2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

even heel erg snel, ben zo moe, dat ik bijna niet meer op mijn benen kan staan, ben zo duizelig dan!
    En heb nu ook zo vaak hartkloppingen, word er niet goed van.
    Dus ga nu lekker liggen op de bank, esther was ook weer erg moe, dus ligt ook weer lekker op bed.

Ele, nee bram en daan doen we toch maar niet.....hahahaha.

Nijn, heel veel succes strakjes bij de gyn.
    Wij wouden deze week alvast sinterklaas inkopen doen, maar zoals het er nu uit ziet zit dat er nog niet in!

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jaa idd ik heb er ook overheen gelezen! bah.. wat slecht :D
    Gefeliciteerd met je mannetje zijn baan! zal wel eenhoop rust geven..

Nijn, pas in januari omdat ik dan koos werkloos ben.. en ik zeeen van tijd heb.. momenteel heb ik het nog te druk.. met werken en studie.. studie schiet erbij in en schuif ik dus door naar januari XD
    maar kan ik wel met rust naar de markt! :) schoonmoeder kan super goed naaien en ik heb heer gavraagd of ze het boskleed en aankleedkusse zou willen naaien.. ik zie nergens een echte leuke die bij onze inrichting past..we hebben beige bruine muren en bruine en oranje leren bank :) met steigerplanken tafels en kast.. lijkt me dan ook leuk om het boxkleed in die kleur te hebben :) allerlei patchwork stofjes in die kleur met ergens toch een nijntje :)

omg omg omg omg.. over dat verspreken.. ik wilde jullie typen dat ik soms aan herbie vraag of ie de naam ........ leuk vind.. en zonder erover na te denken.. typte ik de naam dus hier hahaa. ik heb er ook zo'n moeite mee! :) gewoon omdat ik enthousiast ben.. echt stom!

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Oh, oke, je hebt wel gelijk dat je dan meer tijd hebt en dan kun je je tijd nuttig besteden. Super slim.
    Toen ik 3 jaar geleden in de ziektewet zat vanwege de CVS, heb ik bijna heel de bruiloft geregeld. 'elk nadeel, heeft zijn voordeel' zei ooit iemand....

En jezelf verspreken, daar heb ik nu al moeite mee, maar dat komt inderdaad waarschijnlijk van het enthousiasme. En het is maar goed ook dat we zo enthousiast zijn!!!

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik weet niet wat ik heb maar ik heb een schrijversblok?? ofzoiets.. ik krijg geen letter op papier ivm het onderzoek.. zo moeilijk ineens... ik type een zin en daarna weet ik ehct niet meer wat ik zou kunnen typen... zucht..

5. butterfly1984

hier even op bank gelegen, even een oogje dichtgedaan!
    Maar nu hoorde ik dat esther wakker is dus ja dan moet moeders ook weer opstaan he?!hahahaha
    had 2 paracetamolletjes genomen, maar helpt helemaal niets meer.

6. butterfly1984

o ja, bedankt meiden, geeft idd rust nu we weten dat hij begin januari gewoon werk heeft.En het is iig geen flexcontract, scheelt ook weer stress.

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, succe smet je schrijvers blok... Heb je geen voorbeeld verslag of een soortgelijk verslag wat je als leidraad kunt gebruiken?

Marianne, veel succes met de zieken. Lekker dat je even een oogje dicht hebt kunnen doen, maar jammer dat Esther nu weer wakker wordt...

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik heb wel een voorbeeld, maar dat komt zo niet overeen met het gezin waar ik het onderzoek gedaan heb.. maar heel eerijk ik denk dat motivatie nu een grote rol speelt.. echt gatsiedarrie! gelukkig kreeg ik vanmorgen wel te horen dat na het onderzoek een collega deze client gaat overnemen! weer een minder! :)

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik snap heel goed dat je motivatie ver te zoeken is. Je wilt het goed afsluiten voor de cliënten, maar eigenlijk hoeft het voor jou niet meer...
    Heb je nog veel cliënten?? Of zijn het nu vooral afrondende gesprekken en overdrachten?

