nijn: kan me voorstellen dat je de vaccinatie niet neemt! Voor jou is het nog zo ver weg en tegen die tijd misschien allang voorbij en anders kun je dan denk ik nog een vaccinatie halen? Ik kijk het deze week nog aan anders ga ik zeker langs de huisarts wat dit gaat niet goed. Maar ik ben blij dat ik hem vanavond krijg. Er zijn zoveel zieke in mijn omgeving dta ik het eng vind. EN heb nu natuurlijk totaal geen weerstand als je amper slaapt en de kleine krijgt meteen antistoffen mee en dat trekt me toch echt ver over de streep. We zullen zien vanavond.
Inderdaad, jouw kleintje krijgt meteen anti stoffen mee en dat is toch handig met al die kraamvisite. Daarnaast heb je nu inderdaad heel weinig weerstand. Als ik jou was, zou ik hem ook halen.
mex.griep: weet je wat ik raar vind?Een kleine onder de 6 maand mag je niet inenten, maar een zwangere vrouw mag dus wel. Dat vind ik erg vreemd.Ik denk nog steeds dat ik het niet neem. Wij wonen hier in een klein dorp. Baby voelen: esther voelde ik bij 15 weken, maar deze 2e voelde ik al heel erg vroeg, maar het kon zeer zeker volgens de vk. Ik voelde het toen niet iedere dag, maar voelde een paar maal per week.
butterfly: dat komt met de inenting omdat als je de vaccinatie aan de kleine zelf geeft dan krijgt hij de complete hoeveelheid ingespoten en als ik de vaccinatie geef dan krijgt de kleine maar een hele kleine hoeveelheid binnen via de palcenta dat is zo minimaal maar net genoeg om de eerste maanden antistoffen te hebben. Dat geven zowel huisarts, vk als ggd aan.
butterffly: met voelen heb je gewoon geluk gehad dat je het zo vroeg voelde het kan inderdaad. Maar normaal rond de 18-22 weken dan voelen de meeste hem pas echt.
Voor de liefhebbers weer foto's voor de cursus in mn album. Deze keer was de opdracht fotografeer een mens. Mn zusje wilde wel model zijn.
Hallo meiden, heerlijk iets vroeger thuis dan verwacht.. hihi.. wel een nare rede.. een client heeft mex griep.. wellief dat ze ook afbelt.. ze wilde niet dat ik zou komen.. anders had ik zelf wel gebeld of ik kon komen, maar toch Ik ben ook weer omgeslagen hahahah ik wil ook geen prik, voor dezelfde rede dat kinderen onder de 6 mnd geen inenting mogen en ze in duitsland de vacc voor zwangeren minder zwaar hebben gemaakt.. Over de baby voelen.. weten jullie nog dat ik al heel vroeg riep, ik geloof al rond de 10 weken, het kriebelt daarbinnen.. en ronde de 12 weken voelde ik dat beter.. en nu nog steeds voel ik het en het wordt soms wel wat duidelijker, wat meer bubbeltjes.. maar dat is toch echt de beeb Doortje en Hummie, waar ik ook mee klets hier op het forum voelde hem ook al eerder en echt de eerste trapjes voelde hun ook al met 17 weken de echoscopise zei met 16w tegen me dat ik hem snel zou gaan voelen.. nog steeds wacht ik op dat eerste duidelijke trapje maar om nu te spreken over een druktemakertje nijn, nee, het kriebelte gewoon.. alsof je in een ei een knikker stopt en dan een klein beetje schud met dat ei.. zovoelde dat gekriebel maar in april topic ervaarde ik toen toch hetzelfde, dat iedereen het al echt voelde.. weet je nog dat ik toen zei, iedereen is zo druk met zichzelf? nog steeds overigens, en nog steeds gaat het over hun eerste kind dat oh zo lastig, ziek, grappig, knap is.. en altijd dezelfde zijn aan het woord en als je dan eens iets zegt, is meestal dezelfde die reageert de rest reageert niet eens.. ik kom er nauwelijks nog echt jammer, want ik ben vaker tussen de sept 09 en dec 09 mama's te vinden marleen wat rot dat je je zo voelt.. kun je niet eens aan de ha aangeven dat je echt niet meer slaapt? dat je misschien iets van een slaaptablet krijgt ofzo? ideetjes over schilderijtjes, niet echt eigenlijk, zou het ook nog niet weten.. wel.. zijn we er steeds meer uit wat het thema gaat worden retro met... nijntje.. hahaha.. mijn man is helemaal gek van nijntje???? ik wist het nooit! stiekemerd! dat is voor hem het utieme baby icoon.. vandaar dat hij ook dat pakje uitkoos in een nijntje wat herbies eerste pakje zou kunnen worden we willen dan retro behang 2 soorten en 2 muren verven.. en op die geverfde muur maken we niet de bollen waar ik het eerder over had, maar een grote nijntje van hout met daarchter dus licht ongeveer als wat we nu hebben in het veirkant op een felroze muur met retro behang erop.. snappen jullie het nog? voor de rest weinig nijntje.. meer de retro, maar dat het toch net een tikkeltje kind wordt zeg maar lijkt het jullie iets? we zien het namelijk al helemaal voor ons!
