2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Smokey, heel veel succes komende week!!

Marianne, ik stuur je zo een pb. En fijn dat het gesprek van je mannetje goed ging. Nu afwachten....

Ele, hoe was het bij de ha?

Verder heb ik een rotdag gehad vandaag. Ik was zo moe dat er echt niks uit mn handen kwam (dus ook niet gepost wat ik meldde in mn laatste post). Met moeite 2 wasjes gedraaid en de droger aangezet. Vandaag ook flink moeten huilen.... waarom, geen idee.... vermoeidheid, hormonen, grrrrrr....
    Ik ga nu in ieder geval lekker mn bedje in.

Welterusten!

Liefs

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    nijn, ben je echt niet te druk? ik maak me toch wel een beetje zorgen hoor! het acceptatieproces waarin jij al heel lang zit ivm je ziekte is nu in een versnelling he, misschien klintk dat raar, maar ook dat is acceptatie.. Ik hoop dat je je vandaag weer een stuk betere voelt..

oh nu wil ik op iedereen reageren, maar ben het egwoon vergeten bah.. ik heb en gisterenavond een stuk gelezen rond 18 uur en nu net.. maar moet echt even vertellen dat ik me gisteren ook zo op heb gevoeld.. ik kon niet meer lopen.. ik was zo moe, ben ook om 18 uur gaan slapen.. dat wil toch echt wat zeggen, kreeg het ook niet meer voor elkaar om hier hoi of boe of bah te zeggen.. vanmorgen heel vroeg wakker naar een rot nacht..overal pijn.. bleh..
    de ha vertelde me dat ik naar de fysio moet.. ivm mijn bekken.. hij zit heeft een heel verhaal verteld over wat je bekken deot tijdens zw.. ik wist het wel al, maar dacht ik laat het me eens goed uitleggen.. hij zei niks over bi, maar hij voelde wel de pijn.. en ook het "kraken" zeg maar en ook de spanning die vanuit mijn bekken op mijn knieen staat, dus stiekem denk ik wel dat hij eraan denkt.. ik moet dus naar de fysio, die kijkt er verder naar, waarschijnlijk zo'n band om de heupen en of ik echt naar de fysio moet weet ik niet, dat hoor ik wel..
    over de moeheid, ik heb bloed laten prikken gistern en krijg woensdag de uitslag.. ben benieuwd..
    ik heb trouwens 1 uur!! binnen gezeten! hij vroeg ook heel netjes waarom ik wilde overstappen etc etc.. terwijl de oude niet eens vroeg waarom ik wegging.. dus ben wel blij!

smokey heel veel succes deze week!! :)

ohhh wat spannend, duurt best lang vooordat het 2de soll gesprek plaatsvind dan.. ikga ook voor jou heel hard duimen!!!

als jullie het zo over dat meisje hebben moet ik gelijk denken aan een andere meisje, vladimier ofzoiets die ook alles bij elkaar loog en ook geblokkeert is.. en toch komt ze om de zoveel tijd terug met een heel ander verhaal.. tot iemand haar weer "ontdekt" en ze weer geblokkeert wordt.. ze verzint echt de raarste verhalen om aandacht te krijgen..
    maar ik ken het verhaal niet wat jullie volgen en zal echt niet dezelfde zijn, alleen ben ik toch altijd wat achterdochtig op internet.. dat heb ik van de tijd dat ik bij politie werkte :)

ik ben nu weer weg (schoon)ouders komen zo klussen.. pff..

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

goedenmorgen meiden,

Nijntje, je hebt pb terug!

Marleen: goed geslapen vanacht?
    Heb je het vervolg gelezen, over hoe het is afgelopen?!
    Erg zeg!

Ele: idd, ik vroeg me eerlijk gezegd ook af of het wel echt was of niet, heb idd ook meerdere verhalen hier gelezen, wat achteraf gelogen was.Mijn 1e idee was dan ook dat dit niet klopte.
    Maar moet zeggen het komt wel heel echt over en ze heeft zelfs haar id bij de modjes bekend gemaakt, dus het moet wel kloppen.
    En geloof ook zeer zeker dat zulke mannen echt wel bestaan zoals de hare!

