Hoi hoi, We hebben een kamertje gezien!!! Allebei zeiden we meteen, deze is mooi. We gaan natuurlijk nog verder kijken, maar toch, het begin is gemaakt!
Zo meiden, daar ben ik weer lekker gedouched op de bank met hangpak aan pff nu lekker uitrusten Mijn wedstrijd ging super goed was 3e dus dat is hartstikke mooi Vanaf nu probeer ik jullie weer wat meer te volgen Nijn moest je weer overgeven? Ziet er super leuk uit kamertje! Willen jullie trouwens weten wat het gaat worden? Ik was nog niet klaar en hij plaatst het bericht al dus dit even met wijzigen gedaan Net weer ovutest gedaan volgens mijn een heeeel licht streepje, maar kan ook zijn dat ik een licht streepje wil zien haha wat zeggen jullie klussen vanavond? Of 1 dag rust en dan een aantal dagen achter elkaar klussen, wat een gedoe haha Vannacht nog geklust dus als t vanavond niet is dan is t netjes om de dag Butterfly gaat al wat beter met je, en slaap je al weer wat beter? Marleen en ele ook alles nog goed met jullie, heb weer niet alles terug gelezen sorry Vanavond lekker op de bank filmpje kijken heerlijk
Hallo meiden, Ik ben gewoon alles kwijt wat ik gelezen heb.. Ben weer gesloopt.. zijn weer aan het klussen geweest vandaag en ik heb echt niet veel gedaan! Moet het dus maar voor lief nemen.. Waar ik me een beetje zorgen over maak is dat ik soms steken in mijn buik heb.. niet gergeld ofzo ze zitten ook meer onderin, waar vroeger de bm zat.. iemand een idee? of herkenbaar? het trekt daarna weer langzaam weg. IK heb geen idee van harde buiken, mijn buik voelde niet anders aan.. ik heb ook geen idee van blaasontsteking, want dat lees ik hier ook wel eens.. ik werd er vanacht zelfs wakker van.. natuurlijk weer met de AS moeten luisteren en dan hoor ik hem gelukkig wel, ja ik denk meteen weer het ergste he.. op zat naar de gyno bellen vond ik ook weer zoiets, ik vind de steken niet zo pijnlijk om nu echt te zeggen, ik moet actie ondernemen.. maar het is iig niet fijn en ik vind het dan gelijk eng.. zo dat is eruit.. schoppen voel ik hem nog steeds niet, ook daar denk ik dan weer van ohoh kan hij dat dan wel? jaja ik weet het, maar mijn placenta ligt achter en ik zou hem misschien toch al een beetje moeten voelen.. ik maak mezelf gek he! ok ik ga nu weer normaal doen! sorry voor ego bericht, ga nu echt even eten... knuff meiden! ik kom of straks en andes morgen weer langs om echt te kletsen!
ok nog heeel even snel dan.. eten is nog niet klaar hihihih ja nijn het kamertje ziet er echt super uit!!!! lief maar ook stoer! en balen dat je geknuffeld hebt met de wc.. gratz smokey met de 3de plaats.. en de stress met mannetje is misschien ook wel te verklaren hoor.. het is allemaal niks he, en deze week is gewoon ook weer een spannende week... ik blijf voor je duimen meid!
Ele wat vervelend van die steken, ik kan je er helaas geen raad in geven. Maar snap goed dat je je dan toch zorgen maakt. Maar volgens mijn hoort dat er gewoon bij. En dat schoppen is bij de een ook eerder dan bij de ander te voelen dus dat zegt ook niks volgens mijn, kop op wanneer mag je weer naar de vk? Dikke knuffel voor jou De stres met mannetje hebben we bijna nooit hoor maar af en toe kan het hier even lekker knallen haha Eetsmakelijk ele...
heb niet teruggelezen, ben er niet toe in staat! Heb slecht nieuws: Esther is ziek!En ik ook! Beide erg hoesten en zij had vanacht koorts, nu is dat wel iets afgezakt, zelf volgens mij nog geen koorts, maar zal een kwestie van tijd zijn. Heb wel barstende koppijn en voel me erg slecht.Ook heb ik het erg warm, terwijl ik normaal een koukleum ben. En heb zo'n pijn aan de luchtwegen, dat begon gister al. Trok door tot op mijn rug. Sorry voor mijn geklaag! Ga er snel weer vandoor, weet niet of ik vandaag nog weer komen kijken!
Goedemorgen! hier al om 7 uur wakker en ook maar opgestaan hahaha.. och ja over een paar weken hoef ik niet meer op smorgens toch? Bah butterfly, helemala niet leuk om nu ziek te zijn met dat gedoe over de mex griep.. ga je gelijk het ergste denken, maar ook de gewone griep heerst momenteel.. Als je maar goed de koorts in de gaten houdt, maar dat zul je vast wel doen.. Heel veel beterschap voor jullie 2-tjes.. neem goed je rust.. *knuf* SMokey, heb je je ei al gevonden? hier in huis stinkt het naar verf.. ze zijn in de badkamer nieuw aan het verven en op de overloop bleh... XD
Goedemorgen meiden, Marianne, heel veel beterschap. Ziek maar goed uit met z´n tweeën!! Ele, die steken herken ik (nog) niet. Maar Herbie zit helemaal lekker bij jou, dus dat komt helemaal goed!! Maar misschien toch wat rustiger aan doen.... ??? Smokey, je hebt er weinig meer aan, maar ik zou gister een avondje rust genomen hebben en dan vandaag weer even een klein klusje doen. hihi All, fotodag heb ik afgezegd. Ben heel moe en vond het weer ook niet heel erg lekker.... Tennissen ging gister super! 6-0 6-1 gewonnen en daarom vanmiddag de finale! We zouden dit laatste toernooi knallen en dat is al mooi gelukt! Fijne zondag allemaal!
