hallo meiden, Smokey, ook al heb je geen tijd vanavond om te komen kletsen hahahaa we weten wat je aan het uitspoken bent! hihihi wat fijn dat mannetje een stopweek heeft he.. succes op je werk en veel pelzier met klussen! Nijntje, bij ons moeten de kinderen de hele week thuisblijven als ze griep/koorts hebben.. tot ze het volledig kwijt zijn.. de verantwoordelijkheid hebben ze nu ook bij ouders gelegd.. sturen jullie zulke kinderen meteen naar huis? oh je buikje wordt het goed zichtbaar nu he! marleen doe jij het wel wat rustig aan zeg! helemaal met butterfly eens dat je echt rustig aan moet doen! potjandorie * kijkt niet echt boos, maar probeert het wel* butterlfy nog druk met de kinderkamer of gaan jullie daar in het wweekend mee verder? anouk waar blijf je nou?
De kinderen die naar schoolgestuurd zijn, daarvan moeten papa en mama beiden werken. Maar als ik het morgen, donderdag of vrijdag niet vertrouw, bel ik gewoon de ouders op. Denk ook even aan je medemens! Zo wordt iedereen ziek. Morgenvroeg gooi ik al eerste alle ramen open om te luchten....
ele: haha maar ja als je al 13 weken aan huis gekluisterd bent wil ja ook wel eens naar buiten he. En de hunkemoller zit hier echt naast ons zijn gewoon buren haha dus ja ben je er toch even uit. eN wil nu gewoon echt alles klaar hebben omdat het snel achteruit gaat en ja dan ben ik straks helemaal bed gebonden en kan echt niets meer. Dus ja dan moet je iets. Verder doe ik echt heel de dag niets. En heb deze week verder geen enkel plan meer. Zaterdag avond 40 jarig huwelijsk feest van oom en tante van jeroen maar kijk wel of ik dat trek anders blijven we lekker thuis.
Het gaat nu echt snel achteruit met je he, Marleen. Balen zeg!! Meiden, ik heb vandaag al de hele dag last van mn lies t/m mn knie. Als ik op sta, kraakt/knapt het in mn heup. Echt vervelend... Herkenbaar? Of gewoon hopen dat het morgen weer over is..
nijn: ja helaas wel wil daarom nu ook echt de laatste dingen klaar hebben ben zo bang dta ik straks niet meer kan en wil toch alles zelf kopen en uitzoeken enz. Maar volgens mij hebben we nu alles haha Ik ben al blij dat ik een paar goede weken ertussen heb gehad want rond de 18 weken ging het ook bergafwaarts en op krukken en rolstoel enz daarna paar goede weken gehad en nu dus weer achteruitgang. Heb me er bij neer gelegd wnat ebn blij dat ik dat nog wat redelijke weken heb gehad. En nu de laatste loodjes komen we ook wel door. Hoe erg ik ook baal hoor en hoeveel pijn en slaap ik ook heb. We zien wel hoe het verder gaat. Nijn: ik zou als ik jou was ook gewoon aangeven aan gezin dat je geen kinderen met koorts naar school kunt sturen! Het lijkt wel of de kleine hier met de dag drukker word. En ik maar denken die krijgt minder ruimte dus beweegt minder nou niets is minder waar. Je ziet gewoon alles bewegen zelfs met kleding aan gaat alles tekeer. Dat andere het gewoon duidelijk zien. Zelfs de verkoopster gisteren in de hunkemoller zei van wow wat zie je jou buik bewegen zeg haha. Wel leuk gezicht en gevoel maar soms word ik er ook erg misselijk van van dat gegolf in mijn buik haha
Ja, dat ga ik ook zeker aangeven. Ik ben tenslotte zwanger... en daarnaast hebben we nog andere kinderen in de klas die hopelijk niet ziek worden. Wel leuk dat je buik zo beweegt Marleen. Ik kan me er echt nog niks bij voorstellen... haha maar dat komt vanzelf. Ik snap het wel hoor, dat je nu alles alvast klaar wilt hebben voor het geval je nog verder achteruit gaat. Als je maar wel aan jezelf denkt!! Meiden, ik ga ook even aan mezelf denken en even bankhangen.
jeetje marleen... krijg er gewoon kippevel van.. wat rot dat het nu zo moet lopen he.. wel fijnd ta je het positieve ervan ziet dat je nog even een paar goede weken hebt gehad.. gelukkig bestaat er nu ook zoiets als internet en kun je hier lekker van je af kletsen Ben het er helemaal mee eens nijntje.. en anders zou ik als ik jou was thuisblijven! je hoeft het niet op te zoeken he... wat betreft je lies, het knappen zegt me niets, wel de steken die ik daar rond de 12 weken voelde.. ik dacht toen nog dat mijn eierstok ontstoken was ofzo.. ( jajaja ik denk gekke dingen hahaha) kon me echt niet voorstellen dat ze dat bandenpijn noemden nu weet ik ondertussen wel beter, soms krijg ik vooral als ik in bed lig en wil me draaien net naast mijn buik een giga steek... dan kan ik me niet eens meer veroeren.. als ik dan even rustig naar de oude positie terugga en vanuit daar een andere maak is het weer weg..schijnt ook bandenpijn te zijn.. voor mij is het dus herkenbaar!
ik heb voor mijn mannetje net de luiertas van de maxi cosi gekocht die bij onze kinderwagen hoort. prental heeft al een tijdje terug laten weten dat ze hem niet meer hadden... en toen wilde hij hem bij babyplanet kopen en ik met mijn grote mond zei nog dat ik die via internet veel goedkoper zou kunnen krijgen ahahah... niet dus en ze hadden er nog maar een toen.. gelukkig hadden ze hem nog en nu leg ik hem vanavond bij zijn schoen ik heb net de ww bekeken... ik krijg 3 maanden ww bah.. en geen zw uitkering.. vraag me wel af hoe het zit als ik ziek zou worden door de zw.. stel mijn bekken gaat echt rammelen... wat een ellende he..
