morgen nog niet klaar.Kan jullie wel een aantal voorbeelden geven, dan hebben jullie een beetje een indruk!

- ze lieten een ander meisje bellen naar mijn ouders, want daar waren we en vraagt ze of B er is, ja die is er wel zegt mijn moeder.......mag ik hem dan wel even zegt zij......nee zegt mijn moeder je krijgt hem niet aan de telefoon......waarop zei zegt: ik wou alleen maar zeggen dat ik laatst heerlijk hebben genoten toen we hebben gezoend!!!!
    Zij belde gewoon vanuit de snackbar van haar ouders, want mijn moeder hoorde mijn man zijn moeder lachen!!!

- zijn moeder stopt foto's van dat meisje in zijn jas, samen met condooms!

- Legde sexboeken onder zijn bed en zette sexnummers in zijn telefoon.

- Ze kleineerde me altijd!Ik deed nooit iets goed en mocht alleen maar blijven logeren als ik het huis schoonmaakte en we moesten snachts meehelpen met de vaat.

- als ze wat lekkers overhad, mocht alleen mijn man dat hebben en ik niet.
    Ook maakte ze mijn eten vaak expres verkeerd klaar.

- Als ik weg was, lag ze alleen maar over mij te klagen tegenover mijn man, waardoor hij pas erg laat in bed lag en volgende dag weer moest werken.

- Als hij belde vanuit huis, deed zijn moeder snel de stofzuiger aan!

- Ze loog constant tegen haar man over mij en hij geloofde dat allemaal!

En noem zo maar op, heb nog lang niet alles verteld!

Marleen: Wat naar zeg dat je zo misselijk bent. Vorige week was ik ook een dag erg misselijk en hield ik ook niets binnen.

O ja, bij de vk dinsdag heb ik verteld dat ik nog steeds zo slecht slaap omdat ik enorme pijnlijke benen heb.
    Nu moet ik proberen 2 paracetamolletjes in te nemen voor het slapen gaan, daardoor zou ik nog wel wakker worden van de pijn, maar direct weer in slaap vallen,dus geprobeerd en heb nu al 2 nachten direct door kunnen slapen als ik me omdraaide.
    Wel ben ik nog erg moe!

Liefs marianne

3. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    poeh butterfly.. wat een verschrikkelijke schoonmoeder heb je, sorry dat ik het zeg.. heb je haar nooit op de man af gevraagd wat haar dwars zit? poeh, ik zou het iig ook allemaal niet gepikt hebben.. jeetje maar dat is ehct zuur als ze zo met je omgaan.. gelukkig heb je nu je eigen gezinnetje en mag je zelf beslissen hoe je het wil aanpakken!

gatsie smokey ook al van die familie "vriendelijke" schoonouders.. ook al zijn ze lief.. ze kunnen zich soms echt opdringen idd.. is je mannetje het nu wel met je eens? ik zou ook maar een dag naar schoonouders willen.. en sowieso lekker thuisslapen..

bijna weekend...

4. butterfly1984

erg he zo'n schoonloeder!!!
    We zijn beter af zonder haar, ja toch?
    Alleen hele familie heeft er voor gekozen om geen contact meer met ons te hebben, dus hebben we alleen mijn familie.
    Eerst zeiden ze dat ze me te jong vonden voor hun zoon, hij was 20 en ik 15.Maar goed, ze mogen me gewoon niet, dat is een duidelijke zaak!Zij wil haar zoon voor haar eigen hebben

5. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    ja bleh... ik zou er ook niet aan moeten denken hoor.. maar het gebeurd gewoon.. gelukkig dat jullie je ervoor beschermd hebben.. dat is het enige wat je kunt doen als mensen echt niet willen begrijpen..

ikmoet eigenlijk naar de winkel.. maar wat als ik echt geen zin heb!!!!

6. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    kan iemand me zeggen dat ik echt niet naar de winkel hoef en dat we echt niet zullen verhongeren en dat we echt geen wc papier nodig hebben.. en dat we echt wel water kunnen drinken.. en dat we morgen maar crackers eten ipv brood.. iemand?
    vrijwilligers misschien?
    partimers?
    gepensioneerden?
    zwangeren?
    jong volwassene?

oh er is toch wel iemand? :)
    nou dan ga ik maar naar de winkell.. zucht.. tot later...

7. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    ook niet stiekem iemand? :)

ok dan ben ik echt weg...

8. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    flipperdeflipflap.. voel me net bassie.. wiedewiedewiedewiede..

9. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    Hey dames,

Hoe is alles met jullie?
    Ik ben niet gaan terug lezen, want dat leek me echt onbegonnen werk hihi, maar wilde jullie toch even gedag zeggen.
    18 november komen ze eindelijk internet aanleggen en dan duurt het nog een week voordat we echt online zijn dus nog ff geduld aan deze kant.

zag dat de zwangerschap van Ele lekker gaat!!! gefeliciteerd met het glansrijk halen van de 12 weken grens :)
    Hoe is het met Nijn?

