Dank je wel meiden! Esther ligt nu even weer op bed, ze is echt doodmoe en ik ga lekker even op de bank liggen.
joehoe!! ELegance is weer thuis!!! pfff.. moest vandaag al om 9 uur bij een client zijn.. meestal rijd ik er een uur en 3 kwartier over maar vandaag met dat vieze weer 3 uur!!! ik zat om half 7 in de auto en was nog te laat Ik heb ook weer weinig geslapen.. hoe komt dat toch he.. ik lees echt vaak dat er veel meiden niet kunnen slapen, heb er echt nooit last van gehad... ben dus helemaal brak en moest keihard huilen toen ik opstond.. mijn mannetje opperde ook meteen dat ik me ziek moet gaan melden.. maar ik durf niet goed.. ik wil toch een goede indruk achter laten als ik over 5 weken stop.. wat een snert weer he? bah was zo blij dat ik weer thuis ben.. ik merk wel dat ik mijn clienten nu al minder zie.. voorheen plande ik de hele ag vol met clienten bezoeken en nu denk ik wat aker, och ik sla een week over, of ik ze om de 2 weken zie of 3.. het gaat nu goed in het gezin Zo dat was mijn verhaal.. ik heb alles bijgelezen.. Butterfly, gelukkig de gewone griep, nog vervelend.. maar bij de mex griep krijg je toch gelijk een naar idee vind ik.. doe het lekker rustig aan saampjes en verwen haar maar goed! dikke knuffel voor Esther! Smokey, bah ja ik zou ook balen hoor als mijn mannetje dat zou doen.. maar toch weten wij vrouwen niet altijd wat er door het hoofd van de man gaat.. Ik bedoel ook hij zal verdriet hebben van de mk's en ook hem laat het zeker niet koud.. alleen laten ze dat vaak op zo'n stomme en vooral domme manier vooral NIET merken.. dat hij misschien ook moeite heeft met het idee van je ei deze week en of het wel lukt etc etc.. Ik kan me er iig wel iets van voorstellen.. wil niet zeggen dat hij ipv een glaasje 2 flessen moet drinken.. ik zou het idd ook nog eens met hem oppakken en vertellen hoe je er echt overdenkt.. en ik weet niet of je het wel eens met hem bespreekt, wat het met je doet in een week zoals deze.. en vooral wat doet het met hem? Zul je merken dat jullie vast op 1 lijn zitten, maar allebei op een andere manier er mee omgaan.. dat is hoe ik er overdenk.. Ik neem aan dat hij ook echt graag kinderen wil, maar wij vrouwen zien dingen toch gewoon ook vaak anders he moeilijke mannen ook! Marleen, fijn dat je 5 uur hebt kunnen slapen.. ik kan me niet voorstellen hoeveel pijn het doet.. het klinkt iig echt erg.. en daarin moet ik butterfly wel gelijk geven, misschien toch eens een nachtje in het zh verblijven.. alleen al om even op kracht te komen.. om misschien gewoon een nachtje goed te kunnen slapen.. tuurlijk lost het niks op en is het maar tijdelijk.. maar een energieboost kan soms wel wonderen verrichten in hoe je je voelt, tenslotte moet je nog even en zul je ook energie moeten hebben voor als de kleine net geboren is.. Misschien dat dat je overtuigd? dat de kleine jou straks nodig heeft en jij er alleen voor hem kunt zijn als je er ook voor jezelf bent! en niet boos worden he! we bedoelen het allemaal lief en goed, ook ik maak me zorgen! Nijntje, wel jammer dat de allerlaatste wedstrijd geen winnende is.. goed dat je nu geen westrijden meer gaat doen.. denk aan jullie zelf he! (mijn man zei dat dit weekend ik vond het zo lief klinken en ik herhaal het nu iedere keer weer) het is niet meer mezelf maar julliezelf lekker dat je nog even rust kunt nemen voor je weer 3 dagen aan de bak moet.. Wat voor kleertjes heb je besteld? Zo ik heb een rot dag, als ik daarom misschien een beetje chaggie overkom, bedoel ik het absoluut niet zo meiden! ik vind jullie allemaal lief en ik zou willen dat het met jullie allemaal goed gaat en dat smokey over 2 weken een superdik 2de lijntje ziet staan! zo dat is eruit! nu een powernap gaan doen!
