2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Nijn: hoe was de finale?

2. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Wat is het hier rustig geweest het weekend met kletsen zeg.

Hier is zojuist mijn stiefbroer geweest met de kids (8 en bijna 5 jaar oud). Was erg gezellig. Ze zijn helemaal benieuwd wanneer de baby nu eindelijk komt haha

Net nog even tv gekeken en dacht zal nog eens op zp kijken. Ga zo weer lekker op bed naar peter r de vries kijken.

Smokey: lief dat je ons een knuffel geeft! Ik hoop dat je deze ronde toch echt je ei te pakken krijgt. Wie weet heb je hem vanacht wel gehad en als je dan vandaag klust ben je waarschijnlijk nog mooi op tijd.

3. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nou ik ben behoorlijk pissig:x ik zei tegen mannetje neem vanavond anders een wijntje, kom ik thuis heeft ie bijna 2 flessen op!!
    Dacht ik laat hem vanavond 1 wijntje drinken, en nu dit. Ben zo teleurgesteld, hij wil ook dolgraag kinderen maar blijkbaar niet zo graag als mij. Weet het even echt niet meer, ik heb zoiets van ben er even klaar mee. Ik moet er al 1,5 jaar zoveel voor laten hij kan nog geen week dit opbrengen. Stel ik mijn eigen nou aan, overdrijf ik?? Zo veel vraag ik toch niet?

4. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    smokey: kan je helemaal begrijpen dat je ontzettend teleurgesteld in hem bent. Zou dit ook duidelijk aangeven naar hem toe! Zodat hij weet hoe je je voelt. Ik zou ook balen als je er zelf zoveel voor laat en de ander maar heel lang leve de lol leeft. Zou me dan ook heel erg boos maken en heel verdrietig voelen.
    Probeer dit met hem te bespreken zodat jullie meer op een lijn zitten. Lijkt me voor jou wel prettig.

Dikke knuffel

5. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Marleentje het is hier zeker rustig geweest van het weekend, iedereen druk denk ik.

Lijkt me beter als ik nu even mijn mond hou want dan ontplof ik ga zo lekker naar bed. Zijn zaad is een goed jaar geleden getest en dat was goed hij denkt dat het daar niet aanligt hij zegt het niet met deze woorden maar ik weet dat hij dat denkt. snap het gewoon niet ben er zo klaar mee weer nou.. zwaar teleurgesteld:(

6. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    smokey: doe lekker rustig aan! En probeer op een ander tijdstip met hem te praten.

Ik ga nu lekker tv kijken. Hoop dat je je niet te druk maakt en goed kunt slapen. Maar begrijp je boosheid helemaal hoor! Zou precies hetzelfde hebben.

Liefs Marleen tot morgen

Slaap lekker allemaal

7. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Dank je jij ook lekker slapen.

Tot morgen.

8. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Goedemorgen dames,

Nou hier een redelijke nacht gehad 5 uur geslapen. Ben nu al even wakker. Maar goed die 5 uur heb ik gehad. Voor diegene die moeten werken werk ze vandaag!

9. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Marleentje wat fijn dat je vannacht redelijk geslapen hebt:)

Mannetje heeft vanmorgen sorry gezegd en gezegd dat het echt te veel was, nogmaals sorry etc..., maar nog doet het me pijn dat ie dat gedaan heeft dat vergeet ik maar zo niet. Ik kan zulke dingen nooit zo snel loslaten en weer vergeten.

Hoe gaat het met de rest van de meiden alles goed?

10. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi hoi meiden,

Marleen, wat goed dat je 5 uur slaap hebt gehad.
    Ik ben snachts altijd zo vaak wakker, weet nooit hoeveel ik eigenlijk slaap.Vanaf kwart voor 5 niet meer geslapen iig.toen ging wekker van mannetje af en toen hij weg was ging er een ander alarm af...........namelijk Esther!

Smokey, dat is best wel lullig dat hij 2 flessen op heeft!!!
    Tuurlijk ben je enorm pissig, jij doet zo je best met jouw speciale dieet, al 1.5 jaar lang en hij kan nog geeneens een week zonder wijn.Jij hebt het heel wat zwaarder dan hem.
    Denk dat mannen er lang niet zoveel stil bij staan als wij vrouwen.Heb je inmiddels het een beetje uit kunnen praten?
    Hele dikke knuffel voor jou!