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik heb ze nog allemaal.. ik weet dat ik er 2 na deze week kwijt ben.. de rest is nog maar de vraag...vraag me ook af wanneer ik dat te horen krijg, want en voor mij maar ook voor een client niet fijn als ze weten dat je weggaat maar niet wie ervoor in de plaats komt.. het zou fijn zijn als ik een huisbezoek zou kunnen doen waarbij ik mijn nieuwe collega zou kunnen voorstellen..

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Lijkt me eigenlijk ook niet meer dan logisch. Dan weet het gezin waar je komt waar hij/zij aan toe is en ook de collega die het over moet nemen.
    Anders een keer infomeren of dat tot de mogelijkheden behoort. Of kan behoren. En anders of z.s.m. bekend gemaakt kan worden hoe het verder gaat. Ook fijn dat jij in ieder geval aan je cliënten kunt vertellen wie er komt.

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    dat doe ik al elke week sinds ik weet dat ik wegga.. maar onbekend.. mijn andere collega die ook dan stopt, heeft vanaf volgende week geen clienten meer en heeft ze allemaal aan een andere collega kunnen overdragen die nog genoeg ruimte had ivm eerdere ziekte.. dus die is er mooi vanaf.. ik heb geen zin om mijn laatste 2 weken nog keihard te moeten werken om mijn clienten over te dragen... vooral niet als het met mijn bekken en moeheid zo doorgaat.. dan haal ik dat geeneens..

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Snap ik.
    Goed dat je dat elke week blijft vragen!! En blijven doen. Dan vinden ze je maar een zeur, hadden ze je maar niet moeten ontslaan!

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hoelaat moet je er zijn nijn en gaat mannetje mee?

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik denk dat je al weg bent.. heel veel succes en hopelijk krijg je een echo en kunnen wij zometeen mini nijntje gluren! :):)

16. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ele: wat een gedoe op je werk zeg! Zou er ook van balen als ze de vervanger nog niet bekend is. Je wilt het toch netjes afsluiten zowel voor jou als voor je clienten. Dus het is voor hun ook prettig te weten wie jou vervangt!

Zo hier net terug van de fysio. Ze heeft alles weer los gemasseerd dat scheelt nu in ieder geval wat pijn. Hoop dat het een aantal dagen vermindert vaak na 3 dagen is het al weer zo hevig terug. Ze vond het erg om me zo snel achteruit te zien gaan maar helaas kunnen ze niets betekenen met die achteruitgang alleen los masseren. Dus daar moet ik het voorlopig mee doen.

Morgen naar de vk ben benieuwd wat die zegt.

Nijn: ik ben benieuwd hoe het was bij de gyn!

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Wat zei de fysio dat je zoveel pijn hebt marleen?
    Hij kan dat toch ook niet normaal vinden of wel?

18. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: zeker vond ze het niet normaal. Ik heb dan ook de ergste variant van BI die er is. Maar aan Bi kunnen ze nu eenmaal niets doen. Ze zei je mag paracetamol nemen. Maar ja dat helpt ook niet echt. Verder kunnen ze er niets aan veranderen helaas en dat wist ik ook. Ze zei ook je hebt het echt heel zwaar nu. En hoop voor je dat als het kindje indaalt je minder pijn hebt maar dta is ook geen garantie. Verder moet ik het toch echt uitzingen tot na bevalling. En dan wel wekelijks naar de fysio om het los te masseren.

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, fijn dat het nu in ieder geval waarschijnlijk 3 dagen wat minder is... Wel ontzettend balen zeg!!

Net terug van de gyn en we hebben mini Nijntje gezien!!! Hij/zij was super beweeglijk, helemaal geweldig! Ook toen we het hartje gingen luisteren was mini Nijntje eigenwijs. Elke keer als we de hartslag gevonden hadden, sprong mini Nijn weer weg. En dat tot 4 keer aan toe.
    Mini Nijn ligt nog 2 dagen voor, dus hij/zij doet het super!!

Ik ben helemaal verliefd!!!

20. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: fijn om te horen dat alles goed is met mini nijn!!!
    Lekker gevoel geeft dat he even een bevestiging dat alles nog goed is. Geniet er lekker van!!!

Deel Deze Pagina