2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Het is zeker niet te hopen dat je ziek word, ik had het vorige week maar gelukkig is het over gewaaid:)

Mannetje komt net thuis met een mega grote bos bloemen, dat was wel weer erg lief:):)

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ahhhh en ik word gelijk emo als ik het al lees!!! zie je dat he, hoe lief :):):) dat word klussen vanavond! hihihi :)

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

smokey: wat lief zeg een grote bos bloemen!Heb je ook zeker wel verdiend.
    Klopt idd wat marleen zegt over dat het ei niet na 14 dagen hoeft te komen, bij mij kwam het ook een week later, dus rond dag 21.Daarom had ik met deze zwangerschap rond dag 21 witverlies en toen daarna geklust.
    Ik blijf nog steeds voor je duimen.

Ele: Vandaag alweer wat opgeknapt? Wat spannend weer he volgende de 20 weken echo?Maak je echt maar niet druk over het trappelen van herbie.Misschien merk je het idd nog niet op of het komt gewoon iets later, kan iig geen kwaad.
    Je word toch ook niet ziek he?

Nijntje: hoe gaat het met jou vandaag?
    Moest je vandaag naar de gyn of was dat later deze week?
    Iig al heel veel succes, hopen dat je nog lekker even een echo krijgt.Bij de gyn toen met esther kreeg ik elke controle een echo, dus helemaal super.

Marleen: hoe heb je geslapen vanacht?Morgen de groeiecho toch?Spannend............

Esther was gister echt heel erg ziek, ze heeft erg veel geslapen en als ze beneden was, was het een hangplantje en nog steeds erg moe.Met zetpil had ze zelfs nog 39 graden!!!!
    Vandaag is ze nog steeds niet lekker, heeft net weer een tijd bij me gehangen!Maar de koorts is tot nu toe niet zo hoog als gister.
    Zelf voel ik me ook erg slecht, gister wel wat koortsig.
    Heb de wc pot geknuffeld, was zooooooo misselijk.
    Hoofdpijn, hoesten en alles zit me nu dicht.Mijn hoofd staat op springen!Bah!

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Nu zijn jullie zeker allemaal weer weg...

Smokey, wat lief van je mannetje!! Dan zeggen mannen wel eens iets over vrouwen-logica, maar mannen-logica is nog veel moeilijker te begrijpen.....

Ele, ik heb nog geen 12 weken echo gehad, wel toen met 9+5. Ook heb ik geen nekplooimeting gedaan.
    Vannacht wel goed kunnen slapen? En een drukke dag voor de boeg of valt het mee.
    Hopelijk zet het griepje niet door. Laat je maar lekker verwennen!

Marleen, hoe is het vannacht gegaan?
    Morgen de groeiecho. Ben zo benieuwd.

Marianne, hoe is het met jullie? Zijn jullie lekker verwend en weer een beetje opgeknapt?

All, ik hoop zo dat ik vanmiddag weer een echo krijg en mini Nijntje weer kan zien.
    Vraagje: gister aan de linkerkant wat zeurderige pijn, nu rechts. Is het groeien van de bm toch?
    Ook dadelijk even naar de stad om een cadeautje te kopen voor ons neefje dat 3 wordt. Heb alleen geen idee wat te kopen....
    Oja, hier was het ook super slecht weer. Nu een mooie blauwe lucht en hopelijk blift dat ook.

Fijne dag allemaal!

5. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    goeiemorgen dames!

Nijn: spannend denk wel dat je een echo krijgt krijg je meestal wel bij de gyn en anders gewoon vragen!

Butterfly: balen zeg dta ester zo ziek is geweest hopen dat ze het ergste heeft gehad en dat het nu langzaam aan beter met haar gaat. Hoop dat je zelf ook niet echt veel zieker word lijkt me niet prettig zwanger zijn en ziek zijn.

Smokey: lief zeg van je man! En net wat nijn zegt mannen logica is vaak totaal niet te begrijpen. Maar wel zuper lief dat hij inziet dat hij fout geweest is.

Ele: hoe gaat het met jou?

Hier weer een zelfde nacht gehad 4 a 5 uur geslapen. Merk wel dat ik aan die korte nachtjes wen. Ik verveel me dood s nachts want er is werkelijk waar niets op tv ofzo. Maar de slaap denk dat ik er een heel eind overheen ben.

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Fijn dat je weer 'goed' geslapen hebt!
    Ik ga zeker vragen om een echo en hopelijk doet mijn gyn daar aan mee...

Ik ga even de stad in, hopelijk kan ik iets leuks vinden voor die kleine van bijna 3.

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

marianne, Jeetje wat een toestand idd.. jij ziek je dochter ziek en nog moe zwak en misselijk van de zwangerschap ook.. Neem jullie tijd om rustig beter te worden.. Hopelijk heeft Esther het ergste nu achter de rug..

