hoi hoi ele, Esther slaapt volgens mij nu wel, moest eerst weer keer naar boven natuurlijk, wat me moeilijk afgaat, maar goed hoort erbij he?! De vk zei dat ik mocht proberen om 2 paracetamolletjes in te nemen voor het slapen gaan, maar tot nu toe, heeft het niet echt geholpen.Neem het ook maar heel af en toe, ben er niet zo'n voorstander van om dan in te nemen tijdens zw.schap! Wanneer ga je de ha bellen?Ben erg benieuwd
ik heb het idd ook niet zo op medicijnen en nu al helemaal niet. maar als je daardoor misschien net iets meer slaap meepikt dan denk ik dat ik het wel zou proberen.. jeetje wat is dat fijn, de poetsvrouw was er vanmorgen en toen ik thuiskwam was alles weer aan kant
Sorry dames, Even een ego berichtje! Heb sinds vandaag zo'n last van de BI dat ik helaas aan bed gekluisterd ben. Ben zo bang dat ik nu tot het eind aan bed gekluisterd zit! Heb zo'n giga pijn dat ik met mezelf geen raad weet! Ik kan er amper uit om naar de wc te gaan. Dat is echt een grote strijd met mezelf. Baal er zo van.... Liefs Marleen Hoop dat het met jullie allemaal beter gaat dan hier. Want dit is echt niet leuk meer.
heey meiden, Marleen, balen zeg!Misschien is het een optie om een nachtje in zh te verblijven, zodat je pijnbestrijding via een pompje kan krijgen, heb ik destijds met esther ook gehad! heb hier nog een leuk gedichtje voor jullie, wij hebben deze op de geboortekaartje van esther neergezet. Maar ook voor jullie is deze van toepassing. Laat maar weten wat je ervan vind: We hebben zo lang naar je uitgekeken Na heel veel tranen vieren wij nu feest En als we je zien liggen in je wiegje Weten we: je bent het waard geweest!
butterfly: ik kijk het nog even aan moet wo naar de vk. Een heel mooi gedichtje! krijg er tranen van in mijn ogen!
jeetje marleen, mischien wel een goede optie die butterfly geeft.. ik zou het echt de moeite waard vinden om eens goed aan te sterken en rust te nemen.. Butterfly, ik vind het moeilijk, ik vind het een super mooi gedicht, maar ik vind dat ik eerlijk moet zijn en ik vind hem wel een beetje droevig.. ik weet niet of je met tranen de mk bedoeld? Sorry als ik je misschien kwets, want dat is zeker niet de bedoeling.. ik word zeker emotioneel van je gedichtje zo mooi is ie, maar iets geeft me wel een verdrietig gevoel.. stom misschien hebben de andere meiden dat niet.. en ligt het echt aan mij maar ik wil wel eerlijk zijn en hoop dat je dat op prijst stelt.. *knuf*
marleen: dank je! ele: tuurlijk, gewoon eerlijk zijn, als je er geen fijn gevoel bij hebt, is helemaal niet erg!Dat is jouw mening. Dank je dat je het wel mooi vind. Het ging idd ook om de miskramen, maar ook omdat we zo gigantisch lang hebben gewacht op een goede zwangerschap. tussen de miskramen zaten 2 keer 2 jaar en na de 3e een half jaar.En toen mijn oma (waar ik erg vaak kwam) overleed en begraven was, bleek ik dus zwanger te zijn en dat was gelukkig een goede zwangerschap!Zo zie je maar: waar bij de ene de deuren sluit, gaan bij de anderen deuren open! Ben ervan overtuigd dat oma met ons meekeek.
Hoi meiden, Heb niet alles terug gelezen, maar het gaat allemaal nog goed hier geloof ik, buiten de nachten om?? Sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb, maar ben zooo druk deze week. Met vlagen nog steeds niet helemaal fit maar griep zet nog niet door en dat mag ie ook niet Op werk poepie druk en thuis deze week ook genoeg te doen, kapper, paardrijden, morgen verjaardag schoonmoeder, zaterdag weer wedstrijd. En dan volgende week weer een rustige week hoop ik. Oh ja en dan nog ei spotten die is nog niet gevonden, test nog braaf elke dag maar nog niks, misschien heb ik wel helemaal geen ei kan dat ook nog? Nou morgen ben ik ook weer druk hoop vanaf zondag weer aanwezig te zijn Dikke knuffels voor jullie allemaal
smokey, dus lekker druk deze week?! Wat naar dat je steeds niet lekker bent, hopen dat het idd niet doorzet. Je "ei" krijg je wel hoor, want zonder ei ook geen ongi.
