2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

(weer even opnieuw, want dochterlief was zo slim op op de afsluitknop van de pc te drukken.)

Heey dames,

Jeetje zeg dat is me idd het topic wel!
    Had het vanmorgen al gelezen, maar toen waren er volgens mij nog maar een aantal pagina's en nu..............
    Wat een stormloop idd nijn.........hahahaha.
    Zou het ook echt zijn?

Nijn, lekker rustig klasje morgen.
    Wanneer heb je weer tennis?

Ele, nog even en dan heb je alweer je 20 weken echo, gaat erg hard he?
    Dan ben je alweer op de helft.........waar blijft de tijd.
    Hier nog 8 weken en 2 dagen!Ben al aan het aftellen...hahaha

Smokey, hoe voel je je nu?Heb je gewoon griep of de mexicaanse griep?

Heb nu last van hartkloppingen op dit moment, heel erg naar en vervelend.

Had ik trouwens al gezegd dat de kleine voor de uitgang lag vorige week bij bezoek aan vk?Een aantal dagen later had ik echt zo'n gevoel dat hij lag te drukken en misschien wel aan het indalen is, had echt een beetje zo'n weeen gevoel, elke keer wel kort en kwam me bekend voor, dus wie weet!

Liefs marianne

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    marianne, spannend.

Hier ligt de kleine al van begin af aan voor de uitgang met zijn hoofdje hij draait nooit ligt altijd hetzelfde. Ben benieuwd of jullie ukkie is ingedaald.

Ik ga er wel vanuit dat dat topic waar is hoor. Het is echt niet de enige die dat overkomt! Je hoort het zo vaak.

3. butterfly1984

marleen, ja die van mij ligt ook altijd zo, maar hoe ze nu liggen is meestal de definitieve ligging, dus vond wel erg leuk dat hij/zij nu ook nog zo lag!
    Wanneer mag jij weer naar de vk toe?
    Volgende week de groeiecho, lekker spannend zeg!
    Ben heel erg benieuwd.

4. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: ja dat klopt ook! Die van mij draait niet tenminste nog nooit gedaan dus ga ervan uit dat hij nog netjes daarodner ligt hij was de vorige keer al wat naar beneden gezakt.
    Ik krijg de echo bij de vk dus dan meteen controles. Moet al vanaf week 28 elke 2 weken en vanaf week 36 elke week. Dat is hier standaard.

5. butterfly1984

super toch dat hij altijd zo ligt, esther lag ook altijd zo en was op al vroeg ingedaald, deze ligt ook altijd zo dus misschien ook wel op tijd ingedaald.Mag van mij op zich wel, dan heb ik boven weer meer ruimte....hahaha.

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh wat spannend al aan het indalen! :) maak van die 8 weken maar 5 toch? :):):) ze mogen toch 3 weken eerder komen? :):):)

ik vraag me ook af hoe het met smokey is.. hopelijk is ze niet echt ziek geworden. Sowieso zou het echt niet leuk zijn als het precies deze week zou zijn...

jullie zijn echt snel aan de berut met jullie beebs, ik vind de 20w nu achteraf ook echt snel gegaan! :) nu nog 19 te gaan! :) zit dus eigenlijk echt op de helft.. als ik van 37w uitga! :) dat klinkt zoveel korter dan 40 :)

7. butterfly1984

hahaha ele, dat klopt idd, 37 weken lijkt heel veel dichterbij, maar.............als het 42 weken word..........pffffffffff dat duurt dan nog zolang.

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ja das waar, maar dan is welk elke dag een kindersurpise!!! :):) komt ie wel of komt ie niet! :)

9. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: precies! De een van de 5 vk's doet hier de groeiecho die werkt zelf ook nog als echoscopiste hier in het ziekenhuis die heeft veel ervaring. Ben benieuwd of het nog zo'n reusje is haha

Nou van mij mag het met 37 weken hoor moet er niet aan denken 42 weken dan is het bij mij al februari dat klintk helemaal ver weg haha
    Als ik keizersnede krijg dan is het in de 38 week dus dat is ook nog te overzien haha

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Goedemorgen!

haha Butterfly bedankt ook voor je leuke reactie! :) Ik sta echt versteld van de leuke reacies! Nijn je vertelde iets over een blog, ik heb die wel gelezen, maar zou niet weten hoe je dat moet doen ahahha zoals jullie weten ben ik niet zo'n hyver haha!

ik maak me misschen wel een beetje zorgen om smokey, na het laatste berichtje is ze niet meer geweest he? Het zou zo balen zijn als ze ziek zou worden in de week van het ei.. Smokey meis, ik hoop straks goed nieuws van je te lezen! :)

Nijn hoe was je fotocurses deze week? En hoe vonden ze nu je foto?