Marleen, balen he, moet zeggen dat die korte nachten hier ook wennen, merk dat ik steeds minder zeur over het moe zijn.. terwijl ik me nu nog beroerder voel dan 2 weken geleden...
    s'nachts zap ik van discovery naar animal planet :) Alleen jammer dat er zoveel herhalingen zijn.. :)

Smokey, wanneer moet jij eigenlijk weer naar het zh voor verdere onderzoeken?

Nijn, spannend vanmiddag, iedereen krijgt toch een 12w echo met een uitgebreide screening? ik had iig geen nekplooimeting maar wel een lange echo waar toch al veel op te zien was.. Daarom denk ik ook dat je mini nijntje straks te zien krijgt! :) en wedden dat hij zal zwaaien en zal springen! :):)

Hier kwam ik maar langzaam op gang vanmorgen.. Gisteren belde een client af voor de bespreking vanmiddag.. een belangriujk gesprek met BJZ en gedragswetenschappers etc etc bij elkaar... maar ze is ziek :):) ik was zo blij! :) dat gesprek zou op het hoofdkantoor plaatsvinden en nu blijf ik dus thuis!! moet wel een heel onderzoeksverslag schrijven vandaag, maar wel lekker thuis.. dus na een beroerde nach om 7 uur opnieuw in slaap gevallen tot half 9!!! :) ik werd zo blij wakker! :)
    voel me ook meteen niet meer zo bleh als gisteren.. manlief zei ook dat ikgisteren lijkbleek zag alsof ik echt ziek werd.. nu gaat het weer gelukkig... denk wel dat ik iets odner de leden heb maar of het doorzet.. nog even afwachten dus..
    Meiden als ik naar mijn banner kijk, geloof ik het ehct nog niet, is dat normaal? ik kan wel janken bij het idee dat we hier straks een kleine in de wieg hebben liggen.. echt zo gek..
    en we weten mischien een naam! ik zat bij de kapper vrijdag en uit het niks, ik las geen boekje ik hoorde niemand praten.. maar viel me plots een naam in.. ik werd er helemaal blij van.. bij thuiskomst aan mannetje verteld en hij kreeg er ook een goed gevoel bij! :) nu na het weekend denken we er nog steeds hetzelfde over! :):):):)

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Leuk Ele dat jullie nu misschien een naam weten.
    Wij hebben het er ook al voorzichtig over gehad en we hebben zelfs misschien een jongensnaam....
    Ik had zaterdag, toen we babykamers aan het kijken waren, even een slik-momentje... Dan wordt het ineens zo echt...

Ik ben ook zooooo moe (en slaap zelfs door de wekker van mannetje heen). En zie er uit als een spook... Vanmiddag dus maar even overleggen met de gyn tot hoever ik moet gaan (ook ivm met mn cvs).

Ben er nu echt vandoor, al heb ik helemaal geen zin om te gaan (maar dat hadden jullie vast al gemerkt...).

Doeiiii

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Heel veel plezier met shoppen!!!!!
    ik zou ook wel willen er is markt in de stad en wil toch langzaam al stof uitzoeken :):) hihihihi, maar moet nog even geduld hebben tot januari hihihi :)

10. butterfly1984

Nijn: hoe laat moet je er zijn vanmiddag?

Ele: gelukkig voel je je wat beter!En hoop idd dat het niet doorzet voor de rest.
    Mijn ogen branden enorm!!!Dus ga zo even lekker liggen, mannetje is naar werk vandaag en esther ligt nu even op bed.
    Oja, nekplooimeting, deden ze hier niet hoor, heb ook geen 12weken echo gehad, de laatste was met 10w en 2 dagen, daarna pas de 20 weken echo weer.
    Maar bij esther liep ik hele zw.schap bij de gyn en daar kreeg ik toen wel elk bezoek een echo!

Marleen: Gelukkig heb je goed geslapen!Hopen dat het zo blijft......het liefst meer uurtjes natuurlijk!
    Hier zit meer dan 5 uur slaap er ook niet in hoor.En die 5 uur die ik slaap is verspreid over hele nacht, ik word erg vaak wakker!
    Ik slaap liever 5 uur goed achter elkaar dan dit.....pff vermoeiend en dan nog eens ziek erbij en nog eens voor esther zorgen die nog zieker is dan mij.
    Best pittig zo alleen.

Esther viel net voor het slapen met haar hoofd tegen de tafel, ze wou haar tutdoekje pakken.
    Dat deed haar erg zeer..........direct dikke rode bult met blauwe plek erop!Kan er ook nog wel weer bij.Ze voelt zich al slecht en nu nog slechter................zo zielig he?!