Ok zat er beetje over in dacht wat als ik nou helemaal geen ei heb?? Maar moet wat meer geduld hebben Hoe gaat het met jou momenteel?
op moment niet zo lekker, dat slechte slapen breekt me nu een beetje op! Ben daardoor niet echt te genieten en heb echt nergens zin in. Laatst had ik nog een afwasje staan en boven was rotzooi door behang trekken.....en ik kon daar niet tegen..........heb zo ongelooflijk liggen huilen, erg he?!Gelukkig heb ik een schat van een man, die me kwam troosten en lieve woordjes tegen me zei. Had net even een harde buik, maar zakt nu net weer af! Hoe gaat het met jou dan?
Dat is balen meid, kan me voorstellen dat het je af en toe allemaal te veel word. Maar goed dat mannetje dan zo lief voor je is Met mij gaat het eigenlijk wel goed, ben zo druk dat ik niet alleen maar met ei bezig ben zeg maar, elke dag uit werk denk ik oh ja even snel testen en ga weer verder met andere dingen dat is op zich wel fijn. We gaan trouwens voor de kerst 4 dagen naar Parijs Euro Disney met mijn broer vrouw en de kids helemaal zin aan geweldig
Wat leuk zeg even 4 daagjes weg voor de kerst, lijkt me super. Het is idd ook niet goed om alleen maar met zwanger zijn bezig te zijn.Goed dat je veel afleiding hebt.
Klopt ja gaat beter nu, soms werd ik er gek van maar nu gaat het me goed af zo. Ga lekker mijn bedje in morgen weer vroeg op en een drukke dag. Ben er zaterdag of zondag weer doei doei allemaal
Goedemorgen dames. Hier alweer een tijdje wakker. Maar moet zeggen heb toch een uur of 5 geslapen dus een record voor deze week. Helaas nog steeds in bed want kan me amper voortbewegen. Fijne dag allemaal! Liefs Marleen
Goedemorgen meiden! Het is mijn vrije dag maar het tijdstip lijkt daar niet op haha.. Smokey, fijn om te lezen dat je niet ziek geworden bent.. zou echt balen zijn deze week! Wat betreft je ei, ik weet nog dat ik mijn ei op zondag/maandag had en pas op zaterdag een posi ovu had.. en idd zonder ei geen ongi toch? en maak je niet druk hoor, je weet immers dat je zwanger kunt worden.. vorige maanden heb je ook niet echt gericht geklust he, ook al was dat door omstandigheden.. Als je nu ook maar klust zonder posi ovu,potjandorie ! Ik heb al vaker gelezen hier op het forum dat meiden ook hun ei niet konden vinden, maar 2 weken later toch een posi test hadden Wat gaaf dat jullie naar eurodisney gaan! Even heerlijk genieten van elkaar, je nichtjes, je broer en schoonzus.. Had ik ook wel zin in gehad zeg! helaas zitten we straks met minder inkomen, kunnen deze leuke uitstapjes voorlopig dus wel vergeten... Hoe gaat het met je mannetje deze week? gaat het goed met de alcvrije week? Butterfly, heer herkenbaar die huilbuien en dat het soms gewoon teveel wordt.. Gewoon lekker ff een potje huilen hoor en met je mannetje praten.. Ik kan ook soms van kleine dingen ineens helemaal verschieten.. Mannetje lacht maar steeds en komt iedere keer weer trouw naar me toe, oh schatje is het weer zover.. kom eens hier krijg je een knuffel hahahaha dat zijn zo'n beetje zijn woorden als ik weer zo'n "rare" bui heb! lief dat jou mannetje ook zo lief voor je is! Nijn gefeliciteerd met je 13 weken!!! sjoe wat gaat dat snel ineens voor mijn gevoel.. zo uit de gevarenzone en hup richting de 20 weken! Gaan jullie trouwens buiten de echo die je bij de gyn krijgt nog een geslachtsbepaling of pretecho doen voor de 20 weken? Of wil je het geslacht niet weten? je zult het vast al eens gezegd hebben, maar ben het helemaal vergeten sorry! Marleen, zoals je zelf zei, vandaag 34 weken toch? gefeliciteerd! Dat betekend toch dat je over 3 weken al mag? of zit ik er nu helemaal naast? 