Marleen en Marianne hebben jullie je al laten inenten, ik ga het denk ik niet doen.

Smokey pikte nog net ff mee dat het klusweek is voor je, dus klusse met plezier ;)!

tot hopelijk snel spreeks,

liefs, Anouk

10. butterfly1984

ele: erg he dat je naar de winkel moet en totaal geen zin hebt?!
    Ben je inmiddels al geweest?
    Soms als ik echt geen zin heb, dan drinken we gewoon water, dat doe ik sowieso wel dus dat maakt niet veel uit.
    Smorgens geen brood?Geen probleem.......de kleine krijgt dan pap en wij wachten tot de winkel open gaat hier en halen dan brood!

11. butterfly1984

heey anouk,

gezellig dat je er even bent.
    Hoe gaat het met je en de zw.schap?
    Ik laat me (hoe ik er nu over denk) niet inenten.
    Mag ik vragen waarom jij het niet gaat doen?

Liefs marianne

12. butterfly1984

anouk,lees net je krabbeltje op hyves.

13. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    hey wat leuk dat je er bent/ was anouk!! :):)
    we kletsen nog steeds tegen je! :)
    (hetzelfde geld voor tulpje, vraag me meteen weer af hoe het met haar gaat... )
    Je bent ook al 31 weken... dat gata snel ineens een week of 10 erbij he? :)
    en ik mag niet voor mijn beurt praten.. maar psstt.... met nijn gaat het goed.. ze is morgen 12 weken!! hihihihi...

en hier over 2 weken ook al op de helft... toch wel snel allemaal..
    ben idd naar de winkel geweest.. mijn mannetje vertrekt smorgens te vroeg en moet echt brood mee.. en het komt eigenlijk nooit voor dat we niks te drinken hebben in huis, leek me dus ook echt heel raar :) ik drink wel graag siroop :) vooral nu ik zwanger ben omdat ik geen zin heb ik thee..

maar anouk, hoe gaat het met zwanger zijn? en de babykamer ook al zo goed als klaar? :):):)

14. butterfly1984

ele: overdag drink ik meestal gewoon water en savonds nu vaak cola, voor de zwangerschap altijd sinas............en nu in 1 keer door de zwangerschap een cola-tik.echt raar he?!
    Is de supermarkt redelijk in de buurt bij jullie?

Weet niet of ik het al had gezegd, maar ik moet nu nog 1 keer naar de vk toe, daarna weer onder toezicht van de gyn!
    Die man die ik niet mocht, is gelukkig met pensioen......hahaha.
    Er zijn nu 3 vrouwen en 1 man!

15. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    cola tik is dat met bacardu of met rum? ik heb het nooit gedronken iig, ook nauwelijks cola..
    de ah ligt hier echt om de hoek, lopen is net te ver, ik moet op de terugweg een berg op.. :( en vooral met boodschappen net te.. :)

van de gyn wist ik al, niet dat de niet leuke weg is :) beter is, heb je van hem iig geen last meer :)

16. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    hoi dames:

Hier gaat het gelukkig weer iets beter. Vanmiddag lekker even op bed gelegen heeft me goed gedaan.

Anouk: leuk dat je even langs komt.
    Ik laat me wel inenten en krijg maandag avond de 1e injectie.
    Benieuwd hoe het verder met je gaat? En met je zwangerschap alles goed?

Ele: hier doet gelukkig mijn mannetje altijd de boodschappen nu ik zwanger ben tenminste want dat kan ik gewoon weg niet meer met de bekken. Maar baalde daar ook altijd van als je perse moet en helemaal geen zin hebt maar ja je moet iets he!

17. butterfly1984

ele: hahahaha, zo bedoelde ik dat niet hoor met cola-tik, ik bedoel gewoon dat ik nu een tik heb om cola te drinken.
    Sorry voor mijn ongelukkige woordkeus, heb er niet bij stil gestaan dat dat idd met bacardi of rum is.

Marleen: gelukkig voel je je weer wat beter.
    Zag in een topic staan dat elmo28 al last had van wat weeen, hoe gaat het nu met haar?

18. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly:
    elmo heeft gisteren veel weeen gehad maar vandaag was het weer rustiger gelukkig. Nog wel weeen maar niet meer zo veel. Dus hopen dat de kleine nog lekker even warm blijft zitten.
    Want ze moet toch nog even.

19. butterfly1984

marleen: idd hopen dat het nog even blijft zitten, want ik las in haar banner dat ze iets meer dan 34 weken is toch?

20. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: ja dat klopt ze loopt precies op de dag 4 weken voor op mij. Maar heb haar straks gesproken via sms en het gaat nu redelijk. ze moet rust houden. Zondag gaan we er naartoe. Hoop dat ze het nog even volhoud.

Share This Page