Smokey: vandaag begin je met testen toch?
    Je kan iig je ei niet meer mislopen.

Vanacht weer slecht geslapen!Bah, word er zo moe van.
    Heb al een aantal dagen minder last van mijn benen met slapen, maar ik slaap nog net zo slecht.
    Begint nu wel op te breken hoor, ben net zo'n emotioneel wrak op moment, moet overal wel om huilen.
    Overal loop ik over te knetteren met als gevolg een beetje ruzie met mannetje, nu is wel weer goed hoor, maar het is mijn eigen schuld.

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Moet eerst even nieuws vertellen:
    Gisteren avond was mijn schoonzus en haar vriend hier op visiste en wat denk je groot nieuws ze is zwanger!
    Dat word dus een gezellige boel in de fam van mijn man. Mijn andere schoonzus (zus van man) is in dec uitgerekend van de eerste en dan zijn wij in januari aan de beurt en dan mijn andere schoonzusje (zusje van man) is in juli uitgerekend! Dus de ouders van mijn man worden in een half jaar 3 keer opa en oma en het eerste kleindkind dus in december. Word dus een grote familie haha

butterfly: echt heel erg voor haar! Geloof het ook echt wel want weet helaas uit ervaring dat die mannen echt bestaan. We hadden dan wel geen kinderen maar toch het is een drama maar je komt er gelukkig vaak sterker uit. Soms klinken die verhalen als verzonnen maar helaas weet ik dat ze bestaan. En dat die mannen vaak ook niet veranderen helaas het zit er eenmaal in.

Helaas zijn hier de nachten ook een hel. Vaak slapa ik maar in totaal 3 a 4 uur van de hele nacht en dat is toch echt niet genoeg.
    Vandaag een druk dagje vanmiddag gaan we de geboortekaartjes betalen, even langs mijn oma, en dan nog naar een vriendin en dan ga ik vanavond nog uiteten met de meiden waar ik de kraamopleiding mee gedaan heb dus dat word zeker gezellig!

Gaan jullie nog leuke dingen doen van het weekend!

Morgen gaan we eerst naar elmo28 oip visiste als de weeen tenminste niet doorzetten en dan gaan we even met hun mee naar sinterklaas kijken en dan 's avonds gaan we weer uit eten nog voor de verjaardag van mijn stiefvader. Dus allemaal leuke dingen!

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Super Ele, dat deze HA zoveel tijd voor je nam. Nou dan heb je zeker een goede beslissing genomen om bij die andere weg te gaan!!
    En naar de fysio klinkt ook als een heel verstandig advies.
    Balen dat je ook zo moe was/bent, vandaag rustig aan met klussen!! (moet je horen wie het zegt)....

Marleen, wat super dat jullie were familie uitbreiding krijgen. Leuk zeg!! En inderdaad voor je schoonouders, 3x opa en oma worden in een half jaar!!
    Balen dat je nachten zo slecht gaan...

Marianne, ookjij zo'n slechte nachten.... Heb al helemaal zin in die nachten.... ;)

Smokey, vandaag de eerste ovu test. Spannend....

All, de lange nacht heeft me goed gedaan, maa rik ben er nog lang niet overheen. Ik ben nu ook met pauzes aan het poetsen. Verder vandaag niks op de planning staan en morgenvroeg even foto's maken voor de cursus. Dus een rustig weekend voor de boeg.

Tot strakjes!!

6. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Goedemiddag meiden,

Nijntje balen dat je je zo voelt, terwijl je juist even hartstikke blij zou moeten zijn met het bereiken van de 12 weken. Maar misschien kwam alle spanning er wel even uit gister, dikke knuffel voor je meid. Lekker toch even helemaal niks dit weekend doe jij maar eens rustig aan en jezelf lekker laten verwennen:D:)

Ele fijn dat het bevallen is bij de ha, en nu wachten op de uitslag spannend. Wanneer mag je naar de fysio? En lekker geklust met schoonouders,is het mooi geworden?