Lief dat jullie je zorgen maken. Maar ik heb het er met jeroen over gehad en die zegt ook dat ik er niets mee opschiet. Gewoon omdat het het probleem niet wegneemt! Ik slaap dan mischien een nacht goed en dan thuis toch weer niet dus kan de week erop weer terug en zo aan de gang blijven. Dan schiet ook niet op vinden wij zelf. Ik doe gewoon lekker heel de dag niets hab ook geen keus haha maar rust dan wel wat uit. En ben al blij als ik de 5 uur haal voel me dan toch beter dan na 2 uur slaap. We zien wel waar het schip strand. Hoop nog steeds dat als de kleine straks helemaal goed ingedaald is dat ik minder last van de BI heb omdat de kleine dan vast in mijn bekken ligt en die niet meer kunnen wiebelen. Dat schijnt vaak te helpen. En aangezien ik denk dat de kleine dit weekend of gedraaid is of een heel stuk lager ligt heb ik hoop dat hij snel indaalt. We zullen het wo weten dan heb ik controle bij vk en krijg dan de groeiecho.
trouwens ik moet wel erbij zeggen, dat ik het ook niet zou accepteren smokey, ik lees nu net mijn geschreven stuk terug en denk, zo denk ik er wel over, maar ik zou ook razend zijn.. gewoon alleen al omdat ik me niet begrepen zou voelen ofzo
mag ik iets ranzigs vertellen wat jullie echt moeten vergeten? soms denk ik jahooee een schopje en dan nog geen 10 seconde later zit er lucht in mijn darmen... heel irri!!!! ik iedere keer weer superblij en moet ik blij zijn met de lucht van een dode mus.. ( zo is het gezegde toch?)
Butterfly wat fijn om te weten dat esther niet de mexi heeft, lijkt me toch een beetje geruststellend idee. Dus jullie liggen nu lekker samen onder de wol Nijntje leuk kleertjes wat voor kleertjes heb je gekocht? En die stomme testen heb nog voor 5 dagen ofzo dus maak die op en anders is mijn ei verdwaald en misschien komt ie vandaag of morgen nog wel. Ele je komt niet chaggie over hoor, en we kunnen hier heus wel wat hebben denk ik hoor Hoe jij mannetje beschrijft daar heb je helemaal gelijk in hij vind het ook vreselijk van de mk dat weet ik ook echt wel. Eind v d morgen belde hij nog en hij voelde zich zwaar klote vandaag om wat er gister gebeurt was en ik weet ook wel dat hij er echt spijt van heeft. Maar op zon moment kan ik hem wel wat aandoen. We praten er wel goed over hoor. Mannen die zijn nooit te begrijpen moeilijke wezens inderdaad haha Marleentje spannend misschien is de kleine wo bij de vk al wel gedraaid of ligt het al lager, ik hoop voor je dat de pijn snel minder word. En misschien slaap je vanaf nu wel wat langer dan 2 uurtjes Het word voor jou zo langzaam aan ook spannend begint al echt op te schieten vind je ook niet?
Haha precies, wel super lief, zo zie je maar weer dat hij er toch echt mee bezig is.. alleen op een anti vrouwelijke manier! Knuffel terug nog trouwens! Nog zo'n a romantisch moment van mijn mannetje, ik had toch een schokolade letter van mijn mannetje gekregen.. zit ie gisteren opeens mijn letter op te eten hahahaaha! jajaja hij heeft gelijk, ik luist geen chocolade! hij wilde gewoon lief zijn hahaha, maar dan nog he Hij schaamde zich echt dood! hahaha oh heerlijk dat gezicht dan van hem.. was echt een grappig moment ik vond het al gek, meestal doet hij zoiets echt niet.. maar hij had er al die tijd al zo'n zin in! hahahaha
jeetje 19 weken en 3 dagen!!!! ben wel een beetje nerveus voor de echo volgende week.. kweet niet..misschien omdat ik herbie nog niet gevoeld heb, ik haal weer vanalles in mijn hoofd dan.. stom he.. terwijl ik iedere dag zijn hartje even luister Nijn, heb jij de 12 w echo dan al gehad? die screening? of was dat die met 10w? anders lijtk me toch ook dat je een echo krijgt?
Ele haha dat was stiekem een cadeautje voor eigen bestwil hihi Volgende week de echo alweer spannend maar dat zit echt wel goed hoor! herbie schopt misschien al wel maar misschien kan jij dat gevoel nog niet plaatsen of kan dat niet, weet ook niet...Volgens mijn ben je een beetje hieperdepieper vandaag of niet haha grappig als ik al jou berichtjes terug lees.
