2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Anouk he hoi hoe het met je, zo he alweer bijna 32 weken niet normaal zo snel gaat dat voel je je goed??

Butterfly wat een heks van een schoonmoeder heb jij zeg sorry hoor maar daar zou ik de grootste ruzie ook mee krijgen. Kan me voorstellen dat de band verbroken is.

Wij slapen met kerst zowieso al 1 nacht daar dat vind ik zat en het worden er geen 2! Echt zo geen zin aan, schoonzus heb ik ook al niet zo veel mee is mijn type niet echt, en die zit de hele dag met de kleine "koesiekoesie ahhhh" nou en dat vind ik al helemaal niks.

Moet morgen oppassen de hele dag op mijn kleine lieve nichtjes, de kleinste is goed 1,5 en de oudste is 6 die is om 3 uur uit school dus word een leuk dagje heb er zin aan, Zijn echt schatjes en zoooo ontdeugend:) haha

haha ele volgens mijn heb jij een goed humeur vandaag moet wel lachen:D:D om je berichtjes. Boodschapjes gehaald voor mannetje zonder drinken en brood is ook niks he.

Tulpje ja daar hebben we ook al lang niks van gehoord :(

Marleentje mooi dat je je weer wat beter voelt.

is elmo net als jullie rond de 30 weken als ik dat mag vragen? Oh moet verder lezen;) iets meer dan 34 weken.

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    smokey: haha ja elmo is ruim 34 weken. En een vriendin van mij weet eigenlijk neit waar butterfly haar van kent?

Ele: ja die heeft echt goede zin vandaag aan haar berichtjes te lezen haha

Tulpje: hoop dat het goed met haar gaat.

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Smokey, heb je de ovu-testen al binnen?
    Wanneer ging je beginnen met testen, wat het nu vrijdag of volgende week?Ben het even kwijt.

Marleen: Soms lees ik eens bij de december mama's, kijken hoe het daar is, omdat ze daar een aantal weken op me voor lopen en stel dat deze kleine dik 2 week eerder zou komen, zou ik ook een december mama zijn, niet dat ik daarvan uit ga, zal wel overtijd lopen, maar dat ter zijde.
    Lees hier best veel op forum!
    Genoeg uitleg marleen?!Hahahaha.

Ele en nijn, morgen gaan we weer een weekje vooruit.
    Wat gaat dat hard zeg!Vinden jullie niet?

O ja ele, anouk heeft volgens mij van dat pipbehang voor de babykamer.

Liefs marianne

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    elmo ken ik niet, maar klinkt niet goed idd met 34 weken weeen.. maar mocht het kindje geboren worden, dan is er toch geen direct gevaar meer toch? of zit ik er helemaal naast? :S

aj smokey, toch een nachtje slapen, dat is idd meer dan genoeg hihihi.. ik hoop dat je mannetje het ook begrijpt :)

Ow wat leuk smokey, morgen, lijkt me zo leuk om leuke nichtjes/neefjes te hebben!! ga je nog iets leuks met ze doen?

Goed humeur vandaag, hmm niet echt eigenlijk, meer zo'n verveel bui.. dan komt er meestal wel onzin uit.. ik ben wel blij dat het weekend is!!!! :):)

idd marleen fijn dat het wat beter gaat, gek he dat je soms zo'n dag opeens niks meer kunt hebben...

5. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: ja is heel vreemd maar gelukkgi voel ik me weer beter. dus komt goed. Eens in de zoveel tijd heb ik zo'n dag. Moet wel zeggen dat ik vind dat het allemaal erg snel gaat maandag alweer 31 weken! En ele je bent ook alweer bijna 18 weken!
    Weet je al wanneer je de 20 weken echo hebt?

6. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    hihi een heel familie pakket aan ovu testen:D:):p denk dat ik zaterdag begin wil hem niet missen of zal ik gewoon maandag beginnen, wat vinden jullie? Vanaf maandag gaat mannetje aan alcoholloze week inlassen tot mijn ei geweest is.

Ik weet eigenlijk nog niet zo goed denk wel even wandelen en eendjes voeren dat vind ze altijd wel leuk.

ga even eten tot strakjes misschien nog!

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik kom even hoi en doei zeggen....

Tot morgen!!

8. butterfly1984

tot morgen nijntje!

9. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: haha vroeg het me gewoon ineens af waar je haar van kende

10. butterfly1984

Hahaha dat mag je rustig vragen.
    Las ook in een ander topic dat er al een mama was bevallen die ook zoiets was in het aantal weken.die bevalling was heel snel gegaan en de kleine ligt in couveuse.
    Zoals ik al zei, ik lees heel veel hier........hahaha.

11. butterfly1984

ik ga er even vandoor misschien kom ik later nog even kijken hier!
    Ga nu eerst even gtst kijken en daarna house en castle, kijk in de pauze's daarvan hier nog wel even.

12. butterfly1984

Marleen: Moet jij trouwens straks ook onder controle van de gyn staan net als ik?Zo ja wanneer?

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: dat hangt af van het bekkenonderzoek op 8 dec. Als ze daar ookn constateren dat er een vergroeiing zit en dat het dus niet past ga ik blijf ik meteen bij gyn en niet meer na vk omdat het dat zowiezo een keizersnede word.

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: heb je dat verhaal al in de lounge gelezen van gaat het gebeuren? Wat een drama verhaal zeg je zou het meemaken.

15. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Ik ben trouwens mijn adressenlijst voor de geboortekaartjes aan het bijwerken. Mocht iemand van jullie ook graag een geboortekaartje ontvangen dan pb me maar met je adres dan krijg je er een toegestuurd tegen die tijd.

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    dag dames, nog even snel, ben al de hele avond ingelogd en druk net op refresh en vond het einde niet! :):) wat is er weer veel gekletst zeg! :)

17. butterfly1984

marleen: ik had jou mijn adres al gestuurd toch? anders pb ik even opnieuw.
    ja ik las het gister en nu net weer even bijgelezen, maar idd heel heftig verhaal.Weet niet of ik zo sterk in mijn schoenen zou staan en het echt liet gebeuren en jij?

Ele: hahaha, wij zijn echte kletser hier, hahaha

O ja marleen, ik dacht misschien sturen ze je misschien sowieso naar de gyn toe.

18. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: nou he wat een verhaal ben benieuwd hoe het morgen afloopt!
    Ik zou het niet pikken nee zou zijn koffer buiten voor de deur neerzetten en klaar met hem zijn.
    Vind het wel knap dat ze zo sterk is in ieder geval zo komt ze over.
    Ik heb inderdaad je adres al gekregen butterfly je staat op de lijst!

ele: we kletsen er inderdaad op los

19. butterfly1984

marleen: ja sterk komt ze idd over, maar we kennen ook natuurlijk niet het hele verhaal.Maar het is wel zo, stel dat ze hem er nu mee confronteerd, dat hij zegt dat het niet serieus is blablabla.Dus dan weet ze nog niets.
    Ik zou het echt niet aankunnen als ik mijn man met een ander zou betrappen, zou zo intens verdrietig zijn!

20. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterlfy: dat is ook zo. Leef wel met haar mee hoor het zou je maar gebeuren! Je zou dan vanacht nog naats hem liggen zou er niet aan moeten denken zou me zo verdrietig en vernederd voelen.

Deel Deze Pagina