Butterfly balen dat je je zo voelt momenteel maar dat zal er ook bij horen denk ik. En je mannetje begrijpt dat vast wel, ook een dikke knuffel voor jou!

Marleentje wat leuk gefeliciteerd:) Word een gezellige boel bij jullie leuk man en dan zijn ze allemaal dicht bij elkaar met opgroeien geweldig is dat toch?:) Verder veel plezier voor vandaag.

Vanavond ga ik weer oppassen op de kleintjes ze gaan uit eten mannetje gaat vanavond ook mee dus dat is gezellig:)
    We gaan straks even kijken voor een nieuwe vloer wat ideeen opdoen, een houten vloer ben benieuwd.
    Fijne dag verder allemaal en tot later.

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Allemaal leuke plannen voor iedereen vandaga/dit weekend.
    ik doe vandaag lekker rustig aan en neem flinke pauzes. Mannetje is ook erg lief en vindt ook dat ik pauzes moet nemen. Komt dus helemaal goed!!

8. butterfly1984

vandaag druk geweest!
    Ben er best kapot van, maar ben nog lang niet klaar!!!!
    Ben vandaag naar 2 supermarkten geweest, ben naar de action geweest.
    Verder ben ik nog naar kledingwinkel geweest en ook nog naar de leen bakker en heb daar gordijnen besteld voor de kleine!
    En nu zijn we aan behang trekken op de babykamer, maar krijgen we niet af vandaag!En ben met eten bezig!Mannetje heeft gelukkig aardappelen geschild en boontjes gepund, scheelt weer!
    Hij is nu naar boven om behang te trekken.
    Heb ook erge pijn in mijn been, mijn linkerlies en mijn linkerbil!
    Allemaal ook weer fijn.
    Zo dit was mijn klaagzang voor vandaag............hahahaha

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hallo meiden,

even een korte reactie, we zijn heel druk aan de klus in uis.. het dakkapel is bijna klaar.. het kastje ind e badkamer ook! het ziet er nu al mooi uit, we hebben een vierkante wasbak op een groot blad staan waarom ook het kinderbadje kan staan :) en een kraan die je kunt uittrekken om het badje te vullen.. echt super handig en mooi dus..
    maar ik ben een dweil.. gisterenavond kon ik niet meer lopen.. pijn, stijf en moe.. ben echt een klein wrakje.. ikhoop dat het snel weer wat normaler met me gaat.. dit is echt absurd..
    smorgens gaat het overigens wel nog redelijk goed :):) dan is niet alles zo pijnlijk en stijf.. maar normaal is het iig niet..

hoe is het met jullie? genieten jullie en beetje van jullie weekend?
    smokey jij zou gisteren avond nog eens met mannetje aan het babysitten zijn geweest? en gisteren ook een ovutest hebben gebruikt toch? :) zijn jullie wel al aande klus? :):):)

Butterfy, leuk, jullie zijn druk met de babykamer! voor welk behang en gordijnen hebben jullie gekozen? doe jij het ook een beetje rustig aan?

Goed zo nijntje dat je het rustig aandoet! maar blijf je dat ook doen? :):):)
    hoe vonden ze deze week eigenlijk je foto? en wat wordt het thema van deze week?
    hoe voel je je nu?

marleen wat gezellig!!! oh dat lijkt me leuk als de kids allemaal rond dezelfde leeftijd zijn.. wat gezellig!!!! wat zeggen je schoonouders ervan? Veel plezier bij elmo vandaag! :):)

10. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hoi meiden,

Butterfly en schiet het behang trekken al een beetje op, wel leuk dat je straks resultaat kan zien en kan zien hoe mooi het word:), Is je pijn in been al over?

