2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Hier nog een laatste berichtje voordat ik naar disney ga.

@ kop op Marleen, probeer het positief te zien. Je lichaam is weer klaar voor een nieuwe zwangerschap! Al snap ik best dat het soms nog erg moeilijk is.

@ Smokey, vreemd. Zullen we afspreken dat als ik maandag weer terug ben, je ongi geweest bent??

@ Butterfly, hoe gaat het met jou??

@ All, ik had afgelopen woensdag even een dipje. 's Ochtends met mijn beste vriendin (27 weken zwanger) positiekleding gekocht. We hebben altijd gezegd dat we samen zwanger zouden zijn.. grr, confronterend... 's Middags opgepast op een neefje van bijna 2,5. Lekker naar de kinderboerderij gegaan enz. Dan kriebelt het toch weer extra hard...

Maar we gaan nu lekker naar Disney en dan gaan we overal in (dat mag niet als je zwanger bent, dus dat is positief!!). Lekker nergens aan denken!!

Spreek jullie maandag!!

2. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nou het zet hier nu goed door, moet zeggen dat ik er niet heel erg last van heb. Normaal heb ik meer last van mijn en hoofdpijn maar misschien kan dat nog komen hoop het niet.
    We kunnen in ieder geval verder nu!!

Nijntje super veel plezier in Euro disney geniet er van!

3. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Hai Meiden,

Ongi-ladies, ik hoop dat het allemaal erg mee zal vallen en het geen tampon/maandverband festijn gaat worden. Helemaal niet als je naar Disney gaat Nijn!
    Marleen, die dipjes komen me heel bekend voor. Ik voelde me gisteren ook weer ineens zo verdrietig. Maar ja, het is wel weer over gegaan. Iemand zei tegen me dat je steeds minder in de put zit en dat dat zijn tijd nodig heeft. Maaaarrrr.....soms WIL je niet wachten en heb je geen zin meer om te huilen. Dan word ik meestal nog eens vreselijk chagarijnig en daar is mijn vriend dan weer erg blij mee. Na ja, kan er allemaal wel bij denk ik dan hahahhaa.
    Ik vind het trouwens echt knap van je dat je met je vriendin positiekleding bent gaan bekijken. Als er mensen in mijn omgeving praten over hun zwangerschap (en daar zijn er genoeg van) voel ik toch een klein steekje. Kijk, ik gun het die ander meiden wel, maar toch.....zelf wil je het ook zo graag.

Verder ben ik benieuwd of ik nou inderdaad mijn ei echt gehad heb...het zal vast wel aangezien die testen erg positief waren en ik het lijntje ook de volgende dag zag afnemen. Dus afwachten......ik krijg hier een houten kont van dat bankje!!!

Gaan jullie dit weekend nog wat leuks doen? Ok, Nijn lekker naar Disney....doe je de groetjes aan Tinkerbell als je haar ziet?
    Hier niet veel bijzonders
    Liefs Tink

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @tinkhet valt mee hier hoor de ongi, gelukkig wel, is goed te doen ;)
    En die dipjes die ken ik ook nog steeds, het is vaak maar even maar toch dan jank ik me gek. Ik ken er ook genoeg die zwanger zijn en dat doet extra veel pijn op zon moment.

Jullie weten nog niet dat ik een streng eiwitarm dieet heb, dit houdt voor mij in, dat ik als ik zwanger wil worden en de periode ervoor me er zeer streng aan moet houden. Als ik te veel eiwit binnen krijg is dit niet goed, en zeer zeker niet voor de vrucht/baby die in me groeit.
    Ik ben hier al vanaf september vorig jaar mee bezig en kon het redelijk goed volhouden, toen ik zwanger was helemaal toen was het een eitje, nu merk ik dat ik het niet goed meer vol kan houden, ik heb geen doel nou en heb het daar vreselijk moeilijk mee.
    Streng eiwitarm houdt in dat ik geen vlees vis brood zuivel enz mag, eigenlijk zit in alles eiwit, ik mag geen dierlijke en plantaardige eiwitten en dat zit eigenlijk overal in :( Normaal eet ik wel gewoon lekker en gaat het me goed af maar nu niet echt zeg maar, dat maakt het nog eens extra zwaar, en dat ik soms denk ik stop ermee heb er geen zin meer in dan maar geen kinderen maar ja ik wil ze zo graag en als ik dan me dip teboven ben dan gata het gelukkig wel weer. Nu ik dit tik heb ik weer een vreselijke dip :cry:
    Maar ik weet dat ik het kan, en ik moet gewoon volhouden dit alles voor een mooi klein wondertje....maar het is soms zo moeilijk. Ik heb me er tijdens mijn zwangerschap zo goed aan gehouden met alles, en als ik dan sommige in mijn omgeving hoor die nog gewoon door roken ofzo en alles dan goed gaat, nou dan kan ik wel janken dat doet vreselijk veel pijn.

