2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ele: oke maar dan kun je wel nog lekker zoeken wat en waar je het precies allemaal wil gaan kopen. Weet je al wat voor soort meubeltjes je wil?

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    de kinderkamer hebben we al :):):) ik heb denk ik geen pic hier op de pc, eens even zoeken :)

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hebbes :)

deze is het dus :)

4. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: wow mooi hoor! Heb je die al in huis of moet je hem nog krijgen? Echt een super mooie strakke kamer. Daar houd ik wel van!

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    wat gek die kamer heb ik echt al maanden niet meer gezien.. ook gekocht tijdens de 2de zw.... jeetje :) dat lijkt alweer zo lang geleden nu...

hij doet het nu wel als het goed is :)

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    we hebben hem hier al, hij staat momenteel nog in de bijkelder, nou ja in delen dan :)

7. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: kun je daar ook al zo van genieten? Ik had dat tenminste heel erg met alle spullen die al in huis waren maar nog niet in elkaar en op de babykamer. Ik vond het zo bijzonder! EN nu nog hoor telkens als ik de babykamer inloop denk wow hier ligt over een paar weken ons ukkie!

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jaaaaa echt heel erg.. ik wil ook abosluut niet zeggen, kijk wat wij hebben.. maar het voelt zo van.. wooww dat is voor onze... onze.. baby... wij krijgen echt een baby... wij... ja jeetje het is echt... dat gevoel bedoel je he? :):):)

ik word er zelfs nog emotioneel van ook! :):)

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Goedemorgen!

Nijn werk ze!

Smokey werk ze!

Butterfly nog leuke plannen vandaag? Hoe gaat het met Esther?

Marleen, jij leuke plannen vandaag? doe je het ook rustig aan vandaag?

Vandaag thuiswerken, maar moet wel 3 verslagen typen.. dus wel erg druk :) de laatste 2 dagen gaat het weer wat beter met lopen.. Ik merk dus echt duidelijk verschil tussen veel en minder lopen.. :)

Ik wacht nog steeds met smart op de eerste schopjes...

Ik had mijn mannetjes kado onder zijn kussen gelegd.. ik kon zelf niet meer wachten om het hem te geven hahaha.. hij was echt zo blij.. hij mompelde iets tegen herbie :) dat ze nu stoer op stap konden zonder die stomme bloemtjes tas haha.. (mannen onder elkaar ofzoiets) ik dacht ohjee het begint al! hahaha

10. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Ik ben behoorlijk beroerd gister ook al zit echt met griep :(te werken hier volgens mijn, had gister ook niet de kracht om savonds nog even te komen.

Ele leuk zon luiertas van Olily haha mannetje ijddeltuit dat ie er niet mee wil lopen :)

Ga hier weer verder met werken pff geen zin.

Misschien tot later, oh ja gister gelukkig ook geen ei gespot.

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Ele, die tas van Oilily wilde ik ook!! Maar we willen eerst even kijken wat voor een kinderwagen we willen. Misschien past het dan niet zo, of zit er bij de kinderwagen een mooiere....
    Mag ik vragen waarom jij voor de Mura 3 gekozen hebt? Ik wil nl de mura 4.
    En wat een leuke kamer!! Raar he? Ik kan me er ook nog niks bij voorstellen dat we onver ene half jaar een kleintje hebben....

Smokey, jammer dat je nog geen ei gespot hebt. En een griepje, dan duik eens heel snel je bed in! Rustig aan meid!

Marianne, vervelend dat Esther zo'n last van haar doorkomende tandjes heeft. En dan ook die schrale billen er bij....

Marleen, hoe gaat het vandaag met je?

O meiden, ik had vandaag echt een slimme actie.... Ik werk 2,5 dag, dat betekent de ene woendag wel, de andere niet. Vandaag moest ik werken, dacht ik.... dus ik stuur mijn collega een sms wie er rijdt. Stuurt zij terug: "jij hoeft vandaag toch niet te werken?". Hoef ik dus niet te werken.... Wel lekker onverwachts een dagje vrij, maar toch....

