Hoi meiden, Als eerste even een dikke knuffel voor Marleen en Vanes. Tinkerbell, ik kan me begrijpen dat je er tegenop ziet, vooral omdat je daar normaal alleen maar slecht nieuws krijgt, hopelijk is dat morgen toch anders en krijg je heel goed nieuws. Ik duim voor je. Nijntje, dat is wel balen zeg dat het daar zoveel heeft geregend. Ik zal ook nog even iets vertellen over mijn miskramen, had ik laatst al even gedaan maar dat is dus verwijderd. In 2003 was ik voor het eerst zwanger, dit is geeindigd in een miskraam met ongeveer 6 weken. Voor de 2e keer was ik zwanger in 2005, met 3maanden bleek het bij de 1e echo dat ik alleen een leeg vruchtzakje had. Ben toen een aantal dagen daarna gecurreteerd. Omdat ze niet alles hadden weggehaald kreeg ik ongeveer een maand later een hevige bloeding met stolsels, snel naar het ziekenhuis en toen bleek dus dat er nog een restant was blijven zitten, dus de andere dag weer een curretage. Toen we in januari 2007 net voor het eerst naar de gyn gingen omdat zwanger worden zolang duurde, bleek ik toch zwanger te zijn, ook dit bleek helaas niet goed te zijn. Weer een leeg vruchtzakje en dat terwijl ik wel een dikkere buik kreeg, maar dat kwam dus omdat het vruchtzakje wel groeide. Omdat ik dus spontaan zwanger was geworden wouden ze ons niet verder helpen, ze wouden alleen nog wel een chromosomen onderzoek doen, maar daar is gelukkig niets raars uit voort gekomen. Na dik een half jaar deed ik op 10 augustus 2007 een test en die was positief, had ik nooit verwacht, ik dacht, ach ik heb toch nog 1 test laat ik die nu maar doen dan ben ik er iig van af, en tegen verwachting in (omdat we al zolang wachten) was die positief. En gelukkig ging deze zwangerschap wel helemaal goed en onze dochter is dus op 20 april geboren.(na een zeer moeizame bevalling, ze heeft nog 6 dagen in ziekenhuis moeten blijven). En daarna heb ik op 2 januari 2009 een zwangerschapstest gedaan en deze was ook positief. Bij de 1e echo die we hadden bij 9 weken bleek dat ik een week korter zwanger was dan gedacht en dus was ik 8weken.Alles was goed, het hartje klopte ook heel erg goed. Hij vroeg zelfs al hoe ik wou bevallen. Met 12 weken weer terug voor een echo en toen bleek dus dat het hartje was gestopt met 9 weken en 2 dagen. Dit was echt een gigantische domper voor ons, op dat moment staat de wereld echt even stil.We hebben het er heel erg moeilijk mee gehad en nu nog steeds wel. We snappen niet dat ons dit steeds weer moet gebeuren. Mijn man zegt zelfs al van, als het steeds zo moet dan hoeft het van mij niet meer, dan wil hij geen kindjes er meer bij. Ik snap hem ook wel, maar goed je weet nooit of het hierna weer goed gaat of juist weer fout, die gok moet je wagen als je nog graag een kindje wil. We hopen dat we niet zo heel lang hoeven te wachten voor ik weer zwanger ben, we willen zo graag een kindje erbij. Misschien denken jullie nu wel van wat zeurt dat mens toch, ze heeft nu toch een dochter. Dat is ook wel zo, maar als je eens kijkt hoeveel verdriet we hebben gehad en nu nog hebben is het ons toch ook wel gegunt een 2e kindje? Liefs Marianne
Goedemorgen, Allereerst een hele dikke knuffel voor Marleen en Vanes!!! @ Butterfly, heftig zeg wat jij allemaal hebt meegemaakt. Ook voor jou een dikke knuffel!! @ Tink, ik heb tinkerbell de groetjes gedaan en je kreeg de groetjes terug! @ Smokey, hoe gaat het met jou?? @ All, ik ben sinds mijn bezoekje aan de gyn eigenlijk heel rustig. Er is heel wat van me af gevallen. Ik wacht (on)geduldig mijn ongi af en dan gaan we weer flink aan de klus.... Liefs, Nijn
Hai meiden, Nou, hier een verdrietige Tink. Tijdens de echo zag hij dat mijn baarmoederslijmvlies erg dun was, waardoor er een kleine kans is dat ik verklevingen heb door de curettage. Hij zag door de echo wel dat ik een eisprong gehad had en daarom moet ikover 2 weken een zw.test doen. En tot die tijd ook afwachten of ik ongesteld word. Ben ik of zwanger of word ik ongesteld dan is er niets aan de hand en moet ik alleen even bellen om het door te geven. Maar ben ik over 2 weken nog niet ongesteld, dan moet ik 13 mei terug en dan gaan we een afspraak maken voor een soort kijkoperatie. Dus weer onder narcose. Jullie snappen dus wel dat ik het allemaal even donker inzie en mezelf dus al op de operatietafel zie liggen. Dacht dat de hele rit van deze miskraam al wel voorbij was....niet dus. Liefs Tink
Je hebt in ieder geval wel een eisprong gehad... Wel balen die onzekerheid, zeg... Misschien heb ik iets gemist, maar waarom krijg je dan een kijkoperatie?? Veel sterkte!! en we duimen voor een positieve test over 2 weken!! *duim, duim, duim* Liefs, Nijn
Tinkerbell: balen zeg dan denk je na je miskraam dat je verder kunt en nu zit je nog in onzekerheid. Hopen dat je gewoon zwanger bent of heel snel ongi word!