Ik wou het niet aan jullie vertellen maar ik heb het daar vaak zo moeilijk mee, dat ik het wel fijn vind om dit aan jullie te vertellen. En het lucht wel op als ik hier mijn hart kwijt kan misschien ook wel over mijn dieet.

Sorry voor mijn dip momentje!!! Een heel fijn weekend allemaal.

Liefs

5. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen lady's

Het is rustig hier haha ik kom vandaag ook alleen nu even heb het verder druk vandaag.
    Mijn dip is gelukkig al weer weg , zo gaat het elke keer ups en downs

Maar mijn ongi is goed los nu hoor pff, loopt er gewoon uit behoorlijk heftig verder niet last van buikpijn ofzo, het is alleen zo vervelen moet wel 10 x verschonen vandaag denk ik.

Allemaal een hele fijne dag.

Liefs

6. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    *heeeeele dikke knuffel voor Smokey*

Maar waarom moet je een eiwitarm dieet? Meis,ik kan me heel goed indenken dat je soms de handdoek in de ring wilt gooien, maar hou je vast aan de momenten dat het goed gaat! ( I know...makkelijk praten voor mij...heb even geen dippie hahha)

Ik zit hier nu op dag 44 van mijn cyclus.....ben zó benieuwd naar de controle bij de gyn. Ik wil nu wel eens weten wat dáár allemaal aan de gang is.

Meiden, ik ga lekker de zon in! Liefs Tink

7. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    hey tink,

Nou als je pas geboren bent krijg je de hieprik daar kwam bij mij naar voren dat ik pku heb. Dit houdt in dat ik weinig eiwitten binnen mag krijgen.
    EN inderdaad net wat je zegt, ik hou me ook wel vast aan de goede momenten. Vandaag gaat het alweer prima hoor.
    Maar zon bui komt en is gelukkig ook zo weer weg.

Super spannend wanneer mag je naar de gyn? Wat voor gevoel heb je er zelf bij?

Liefs

8. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Ok, dan moest je dus je hele leven al goed opletten met eiwitten. En aangezien eiwitten bijna overal in zitten. Knap hoor meis! De zon schijnt lekker en dat helpt echt heel goed voor je anti-dip momenten. Lekker genieten!

Ik verwacht eigenlijk maar dat de gyn gaat vragen of ik al mijn ongi gehad heb en dat die dan gaat zeggen dat ik er maar op moet wachten. Als ze een echo maken, zullen ze vast ook niet veel zien. Mocht ik zwanger zijn, zal ik 3 weken zijn, dan zie je bijna niets tot helemaal niets denk ik hahahaha. En tja, misschien zegt die wel dat ik snel mijn ongi zal krijgen. Geen idee eigenlijk wat die gaat zeggen of wat ik kan verwachten.
    Gisteren had ik, toen ik van mijn stoel opstond, een trekkerig gevoel in mijn onderbuik. En dat had ik ook toen ik zwanger was. Dan lijkt het wel alsof je te snel wilt opstaan en iets in je onderbuik trekt. Als je dan even stil staat, trekt het wel weg.
    Toen ik dat had schoot er door mijn hoofd "O, dat hoort bij de zwangerschap" Maar toen dacht ik "O nee, ik ben niet zwanger!" Maar ja, wat kan het dan geweest zijn. Man, het word tijd dat ik ongesteld ga worden of wat meer weet. Ik word hier wel gek van!

Sorry voor mijn grote ego stuk! Liefs Tink

9. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi meiden,

Ook zo aan het genieten van het mooie weer?
    Nijntje is lekker aan het genieten in disney...............(hoezo, een beetje jaloerrs?hahaha)
    Je hebt het verdient hoor nijntje.

Smokey, ik neem echt mijn petje af voor je, het lijkt me helemaal geen pretje dat je overal op moet letten.Dikke pluim voor jou.

TInkerbell, wat spannend zeg dinsdag, kun je het nog een beetje afwachten?
    Misschien kunnen ze wel wat zien met 3 weken, dan bedoel ik geen vruchtje maar een verdikking of iets groter wordende baarmoeder misschien.
    Zal voor je duimen dinsdag...........hoop dat je met goed nieuws terug komt.