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hahahaha leuk nijn! zo'n dagje!! heerlijk hoor zou ook wel zo'n collega willen die me dat nieuws zou brengen hahaha Leuk excuus toch zwanger zijn he! :)
    We wilden beide de mura 3 omdat we de mura 4 echt niet stoer genoeg vinden.. vooral niet als het zitje erop zit.. hij is bijna even stabiel, omdat hij niet 1 maar 2 wielen voor heeft die ook iets uit elkaar staan.. dat is wel een beetje "het" van de mura 3 ten opzichte van de andere 3 wielers.. mijn man heeft super veel referenties en opmerkingen etc gelezen en overal kwam de 3 wieler goed uit de bus waar andere 3 wielers mindere reacties kregen.. en ja dan ga ik toch net voor het iets stoerdere :)
    ook hebben we geprobeerd te kijken hoe en wanneer hij zou kieperen en dat valt echt reuze mee door die 2 wielen aan de voorkant :)

Smokey! denk je wel een beetje aan jezelf meid, gewoon naar huis onder de wol gaan als je ziek bent he! *knuffel voor jou*

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Bedankt Ele, voor je uitleg!!!
    Ik heb trouwens vanmiddag wel een vergadering, maar dat is wel te doen, dan een onverwacht ochtendje vrij.

Ik ben nu bezig met de formulieren voor het KDV en daar moet een ha op. Ik mijn ha gebeld met de vraag of die kleine er, als hij/zij geboren is, gewoon bijgeschreven kan worden. Geen probleem. Toen nog even over de mex griep spuit gehad en de ha belt mij zo even terug. De assistente gaf aan dat zij het ook een lastige keuze zou vinden. Je weet pas achteraf of je het goed hebt gedaan.... Ze stelde voor de ha mij even te laten bellen, zodat ik met de ha kan overleggen.... Moeilijk, moeilijk, moeilijk

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ja idd moeilijk he.. hier weet ik het ook to-taal-niet.. maar toch stom waarom ze in duitlsand in mindere dosis aan zw vrouwen geven en hier weer niet.. ze maken ons echt gek heb ik het idee.. logisch dat wij gek worden ervan :) Ben benieuwd wat je ha zall zeggen al denk ik zelf dat ze voor vacc zijn, omdat ze zo nooit kunnen zeggen ik heb je gewaarschuwd.. en laten we eerlijk zijn de ha krijgen de schuld niet als de vacc over een tijdje niet goed blijkt te zijn... als ik ha zou zijn, zou ik liever adviseren dan dat er straks tegen mij gezegd wordt je hebt het me afgeraden.. snap je? dus ben heel benieuwd wat hij gaat zeggen! :)

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ja, dat denk ik ook.... Ben ook erg benieuwd. Wil ook eigenlijk ook nog overleggen met de gyn, maar om die daar dan weer over lastig te vallen....
    De één zegt dit, de ander weer dat.... en zwangere vrouwen zijn toch al zo zelfverzekerd...

Nu de brief voor het kdv even op de post doen en dan wachten op de babyfoon.... maar die zal wel pas komen als ik aan het vergaderen ben....

Tot zo

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik ben ook ontbijten en daarna keihard aan het werk! tot laters! :)

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hup aan het werk dan!!! ;)
    Als de ha heeft gebeld zal ik wel iets laten weten.

18. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: ik doe het lekker rustig aan vandaag! Elmo komt zo lekker op de koffie dus dat is wel gezellig! Verder doe ik lekker niets vandaag. Werkr ze vandaag!

Smokey: balen dat je je zo grieperig voelt.

Nijn: moeilijke keuze he die vaccinatie! Probeer een keuze te maken waar je je nu het beste mee voelt! Hoe meoilijk het ook is.!
    Bij mij is er een groet last van mijn schouders gevallen nu ik de 1e prik heb gehad maar kan me voorstellen dat het voor iedereen anders is.

19. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: haha dus je hebt een onverwachte morgen vrij! Is zeker zo lekkr toch haha

Vanacht weer een slechte nacht gehad. Het typische is dat ik vaak tegen acht uur 's morgens in slap val en dan tot half tien tien uur aan een stuk slaap! Ook maar twee uur maar dat is meer dan heel de nacht bij elkaar.

20. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi meiden,

Nijn, lekker hoor onverwacht een ochtendje vrij.

Ele: Lekker vanuit huis werken!
    Wat een mooie babykamer, echt super.

Smokey: heel veel beterschap!dikke knuffel voor jou.

Met esther gaat het tot nu toe goed, maar wie weet slaat dat net als gister in 1 keer om.

Zelf een hele slechte nacht gehad!Gigantische pijn in benen en rug!Gevoel dat ik hele nacht wakker heb gelegen.
    Vanochtend heeft mannetje mij lekker laten liggen en heeft hij Esther mee genomen naar beneden.

Wat hard waaien he?!

Deel Deze Pagina