Tinkerbell dikke knuffel voor jou, zwaar balen allemaal, maar hopen dat je snel ongi mag zijn. Van de positieve kant blijven bekijken! Hier alles wel goed, ongi is weer lekker voorbij, nu op zoek naar onze ei en klussen maar haha Liefs
Nijn, ze willen dan zeker weten of ik wel of geen verklevingen heb. Dat zien ze dan via een kijkoperatie. Meiden, ik voel me nu gelukkig wat minder sip. Omdat ik vorige week zondag (de 12e) mijn positieve ovulatietest gehad heb, verwacht ik ergens begin volgende week mijn ongi. Nou, ik ga weer op het wachtbankje zitten......maar nu is mijn hoop op een positieve zw.test net zo groot alsdat ik hoop op mijn ongi! Liefs Tink
hoi meiden, zijn jullie allemaal erg druk? Het is hier zoooooooooooo rustig. Nou Tinkerbell ik hoop dat je straks een posi test hebt en anders je ongi krijgt want een soort kijkoperatie lijkt me ook geen pretje. Hoe gaat het met de andere meiden? Liefs marianne
Hoi Hoi, Hier gaat het minder. Gisteren bij de huisarts geweest en ze vond mijn klachten zo duidelijk dat ik doorverwezen ben naar een psycholoog. Ik kan er morgen middag al terecht. Ik hoop dat ik nu snel dingen op een rijtje kan zetten, ze kan evrwerken en mezelf weer lekker in mijn vel voel. Liefs Marleen
Hier zijn we weer aan het klussen geslagen. Maar heb met de Pasen mijn miskraam gehad en weet totaal niet wanneer m'n eisprong gaat plaatsvinden en heb ook niet zo'n zin om er 15 testen tegenaan te gooien. Dat ga ik wel weer doen als ik weet hoe mijn cyclus is. Ik las dat je hele cylcus ontregeld kan zijn, dus afwachten maar. @Marleen: veel succes bij de psycholoog. Hopelijk helpt hij/zij je hiermee en kan je weer snel verder. Toch blijft het moeilijk om er niet iedere dag mee bezig te zijn, hebben jullie dat ook? Ik zie het niet als een obsessie, maar omdat je zo graag een kind wil, speelt het iedere dag door je hoofd.
Hoi meiden, Ja, hier is het erg druk... maar nog 2 daagjes en het is weer vakantie, dus dat ga ik wel weer halen. @ Marleen, fijn dat je huisarts je meteen doorgestuurd heeft naar de psycholoog. Een hele dikke knuffel. @ Smokey, fijn dat je ongi al weer voorbij is. Viel het mee? Ik wacht nog steeds.... @ Tink, heel veel succes op het wachtbankje... Hopelijk een mooie positieve test! @ Vanes, je cyclus kan idd behoorlijk van slag zijn, kijk maar naar mij. Ik zit nu ondertussen op dag 52!! Terwijl ik normaal ongeveer op 31 zat... Maar klussen kan nooit geen kwaad... @ All, vanmorgen voor de gein mijn temp gemeten en die was erg laag... 36,0. Ik heb maar één keer eerder zo'n lage temp gehad en dat was de dag voor mijn ei in mijn positieve ronde. Vanavond aan de klus dus... Een hele fijne avond en een hele dikke knuffel!! Liefs, Nijn
Hoi meiden, Hier alles goed hoor, ik probeer er even iets minder mee bezig te zijn voorzover ik dat kan haha En wacht geduldig af, ik ben anders maar met 1 ding bezig en dat is niet helemaal goed denk ik, moet van de leuke dingen van het leven genieten dat doe ik dan maar. Ik ben nog al een paardenfreak, en ben momenteel op zoek naar een nieuw paard en daar ben ik erg druk mee momenteel even wat anders/leukers aan me hoofd. @marleen hele dikke knuffel meid, ik hoop dat zei/hij je weer kan helpen en dat je alles gauw weer op een rijtje hebt. @vanes mijn cyclus was ook 50 dagen pff wachten duurde lang maar gelukkig nu weer naar de volgende ronde, ik hoop voor jou straks ook snel. Bij mij tolt het ook elke dag door mijn hoofd hoor, daarom probeer ik hier wat minder vaak te zijn even wat anders zeg maar. @Tinkerbell wanneer mag je testen?? Wat zegt je gevoel nu? @butterfly hoe gaat het met jou dan, alles goed? Liefs