Ele ook al aan de klus (andere klus als mijn geklus haha;)) in huis en druk, balen dat je je een wrakje voelt hoop dat dat snel weer over gaat:)
    Natuurlijk zijn wij aan de klus:), doen we zowieso wel vrij regelmatig dus dat scheelt;)
    Gister 1e ovu test gedaan, en mocht er verandering in de testen komen dan horen jullie dat meteen!

Ik heb vanavond nog wedstrijd niet zon zin aan eigenlijk maar ja even doorbijten:D

11. butterfly1984

hoi meiden,

Ele, ik herken meteen hoe je je voelt, ik kan ook weinig meer en als ik al wat doe, dan voel ik me net een bejaarde!
    Ga je nog foto's plaatsen van jullie badkamer?Lijkt me erg leuk om te zien.

Smokey,Pijn in been is wel wat minder, maar doordat je hele tijd bezig bent en daarna rust neemt, kun je zo moeilijk weer in benen komen, alles voelt dan net zo stijf!
    Zere rug, zere heupen en zere benen.Gelukkig niet de pijn in mijn been wat gister was!
    Heel veel klusplezier, de komende week (weken).Ik duim voor je.

Nijn, Hoe voel je je nu?Al wat minder misselijk?
    Begin jij ook al andere klachten te krijgen?

Marleen, leuke dag gehad gister?
    Hoe gaat het nu met je?

Alle meiden, Hoe lang hebben jullie al een relatie?en hoelang daarvan getrouwd?En hou oud waren jullie beiden, toen jullie wat met elkaar kregen?

Mannetje was 20 en ik was 15 toen we wat met elkaar kregen!
    We zijn nu 9,5 jaar bij elkaar waarvan bijna 3,5 jaar getrouwd.

12. butterfly1984

o ja over het behangen smokey: het schiet al mooi op!
    Maar wat een k#twerk.............hahahaha.
    Dinsdag komt er een tante behangen!

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Marianne, vervelend dat je zoveel last hebt van je bil, rug en heup... Rustig aan!!
    Fijn dat het behangen opschiet. Bijna klaar en dan kan het inrichten beginnen!

Ele, doe ji jook rustig aan!! Wel leuk zo´n verbouwing, maar het geeft altijd zo´n troep en kost zo veel energie. Wij hebben onze verhuisplannen nu even op een heel laag pitje gezet....

Smokey, jij ook aan de klus, hihi, jullie maken ook iets.... namelijk een heel mooi klein babytje!!

All, misselijk en overgeven heb al al een week geen last meer van gehad. Verder heb ik dus vooral heel veel last van die vermoeidheid. En verder af en toe flink last van mn bil. Net of er een spier te kort is. Als ik dan even loop, gaat het wel weer, maar het opstarten.... Ach, we zullen zien.
    Morgen heb ik tennisles en een wedstrijd en ik heb besloten dat ik alleen de wedstrijd speel, goed he?

Verdere info over mij. Mannetje en ik leerden elkaar kennen toen we een jaar of 14 waren. We kregen iets op ons 16e en zijn precies 10 jaar later getrouwd. Nu zijn we al weer bijna 1,5 jaar getrouwd. We zijn dus bijna 11,5 jaar samen.

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    hoi dames,

Hier een lekker druk weekend gehad! Ben helemaal kapot.

Zag even een vraag van butterfly:
    We hebben elkaar in aug 2005 leren kennen en toen was ik 24 en jeroen 27 en we zijn 07-09-2007 getrouwd. We kennen elkaar nu dus ruim 4 jaar en 3 maanden.

Morgen lees ik verder bij en probeer ik weer te reageren. Nu ga zo lekker naar bed ben helemaal gesloopt!

