2e echo geen kloppend hartje meer

Discussion in 'Miskraam' started by marleentje26, Feb 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    butterfly: als ik van de groei uitga dan ben ik echt 34 weken vandaag! Dan klopt wel wat ele zegt!
    Proficiat met je 32 weken!

Ele: met je 19 weken wat gaat dat snel! Wanneer heb je precies de 20 weken echo! Volgens mij heb ik dat laatst ook gevraagd maar ben het antwoord vergeten sorry!

Nijn: zo ook alweer 13 weken ongelofelijk wat gaat het snel zeg!

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

marleen: las ergens dat je zei dat hij 10 dagen voor lag en geen 2,5 weken!Ook las ik bij de verloskundigen(ja daar lees ik ook......hahaha), dat je gevraagd had of je nou echt zo'n groot kindje had, daar werd gezegd dat het nog wel binnen de proporties viel.

3. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Klopt zie nu dat het 34 staat moet 33 weken zijn. Maar echo bureau en mijn eigen vk zeggen dat het toch echt een groot kind is. Ook zie ik dat terug bij de januari mama's dat ik toch echt veel veel voorloop op groei. ik zou vandaag dus volgens groei 33 weken zijn! Dat klopt dus wel echt! Wo weet ik meer na de groeiecho. Je krijgt ook echt allen maar groeiecho''s als je kidnje daadwerkelijk veel afwijkt van het normale anders krijg je die niet.

4. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    hehe klopt idd 33 weken, ik wilde je stiekem een week voorut duwen! hehe mislukte poging dus :):)
    nou ja over 4 weken mag het dan al!! :):) en wat zijn nou 4 weken? ;)

Klopt dat dta topic weg is he... verdorie! hihihi :) is essie 1976 dan helemaal weg.. hmm... us ff zoeken :)

5. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: ja ik sliep nog half vanmorgen dus ook overheen gelezen haha. Was het maar al 34 weken. Kijk nu echt de weken vooruit met die pijn.

Weet niet of ze er nog is die esie1976

6. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele heb gezocht maar haar account bestaat niet meer!

7. butterfly1984

dan zal het misschien toch niet echt zijn geweest.........
    Of denk jij van wel Ele of jij Marleen?

8. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: geen idee. Maar vind het wel raar dat heel het topic verdwenen is vaak zetten ze hem dan op slot. Maar ja hoe komen ze erop zp achter de mods dan dat het evt niet echt zou zijn. Dat weet je toch nooit? Lijkt me dat ze zelf heeft gevraagd het te verwijderen.

9. butterfly1984

ja dat zou ook nog kunnen, maar het kan misschien ook zo zijn dat het wel nep was, dat kunnen ze zien door op welk ip-adres ze zit, misschien was het wel dezelfde als een tijd geleden, die ook alles aan elkaar loog.Maar idd, wat jij zegt kan natuurlijk ook........ach ja, ik ben nou eenmaal die altijd moeilijk doet.....hahaha

10. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    ggggrrrrrrrrrrrrrrrr:x ahhhhhhhhhhh:x mannen soms word ik er echt gek van. Zo dat is er uit... hier ruzietjes om kleine stomme dingen allebei te druk deze week en dat gaat goed nu hier...
    Stressssss hier in huis veels te druk vandaag ook moeten we straks nog 2 uur rijden als t mee zit met de file's hebben allebei geen zin in verjaardag.

Zo moets even snel wat kwijt haha:) nou ga mijn haar doen eten en dan weg wezen.
    Oh ja en klussen dat doen we wel hoor hihih

Tot morgen

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen allemaal!!

S,mokey, mijn ovu test was steeds pas één dag voor mijn eisprong positief (album). Dus het kan echt meid!!
    Dadelijk een verjaardag waar je geen zin in hebt.... blehhh.

Marleen, wat kl#te dat je aan bed gekluisterd bent.... Heel veel sterkte!!

Ele, ik ben ook wel benieuwd wanneer jij je 20-weken echo hebt. Als ik dinsdag geen echo krijg, laten we er rond 16-17 weken een doen. Zonder geslachtsbepaling... haha. Mannetje wil nl niet weten wat het wordt.

Marianne, vervelend dat jij zo'n slechte nachten hebt en dat het je nu op begint te breken....

All, ben druk geweest, maar niet te druk denk ik. Ben bezig met mn laatste tennistoernooi en we zitten nu in de halve finale (vanmiddag). We zijn eerste geplaatst en daarom hoefden we de kwartfinale niet te spelen.
    Maar beter en nog leuker nieuws: we gaan dadelijk babykamers kijken!! Mannetje is nu even boodschappen doen en als hij terug is, gaan we!!