Stomme ovu testen blehh word er niet goed van, geen ei nog. Maar ja misschien is deze ronde mijn cyclus wel 35 dagen en dan moet ik nog even geduld hebben. We blijven maar door klussen hier, gister pauze dagje vandaag maar weer klussen voor de zekerheid lees ook best veel op internet dat er veel vrouwen zijn waarij de ovu test helemaal niet posi wordt, hoop dat dat bij mij niet geval is. Ga even eten tot later
smokey: of je hebt gewoon een laat ei. Ik had altijd netjes een cyclus van 28 dagen maar vaak pas dag 20-21 mijn ei. Dus wie weet komt die nog. Ele: spannend he die echo volgende week! Ik vind het ook nog steeds spannend hoor. Maar oh zo mooi!
Marleen ik dacht altijd dat je 14 dagen na je ei pas ongi werd, of is dat ook bij iedereen anders? Als ik het goed begrijp was je dan een week na je ei al ongi toch?? Wat zit het menselijk lichaam toch moeilijk in elkaar
smokey: ja klopt! Niet iedereen word precies 14 dagen na je eisprong ongi. De tijd tussen eisprong en ongi heet luteale fase en die is vaak rond de 14 dagen maar dat hoeft zeker niet zo te zijn! Bij mij ook pas rtond dag 20-21 en ben gewoon zwanger geworden! Ook kan dat per maand iets wisselen de ene maand bv dag 14 dan volgende maand dag 18 en dan volgende maand bv 14 ofzo.
dat mensen lichaam zit ook echt raar in elkaar idd.. snap er nu nog geen snars van! Ik dacht ook dat ongeveer 14 dagen na je ei je ongi werd.. dat het soms een aantal dagen kan verschillen, maar niet veel.. maar goed smokey, niet leuk dat je zoveel geduld moet opbrengen.. als ik geduld over had zou ik het je geven.. Dat een ovu test niet altijd werkt lees ik idd ook vaak.. goed dat je gewoon aan het klussen bent! en ik was idd hyperdepieper omdat ik zoo moe was.. alleen om mezelf staande te houden word ik dan wel eens hyper.. maar heb 1,5 uur geslapen.. dat was zoo heerlijk en ik werd wakker van de geur van heerlijk eten.. mijn mannetje was al thuis en stond te koken! dat was lekker wakker worden!
ele: ik weet dat toevallig vanuit mijn opleidign tot kraamverzorgende en omdat we in het ziekenhuis liepen om zwanger te worden en ik vaak hele cyclussen gevolgd ben door de gyn met echo's moest dan om de dag ofzo naar ziekenhuis om te kijken wat je eitjes doen enz. Dus wist precies hoe en wanneer ik mijn eisprong kreeg. Ele: het kan zijn dat je de kleine nog niet zo voelt schoppen omdat misschien je placenta voor ligt. Dat had ik ook en de echte schopjes kwamen ook pas bij 21 weken. Daarvoor wel gekriebel maar echte schopjes niet. Als je placenta voorligt werkt dat eigenlijk als een soort stootkussen en voel je de schopjes dus niet.
mijn placenta ligt zeker weten achter.. dat zagen we heel goed op de echo met 16w.. ik heb voor ik me hier op de site aanmelde nooit geweten wanneer mijn ei was.. of wanneer ik hoeveel dagen na ei ongi werd was er nooit mee bezig eigenlijk
ele: niet iedereen voelt de kleine met 18 weken hoor! Komt echt vanzelf zo dat je soms denkt nu even niet haha Probeer je niet druk te maken het komt echt!
Marleen dank je weer wat geleerd wist dat echt niet. Ele ja balen en zoveel geduld heb ik niet haha oh wat lekker dat je mannetje gekookt heeft heerlijk wakker worden toch? Ik weet ook nooit wanneer ik mijn ei heb hoor en voel het al helemaal niet volgens mijn. Wat is het trouwens een mega slecht weer bij jullie ook?
ja hier ook, wel gezellig maar zo druk op de weg vandaag en gatsie bah ik voel me alsof ik ziek word.. hopelijk zet het niet door.. keelpijn, misselijk, moe.. zo hangerig zeg maar.. duim duim duim heel soms denk ik als ik ziek moet worden, doe het dan maar nu ben ik er vanaf.. kennen jullie dat gevoel ook? dan heb ik iig die spanning niet meer met de mex griep.. maar natuurlijk wil ik niet ziek worden.. maar ik ken mezelf, als er iets te halen valt dan krijg ik het wel!!