2e echo geen kloppend hartje meer

Discussion in 'Miskraam' started by marleentje26, Feb 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    De Ha heeft gebeld en hij raad mij de prik nu nog even AF i.v.m. de zwangerschapsduur. Ik ben dan wel 13+1 als de prik gezet wordt, maar hij zou nog een week of 3-4 wachten. Ik heb nu dus de tijd om met de gyn te overleggen en over een week of 3-4 kan ik bedenken hoe ik er dan tegenover sta.
    Eindelijk eens een duidelijk antwoord!!!

Marleen, balen dat je weer zo'n rotnacht gehad hebt. Die twee uurtjes 's morgens zijn natuurlijk nooit genoeg, maar het is in ieder geval iets...
    Dadelijk lekker een kopje thee/koffie doen met Elmo en verder lekker rustig aan.

Ik heb vannacht trouwens ook niet heel lekker geslapen. Ben twee keer redelijk lang wakker geweest en heb nu dus knallende hoofdpijn.... grrrr

2. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    marleen, gelukkig kun je die 2 uurtjes nog meepikken al is het niet veel.. en wordt je er niet echt fitter van..
    Zoals nijn zegt, lekker bijkletsen met elmo en het vooral heel rustig aan doen.. en als ze weg is hup gewoon weer even op de bank :)

ze enten zw nu toch ook pas met 16w in he? of word ik nu gek hahahaha

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Dat noemde de assistent niet en de ha ook niet, maar toen ik dat zei, zei de ha meteen dat ik nog maar even een aantal weken moest wachten omdat de termijn wat krap was....

Ik heb nu dus nog mooi wat weekjes nadenk-wachttijd.

Marianne, het waait idd hard. ben net even buiten geweest en dan is het ook meteen weer zo koud....

4. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    ajajjajaa ik ben vandaag recalcitrant!

gewoon meegedaan aan een discussie hier op het forum, onder zwangerschap ik ben dom geweest :)
    en daar had ik echt even zin in! ;) beter hier dan thuis toch? :) nee grapje maar wat een saaie dag is het weer zeg! nog maar anderhalve werken en het is weer WWWIIIIEEEKENT!

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Lekker toch?
    Af en toe moet dat kunnen, maar moest jij niet werken?? ;)
    Ik ga zo afsluiten. Heb om 13.00u vergadering tot 15.00u, dacht ik. Morgen en vrijdag moet ik echt werken... blehhh.... Dus voor mij nog 2 dagen en 2 uur werken voordat het weekend is... Kortom, mijn week moet eigenlijk nog beginnen....

6. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    bah ja nou ik moet echt ook veel doen! :):)

werk ze!!!!! en denk eraan he... doe ... het.. rustig.. aan! :):):):)

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Dan gaan we samen even werken en ik zal tijdens de vergadering rustig aan doen.
    Ben toch al moe en dan hoofdpijn er bij, dus komt goed. Mijn inbreng zal vandaag minimaal zijn... haha

Misschien tot vanmiddag, anders tot vrijdagavond pas denk ik. Twee neefjes van mannetje komen eten... gezellig

8. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    de fysio zojuist gebeld.. kan vrijdag terecht.. om half 10.. het is dezelfde als schoonmoeder heeft, die is wel echt goed... ik heb ooit een gehad die me alleen maar oefeningen liet doen als ik daar was in een kamertje alleen... hij kwam ook nooit kijken zat nooit aan mijn knie of het beter of slechter ging.. uiteindelijk waren die oefeningen niet goed en heb ik mijn hele knie nog meer naar de filestijnen geholpen.. ieder keer als ik sport heb ik er nog last van.. dus maar op save gespeelt en dezelfde fysio genomen.. hun kennen elkaar ook best goed, hopelijk gaat ie me niet uithoren ofzo haha.. maar wel fijn dat ik zo snel terecht kan.. vandaag doet het zelfs pijn bij zitten??

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    De vergadering zit er lekker op!! We hebben met een aantal collega's flink ons mondje geroerd.... Maar nu wel ons plan er doorheen gekregen....

Ele, fijn dat je vrijdag al bij de fysio terecht kan. En als je zeker weet dat het een goede is, is alleen maar super! Die andere was dus eiegnlijk maar een flapdrol....

Nog steeds aan het wachten op de babyfoon.... Hopelijk komt de bezorger snel...
    Wat ik net toch had. Stond ik buiten met een collega te kletsen, onder de bomen (niet slim, ik weet het). Verplaatsen we ons een stukje want we waren bijna uitgekletst. Valt er ineens een hele dikke tak op de plek waar wij een paar minuten eerder nog stonden... Een engeltje....

10. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ele: fijn dat je zo snel terecht kan. Ik denk toch echt dat je last hebt van BI. Het zitten doet hier ook altijd veel pijn.

Nijn: zo dan heb je echt een engeltje op je schouder! Zelfs wel 2

11. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    hahaha jee nijn dat is idd een engeltje... of 2.. :)
    wat fijn dat je een goed gevoel aan de vergadering hebt overgehouden..
    wat voor babyfoon hebben jullie besteld? een met een sherm of alleen geluid?

marleen, ben stiekem ook bang dat het echt BI is.. ik hoopte dat het echt voerbelast was na het weekend omdat ik er 2 dagen geen last meer van had.. maar hmm nu.. ik heb niet veel gedaan vandaag.. ga zo wel even in bad misschien dat het dan wat wegtrekt..

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik heb de Alecto 88 besteld. Dat is alleen met geluid en hier op het forum (en de reviews op internet) zijn allemaal goed. Alleen dat de batterij misschien sneller leeggaat, maar batterijen verslijten allemaal, dus....

Inderdaad misschien wel 2 engeltjes...

Ele, ik wil ook een bad.... Wij hebben alleen een douche en soms laat ik de douchebak vol lopen en heb ik ook een mini badje...

13. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    hahah zo grappig trouwens, nijn ik zie dat jij ook gereageerd hebt :) echt lief, heb eindelijk op hyves bekend gemaakt dat ik zwanger ben! en opeens krijg ik allerlei berichten :):) prive en krabbels :) zo leuk he!! :) moest wel lachen nijn om je reactie :) alsof de echo nieuw voor je is hahahaha :)

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Het is toch ook een knapperd!!!
    Alleen wordt die van ons nog knapper!! ;)

Toen ik het op mn hyves zette, stroomde het ook echt vol met reacties... Daarom toen maar even snel een blogje geschreven... Al ben ik niet zo'n schrijfwonder.

15. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    oh dat vond ik ook altijd zalig nijn, in mijn vorige app had ik ook geen bad.. maar kon echt genieten van een volle douchekuip! :):)
    dat was een pre toen ik mijn mannetje leerde kennen.. de 1e vraag ben je vrijgezel? de 1de heb je een bad hahahahaha :)

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik wilde in dit huis ook echt een bad, maar mannetje echt niet.... hij heeft gewonnen.
    Maar in het volgende huis (al zijn onze plannen even in de vrieskist gezet) komt er zeker een bad. En dat weet mannetje.

Is toch veel praktischer dadelijk met die kleine enz....

17. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    nijn: we hebben hier de alecto dbx 99

ele: ik ben ook jaloers hoor een bad wat een uitkomst! Lekker warm haha Maar ebn bang als ik er nu in ga liggen dat ik er nooit meer uitkom met die BI haha

Wat een verhaal weer he ele bij zwangerschap van dom dom dom. Ik heb je reacties gelezen en kan alleen maar zeggen super dat je zo gereageerd hebt! Er zijn er hier zoveel op het forum die alleen maar veroordelen en niet eens de vraag van iemand beantwoorden allen maar commentaar geven.

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Dan zal ik dat verhaal ook nog even gaan lezen....
    Ben wel benieuwd....

19. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    hahah dank je dat je mijn reactie wel iig goed vond! :) I k vond mezelf ook recalcitrant door te reageren.. maar dacht hallow, reageer of normaal of niet.. :) en dat wilde ik ook even kwijt :)
    en als er dan iemand nog eens een discussie met mij wil gaan voeren, omdat ik aangeef niet in de discussie mee te willen gaan.. nou dan ben je wat mij betreft niet helemaal correct bezig :) maar goed :) ik ben maar gegaan.. dat mens bleef discussie punten zoeken :)

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Dat was even een flinke discussie...
    Maar ook niet een heel handige actie van die meid.... Maar dat het zo snel storm (toepasselijk met dit weer) zou lopen op een topic, dat is wel apart...

Meiden, ik ben er vandoor. Dadelijk even eten en dan met mn zusje en mama naar de intratuin. Is één of andere avond....
    Zal wel gezellig worden.

Morgen moet ik echt werken (nu ja, heb 7 (!) zieken in de klas), dus dat is best rustig....

Doeiiii

Share This Page