@nijntje sorry meid ik vergeet jou,het viel reuze mee hoor eigenlijk net een gewone ongi alleen de 1e 2 dagen kwam er behoorlijk veel uit. Ikhoop dat je snel een posi test hebt of een ongi dan kan je weer verder dikke knuffel voor jou Liefs
Hoi Meiden Vanes, mijn cyclus is ook helemaal de weg kwijt. Ik zit nu bijna op 7 weken na de curretage. Smokey, als het goed is, zou ergens begin volgende week mijn NOD zijn. Maar ja, wat mijn gevoel zegt...........die schreeuwt zo'n beetje: Je bent niet zwanger!!!!! Misschien uit zelfbescherming. Geen idee. Maar ik hoop dat als ik zwanger ben.....het eitje wel goed nestelt, aangezien de gyn zag dat mijn baarmoederslijmvlies erg dun is.
Wat vervelend die op hol geslagen cycli... Ik zit al bijna op 8 weken na de curettage!! Al heb ik nu wel het idee dat het niet meer lang duurt. Ik heb weer af en toe wat buikpijn en mijn buik begin behoorlijk op te zwellen... @ Smokey, leuk zeg paardrijden. Ik wilde het vroeger altijd, maar heb het uiteindelijk maar een paar keer gedaan. Succes met het vinden van een paard. @ Tink, veel succes op de wachtbank!!! Ik hoop zo een positieve test voor je. *duim, duim, duim* @ Marleen, dikke knuffel!! @ all, ik ben hier ook wat minder te vinden. Ben sinds mijn bezoekje aan de gyn een heel stuk rustiger/nuchterder. Ik zie wel hoe het allemaal gaat lopen... Al denk ik dat ik toch nog veel mee blijf lezen... Kan jullie niet missen Veel liefs, Nijn
hallo dames ik heb helaas 6april tehoren gekregen dat het hartje is gestopt met kloppen 8april ben ik het vruchtje verloren en nu heb ik sinds eergisteren(21 April) wat stekende gevoel in me rechter en linker zijde zal dit nog temaken kunnen hebben met de miskraam , of zal ik nu toch een eisprong hebben? als ik naar me banner kijk zit ik wel in de periode van me eisprong ben benieuwt naar jullie reactie's mischien dat jullie dit weten liefs Maria
Meiden, super nieuws.....ik ga met mijn mannetje trouwen!!!!!! Hij heeft me ten huwelijk gevraagd en en en en en en ik hebmijn ongi!!!!!! We gaan nu een weekendje weg! Dus tot snel! liefs
Tink, dat is super nieuws!! Super gefeliciteerd!! Wanneer is de grote dag? Een heel fijn weekend, maar dat zal nu zeker wel lukken !! @ Vanes, allereerst heel veel sterkte!! De buikpijn kan van je eisprong zijn, maar ook heel goed van je MK. Ik heb de afgelopen 2 maanden meer buikpijn gehad dan ooit tevoren... Je cyclus kan door een MK behoorlijk van slag zijn. Ik zelf wacht al 54 dagen op mijn ongi na de curettage, terwijl mijn cylcus normaal rond de 31 zat... @ All, ik denk dat mijn ongi er aan zit te komen!! Jipiiiieeeeeee Heb vanmorgen en vanavond een heeel klein beetje bruin gespot. Daarnaast heb ik knallende koppijn, hopelijk word ik dit weekend ongi!!! Heel fijn weekend allemaal!! Liefs, Nijn PS: Ben nu x-factor kijken!!
Tink: wat super nieuws gefeliciteerd! En geniet van je weekendje! Maria: Welkom hier we zitten alllemaal in hetzelfde schuitje Nijntje: hoop voor je dat het doorzet zodat je verder kan Met mij gaat het nu redelijk goed heb gisteren 1e gesprek gehad bij psycholoog en dat ging goed. Heb er veel aan gehad. Morgen ga ik lekker met mij mannetje uit eten. En aanstande dinsdag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huisje!!!