Nijn, Hoe is het tenissen gegaan gister?Gewonnen?
    Hoe voel je je nu dan?

Ele, weer lekker aan het werk vandaag?Vanuit huis of weer lange autoreizen voor de boeg?

Zoals ik bij marleen al zei.....Alarm van esther ging vanochtend af!Ze huilde namelijk en hield daarna ook echt niet meer op!
    Ben wel 3 keer wezen kijken, maar was zo te zien niets aan de hand.Heb haar nog tijdje laten liggen, want heb echt geen zin om er voor 6 uur al uit te gaan.
    Maar goed, ze ging maar door en ging maar door.
    Dus er maar uitgehaald en ze was echt helemaal op,ze was zo moe!ze legde haar hoofdje steeds op mij neer, maar naar eventjes tijd huilde ze dan weer, daarna weer stil en even later begon het weer..............ze had ergens pijn.
    Toen ik vroeg waar ze au had, greep ze naar haar borst!
    Ja, ook wel logisch dat het zeer doet van al dat gehoest toch?
    Kan het me heel goed indenken.Dus zo even tijdje rustig met haar op de bank gezeten en toen met luierwissel even getemperatuurd, ze had nu al 38.5 graden.Ze was ook best suf op de bank met verschonen, normaal heeft ze er totaal geen zin in en nu legde ze haar hoofdje opzij.
    Dus een zetpil gegeven, maar weer heeft ze daarna gepoept, dus kon ik weer nieuwe geven en luier verschonen.
    Daarna heeft ze klein beetje bambix gehad, nu ligt ze op bed.

Huisarts gebeld en even afspraak gemaakt, want met die kleintjes weet je het maar nooit, ga liever met haar te vaak heen dan te weinig.(had ook al gelezen dat ze sneller een longontsteking op kunnen lopen dan volwassenen).
    Moet wel in een apart kamertje zitten om 11:15, mag niet in gewone wachtkamer, want je weet maar nooit zegt ze.
    Neem aan dat ze gewoon griepje heeft hoor!Gaat hier namelijk in de ronde.
    Ook nog overlegd over die prikken, maar zij kon ze niet bij onze ha krijgen, ze hadden te weinig vaccinaties, dus moet ik overleggen met de ggd en laat die nou net de hele tijd in gesprek zijn!Anders moest esther vandaag in evenementenhal een prik halen, maar dat gaat nu dus niet.

Zo dat was een heel verhaal!

11. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: wil je niet bang maken maar de symptomen van ester klinken toch wel als mex griep.je hebt dan koorts en last van hoesten en luchtwegen. Dus maar goed dat je langs de huisarts gaat!

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Marianne, goed dat je even langs de ha gaat. Ben benieuwd wat die zegt. Hoorde van een moeder in mijn klas. Haar zoon had 40,1 graden koorts, weet je wat de ha-post zei? Bel maar terug bij 41,5 of hoger. Belachelijk toch?

Smokey, mijn ovu testen werden ook ineens helemaal donker (album), dus de moed nog niet opgeven meid! Wat kl#te van je mannetje zeg. Hebben jullie het er al even over gehad? Of is het bij 'sorry' gebleven?

Marleen, fijn dat je vannacht 5 uur geslapen hebt! En woensdag inderdaad maar eens goed overleggen en aangeven dat je dit niet meer trekt zo!

Ele, hoe gaat het met jou? Hoe was de fysio (heb ik misschien helemaal overheen gelezen)? Werk ze vandaag!

All, gister de finale helaas verloren... Zij waren echt heel goed en wij hadden ook veel moeite met de wind.... 6-1 4-6 6-1, dus toch nog in 3 sets. We zijn tevreden hoe het verlopen is. Dit was inderdaad mijn laatste wedstrijd. Ben toch nog steeds heel erg moe...
    Dus 2 dagen even rusten en deze week weer drie dagen werken (nu echt...).
    Morgen trouwens ook weer naar de gyn. Hopelijk krijgen we dan weer een echo....

Fijne dag allemaal!