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Goedemorgen!

ohhh jeetje ik kan echt niet meer lopen s'avonds als ik "wat meer" overdag gelopen heb.. sorry voor mijn geklaag maar ik kan dit toch niet zomaar ineens accepteren? Ik bedoel ik heb toch ook gevoel! :)

Nijntje hopelijk gaat bij jou de vermoeidheid snel over.. en voel je je weer wat fitter.. slaap jij snachts wel altijd goed?
    Goed van je dat je niet en wedstrijd en yraining speelt :) heel goed zelfs.. maar.. is het niet beter om langzaam de wedstrijden te laten vallen? ik bedoel, die zijn mnl nog intensiever en kan me wel voorstellen dat je het lekker vind om bezig te zijn en daardoor wel blijft trainen.. Mij lijkt een wedstrijd zo intensief nml :)
    misschien heb ik erover heen gelezen door moeheid, sorry dan, maar wat zeiden ze over je herfstfoto vorige week?

Butterfly, foto's van de badkamer, nog niet over nagedacht :) hij is sowieso nog niet af, de kastjes moeten nog geverfd worden en de kraan moet nog worden aangesloten.. dat is dus iets voor volgend weekend.. en het witten gaat wrs ergens in de kerstvakantie plaatsvinden omdat dan de hele bovenverdieing in de saus gaat :)
    Hoe is het met het behand trekken? :)

Smokey, ben zo benieuwd wat de pieten je deze week brengen he :p
    Jij rijdt wedtsrijd met je paarden trouwens? en meer dressure of springen? ( ik heb er echt geen verstand van) :)

marleen, Ga je nog iets leuks doen vandaag? de BI die je hebt was die in het begin vooral s'avonds aanwezig als je moe bent?
    Zijn jullie nu helemaal klaar voor als de baby komt?

om op de vraag van butterfly terug te komen, mannetje en ik waren beide 29 toen we elkaar tegen kwamen.. meteen blijven plakken en ja je weet wanneer we getrouwd zijn :):)

Trouwens doortje zit al op 35 weken:$ ongelofelijk dat ze haar meisje over 2w eken al zou kunnen bewonderen he? Dat is zo snel gegaan!! :)

Ik ga werken, zit de hele dag in de auto naar clienten, ben benieuwd hoe me dat afgaat na dit moelijke loopweekend :) Kan dus niet reageren vandaag.. Allemaal een fijne dag, maak er iets leuks en gezelligs van! :) Doe ik ook, ik ga met de grote auto werken vandaag hihih ipv de mijne, ik had de radio gesloopt per ongeluk en ga echt niet de hele dag naar de motor luisteren :):) hihihihi :)

ZWAAAAIIIIIIIIIIII

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ps sorry voor de spel en taalfouten afgelopen dagen, ben nog te moe om te lezen wat ik typ, later denk ik oh jeeee :)

17. butterfly1984

ele, heel veel werkplezier vandaag in de grote auto:D
    Erg he, dat als je wat meer doet dan normaal dat je dan alles al zeer doet, je voelt je dan net ene bejaarde.:)
    Hoop dat je straks meer weet als je bij de fysio bent geweest.
    Doortje gaat idd erg snel!:$

Marleen: Gefeliciteerd met je 31 weken, schiet echt op nu he?!

Nijntje, zoals ele zegt, wedstrijden lijken mij ook veel intensiever!
    Maar door aan wedstrijden mee te wedstrijden, moet je toch ook wel trainingen doen?

Smokey, hoe is de wedstrijd gegaan gisteren?
    Heb je trouwens hier op forum gelezen dat er laatst een vrouw was die ook paard reed en zwanger was zonder het te weten?:$
    Ze dacht dat ze spit of hernia had geloof ik, maar dat waren weeeen.Niemand geloofde dat ze was bevallen.
    De ene dag reed ze nog op paard en andere dag beviel ze.:(
    Kan er niet echt bij dat iemand dat echt niet weet he?!

Vanacht weeeeeeeeeer slechte nacht gehad:x
    Word er wel een beetje flauw van eigenlijk, ik wil ook een keer een lekker een nacht goed doorslapen!