11. butterfly1984

o ja, laatst kwam ik tot besef waarom ik nu pas met de kinderkamer begin!
    Het klinkt misschien wel heel dom, maar ineens besefte ik dat er nu toch echt een kleine bij komt!Het begint nu pas goed door te dringen....dom he?!
    Zal wel zelfbescherming zijn denk ik.
    Nu heb ik zoiets van...............alles moet af!liever vandaag nog als gister.Maar dat gaat niet, want we zijn ziek en mannetje is aan werk.Vrijdag,zaterdag en zondag is ie vrij als goed is!

O ja, nog even goed nieuws te melden, was helemaal vergeten te zeggen:
    MANNETJE IS AANGENOMEN!!!!!!!

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: bij mij is het ook gebroken slaap hoogstens 1 uur aan elkaar en dan weer ruim 1 uur wakker. Dus dat schiet ook niet op.

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hebben jullie de naam al butterfly en marleen?

14. butterfly1984

ja meisjesnaam hadden we al, maar jongensnaam hebben we wat langer over gedaan, maar we zijn daar nu nog tussen 2 namen aan het kiezen, maar het word zeker 1 van die 2.
    meisjesnaam stond direct al vast, en heel toevallig had mijn moeder gedroomd (toen was ik dus net zwanger) dat ik zwanger was en dat het een meisje werd.
    Ja zegt ze en weet je hoe ze heette: ..............
    Ik zeg dat is toevallig dat is de naam als we een meisje krijgen!

Met esther was het precies zo!Alleen toen had mijn man die naam bedacht en een week later zei mijn moeder dezelfde naam.

Zal mij dus benieuwen of we echt weer een meisje krijgen!

15. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: de naam ligt hier al 2,5 jaar vast zowel jongens als meisjesnaam! Dus dat is wel handig. We waren er toen ook meteen uit. We kwamen namelijk allebei met dezelfde naam voor zowel jongen als meisje! Dus we zitten helemaal op een lijn haha

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    grappig he.. toen ik nog helemaal in de stress zat of deze zw wel goed ging kregen jullie de 20w echo... dat lijkt lang geleden maar toch is het snel gegaan vind ik! :)

Hopelijk blijft het nu ook bij deze jongensnaam, vind het ook echt zo moeilijk! :)
    wat een snert weer is het weer, bij jullie ook?

Butterfly waren dat die 2 namen die je een week of 2 gevraagd had? bram en daan meen ik?

17. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: hier begint het nu pas te regenen. Verder vanmorgen nog vrij zonnig. En te temp is goed buiten. Heb balkon deur lekker open staan.

Namen zijn ook moeilijk ze zitten hun hele leven eraan vast. Maar gelukkig waren we er zo uit en vinden de naam nog steeds mooi gelukkig.

Ele: je hebt nog even om aan het idee te wennen van je naam. Gewoon regelmatig zeggen en roepen kijken of je hem dan nog leuk vind. Hebben wij ook gedaan haha. Ik oet nu zelfs opletten dat ik me bij familie niet verspreek. Ik noem de kleine normaal altijd bij zijn naam als ik thuis ben alleen als er andere bij zijn niet. En merk dat ik nu de naam soms even moet inslikken. Zal blij zijn als ik het gewoon kan benoemen want dan ben ik eindelijk bevallen! Kijk er steeds meer naar uit.

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik ben weer terug....
    Wat een ellende nu de intertoys inlopen voor een verjaardagscadeautje.... grrr, had niet aan sinterklaas gedacht. Toen ik eindelijk iets had (klei en een puzzel), kwam ik buiten en regende het...
    Wel weer een leuk pakje voor de kleine gekocht!! hihi

De namen is inderdaad erg moeilijk, want de kids zitten er voor de rest van hun leven aan vast. Gister is een vriendin bevallen en die kleine meid heet Evi. Vind ik ook een mooie naam, alleen hebben wij een nog mooiere meisjesnaam. Maar misschien veranderd het nog.

Ik moet vanmiddag om 14.30u bij de gyn zijn.

Marianne, zielig hoor voor Esther. Kan er ook nog wel bij.

Ele, hier was het ook markt, maar ben dus vanwege de regen niet meer gegaan... En stof uitzoeken, leuk!! Maar waarom pas in januari?? Je kunt nu toch al gaan kijken??

19. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: succes vanmiddag! Ik moet vanmiddag naar de fysio ben benieuwd wat die zegt!

Butterfly: gefeliciteerd met de baan van je man! Had er straks overheen gelezen sorry

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    O ja, ik ook.... sorry, sorry, sorry.

MARIANNE, SUPER GEFLEICITEERD MET DE NIEUWE BAAN VAN JE MAN!! Super goed nieuws!! En zeker in deze tijd...

Marleen, succes bij de fysio en met het jezelf niet verspreken waar anderen bij zijn....

Deel Deze Pagina