Marleen, hoe gaat het met jou?

Gister druk geweest met laatste cadeautjes kopen en slingers halen.
    Vanmiddag naar mijn oma toe en morgen is onze meid jarig!!! 1 jaar alweer!
    En wat word ze dan verwend.
    Vorig jaar om deze tijd zat ik midden in de weeen.........pfffffff

Liefs Marianne

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Nijn is weer terug uit Disney!! Het was super leuk, alleen hebben wij zaterdag de hele dag regen gehad en het was maar 12 graden... Mijn schoenen staan nu nog te drogen!!

Marianne, gefeliciteerd met je kleine meid!!

Smokey, knap dat je zo goed omgaat met je dieet. Ik snap best dat het nu allemaal niet meevalt. En dat je je verhaal hier kwijt wilt, maakt ons niet uit hoor. daar zijn wij voor. Een hele dikke knuffel voor jou!

Tink, spannend, nog één nachtje slapen....

Liefs, Nijn

11. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi Dames,
    Heir weer een bercihtje van mij. Helaas gat het niet goed met me. Ik merk dat ik nu pas besef dat ik een miskraam heb gehad en kan er niet mee omgaan. Ik jank al een hele week aan een stuk. Weet met mezelf geen raad. En als klap op de vuurpijl komt gisteren mijn schoonzus vertellen dat ze zwanger is. Wat een domper! Ik kan niet blij zijn alleen heel verdrietig. Ik heb morgen een afspraak gemaakt bij de huisarts om hulp te zoeken want kom er zelf niet uit. Ik kan het niet accepteren en ermee omgaan. Helemaal nu er 2 in mijn omgeving zwanger zijn die zijn dan ook direct na een maand zwanger. Terwijl wij na 2 jaar eindelijk zwanger waren en dat gaat dan nog mis ook. Wat is het toch oneerlijk allemaal!
    De vraag is nog steeds waarom moeten wij dit meemaken? Ik weet dat niemand mij daar een antwoord op kan geven. Maar het blijft door mijn hoofd spoken.

Ik moest dit even kwijt alvast bedankt dat jullie mijn verdriet willen lezen,

Liefs Marleen

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Een hele dikke knuffel Marleen!!!
    En heel goed dat je naar de huisarts gaat voor hulp.

Liefs, Nijn

13. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nijtje, fijn dat je het leuk hebt gehad in disney, ook al was het weer wat minder daar.
    We waren hier wel jaloers ;)

@marleentje meid toch wat vervelend het is inderdaad ook erg moeilijk, helemaal omdat jullie al zolang bezig waren. Heel veel praten met je vriend is wel belangrijk maar dat doe je waarschijnlijk wel, niet alles opkroppen lucht desnoods je hart hier elke keer of schrijf alles in een dagboekje misschien dat dat je helpt. Maar waarschijnlijk weet je dat allemaal wel, bedoel het als goede raad.Hele dikke knuffel voor je en hou je taai, echt waar bij jou komt ook weer zonneschijn naar donkere dagen.

Liefs

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Praten doen we gelukkig wel veel maar voor mijn man is het toch anders dan voor mij. Hij heeft veel verdriet ervan maar kan het er mee omgaan en ik helaas niet.
    Hoop echt dat de huisarts me meteen doorstuurt want zo houd ik het niet lang meer vol. Ben wel blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan omdat jullie mijn gevoel wel herkennen.

Liefs

15. vanes33

vanes33 Lid

20 aug 2008
    31
    0
    0
    Hallo Marleen,

Ik heb hetzelfde gevoel. Wij zijn 1.5 jaar bezig geweest en waren inmiddels in de medische molen beland. Voordat we het inseminatie traject in gingen, bleek dat ik toch nog spontaan zwanger was geraakt. Helemaal in de wolken, wat gelukkig waren we.

Toen ben ik ongeveer 6 weken gaan bloeden, maar desondanks toch 2 goede echo's gehad. De 3e echo was het mis, het hartje klopte niet meer. Ik heb ook de hele week gehuild. Waarom bij ons, denk ik ook nog steeds. Sommige mensen willen nog niet eens zwanger raken en vergeten 1 keer de pil en worden zwanger, terwijl het bij ons zo moeilijk gaat.

En vrienden van ons worden ook allemaal papa en mama en ik vind het ook steeds moeilijker om blij voor mensen te zijn. Ik zit er ook iedere dag aan te denken, probeer wel te voorkomen dat het een obsessie wordt, maar makkelijk is het niet.