Ik ben er zo dus vandoor. Vanavond is het prinsonthulling hier in het dorp (carnaval) en morgen heb ik mijn praktijkdag van de fotocursus dus zal ik hier ook niet zijn.
    Dus tot maandag!!

(bijna) Allemaal gefeliciteerd met de volgende week!!

12. butterfly1984

hoi hoi dames,

Smokey, hoe gaat het vandaag, de ruzietjes en stress al minder?
    Ik herken het wel hoor wat je zegt.
    En hoe is de verjaardag geweest, nog in de file gestaan?

Ele, hoe gaat het met je vandaag?Heb je je eerste schopje inmiddels al gevoeld?Ga jij trouwens nog buikfoto's maken?
    Ben wel reuze benieuwd!

Nijn, Is jouw misselijkheid nu ook helemaal over nu je de 13 weken bent gepasseerd?
    Heb je alweer kriebeltjes gevoeld in je buik?

Marleen, Alles goed?

all: nog wat in petto van het weekend?
    Hier niet, mannetje is aan werk en dus morgen ook, en ook nog eens maandag.

Ik zit er hier even helemaal doorheen, ben weer lekker zo'n emotionele muts vandaag!
    Esther is smorgens erg moe, maar breng je haar naar bed, gaat ze dus echt niet slapen he?Word er zo moe van!
    Het kost me zoveel moeite om haar telkens naar boven te bregen, in bed te leggen en in te stoppen, kan gewoon nauwelijks meer over ledikantje bukken.
    Maar ze gaat niet slapen, dus kan ik met een kwartier weer naar boven, kan ik haar weer instoppen,het helpt allemaal niks.
    Ik weet echt even niet wat ik moet doen hier, loop gewoon te janken.Gister heeft ze gewoon hele dag niet geslapen, ze zag er niet uit!En was dus hier ook niet te genieten!
    Zo dat is eruit..............zit mezelf helemaal op te vreten!

13. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Nijn: spannend zeg kamertjes kijken! Veel plezier ga je nog in beuningen kijken?
    Succes ook met de toernooi! Zou een mooie afsluiter zijn als je wint! Ik duim voor je.
    En morgen veel plezier met de fotocursus.

Vanavond hadden we een feest avn de oom en tante van jeroen die zijn 40 jaar getrouwd. Nu word dat gevierd bij hun dochter thuis. Nu blijkt dat een zoontje van haar de mex griep heeft. Ik ben afgelopen maandag ingeent en de huisarts zei dat de injectie na 1 week werkt maandag dus. Nu durf ik dus eigenlijk vanavond niet te gaan. Dus blijven lekker thuis. Is ook wel beter denk ik want kan nog steeds niets. En verga van de pijn.

14. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: balen he als je je zo voelt. Helaas doe ik met je mee. Weet me soms ook geen raad kan geen kant op en verga van de pijn en slaap amper. Zit er dus ook helemaal doorheen.

Vervelend dat ester ook niet echt meewerkt. Misschien als je haar lekker op de bank met een dekentje legt met de tv aan dat ze in slaap valt. Dan hoef je ook niet telkens naar boven

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marianne, heel veel succes/sterkte meid!! En de tip van Marleen is een goede, misschien even lekker op de bank liggen met Esther....

Marleen, slim om niet te gaan denk ik. Zeker ook ivm met de BI. Voor de M griep ben ik niet zo heel erg bang, tja, heb genoeg gevallen in de klas gehad. Zelfs een moeder die er van in het ziekenhuis ligt.... Maar ik snap het wel.

Mijn misselijkheid is er af en toe nog wel, maar overgeven heb ik niet meer gedaan (al bijna 2 weken niet meer).
    Kriebels, ik werd woensdag/donderdag gekriebeld, maar ga er niet van uit dat dat de kleine is. Ik wil meer voelen hihi.

16. butterfly1984

esther zal helaas niet gaan slapen op de bank onder de deken, dat heeft ze nog nooit gedaan helaas.

17. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: daarom blijf ik ook lekker thuis. Zou anders met de rolstoel moeten gaan en dan kan ik een uurtje blijven en moet weer terug want langer houd ik het niet uit in de rolstoel.

Veel plezier met winkelen.

Nijn: ik heb dat gekriebel ook rond de 13 weken gevoeld. Daarna pas de echte tekenen van schopjes rond de 20 weken.

18. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: maar dan rust ze misschien wel

19. butterfly1984

als ze zou blijven liggen wel.......hahahaha.

20. butterfly1984

ga er weer vandoor, haal haar er maar weer uit!
    ze heeft er een uur ingelegen en heb haar al die tijd horen praten!

Share This Page