2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

marleen: echt wel! dat haar man niets aan haar gedrag verder merkt.Al hoewel, misschien toch wel,want volgens mij vroeg hij toch of zij iets op te biechten had?!Hoe durft ie zeg!
    En hoe kan hij doen of er helemaal niets aan de hand is en dan nog vragen of hij chinees mee moet nemen ook morgen na zijn afspraakje.

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    nou erg he. Ik kan er met mijn pet niet bij dat er zo'n mensen bestaan zo vernederend. En zo zielig als je dat mee moet maken. Ben echt benieuwd hoe het morgen afloopt. Vind het ecth sneu voor haar.

3. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    maar ik ga lekker naar mijn bedje toe! Spreek jullie morgen weer.

Slaap lekker alvast allemaal!

4. butterfly1984

slaap lekker!!!

Ik ga zo ook mijn bedje opzoeken!

5. butterfly1984

zo dames, goedemorgen.......hahahaha.
    Nee gekheid!!!!

Ben al weer uit bed!
    Ga er zo weer in, maar moet even afleiding hebben!

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    goedemorgen!

jullie maken me wel nieuwsgierig met het lounge verhaal? :)

Nijntje!!!! you made it!!!! misschien geloof je het zelf nog niet helemaal.. maar je hebt ze echt in de pocket! gefeliciteerd met je 12 weken!!! :) maak er een leuke dag van!!!

Butterfly gefeliciteeerd met e 31 weken! :) nog 6 weekjes... :):)

marleen, ook al zie ik het niet aan je banner hihihi, maar zoals gezegd hou ik me aan je datum! :) Gefeliciteerd met de 32 weken!!! (jkopt toch he) :) :):)

Smokey, are you ready to rumble? :):) wanner gaat de week in? stiekem al een beetje vandaag? :) dan hebben we echt allemaal feest! :) Ik ga jou heel lees HEEEEEEEEEL veel succes en natuurlijk plezier hihihi wensen met het klussen deze week! :)

elegance gefeliciteerd met je 18 weken! joepiee!!!!!! ben zo blijhij! :) wat staat dat stoer vind ik.. 18 weken.. opeens klinkt het niet meer zo .. zo pril? maar meer zo van.. ja hallo ben bijna op de helft!! :) Ik val ook in herhalingen als ik zeg.. ik besef echt nog niet helemaal dat het nu voor de eggie is.. praten jullie echt al tegen jullie buik? ik doe het wel soms maar voel me dan echt onwennig, ik las ergens dat ze nu langzaam kunnen gaan horen.. ik zeg ook nog altijd als die baby komt.. ik hoop dat ik het meer ga beseffen als ik hem meer ga voelen.. het geborrel is echt zo duidelijk aanwezig de laatste dagen.. maar de schopjes blijven nog altijd uit.. hij zit me gewoon nu al te pesten.. :)

zometeen naar de ha, op zich stel ik me er niet heel veel van voor.. maar hoop ik wel dat hij de tijd neemt om naar mijn verhaal te luistern en niet begint met.. even snel.. zoals de laatste keer.. Daarna ga ik waarschijnlijk door naar mijn moeder.... we zouden gaan shoppen vandaag.. op zichniet heel veel zin, erg he, de band met mijn moeder is nog steeds niet al te best.. maar misschien dat dat vandaag wat positieviteit kan brengen... ik hoop het..

Morgen komen mijn ouders en schoonouders klussen in het huis.. Ben al moe als ik eraan denk.. ;)

veel plezier vandaag met je nichtjes smokey! :)
    Nijntje vandaag vrij toch? geniet van je vrije dag!
    marleen en butterfly nog plannen?

maak er een leuke dag van allemaal het is tenslotte weer een kleine feestdag! :)

7. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: haha ja als ik van de groei van de kleine uit ga ben ik 32 weken vandaag haha En als ik van de laatste menstruatie uitga en de 1e echo's dan 30 weken en 4 dagen.

Ele: gefeliciteerd je bent inderdaad al bijna op de helft! Wat gaat dat snel zeg! EN hoop dat het een gezellige dag word met je moeder en dat je gehoord word door de huisarts.

Marianne: gefeliciteerd met je 31 weken feestje!

Nijn: gefeliciteerd met je 12 weken feestje! Moet toch wel een bijzondere dag worden voor je! Geniet ervan!

Plannen voor vandaag: eigenlijk niet echt wat. Lekker rustig aan doen weer een slechte nacht gehad dus probeer overdag wat slaap in te halen.

8. butterfly1984

Ele, dank je!!
    jij ook gefeliciteerd met je 18 weken alweer!
    Ook al staat er op mijn banner 31 weken, volgens de vk en mijn papieren die ze invult ben ik vandaag 33weken!hahahaha, maar daar ga ik niet vanuit hoor!Zou wel mooi zijn natuurlijk!
    Heel veel plezier vandaag!

Nijntje: Jipie, alweer 12 weken!!!! Die zit er weer op!Nu op naar de 20 weken!Van harte gefeliciteerd!

marleen: Hier ook niet echt plannen vandaag!Ben erg moe!

SMokey: zou ook idd morgen beginnen met de testen, dan weet je zejer dat je goed zit!

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen,

Wat hebben jullie gister en eergister veel getypt zeg!!!
    Na ruim een half uur, alles bijgelezen en zo veel mogelijk gereageerd.... Als ik iets vergeten ben, sorry...

Smokey, fijn dat je mannetje zo meewerkt aan het alcoholvrije weekje! Prima!! En het is inderdaad precies de reactie die je hoopt te krijgen. Veel plezier/succes volgende week!!
    Een heel familiepakket ovu-testen, helemaal goed! Jij gaat je ei deze ronde echt niet missen!!
    Veel plezier met oppassen vandaag!