Butterfly hoe gaat het met Esther vandaag? Zijn de tandjes nu helemaal door?

Marleen hoe gaat het met jou vandaag? Heb je weer zo rot geslapen?
    Voor het allereerst in weken (ik zou bijna maanden zeggen haha) heb ik goed geslapen en heb ik maar 1 keer moeten plassen vanacht!! dat is echt een wonder.. ik werd ook net wakker omdat mannetje aan het rommelen was in de kleedkamer.. en toen dacht ik ook echt, de katten zijn weer druk, gatsiederrie.. ik wil slapen en toen bedacht ik me de katten kunnen daar niet komen hahaha.. ikheb geeneens de wekker gehoord en die is 2 keer afgegaan zei mannetje! Stom he hoe dat verschil in slapen kan zijn.. Voor mij mag het zo blijven haha..

Zometeen zit ik echt lang in de auto.. moet helemaal aan het einde van de provincie zijn voor een gesprek.. en daarna moet ik nog anderhalf verslag typen.. en dan is het weeeeekkkeeennndd!!! :)
    voor mij dan, nijn moet morgen nog :(

Zo ik type weer teveel! hahaha ik moet echt opstaan maar merk dat ik maar blijft typen om niet te hoeven opstaan!

maak er allemaal een leuke dag van!!

ps wanneer komt anouk ook alweer was dat niet op deze donderdag?

11. butterfly1984

Goedenmorgen dames,

Ele, Super zeg dat je eens een goede nacht hebt gehad, ik wou dat ik dat ook eens had.vanacht ook weer zo gigantisch vaak wakker geweest, de 1e keer zelfs al om 23:45, moet toch niet gekker worden.
    Jeetje zeg, wat moet je lang in de auto zitten!!!Pfffffff.
    Welke auto heb je mee?Hahaha.

Smokey: Hoe gaat het nu met je?Alweer wat opgeknapt?

Nijn: Werkse vandaag!Vandaag en morgen nog, dan heb je lekker weekend.
    Jij mag ook alweer snel naar de gyn toch?

Marleen: Hoe gaat het daar?

Liefs Marianne

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: zo dat is inderdad een afstand zeg! Kan me voorstellen dat je als de kleine er is werk dichter bij huis zoekt want altijd lange afstanden naar je werk is niet prettig met een kleintje lijkt me.

Butterfly: ook al zo'n beroerde nachte gehad. Om 23.45 sliep ik nog niet eens haha was pas 3.00 uur toen ik slaap viel en om 5.00 wakker en niet meer geslapen. Ben dus nu voor de 9e
    nacht op rij zo aan het klooie met slapen ben gebroken.

Nijn: werk ze!

Smokey: hoop dat het goed met je gaat en dat de griep je bespaart is gebleven!

13. butterfly1984

Ook ik ben hier gebroken! Dat kun je ook echt merken aan mijn humeur!!!!Ben daardoor ook nog eens heel erg emotioneel......kan overal wel om janken!Echt erg gewoon.

Marleen: die schilderijtjes op je kamer, had je moeder gemaakt toch?Echt heel leuk!Een idee van jullie zelf of van internet als ik vragen mag? Vind het echt knap gemaakt.
    Ik ben ook inspiratie aan zoeken via internet, makkelijk is het niet.

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: we hebben het via internet het idee gevonden. Moet alleen zeggen weet zo even niet meer waar. Ze hadden er verschillende versies van. Zal een nadenken.

15. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Dit was bv ook een mogelijkheid

16. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Of deze die vorige was het originele van internet

17. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    En de laatste

18. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    hoop dat je er iets aan hebt. Ik heb die afbeeldingen opgeslagen amar heb geen idee van welke website ze waren. Weet wel dat ze per 3 iets van 50 of 60 euro kosten.

19. butterfly1984

echt super leuk!

heb net esther naar bed gebracht, ze was super moe, ook omdat ze vanmorgen niet wou slapen.............
    en wat denk je...........nu slaapt ze nog niet!!!!
    Zit mooi te praten boven, dus zal zo eens heen lopen.
    word trouwens wel zwaarder nu hoor, telkens de trap op!!!!

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo hallo hallo.. kom net binnen...
    ik zei toch dat ik lekker geslapen had.. vraag me wel af waar de energie dan is gebeleven.. ben he-le-maal bekaf.. zat in de auto en besefte soms dat ik echt echt moe was.. zometeen de dokter eens bellen, eens naar mijn bloeduitslagen vragen.. ben benieuwd

jeetje kunnen jullie niks krijgen voor de slapeloze nachten? ik ben er geen voorstander van, maar misschien op die manier even een paar nachten weer goed opladen en dan weer zonder?

slaap esther ondertussen al? :)

Deel Deze Pagina