Even snel update: Esther heeft nu al 38.5 graden koorts en ze hoest veel. Heb haar een zetpil gegeven en heb zelf 2 paracetamolletjes genomen, dus hoofdpijn is op moment iets minder. Moet zelf ook veel hoesten met slijm.........bah bah bah. Maar denk zelf niet aan mex.griep, want het gaat hier namelijk in de ronde de griep.Alleen baal ik wel dat wij net weer aan de beurt zijn, de laatste keer kwam Esther er ook bijna niet vanaf en ik ook niet, weet alleen niet meer hoelang ik toen zwanger was.De kleine is lekker actief, dus dat zit gelukkig wel goed. Ze hebben me alleen bang gemaakt dat kleine kinderen en vrouwen in 3e trimester eerder longontsteking oplopen! Dus misschien morgen maar naar de dokter. We hadden trouwens van de week besloten om Esther wel in te laten enten, maar dit is dus morgen, dus dat kan dan helaas niet doorgaan, dus moet ik daarvoor maar afspraak maken bij de huisarts.
Hey meiden, Butterfly wat balen zeg, rust maar goed uit hopen dat het snel weer wat beter met je gaat.Misschien morgen idd de dokter maar even bellen. Ele ik was ook al vroeg wakker 8 uur, maar ik ben altijd wel vroeg wakker. Ze zijn bij jou in huis flink aan de klus, lekker heb je straks alles helemaal mooi af Nijntje wat goed en dan vanmiddag nog een finale knap hoor, maar doe je ook een beetje rustig aan... is dit je laatste wedstrijd nou? En klussen ja we hebben het stiekem toch wel gedaan ik wou eerst ook even pauze nemen maar ja van het een kwam het ander Veel suc6 straks ben benieuwd of je gaat winnen. Eind van de middag nog weer even een testje doen, kijken of streepje wat duidelijker is geworden Heb kertcadeau voor werk gekocht dus moet die voor iedereen gaan inpakken hoef me niet te vervelen haha
een kwartier nadat ik de zetpil gaf heeft ze gepoept dus ook de zetpil er weer uit, dus maar weer een nieuwe gegeven. Heb haar nu net beetje bambix gegeven, ze wou niet veel, maar ze drinkt voor de rest wel goed.Breng haar nu zo naar bed, hopen dat ik dan ook een beetje kan rusten.
hoi, Hier weinig verandering helaas. Ben gewoon helemaal op! Slaap super slecht en verga nog steeds van de pijn. Vanacht weer maar 2 uur geslapen. Vraag me af hoe lang ik dit nog volhoud in ieder geval geen 8 weken meer tot aan uitegerekende datum! Ga woensdag echt overleggen want trek het gewoon niet mee.
marleen: als het zo erg is als jij zegt, dan had je allang moeten overleggen en niet moeten wachten.En je kan ook overdag slapen toch?of iig rusten, daar knap je ook van op. Hier kan het bijna niet,omdat ik een kleine meid heb, en is nu ook nog eens ziek. Maar we kunnen mekaar de hand schudden, want heb vanacht ook geen oog dicht gedaan!Echt niet leuk!
butterfly: het is echt zo erg anders zeg ik dat toch niet?! Maar een vk kan er ook niets aan doen. Overdag slaap ik dus ook nauwelijks hooguit 1 uur omdat ik niet kan liggen door de pijn. Het slapen vind ik nog het minst erg de pijn is vele mate erger dan het niet slapen! Je kunt gewoon geen kant op. Je mag alleen paracetamol en dat werkt niet bij BI en gebruik heel de dag kruiken. Maar echt helpen ook niet. Helaas valt er niets aan BI te doen dus moet toch echt mijn tijd uitzitten ben ik bang voor!
Je kan om pijnbestrijding vragen, daarvoor moet je en nachtje in ziekenhuis slapen, maar het helpt wel en dan ben je ook weer een ander mens. Ik geloof je wel, maar als het zo erg is had je allang in zh moeten staan
Snap er niks meer van weer helemaal geen streep te bekennen Straks komt er geen ei, of kan ie al geweest zijn:x stomme testen doe ik ook niet meer. Of ei moet van de week nog komen... hmmm zucht wat duurt het weer lang. Even een echo berichtje van mij.
butterfly: ik denk dat dat inderdaad voor even helpt maar na een tijdje is het weer hetzelfde en moet dan weer naar zh. En ben gewoon niet iemand die snel zeurt of aan de medicatie wil. Lijkt me toch troep die je dan binnen krijgt. Ik kijk het gewoon voorlopig af en overleg wo met de vk. Ik bedoel er zijn zoveel zwangeren die amper slapen dat hoort er nu eenmaal ook gewoon bij. En de BI kunnen ze toch niet wegnemen en verzachten ook niet echt. Smokey: ik zou de gok erop wagen en gewoon gaan klussen wie weet is je ei er nu!