13. butterfly1984

Nijntje: zeker belachelijk zeg, dat ze pas bij 41.5 weer moeten bellen.Bij de ha van mijn ouders net zo, mijn zusje had ook alle symptomen en had 38.5 graden, maar ze moest maar gewoon paracetamol innemen, want bij de mex. was ze veel zieker geweest zegt ie.Maar ze zeggen toch dat de mex. net zo is als de seizoensgriep?Ik snap het niet meer.

Marleen: ja het klinkt idd wel zo, maar mijn gevoel zegt dat het niet zo is.........misschien klinkt het wel dom.

Zelf ben ik ook nog niet lekker.Maar gelukkig geen koorts.
    Wel misselijk, diaree, hoesten en af en toe hoofdpijn en erg lamlendig voelen............echt nergens zin in.
    O ja esther word straks wel in apart kamertje gezet voor het geval dat.

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Mijn ha vertelde vorige week dat er geen verschil is tussen de m griep en de gewone griep. Verschijnselen, kwalen enz zijn hetzelfde.

Allemaal paniek om niks, denk ik...

IK heb net ook wat kleertjes besteld voor de kleine!!

15. butterfly1984

leuk nijntje, kleertjes bestellen!!!
    Wij hebben nog allemaal nieuwe kleertjes liggen van esther, dus kopen we niet zoveel bij.Moet alles van de week nog even uitzoeken en ga het dan nog lekker even weer opnieuw wassen.

het is ook allemaal paniek om niks, maar als esther het bijvoorbeeld wel zou krijgen en ze zou er wel ernstig ziek van worden of zelfs aan overlijden (tuurlijk is de kans miniem) dan zullen wij ons heel erg schuldig voelen

16. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Nijn: oke hier verteld de huisarts namelijk dat bij gewone griep niet ecth hoestverschijnselen zijn en bij mex griep wel. Zo hoor je maar dat iedereen iets anders zegt.
    Op www.grieppandemie.nl staat ook dat de verschijnselen veel op elkaar lijken. Alleen bij mex. griep ook nog inderdaad een droge hoest en vaak last van de luchtwegen. Verder zijn symptomen hetzelfde.

Nijn: leuk dat je kleertjes hebt gekocht.

Butterfly: gelukkig heb je zelf geen koorts! Want dat is niet goed voor de kleine. Doe lekker rustig aan! En succes zo bij de huisarts.

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik snap dat je even bevestiging wilt van de ha.
    Wara ik me over verbaas is dat elke week weer vermeld wordt hoeveel mensen er overleden zijn aan de mex griep. Vaak zijn die mensen al ziek en krijgen ze mgriep erover heen. Hoeveel mensen er bezwijken aan de gewone griep hoor je nooit...

En inderdaad de info over de m griep is zo onduidelijk!! Op alle officiƫle sites staat iets anders. Wat is dan de echte info??
    Zo worden mensen idd onzeker en gaan ze twijfelen.

18. butterfly1984

nijn: idd je hoort ze alleen maar over de mex.griep over hoeveel mensen er daaraan zijn overleden, maar elk jaar sterven er zeker zoveel en volgens mij nog wel meer aan de gewone seizoensgriep en waarom?omdat ze al een andere ziekte of wat dan ook hebben.Maar door de mex.griep hoor je ze daar niet over.Eigenlijk wel jammer, iedereen laat zich gek praten door deze griep.

Marleen: idd koorts zou nu niet echt goed zijn voor de kleine, dus hoop dat het hier bij blijft, al merk ik dat ik steeds meer klachten krijg, zere keer, zere oren en neus gaat dichtzitten.

Esther is al naar dokter geweest en ze heeft de gewone griep!
    Ze heeft hoestdrankje meegekregen en moet gewoon verder met wat ik al deed, neussprayen en zetpilletjes geven.
    Alleen jammer dat ze de vaccinatie niet heeft kunnen halen

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Fijn dat Esther de gewone griep heeft. En belangrijker dta je op de goede weg was!

Duik maar lekker samen het bed in of de bank op (als ze dan wil blijven liggen). En wordt allebei maar snel weer beter!

20. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: gelukkig is het de gewone griep van ester. En hopenlijk zet het bij jou ook niet verder door! Doe lekker rustig aan probeer veel te rusten en lekker te realxen!

Deel Deze Pagina