Ik had gisteravond na het tennissen wat last van de zijkant van mn buik en vandaag is het ineen vanaf mn lies t/m mn knie. Ach, zal wel weer over gaan. Die steek waar jij het over hebt, Ele, herken ik als ik te snel uit de auto stap. Whhaaah, dat doet dan toch wel ff zeer... En je mannetje wordt dus verwend. Die van mij moet het doen met een chocoladeletter en een gedichtje wat ik net bij zijn schoen gelegd heb. 's Avonds gaat lastig omdat hij altijd veel later naar bed gaat dan ik. Ik vond gister in de auto mijn chocoladeletter.... 5 december gaan we bij mijn schoonouders eten. Zij wilden eigenlijk gaan uiteten, maar omdat ik op het moment niet echt honger heb en veel eet, vonden ze dat niet leuk. Ik mocht nu iets kiezen waar ik echt zin in heb. Even denken... ik heb nog een aantal dagen, gelukkig....
loooool zo vond ik mijn letter tussen de boodschappen die ik aan het inruimen was Lief van je schoonouders dat ze rekening met je houden! ik heb me vanmiddag nog even laten informeren, als ik half maart nog in de ww zit zou mijn zw verlof ingaan.. maar omdat ik dan nog ww heb, zou ik toch recht hebben op 16w verlof.. dat zou mooi zijn anders krijg ik na 31 maart niks meer... wrs moet ik dan wel 6 weken van te voren verlof opnemen, maar ook dat maakt me niet uit.. ik ben al blij als we dan iets ontvangen.. jeetje wist nooit dat ik zo zou denken... best erg he hoe je snel in een positie kunt zakken.. bleh..
meiden meiden meiden, wat een geklets allemaal weer! Kijken wat ik nog onthouden heb! Nijn en ele, het is idd bandenpijn!Had ik ook wel en nu nog weleens.Als je in 1 keer een rare of snelle beweging maakt of je hoest een keer, kun je echt pijnlijke steek krijgen in je buik. Soms kun je dan niet meer gewoon rechtop staan. Als je heel erg ver terug leest, lees je ook dat ik het hier heb neergezet............hahahaha. Marleen, Leuk dat je alles af hebt, scheelt weer! Leuk he dat je buik zo beweegt, hier ook heel erg, ook al een hele tijd.........wil steeds op beelden vast leggen......hahaha. Deze heeft ook erg vaak de hik, niet normaal meer! Net onze dochter esther........hahahaha. Nijn: wat naar zeg dat er zieken zijn bij jou in de klas, vind ook dat ze het moeten verbieden, zodat ze niet op school mogen komen, zo steken ze iedereen aan! En wat kun je je buik goed zien groeien!super foto! Ele: Leuk zeg een luiertas.foto,foto, foto? Vandaag heeft mijn tante behangen hier, dus dat is allemaal klaar!Zusje is bezig met schilderijtjes maken. Heb nu echt enorme rugpijn, ben blij dat ik nu rustig kan zitten! Vanacht ook weer slecht geslapen, had weer zulke pijn in mijn benen! Esther heeft last van haar doorkomende hoektandjes, echt heel zielig, ze huilde heel de tijd door hier. Billen kapot van het vaak poepen!Hoop dat morgen beter is.
Super dat het behang erop zit! wanneer ga je foto's plaatsen? en wanneer gaan jullie de meubeltjes erin zetten? heeft dat vake poepen met de hoektandjes te maken? ik weet het niet he? of ik lees het verkeerd en heeft ze en zere billetjes en pijn door haar tandjes.. jajaja ik leer hier iedere keer weer en verbaas me ook heel vaak dus nu ook liever even navragen dan weet ik iig wat me te wachten staat! potjandorie ik heb nog steeds geen schopjes gevoeld! ik probeer me iedere voor te stellen dat het dat was maar niks noppes nada! ik ga even kijken of ik een foto heb van mijn en zijn luiertas! hij wilde niet met de mijne lopen en ik wilde een van oilily hihihi dan maar2! die oilily heb ik tijdens de 2de zw gekocht overigens..
dit is de mijne, wel een onduidelijke foto ik kan hem niet vinden vanuit de online winkel waar we hem toen gekocht hebben, hij zal wel uit de collectie zijn ofzo..
als ikd an toch aan het spammen ben! bij deze wagen: ( kan me echt niet voorstellen dat daar volgend jaar ons kindje in zit! ) zo nu stop ik het spammen
ele: wat super leuk allemaal zeg, ben helemaal jaloers! Echt helemaal geweldig. Doorkomende tandjes: dan gaan ze idd vaker poepen (erg dun) en gaan de billetjes helemaal kapot,dus als ze moet poepen begint ze al te huilen.En door de tandjes huilt ze ook steeds, doet haar zo'n pijn..........echt heel zielig
hoeft niet jaloers te zijn hoor! dat is geloof ik onze enige echte dure aankoop! ben nu wel helemaal weg van nijntje dat wordt het echt kamertje een retro nijntje kamer! kan niet wachtennnnn brr jee dat wist ik nie dat dat samenhangt tandjes een poepen, hopelijk komen ze snel door dan dat ze er geen last meer van heeft... altijd zo zielig..
goede vraag, ik denk als we helemaal klaar zijn op de badkamer.. en we krijgen ook nieuwe kozijnen aan de kant van onze slaapkamer en badkamer en dan kunnen we de pc's naar de slaapkamer verhuizen.. al vind ik dat nog steeds geen leuk idee.. dus kweenie wanneer