Heel veel sterkte ermee!!! Hopen dat het voor ons allemaal ook eens gaat lukken.

16. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Vanes33,

Fijn dat andere mijn van onmacht herkennen. Je zat dus in het zelfde schuitje als ik. Is het bij jou lang geleden?
    Voor mij is het dus al een obsessie want ben met neits andersw meer bezig ik probeer ehtv wel maar mijn gedachte dwalen heel de tijd af naar waarom en balen.
    Ik heb dan ook steeds meer het idee dat ik nooit meer zwanger raak.
    Van de ene kant wil ik niets liever dan zwanger zijn en vanm de andere kant moet ik er niet aan denken raak zelfs in paniek als ik eraan denk. Ik wil niet weer meemaken dat mijn lichaam me voor de gek houd. 10 weken zwanegr zijn en me me mega zwanger voelen en en dan 1 goede echo met een mooi stevig kloppend hartje en dan de volgende echjo blijkt dat het hartje al ruim 2 weken is gestopt en dat ik niets merkte aan mijn lichaam dat het over was. En dat maakt het voor mij ook moeilijk dnek je lekker zwanegr te zijn en dan kom je met het droevige bericht thuis dat het niet goed is. En dan lijtk de gehele omgeving wel zwanger en dan ook direct zwanger terwijl wij al bijna 2 jaar ebzig zijn. En in mei starten met de ICSI behandelingen maar die ik waarschijnlijk pas na de zomer mee ga starten omdat ik het geestelijk nog niet aan kan.

Liefs Marleen

17. vanes33

vanes33 Lid

20 aug 2008
    31
    0
    0
    Marleen,

Bij mij is het pas 1.5 week geleden. Maar sinds een aantal dagen voel ik me weer wat beter. Kan er nu over praten zonder te huilen en probeer wat afleiding te zoeken. Ik merkte wel dat het bij mij niet helemaal goed zat, omdat ik begon met bloeden en daarbij ook nog stolsels. Maar op Internet lees je weer dat dit wel vaker voorkomt. Mijn eerste echo was bij de vk en die was goed. De 2e keer bij de 1e hulp geweest en de gynaecoloog zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken en bij de 3e echo bleek dat het hartje 2 dagen na de 2e echo al niet meer klopte. Dus zo'n echo zegt ook niet veel, aangezien het er toen goed uitzag en na 2 dagen is het hartje gestopt met kloppen. Ik merkte ook wel dat mijn zwangerschapsverschijnselen ineens weg waren.

Maar ik begrijp je heel goed hoor. Het is ontzettend moeilijk. Het is niet vanzelfsprekend zwanger worden, dat blijkt wel.

IK moet over 6 weken weer terug naar het ziekenhuis en ga dan toch de medische molen weer in, want ik ben dan wel spontaan zwanger geraakt na 1.5 jaar, maar nu is het weer afwachten hoe lang het nu weer gaat duren.

Wel goed dat je hulp zoekt als je er zelf niet uitkomt. Ik wil het nu weer gelijk proberen

18. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Oke,

Ik ben ook spontaan zwanger geraakt wat eigenlijk niet zou kunnen. Want ik had 20 januari een posi test in handen en in feb zouden we starten met ICSI dus heel toevallig dat ik zwanger raakte. Direct na de miskraam ging het goed met me. Op 10 maart de curretage en heb nu het verdriet. In het begin kon ik er goed mee omgaan en goed erover praten. Maar nu een dikke maand later komt de klap voor mij pas. Mede doordat ik in een week 3 mensen in mijn omgeving heb die vrolijk komen vertellen dat ze 4a5 weken zwanger zijn.

Ben benieuwd welk advies de huisarts me morgen geeft.

19. vanes33

vanes33 Lid

20 aug 2008
    31
    0
    0
    Ja, denk dat het voor iedereen anders is.

Ik heb nu het gevoel om er gelijk weer voor te gaan, maar andere mensen willen dit eerst goed verwerken voordat ze verder gaan.

Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat en dat we heel snel weer zwanger mogen zijn :D
    En dit keer wel met een goede afloop

20. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Hai meiden,

Nou, ik kom ook niet veel vrolijker hier. Ik zie erg tegen morgen op, iedere keer als we daar waren kregen we Klo** nieuws! Maar goed, jullie horen het zsm van me.

Nijn, super dat je het zo naar je zin gehad hebt daar in Disney! Heb je Tinkerbell nog de groeten van mij gedaan? Hahahahaha.

*dikke knuffel voor Marleen en Vanes*

Deel Deze Pagina