3 weken ... Ik denk echt dat die tijd sneller gaat dan je nu kunt voorstellen.. Doe jij het echt maar eens heel rustig aan.. Oh wat spannend hoor! kan me niet voorstellen dat volgende maand misschien de eerste beebjes hier geboren worden! Butterfly gefeliciteerd met je 32 weken! Wat klets ik nou, jij mag al over 5 weken bevallen ... Hoe ver ben je met de kinderkamer? het behang was eraf zei je he? hebben jullie de vluchttas ook al helemaal klaar? wat hebben jullie er allemaal in?? Anouk, waar blijf je!!! Tulpje, ik hoop dat alles goed met je gaat! Vandaag de ha bellen, helemaal vergeten gisteren.. om half 10 naar de fysio.. zie er wel een beetje tegenop als ik mijn broek zou moeten uitdoen.. ben zo'n preutse kip en om half 3 ein-de-lijk naar de kapper!!! Ik zie eruit als een verstrooide chiwawa.. jajajo schrijf je het niet, maar ziet er zo grappig uit Woooow ik had geluk zeg! ik drukte per ongeluk op een knop en hoorde de pagina verversen.. en ik zag mijn tekst weer weg zijn... (zoals me zovaak gebeurd) maar wat gebeurde er, ipv dat mijn teskst weg was had ik hem gepost WHAAAAA joepie! en dit is er dus bijgekomen nadat ik op wijzingen drukte Meiden maak er een leuke dag van!
Goedemorgen marleen! jeetje wat een ellende he.. wanneer moet je weer naar de fysio? is het geen optie om die te bellen? Zodat je iig kunt aangeven hoe snel het verergert?
Trouwens dat topic is weg he? met dat meisje die zo "dom"geweest is.. waar zoveel ophef over was.. zie nml in mijn berichtenarchief ook geen bericht meer staan die ik daarin getypt had.. Zo even lekker in bad!
ele: ja vreemd he dat dat topic helemaal weg is. Was eigenlijk wel benieuws hoe het evrder af liep haha. spannend naar de fysio! Ik moet dinsdag weer naar de bekkenfysio. Het heeft helaas geen nut om nu al te bellen omdat ze alleen op dinsdagmiddag daar aanwezig is. Dus we wachten braaf af. Zou toch lekker zijn over 3 weken al bevallen. Maar denk toch echt dat het begin januari word ivm mogelijk keizersnede. Vluchttas daar was ik gisteren morgen mee bezig: heb nu mijn nieuwe pyama's erin zitten, warme sokken, sloffen, badjas, toilettas en kleertjes voor de baby! In ieder geval het belangrijkste zit erin haha En dan moet ik mijn portomonnee meenemen want daar zit verzekeingspasje in en legitimatiebewijs. Verder moet ik nog even nadenken wat ik mee zou moeten nemen.
wou ik ook net vragen, ik zie ook helemaal niets meer ook niet in mijn berichtenarchief! Ele: gefeliciteerd met je 19 weken, gaat echt snel he Marleen is nog geen 34 weken hoor, dus als ze over 3 weken al zou bevallen, zou nog niet echt een super idee zijn denk ik. Zelfs volgens de berekeningen zit ze nog niet op de 34 weken. Het kindje is wel aan de grote kant, maar het valt nog binnen de proporties las ik, ja toch marleen? Nijn: Joepie...........alweer 13 weken, waar blijft de tijd. Nog even en dan ben je ook alweer aan de 20 weken. Smokey: Idd, zoals ele zegt, wel klussen he?! Ga er weer vandoor, moet zo boodschappen halen en daarna moet mannetje werken.