Ele, heel goed dat je een gesprek een aangegaan bent met je schoonouders! En knap dat je dat allemaal hebt gezegd. En ik begrijp je helemaal! Mijn schoonouders wonen hier 5 minuten wandelen vandaan, maar ik zie ze soms maar 1x per 3 weken of zo. En dat vind ik meer dan genoeg, ook al zijn ze heel aardig...
    Veel klus-plezier morgen (en dan echt verbouwen). En heel veel succe bsij de ha dadelijk. Laat je weten hoe het was?

Marianne, vervelend dat je nu al die formulieren in moet vullen...
    En dan je schoonfamilie... poeh poeh... Jullie hebben al vele meegemaakt in jullie leven

Marleen, ik verwacht van mijn broertje een ajax-pakje.... blehh, dat krijgt hij/zij dus echt niet aan!! haha
    Gister 4x overgegeven?? Hoe voel je je nu? Gelukkig weer beter lees ik.
    Ik zal je zo mijn adres pb-en.

Anouk, idd ik ben vandaag 12 weken en tot nu toe gaat het eigenlijk heel erg goed, denk ik.... Wij moeten dus nog 2 weekjes geduld hebben en dan kunnen we jouw verhalen ook weer lezen.

Boodschappen, doet mannetje hier altijd.... Op zaterdagmorgen slaan we weer een hele weekvoorraad in.

En weer een weekje verder!!
    Ele, gefeliciteerd met de 18 weken!!
    Marianne, gefeliciteerd met de 31 weken!!
    En ik inderdaad, 12 weken!!! Nu begint het echt ergens op te lijken, vind ik.... Al was de kleine, volgens de laatste echo, afgelopen dinsdag al 12 weken.... ben benieuwd de volgende keer....

Vandaag ben ik inderdaad een dagje lekker vrij, dus ik ga lekker rustig aan doen....

10. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: er is inderdaad veel gekletst hier gisteren haha

Zojuist nog lekker een uurtje geslapen had het nodig na vanacht bah wat is dat ellendig als je 's nachts uren wakker ligt van de pijn omdat je niet meer weet hoe je moet gaan liggen.

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik heb vandaag ook lekker uitgeslapen... Wat is niet wakker worden van de wekker toch lekker....

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: lekker he dat niet op hoeven staan voor de wekker!
    Hier dus ook een lekker rustige dag vandaag.

Weet iemand zo waar je leuke goedkope kerstkaarten kunt kopen je ziet weleens van die aanbiedingen van zoveel kaarten voor 1 euro? Vind het zonde om er een kapitaal aan uit te geven we versturen er toch zo'n 80 voor ons zelf en dan nog een stuk of 40 voor de zaak van mijn man.

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    In Oss zit een boekenhandel en daar hebben ze vaak aanbiedingen. Of op de markt. Daar haal ik ook wel eens mijn kaarten.

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Waar zijn/blijven jullie allemaal?
    Ben ik er morgen niet, kletsen jullie morgen natuurlijk hartstikke veel... ;)
    nou, ja dan ga ik maar even poetsen....

15. butterfly1984

nijntje: dat is wel toevallig!Ben je vrij, is hier niemand.
    Heb je die lamp nog besteld via de link die ik gevonden had of haal je het uit de winkel waar marleen die weg heeft?

Meiden, ook ik ga net als marleen mijn adressenlijst klaarmaken voor de geboortekaartjes.
    Volgende week denk ik de kaartjes bestellen bij de drukkerij, we weten al welk kaartje!
    Dus als jullie een kaartje willen pb me dan voor je adres.
    Marleen, jij staat al op de lijst!

Mannetje komt zo weer van sollicitatie.

Liefs marianne

16. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    En marianne: hoe was de solli?

Ik heb zojuist bij het kruidvat kerstkaarten gekocht 30 voor 1 euro en echt hele leuke. Dus een tip!

Vanmiddag visite gehad en vanavond weer dus misschien dat ik straks nog even kijk en reageer anders morgen vroeg.

17. butterfly1984

marleen: sollicitatie ging erg goed, 23 november hoort hij of hij door is naar de 2e ronde.
    Heb je nog verder gelezen bij "nu gaat het gebeuren"-verhaal?
    Er had zich iemand aangemeld en zei dat het wss allemaal nep was, deze persoon is nu geblokkeerd.
    Het schijnt dat amvr wel een bekende is hier op deze site.
    pfffff.........wat heb ik het met haar te doen zeg!dit gun je toch niemand?

18. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    buttefly: dat heeft amvr ook gezegd dat ze nu even anoniem hier was maar dat ze langer schreef. Vreselijk zeg dta iemand zo reageert dat het nep is. Nou ik geloof echt wel dat het klopt!

Ben zo benieuwd hoe het nu gegaan is! Heb er heel de dag aan gedacht!

19. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: spannend ik duim voor jullie dat je man de baan krijgt!

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hey meiden,

Nou weer thuis van dagje oppassen, was erg leuk en druk haha:) de oudste was ook thuis die had de griep.

Ele hoe was het bij de ha? En heb je lekker gewinkeld met je moeder was het gezellig?

Nijntje gefeliciteerd met je 12 weken wat een heerlijk gevoel moet dat geven:)

Butterfly 33 weken al, komt steeds dichter bij, word je niet een beetje zenuwachtig nu, of heb je zoiets van laat maar komen ben er klaar voor? Super dat sollicitatie van mannetje goed ging spannend of hij door mag.

Marleentje zwaar balen dat je zon slechte nacht hebt gehad, hoop dat het vannacht beter gaat.

Morgen ga ik beginnen met de ovu testen, spannende week.
    Tot morgen

Deel Deze Pagina