Leuke foto's nijntje! en je zus lijkt me een leuke gezellig meid! foto 90 vond ik de leukste foto.. zo zie je niet alleen het hoofd en is het een leuke pose.
Ele, Nijntje is ook gewoon cool!! haha Toen ik nog thuis woonde, hadden mijn zusje en ik heel veel ruzie. Nu zien we elkaar niet meer elke dag en nu gaat het super goed tussen ons. We hebben gister ook echt veel lol gehad.... Foto 90 vond mijn moeder ook het mooiste.... Lekker zeg dat je vroeger thuis bent dan verwacht. Altijd fijn zo'n meevaller.... Lief dat die cliënt al uit zichzelf afbelde. Weten jouw cliënten trouwens dat je ze gata verlaten?? Ik lees wel af en toe mee in het mei mama topic, maar echt reageren doe ik niet. Ze reageren inderdaad alleen op elkaar.... September 2009 was wel erg gezellig vond je niet? Doe ze daar maar de groetjes van mij. Vanmiddag in de auto dacht ik iets te voelen, maar ik verheug me nergens op. Ik zeg steeds tegen mezelf: "Janine, dat kan nog helemaal niet, even reeël blijven!!"
ele: je kamertje klinkt erg kleuk ben benieuwd hoe het echt gaat worden! Nijn: dit topic is zeker knusser en gezlliger. dit kun je tenminste bijhouden. Ik heb ook moeite met het jan 2010 topic hoor soms worden er ruim 20 pagina's per dag geschreven! En zoveel mensne en zoveel verhalen dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Ga zometeen even met mijn mannetje naar de hunkelmoller kijken voor pyama's voor in het ziekenhuis straks wil er toch netjes bij liggen haha
Vele plezier bij de hunkemuller, de mex griep prik en de avond daarna (was iets over de zwangerschap, maar ik weet het niet meer). Hier kennen we elkaar en weten we ook wat meer van elkaar. Daarnaast hebben we allemaal eenzelfde ervaring achter de rug. En reageren we allemaal wel op elkaar! Meiden, ik ben er zo vandoor. Tot morgen!!
ele, ook helemaal omgeslagen met de prik lees ik. Wat lief dat je client afbelde! En kamertje klinkt heel erg leuk. Marleen: Veel plezier vanavond bij zwangerschapsbegeleiding. Hoe was het met elmo28? Nijn: druk kunnen ze misschien al wel zijn, maar voelen kan echt dan nog niet hoor.Je kan misschien wat gefladder voelen, maar meer niet.Het echte trappen komt idd later. Maar je kan echt wel wat voelen vroeg in de zwangerschap, ook al zeggen sommigen van niet. Je zal ook echt je kleintje wel even hebben gevoeld in de auto. We gaan straks lekker chinees halen! O ja nijntje, leuke foto's, wat wil je ook met zo'n knappe zus!Hahaha, ze lijkt wel veel op je. Nummer 90 vind ik ook leukste!