Hebben jullie nog leuke ideeen voor schilderijtjes voor de babykamer?
    Mijn zusje gaat ze zelf schilderen, maar ik weet nog niet wat , jullie?

Liefs Marianne

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedermoegen meiden,

Ele, vervelend dat je jezelf een bejaarde voelt... Ik slaap gelukkig 's nachts heel goed. Wordt wel eens wakker, maar val snel weer in slaap.
    Vandaag op pad met de grote auto, leuk!!! Deze radio dan niet slopen he?? ;)

Marianne, misschien eens naar de ha gaan voor slaaptablette o.i.d.? Lijkt me toch echt niet goed dat je zo weinig slaapt...

Marleen, super dat je een fijn weekend gehad hebt! En nu weer lekker rustig aan én een week verder! Proficiat!

Smokey, hoe is de wedstrijd gegaan?

Over de wedstrijden, ik had me al voor deze toernooien ingeschreven toen ik nog niet zwanger was. Toen ik wist dat ik zwanger was heb ik ook meteen met mn partner afgesproken dat ik deze toernooien nog speel en dat ik dan rustig aan ga doen. Dus idd, tennisles en een beetje overslaan. Dus meiden deze week nog minimaal2, maximaal 4/5 wedstrijden tennissen en dan zit mn carriere er even op....

Kleine voelen, het lijkt mij sterk dat ik de kleine al voel bewegen, maar in het mei 2010 topic, voelt bijna iedereen de kleine al... Beetje overdreven of niet?

Verder vanmiddag naar de nagelstyliste en dan een foto uitzoeken voor de cursus (mens was deze keer de opdracht en mn zusje heeft model gezeten). De foto's worden volgende week beoordeeld, dus wat ze van mn herftfoto vonden, geen idee...

Fijne dag allemaal!

19. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hier weer een slechte nacht gehad dat nu al een week lang. Slaap hooguit 3 uur per nacht :$ en dat houd ik gewoon niet lang meer vol. Ben gewoon kapot! En daarnaats zoveel alst van mijn BI dat ik alweer hele dagen op krukken loop. Dat kost ook al zoveel energie. Sorry dat ik zo klaag maar zit er helemaal doorheen kan gewoon niet meer.

Bedankt voor de felicitaties!

Ele: weet je al wanneer je naar de fysio kan? Succes met werken vandaag! En denk aan jezelf!

Nijn: lijkt me eigenlijk onmogelijk als bijna iedereen de kleine al voelt in het mei topic! Want vaak voel je de kleine pas tussen de 18 en 22 weken voor de eerste keer. Eeen enkeling is eerder. Zullen de darmen wel zijn haha

Vandaag lekker rustig aan vanavodn tussen 17.30- en 18.30 de mex griep vaccinatie halen en om 19.30-20.30 zwangerschapsbegeleiding.

Butterfly: ook al een slechte nacht gehad. vervelend he!

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik dacht ook al dat het onmogelijk is dat bijna iedereen de kleine al voelt.... Oke, sommige meiden zijn al bijna 16 weken, maar zelfs de meiden die net 13 weken zijn zeggen: "ik heb echt een druktemakertje in mn buik". Nou ik voel volgens mij nog niks hoor....
    Al heb ik sinds gister were wat meer buikpijn. Herkennen jullie dat rond de 12-13 weken?

Balen, Marleen dat je weer zo'n rotnacht gehad hebt. Misschien eens met de ha gaan praten? Misschien hefet hij nog tips/ideeën/een pilletje.

Mex griep prik. Ik denk dat ik hem niet ga halen. Ben 180 graden omgeslagen. De m griep is het gevaarlijkst in het 3e trimester. Wanneer de piek is, ben ik nog lang niet zo ver.... En eind mei, heeft bijna niemand meer de mex griep. Verder is het een gewone griep.... Maar misschien denk ik er volgende week weer anders over....hihi

Deel Deze Pagina