Helemaal mee eens dat een klein topic veel leuker is! (ik heb net stiekem geslapen, hihihi, mijn ogen vielen echt dicht nadat ik had gereageerd.. wat was dat lekker even.. voel me alleen nog steeds moe! Hoe is he met smokey eigenlijk vandaag? druk op het werk? veel plezier bij hunkemuller! en succes met de griepprik! nijn, ik denk wel dat je al "iets" kunt voelen, maar dat het alweer weg is voor je er op kunt letten hahaha tenminste dat heb ik nu nog iedere keer! duurt voor mijn gevoel nu wel lang dat ik echt iets voel! nijntje ik vroeg het je al eerder, maar jij kon exp robinson via internet volgen he? ik kijk vaak naar rtl gemist of net 5 etc.. maaar op de een of andere manier kan ik robinson niet kijken, dat lijkt een error.. ik kijk het via dezelfde site als jij doet, daar kan het dus niet aan liggen maar kijk jij het ook via windows media player of welke gebruik jij? mijn mannetje die heel handig is met pc's krijgt het niet gefixed, heeft al allerlei verschillende progjes geprobeerd
zo zojuist, wat pyama's gekocht en de vaccinatie gehaald. Viel reuze mee totaal niets van gemerkt. Vanavond na de zw begeleiding meteen mijn bed in hoop dat ik nu eindelijk beter kan slapen maar vrees het ergste. De pijn in BI is bijna niet uit te houden.
marleen: als je zo'n last hebt, moet je ook niet nu gaan winkelen, wacht dan als het iets minder pijn doet.(kijkt heel streng....hahaha). Doe rustig aan!
butterfly: klopt maar de hunkemoller zit naast ons appartement dus dat scheelt haha. Verder doe ik ook niets want kan het niet eens haha Maar wil nu echt alles klaar en in huis hebben want ben bang dat de Bi nu alleen maar erger word en dan kan alles maar binnen zijn. Ben net terug van zw begeleiding. Volgende week helaas al de laatste keer jammer want we hebben zo'n leuk groepje!
Goedemorgen Meiden, Even snelle reactie vanuit werk, kan niet alles terug lezen. Ben erg druk op werk eindejaarsafsluiting alles komt alweer dicht bij, dus druk druk, maar dan gaat de tijd wel snel Ei hier nog niet gespot, we blijven zoeken en mannetje is inmiddels begonnen met "de alcoholloze week" Hoop dat ik vanavond even tijd heb om te kletsen. Doei doei
Goedemorgen meiden, Smokey, heel veel succes deze week. En goed van je mannetje dat hij is begonnen aan de alhoholloze week!! Ele, ik doe voor expeditie robinson echt niet veel moeite (en ik ben echt niet goed met computer...). Ik ga naar de website www.expeditierobinson.nl en ga dan naar het menu gemist. Dan klik ik op de aflevering en dan opent de aflevering zichzelf (in mediaplayer, geloof ik). Mijn tennismaatje kijkt zo ook naar expeditie robinson, dus het zal toch moeten lukken. Hebben jullie niet één of andere blokkering op de computer zitten? Ik roep ook maar wat.... Marleen, jammer dat je zwangerschapsbegeleiding al weer bijna afgelopen is. Maar je kunt het ook zien als, dat zit er bijna op, dan duurt het ook niet meer heel lang voordat ons knulletje komt... M griep, gister even op school geweest. Blijken er 4 (!) kinderen in mijn klas hoge koorts te hebben met flink hoesten.... Twee ervan zijn gewoon op school(!!). Vrijdag gaat ons infoblaadje mee en ik vraag de directeur toch om er iets in te vermelden, zoals als je kind flinke koorts gehad hebt, laat hem/haar dan nog 1-2 dagen thuis, zodat het goed uitgeziekt kan worden. Verder heb ik voor de nieuwsgierigen een nieuwe buikfoto in mn album gezet.
Waar zijn jullie nou?? De komende 3 dagen gaan jullie natuurlijk hartstikke veel kletsen en dan moet ik alles bijlezen.... Net trouwens een babyfoon besteld en wat spuudoekjes en slabbertjes van LIEF!. Ook even een gesprekje gehad met mannetje over mn vermoeidheid. Ik ga mn schema weer oppakken, dus elke dag om 7.00u opstaan en om 22.30u naar bed. Ook vindt hij (net als ik) het heel goed dat dit het laatste tennistoernooi is. Anders mocht ik van hem niet meer meedoen. Hij ziet nu ook echt in (wat ik vrijdag dus in de gaten kreeg) dat het zo niet gaat. Fijn gesprekje, maar dan word je wel weer even met beide benen op de grond gezet....